Nou, die had gewoon even niet door dat post 300 al weer aan hem was...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef lubje25 het volgende:
MM is druk in de AKQ en Muziektrivia denk ik
Carolien zien...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen wie is de mol kijken
Post ik hem gewoon nog een keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen wie is de mol kijken
Dat was Beppie van de Broek uit Lage Zwaluwequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Post ik hem gewoon nog een keer
http://www.speld.nl/2013/(...)bekende-nederlander/
wel aardig, maar vergezocht, net als veel andere speld artikelen vind ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Post ik hem gewoon nog een keer
http://www.speld.nl/2013/(...)bekende-nederlander/
Als jij het maar ziet...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Mijn lenzen zijn binnenDus koffieavond/feestjes/verhuizing van een vriend met lenzen in
en bijna niemand weet het, dus ik ben alweer benieuwd of ze het zien
Idem hier, allemaal net even te schijtlollig...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel aardig, maar vergezocht, net als veel andere speld artikelen vind ik.
Je gaat klompen verkopen in GB?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk de Engelse tak van de familie![]()
Mede dank aan hen, wellicht een gat in de markt geslagen met een "uniek selling point"
Nope. Heb een paar spullen meegekregen, kijken of er een markt voor is, komende tijd ff mee expirimenteren naast de gebruikelijke tokoquote:
Zijn ze wel 18 jaar of ouder?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope. Heb een paar spullen meegekregen, kijken of er een markt voor is, komende tijd ff mee expirimenteren naast de gebruikelijke toko
Top Secret!! Je hoort het tzt wel, iets wat je totaal niet van me gaat verwachtenquote:
Hasj, coke en pillen is wel mijn wijk, hč...!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope. Heb een paar spullen meegekregen, kijken of er een markt voor is, komende tijd ff mee expirimenteren naast de gebruikelijke toko
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen is wel mijn wijk, hč...!
Je kan hier wel medicatie met codeļne kopen zonder receptquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen is wel mijn wijk, hč...!
Slaap wel en een goede rit morgen naar Heidelbergquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef iamredleader het volgende:
tassen/koffers/auto gepakt, wekker voor half zes. Welterusten en tot na het weekend
Have fun!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef iamredleader het volgende:
tassen/koffers/auto gepakt, wekker voor half zes. Welterusten en tot na het weekend
Zo, da's goed op tijd!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef iamredleader het volgende:
ontslag@post.nlquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen zin om Devon goodbye te zeggen
heh, lag het maar zo simpelquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ontslag@post.nl
Hoef je niet meer weg.
Ik heb een staatslot gekocht, 10 maart weten we meer...quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ontslag@post.nl
Hoef je niet meer weg.
quote:
Dat kan ik me voorstellen. Mooi gebied! Ben overigens wel erg benieuwd naar jullie nieuwe productlijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen zin om Devon goodbye te zeggen
* broodje weglegt *quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Sterkte majo
Kleine geruststelling: als het vers (rood) bloed is, hoef je je waarschijnlijk geen zorgen te maken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:43 schreef MaJo het volgende:
Zo naar de dokter. Ben nu al weken misselijk/buikpijn en gisteren had ik bloed bij de ontlasting dus maar eens naar de huisarts
Hey Wiebelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
* broodje weglegt *
Ik zal nog eens komen buurten.
Dat is zeker een geruststellingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Sterkte majo
Kleine geruststelling: als het vers (rood) bloed is, hoef je je waarschijnlijk geen zorgen te maken.
I knowquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
* broodje weglegt *
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Nembrionic het volgende:
zie ik nou dat ik C4's verjaardag heb gemist?
Ach, aambei, aardbei, wat maakt het uit ....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
* broodje weglegt *
Heb ik vorig jaar ook gedaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef Mark het volgende:
Laat je gegevens vooraf ophalen indien aanwezig, scheelt veel werk
Dit jaar zitten je banksaldi er ook bij toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef Mark het volgende:
Laat je gegevens vooraf ophalen indien aanwezig, scheelt veel werk
Dat zal moeten blijken...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weten ze dan van alle banken waar je geld hebt staan?
