Nou, die had gewoon even niet door dat post 300 al weer aan hem was...quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:56 schreef lubje25 het volgende:
MM is druk in de AKQ en Muziektrivia denk ik
Carolien zien...quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen wie is de mol kijken
Post ik hem gewoon nog een keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga zometeen wie is de mol kijken
Dat was Beppie van de Broek uit Lage Zwaluwequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Post ik hem gewoon nog een keer
http://www.speld.nl/2013/(...)bekende-nederlander/
wel aardig, maar vergezocht, net als veel andere speld artikelen vind ik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:39 schreef Mark het volgende:
[..]
Post ik hem gewoon nog een keer
http://www.speld.nl/2013/(...)bekende-nederlander/
Als jij het maar ziet...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Mijn lenzen zijn binnenDus koffieavond/feestjes/verhuizing van een vriend met lenzen in
en bijna niemand weet het, dus ik ben alweer benieuwd of ze het zien
Idem hier, allemaal net even te schijtlollig...quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wel aardig, maar vergezocht, net als veel andere speld artikelen vind ik.
Je gaat klompen verkopen in GB?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:11 schreef ErwinRommel het volgende:
Leuk de Engelse tak van de familie![]()
Mede dank aan hen, wellicht een gat in de markt geslagen met een "uniek selling point"
Nope. Heb een paar spullen meegekregen, kijken of er een markt voor is, komende tijd ff mee expirimenteren naast de gebruikelijke tokoquote:
Zijn ze wel 18 jaar of ouder?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope. Heb een paar spullen meegekregen, kijken of er een markt voor is, komende tijd ff mee expirimenteren naast de gebruikelijke toko
Top Secret!! Je hoort het tzt wel, iets wat je totaal niet van me gaat verwachtenquote:
Hasj, coke en pillen is wel mijn wijk, hč...!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nope. Heb een paar spullen meegekregen, kijken of er een markt voor is, komende tijd ff mee expirimenteren naast de gebruikelijke toko
Ik kijk wel uitquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen is wel mijn wijk, hč...!
Je kan hier wel medicatie met codeļne kopen zonder receptquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hasj, coke en pillen is wel mijn wijk, hč...!
Slaap wel en een goede rit morgen naar Heidelbergquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef iamredleader het volgende:
tassen/koffers/auto gepakt, wekker voor half zes. Welterusten en tot na het weekend
Have fun!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef iamredleader het volgende:
tassen/koffers/auto gepakt, wekker voor half zes. Welterusten en tot na het weekend
Zo, da's goed op tijd!quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef iamredleader het volgende:
ontslag@post.nlquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen zin om Devon goodbye te zeggen
heh, lag het maar zo simpelquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ontslag@post.nl
Hoef je niet meer weg.
Ik heb een staatslot gekocht, 10 maart weten we meer...quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
ontslag@post.nl
Hoef je niet meer weg.
quote:
Dat kan ik me voorstellen. Mooi gebied! Ben overigens wel erg benieuwd naar jullie nieuwe productlijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:16 schreef ErwinRommel het volgende:
Geen zin om Devon goodbye te zeggen
* broodje weglegt *quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Sterkte majo
Kleine geruststelling: als het vers (rood) bloed is, hoef je je waarschijnlijk geen zorgen te maken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:43 schreef MaJo het volgende:
Zo naar de dokter. Ben nu al weken misselijk/buikpijn en gisteren had ik bloed bij de ontlasting dus maar eens naar de huisarts
Hey Wiebelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
* broodje weglegt *
Ik zal nog eens komen buurten.
Dat is zeker een geruststellingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:59 schreef B.ertha het volgende:
Sterkte majo
Kleine geruststelling: als het vers (rood) bloed is, hoef je je waarschijnlijk geen zorgen te maken.
I knowquote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
* broodje weglegt *
jaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:31 schreef Nembrionic het volgende:
zie ik nou dat ik C4's verjaardag heb gemist?
Ach, aambei, aardbei, wat maakt het uit ....quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:04 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
* broodje weglegt *
Heb ik vorig jaar ook gedaanquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef Mark het volgende:
Laat je gegevens vooraf ophalen indien aanwezig, scheelt veel werk
Dit jaar zitten je banksaldi er ook bij toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef Mark het volgende:
Laat je gegevens vooraf ophalen indien aanwezig, scheelt veel werk
Dat zal moeten blijken...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
weten ze dan van alle banken waar je geld hebt staan?
Ja, al onze rekeningen zaten er in. Hoefde alleen kosten van oversluiten hypotheek in te vullen, rest was zo klaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit jaar zitten je banksaldi er ook bij toch?
Goed dat je het zegt, die moet ik dit jaar ook opvoeren...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef Mark het volgende:
[..]
Ja, al onze rekeningen zaten er in. Hoefde alleen kosten van oversluiten hypotheek in te vullen, rest was zo klaar.
Ik heb alleen maar bemiddelingskosten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:29 schreef Mark het volgende:
Zowel afsluitprovisie als notariskosten mag je opvoeren, dus da's de moeite waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant dus ook geen snelle oplossing voor mijn buikpijn en misselijkheid.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
slabben...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ging het hier laatst niet over van die herbruikbare broodzakjes? Hier zijn ze niet overdreven duur. (en ze verkopen ook nog eens slappen, of slaps, geen idee wat het meervoud van 'slap' is. )
Zou best kunnen ja, had ook keelpijn en hoofdpijn maar dat is over. Misselijkheid blijftquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef _Ophelia_ het volgende:
Majomisschien een klein beetje van de griep meegepakt?
Deze post snap ik nietquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:15 schreef Etcetera het volgende:
Kom er net achter dat degene die er