Ja, al onze rekeningen zaten er in. Hoefde alleen kosten van oversluiten hypotheek in te vullen, rest was zo klaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar zitten je banksaldi er ook bij toch?
Goed dat je het zegt, die moet ik dit jaar ook opvoeren...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, al onze rekeningen zaten er in. Hoefde alleen kosten van oversluiten hypotheek in te vullen, rest was zo klaar.
Ik heb alleen maar bemiddelingskosten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:29 schreef Mark het volgende:
Zowel afsluitprovisie als notariskosten mag je opvoeren, dus da's de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant dus ook geen snelle oplossing voor mijn buikpijn en misselijkheid.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
slabben...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ging het hier laatst niet over van die herbruikbare broodzakjes? Hier zijn ze niet overdreven duur. (en ze verkopen ook nog eens slappen, of slaps, geen idee wat het meervoud van 'slap' is. )
Zou best kunnen ja, had ook keelpijn en hoofdpijn maar dat is over. Misselijkheid blijftquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Majomisschien een klein beetje van de griep meegepakt?
Deze post snap ik nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Kom er net achter dat degene die er voor gezorgd heeft dat ik nu nog steeds via een uitzendbureau werk, best een sympathiek iemand is. Met wie ik ook wel eens gelunched heb.
Not fair
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:34 schreef MaJo het volgende:
Dokter update: Niets ernstigsWaarschijnlijk gewoon mijn prikkelbaar darm syndroom die aan het kutten is, dikke darm was weer pijnlijk en verstopt
Verder zat er ook bloed in de urine dus waarschijnlijk ook lichte blaasontsteking, na het weekend moet ik weer urine inleveren als de buikpijn aanhoudt.
Laat je morgen even weten of je nog komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant dus ook geen snelle oplossing voor mijn buikpijn en misselijkheid.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik vermoed dat ze weet wie haar een oor heeft aangenaaid en nu blijkt dat iemand te zijn die ze eigenlijk wel mag en dat is kut.quote:
Zo had ik 'm ook geļnterpreteerd en vandaar mijn tip v.w.b. een charme offensief...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze weet wie haar een oor heeft aangenaaid en nu blijkt dat iemand te zijn die ze eigenlijk wel mag en dat is kut.
Misschien is het handiger om alvast iets anders te plannen? Want zoals ik me nu voel ziet het er niet goed uitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat je morgen even weten of je nog komt?
Ik plan dan lekker een chilldag en als je wel komt dan blijft het een chilldagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om alvast iets anders te plannen? Want zoals ik me nu voel ziet het er niet goed uitMaar hou je zeker op de hoogte
Is goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik plan dan lekker een chilldag en als je wel komt dan blijft het een chilldag
Ahquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo had ik 'm ook geļnterpreteerd en vandaar mijn tip v.w.b. een charme offensief...
Dat was ik, dankjewelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ging het hier laatst niet over van die herbruikbare broodzakjes? Hier zijn ze niet overdreven duur. (en ze verkopen ook nog eens slappen, of slaps, geen idee wat het meervoud van 'slap' is. )
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is vandaag complimentendag:
Een vrouw zegt: "Ik voel me dik en lelijk en heb een compliment nodig"
Man: "Nou je ogen zijn in ieder geval nog prima!"
En die interpretatie kloptequote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef DonnaRush het volgende:
![]()
Christel Krukkert is alweer bezig geweest voor 30 april!
Nog een overnachtingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond boot/ thuis of nog een overnachting?
Graag, mijn trommel is stuk dus ik ben zoekende.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een code voor15% korting. Als je wilt zoek ik hem op.
Dat is goedkoopquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef MaJo het volgende:
Goeie deal bij de HEMA: voor 3 euro een heel volkorenbrood, 10 witte bolletjes en 6 krentenbollen. Niet verkeerd dacht ik zo
dat jaquote:
Morgen terug naar Nederland. Met gemengde gevoelens.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
naast vakanties iemand nog leuke plannen van het weekend?
Werken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Yep. Zo weer richting werk.quote:
ben benieuwd hoeveel dat zou zijnquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:19 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Tegen onkosten wil ik ze wel maken en verzenden. Afhankelijk van hoeveel werk het is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm, resolutie is hier wat lager, jammer.
[ Bericht 28% gewijzigd door Its-Jojo-4you op 01-03-2013 22:44:41 ]Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vliegtuig naar de maanOh my god, de terroristen willen de maan opblazen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hmm, resolutie is hier wat lager, jammer.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
Die is omgevallenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bouw die sneeuwpop van afgelopen week dan weer meer uit...
patroon is vier euro, verzenden weet ik niet. Garen zo'n tien tot twintig euro afhankelijk van hoeveel verschillende kleurtjes ik moet kopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ben benieuwd hoeveel dat zou zijn
Oeh nu krijg ik ook zin in sushi... wachten totdat ik in Nederland ben...quote:
Moest aan je denken toen ik op Teletekst las dat ze 18.000 liter whisky weg hadden laten lopen. Toen ik las dat het Ballantines was, leek het me al minder dramatischquote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:28 schreef MadMaster het volgende:
Belasting net min of meer onbedoeld ingevuld (wilde alleen het programma met ingevulde gegevens downloaden, maar daarna de boel meteen maar afgemaakt), ik kan weer geld uitgeven Schotland...
[ afbeelding ]
Haken en in elkaar zetten van al die kleine priegel-onderdeeltjes: uuuuuuuuuuurenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:53 schreef B.ertha het volgende:
[..]
patroon is vier euro, verzenden weet ik niet. Garen zo'n tien tot twintig euro afhankelijk van hoeveel verschillende kleurtjes ik moet kopen.
www.amigurumiswebshop.nl/(...)id=16&aid=88&lang=NL
Morgenavond een verjaardag, zondag de doop van ons nichtjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Da's schattig iddquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Morgenavond een verjaardag, zondag de doop van ons nichtjeBen heel benieuwd, ik heb nog nooit een doop meegemaakt!
Cadeautje wordt trouwens een combi van wyccie's suggestie, het koffertje, en een tip van mn moeder; boekje met versjes en/of een cd met kinderliedjes (die door mijn kinderkoor zijn ingezongen). We zijn tenslotte de muzikale oom en tante
Raar ja. Maar wel leuk dat het nu zo ver is! En het einde komt ook in zichtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:02 schreef LadyBlack het volgende:
Vriendje en ik zijn uit eten geweest om te vieren dat ik verlof heb![]()
Was wel een heel rare dag hoor, om afscheid te nemen van je collega's, misschien voor 4 maanden maar misschien ook voorgoedMaar lieve reacties gekregen ook van mensen buiten mijn team, dus wel goed vertrokken
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
MM, als beloofd, mijn laatste project:
https://picasaweb.google.(...)er=0&feat=directlink
Mooi! Sprekende kleuren, fijne saturatie. Beetje HDR-achtig.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
14, 15, 32, 39.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat recentere naaktfoto's. Ik wil er graag eentje insturen voor een wedstrijd hier op Fok, maar kan niet kiezen
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ken je dat, dat je je slapende wederhelft een kusje wilt geven, je je omdraait en dan die kwijlsliert ziet?
Net bekeken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben gisteren bijna plat gemaild vanwege dit bericht.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:04 schreef Mark het volgende:
[..]
Moest aan je denken toen ik op Teletekst las dat ze 18.000 liter whisky weg hadden laten lopen. Toen ik las dat het Ballantines was, leek het me al minder dramatisch
De foto met de 3 dames van achteren met zwarte slip aan vind ik de mooiste.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 00:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En wat recentere naaktfoto's. Ik wil er graag eentje insturen voor een wedstrijd hier op Fok, maar kan niet kiezen
edit: Nu mčt link: https://t.co/lzggAyrqDN
Daar moest ik natuurlijk direct even naar kijkenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De foto met de 3 dames van achteren met zwarte slip aan vind ik de mooiste.
De laatste met LadyBlack is leuk...
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:27 schreef MaJo het volgende:
Meuning! Nog steeds niet lekkerDus weer een dagje in bed ipv een dagje met nem
Die is mooi.quote:
Ik heb duidelijk een andere smaak. Die serie vind ik juist het minst mooi.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 09:38 schreef MadMaster het volgende:
De foto met de 3 dames van achteren met zwarte slip aan vind ik de mooiste.
"En ik wens U en Uw bemanning een behouden vaart"quote:
Met gestofzuigd is niets mis, op voorwaarde dat je een stofzuiger gehanteerd hebt. Stofgezogen is dan weer een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:46 schreef MadMaster het volgende:
gestofzuigd (en ja, dat is geen goed Nederlands).
Nogal jaquote:
Bubble wrapquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:46 schreef MadMaster het volgende:
Zo, even Red geļmiteerd en het huis, incl. de kachel, van top tot teen gestofzuigd (en ja, dat is geen goed Nederlands).
Ik haat dat soort klussen, maar eens in de zoveel tijd laat ik me van mijn goed kant zien op dit vlak...
Zo de laatste dingetjes halen voor in Schotland, het belangrijkste ligt al klaar:
[ afbeelding ]
En dan maar hopen dat het snel maandagmorgen is...
Dat zou dan weer met een spatie zijn, toch? Ik zei het vroeger wel zo.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Stofgezogen is dan weer een heel ander verhaal.
Hmmm, dacht dat het een algemeen verkrachte versie van het werkwoord was.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:50 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Met gestofzuigd is niets mis, op voorwaarde dat je een stofzuiger gehanteerd hebt. Stofgezogen is dan weer een heel ander verhaal.
Denk dat chips veelal gezien wordt/wordenquote:Ik heb gisteren nog een discussie gehad of 'Er is geen chips' acceptabel Nederlands is. Tot mijn grote droevenis levert 'Er is geen chips' meer hits op Google op dan 'Er zijn geen chips'
We hebben trouwens alles van je lijstje in kunnen kopenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hmmm, dacht dat het een algemeen verkrachte versie van het werkwoord was.
Ik doe en gebruik het dan ook niet zo heel veel...
[..]
Denk dat chips veelal gezien wordt/wordenals één ding en niet zo zeer als de afzonderlijke onderdelen in een zakje. Komt denk ik ook omdat de meervoudsvorm niet eindigt op 'en'. Chippen is toch weer wat anders...
Die suction cups.quote:
Toch raar dat op die manier betalen gelijk is als iets in snippers hakken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Denk dat chips veelal gezien wordt/wordenals één ding en niet zo zeer als de afzonderlijke onderdelen in een zakje. Komt denk ik ook omdat de meervoudsvorm niet eindigt op 'en'. Chippen is toch weer wat anders...
Saffie doen?quote:
is goedquote:
Ik ga wel buiten je raam zitten om te roken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
is goedAls ik er maar niet extra misselijk van word
Ja, bloedzuigers 2.0quote:
Nope, het is correct. Bij stofgezogen/stof gezogen ben je bezig geweest zelf stof naar binnen te zuigen, bijvoorbeeld met een rietje.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat argument werd gisteren ook aangedragen. Ik vind het onzin, omdat chips een duidelijke meervoudsvorm is.quote:[..]
Denk dat chips veelal gezien wordt/wordenals één ding en niet zo zeer als de afzonderlijke onderdelen in een zakje.
quote:Komt denk ik ook omdat de meervoudsvorm niet eindigt op 'en'.
Al mijn slechte bloed komt bij Sanquin terecht.quote:
Ik begreep die dikke klont bloed niet. Heeft dat liggen stollen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Al mijn slechte bloed komt bij Sanquin terecht.En een stuk veiliger ook.
Ik ken die suction cups wel van de Chinese natuurgeneeskunde, maar met dat bloed is nieuw voor me.
Dat was zijn milt (spleen).quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
Ik begreep die dikke klont bloed niet. Heeft dat liggen stollen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat was zijn milt (spleen).Ah duidelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je komt, als je nog kijkt, zo bij het leuke gedeelte. De dronken oma die gaat koken. Wat zag het door haar gekookte eten er lekker uit.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
G. zit ook naast me te paffen dus dan mag jij dat ookquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ga wel buiten je raam zitten om te roken.
Mogguh maak ook mijn lekkerste maaltijden als ik voor en tijdens het prepareren er alcohol bij hebquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ah duidelijk.
Maar je komt, als je nog kijkt, zo bij het leuke gedeelte. De dronken oma die gaat koken. Wat zag het door haar gekookte eten er lekker uit.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:10 schreef MaJo het volgende:
[..]
G. zit ook naast me te paffen dus dan mag jij dat ook
Kewl!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
We hebben trouwens mede door de verhalen van Lotusss en ER besloten om de vakantie om te gooienAls het goed is gaan we van de zomer naar Schotland en Engeland
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
We hebben trouwens mede door de verhalen van Lotusss en ER besloten om de vakantie om te gooienAls het goed is gaan we van de zomer naar Schotland en Engeland
![]()
Stoofvlees.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Mogguh maak ook mijn lekkerste maaltijden als ik voor en tijdens het prepareren er alcohol bij heb
Yeahquote:
Ben zo benieuwdquote:
En beef wellington en Christmas turkey.....quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:09 schreef Cobra4 het volgende:
De dronken oma die gaat koken. Wat zag het door haar gekookte eten er lekker uit.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Yeah
[..]
Ben zo benieuwd
Ik wilde weer zo graag een keer naar Londen en ook naar Noord-Engeland en Schotland dat ik dacht we moeten het gewoon dit jaar doen. We zouden eigenlijk naar Oost-Europa maar dan zouden mijn vakantiedagen in 1 klap op zijn dus nu doen we 2 weken GB en dan nog een keer een weekje weg en nog een weekendje ofzo
OK, ik hoor graag wat je te bieden hebt dan...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 12:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We hebben trouwens alles van je lijstje in kunnen kopen
Wowquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die paddestoelensoep is tricky. Niet goed bereiden en je kan de pijp uit gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:17 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Die paddenstoelensoep zag eruit als modder (there might be pine needles in it). En de speciale koekjes zagen er ook niet aanlokkelijk uit (ik zou het wel eten hoor).
Hoor je vanavond of morgen van mequote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik hoor graag wat je te bieden hebt dan...
Mijn moeder kookt het lekkerst.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
Die paddestoelensoep is tricky. Niet goed bereiden en je kan de pijp uit gaan.Maar oh zo lekker.
Vanaf Newcastle ben je zo in Schotland...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:11 schreef MaJo het volgende:
![]()
Die herten stonden een meter of 20 van de weg. Ze keken alleen even op terwijl ik stopte en gingen vrolijk verder met vreten.quote:
Die van mij niet.quote:
Dat zou fijn zijn, want dan weet ik wat ik volgende week al dan niet zelf mee moet nemen uit Schotland...quote:
Daar willen we ook zeker heenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanaf Newcastle ben je zo in Schotland...
Vast een lijstje voor Schotland:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar willen we ook zeker heenMijn beste vriendin uit Engeland komt daar vandaan dus dat staat al heel lang op mijn lijstje. Het idee is om met de boot naar Newcastle te gaan, dan naar Schotland en dan weer naar beneden te rijden, paar dagen Londen en weer naar huis
Mooie en lieve kinderen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Jouw en mijn moeder delen een eigenschap.
Topquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast een lijstje voor Schotland:
- Edinburgh
- Cairngorms
- Western Ross
- Whisky trail
- Skye
- Ben Nevis
- Inverness (incl. Ft George)
- Loch Carron
Is te doen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
TopIk kom zelf niet verder dan Edinburgh
Hoeveel tijd zou je uittrekken voor de reis zoals ik dat net beschreef, is 2.5 week/3 weken genoeg?
Goeiequote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is te doen.Alleen moet je wel uitkijken met de verdeling.
In Schotland kun je niet zo snel reizen als in Engeland. Zeker in de buitengebieden moet je wel het dubbele mbt tijd rekenen. Eénbaanswegen e.d.(inclusief schapen op de weg)
Glasgow is het tegenovergestelde van Edinburgh. Veel vernieuwing, veel moderne kunst. Mij ligt die stad niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
GoeieIk zie trouwens dat je Glasgow niet erbij hebt staan, niet zo boeiend? En welke Skye bedoel je, ik zie er meerdere (waaronder eentje naast Glasgow). Glasgow trekt me op zich ook niet zo maar als ik er toch in de buurt ben wil ik er wel even heen
Moderne kunst vind ik wel vetquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Glasgow is het tegenovergestelde van Edinburgh. Veel vernieuwing, veel moderne kunst. Mij ligt die stad niet.
En met Skye bedoel ik het eiland. Via een brug te bereiken via Kyle of Lochalsh. (nu tolvrij)
Waar ligt dat?quote:
quote:if you’re embarrassed of yourself just remember that two girls at my school are going out to dinner to celebrate justin bieber’s birthday by themselves
En een mooie route om te rijden is van de A87 naar Kinlochhourn.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Moderne kunst vind ik wel vetEn zie dat Glasgow wel goed op de route ligt als je een rondje Schotland wil doen, ga je via Edinburgh omhoog en via Glasgow weer naar beneden. Ik ga even op zoek naar het eiland
Klinkt goedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:49 schreef LadyBlack het volgende:
Glasgow is in elk geval shopper's paradise MaJoen je hebt er de kunstacademie, gebouwd naar ontwerp van Charles Rennie Mackintosh en die is zooooo de moeite waard om te bezoeken
Maar wel de moeite waard zo te horen/zienquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En een mooie route om te rijden is van de A87 naar Kinlochhourn.
20 mijl éénbaansweg langs stuwmeren en lochs. Eindpunt is bij een zeeloch waar regelmatig zeehonden te zien zijn. Nadeel is dat je het hele stuk ook weer terug moet.
De foto van de herten heb ik daar genomen.
Schotlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Op sommige punten wel even zweten vanwege de stenen muurtjes op de meest rottige plekken.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wel de moeite waard zo te horen/zien
Hoe vaak ben je in Schotland geweest?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
SchotlandLigt op de route zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wow dat is wel heel vaakquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Op sommige punten wel even zweten vanwege de stenen muurtjes op de meest rottige plekken.Maar zeker de moeite.
Aan het eind van de weg begint een wandelroute van 45 mijl (enkele reis) langs de lochs en kust.
Euhm, ik gok zo'n 35 keer.Heb je dan niet een keer zin om een heel nieuw gebied te verkennen? Maar heeft ook te maken met oefeningen denk ik?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Ik ben veel in Western Ross en de Cairngorms geweest voor oefeningen. Vooral omdat je daar echt dagen kunt lopen zonder andere mensen tegen te komen. (acht is het record voor mij.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ligt op de route zie ik
[..]
Wow dat is wel heel vaakHeb je dan niet een keer zin om een heel nieuw gebied te verkennen? Maar heeft ook te maken met oefeningen denk ik?
Wat tof!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had het gisteren met een collega nog over vakanties in Engeland, en ik heb nu al helemaal zin in deze zomer: in augustus is er een congres in Cambridge waar mijn vriend heengaat. Dus het plan is om dan kampeerspullen in de auto te gooien, en met de boot naar Engeland te gaan, en vandaar naar Cambridge te rijden.
Tijdens het congres kan ik dan mooi met de kinderwagen Cambridge verkennenDe vorige keer dat ik daar was, was het ijskoud, dus ben benieuwd naar de zomerse staat
Ik ken dat wel dat je meteen verkocht bentquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben veel in Western Ross en de Cairngorms geweest voor oefeningen. Vooral omdat je daar echt dagen kunt lopen zonder andere mensen tegen te komen. (acht is het record voor mij.)Gewoon één met de natuur.
En nee, ik was na de eerste keer gewoon verkocht.
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ken dat wel dat je meteen verkocht bentIk heb dat zelf met Londen maar bijvoorbeeld ook met Berlijn en ook met de Balkan. Ik heb zo'n vermoeden dat met Schotland hetzelfde kan gebeuren
Dit is trouwens de route die ik nu heb bedacht (kan nog veel aan veranderen uiteraard, moet me nog even inlezen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met wat mazzel zien jullie in het loch bij Inverness dolfijnen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Ik ben sowieso fan van met de auto rondtoeren, dan zie je zoveel meerquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:07 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn grote liefde is Florence / Italiė, maar Engeland is een goeie tweede
Heb nog zóveel steden te bezoeken daar, en nog een grote wens om beide landen een flink stuk te doorkruisen met de autogewoon lekker dorpjes kijken en landschappen in me opnemen...
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit.
Vergeet in de omgeving van Loch Carron niet om Plockton te bezoeken. De enige plek in Schotland waar, dankzij de warme golfstroom, palmbomen groeien.Staat genoteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En met wat mazzel zien jullie in het loch bij Inverness dolfijnen.Ik zal tzt de route nog wel even aan je voorleggen voor nog meer tips
Nog een kleine tip. Ga na Dunkeld of Pitlochry, via Braemar, naar Aviemore. Zeker weten de moeite waard.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:11 schreef MaJo het volgende:
Staat genoteerdIk zal tzt de route nog wel even aan je voorleggen voor nog meer tips
Ik heb een documentje aangemaakt met alle tipsquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog een kleine tip. Ga na Dunkeld of Pitlochry, via Braemar, naar Aviemore. Zeker weten de moeite waard.
De A9 is nu op veel plekken vierbaans. Lekker snel, maar je ziet minder van de natuur.
Nog meer tips dan voor Schotland.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb een documentje aangemaakt met alle tips
Trustequote:
ik denk dat het een beetje te vergelijken is met Noorwegen? Daar rij je gemiddeld zo'n 70 kilometer per uur. Maar je ziet wel de mooiste natuur nog veel beterquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nog meer tips dan voor Schotland.
Wat wij kennen als snelweg komt alleen tussen New Castle, Glasgow, Edinburgh en Perth voor.
Overige doorgaande wegen zijn in de meeste gevallen tweebaans. Met op hellingen een extra baan voor het langzame verkeer.
De andere wegen zijn meestal één of anderhalf baans. Met uitwijkhavens om de paar honderd meter. De automobilist die er als eerste één treft stopt en geeft de tegenligger een sein dat die door kan rijden.
En ga je het doen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ben ik 1 dag vrij, krijg ik gelijk een SMS of ik wil invallen voor iemand
Schotland wil ook graag ooit nog een keertje heen
Nee, want ik heb plannen gemaakt en de komende tijd weer bizar druk dus geen vrije tijd.quote:
Ah, verstandigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, want ik heb plannen gemaakt en de komende tijd weer bizar druk dus geen vrije tijd.
Verstandigquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, want ik heb plannen gemaakt en de komende tijd weer bizar druk dus geen vrije tijd.
Edit: zie nu de reactie van LB pasquote:
Nu nog even relaxen, straks met een vriend uit eten, bieren en misschien nog wat anders gaan doen denk ikquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:58 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, verstandig
Vandaag dus een relax-dag of echte plannen?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vast een lijstje voor Schotland:
- Edinburgh (max. 1 dag)
- Cairngorms
- Western Ross
- Whisky trail Advies bij MM vragen v.w.b. eventueel te bezichtigen whisky distillerderijen
- Skye
- Ben Nevis
- Inverness (incl. Ft George)
- Loch Carron
Eens, oude bende, niks interessants.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
eentje die ik alvast niet de moeite waard vind is de Ben Nevis destilleerderij
Lijkt me doodnormaal toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje: webshop heeft iets niet op voorraad, je kunt het niet bestellen. Is dat raarik vind het vrij normaal
Juist,quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:14 schreef wyccie het volgende:
Ik zou het gekker vinden als je wel iets kunt bestellen wat niet op voorraad is.
Doen wij ook niet. Dat zouden we misschien overwegen als we wekelijkse of 2-wekelijks producten binnenkregen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef Etcetera het volgende:
Vraagje: webshop heeft iets niet op voorraad, je kunt het niet bestellen. Is dat raarik vind het vrij normaal
Hangt ervan af. Als het een product is dat ze normaal gesproken snel weer op voorraad moeten hebben (Bol.com die 21 van Adele niet kan leveren) vind ik dat maf, dan zou je gewoon een hogere levertijd moeten vermelden. Is het zeer zeldzaam/loopt het niet hard/is er een andere reden waarom het lastig is (zo'n fles whisky van duizenden euro's), dan vind ik het niet vreemd.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:07 schreef Etcetera het volgende:
What else is newquote:
Nee,quote:
quote:Tarte tatin van appel, vanille saus, hangop, appelcompote en stroopwafel ijs¤ 10.50
Pistache spongecake, chocolade bros, lemoncurd, en witte chocoladesorbet¤ 11.50
Chocolade ganachetaart, bloedsinaasappel compote, mascarpone mousse en bloedsinaasappel sorbet ¤ 12.50
quote:
Dat kan prima als driegangenmenuquote:
Nee maar ik misschien welquote:
Kan. Maar ik mis nog wel iets hartigs en warms. Anders voelt het zo incompleet.quote:
Ik overweeg hier te gaan eten: http://www.kip-rotterdam.nl/Keukenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:37 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kan. Maar ik mis nog wel iets hartigs en warms. Anders voelt het zo incompleet.
Waar ga je eten, Nem?
En maar klagen dat je het zo druk hebt...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:44 schreef wyccie het volgende:
De hele dag in pyjama achter de pc zitten, telkens denken 'ik moet nog douchen, de winkels sluiten zo'.
En dan 'ach morgen is het koopzondag'.
Ik ben officieel werkloos nu.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:49 schreef MadMaster het volgende:
En maar klagen dat je het zo druk hebt...
Oh, mijn advertentie in de krant is dan nog niet afgedrukt. Ik zal het NOS journaal even bellen, misschien kunnen ze me nog in het 8 uur journaal proppen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben je helemaal klaar dan. Had ik niet meegekregen.
sorry for askingquote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:54 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, mijn advertentie in de krant is dan nog niet afgedrukt. Ik zal het NOS journaal even bellen, misschien kunnen ze me nog in het 8 uur journaal proppen.
Geen idee, het enige wat ik bij de Japanner haal, is voedsel...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:59 schreef wyccie het volgende:
Oh, weer even over auto's.
Voor zuinige, betrouwbare auto's moest ik bij de Japanner zijn. Waarom zijn Daihatsu Cuores die net iets nieuwer zijn en minder kilometers hebben gemaakt een stuk goedkoper dan Toyota Starlets? Zijn het zulke kutauto's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |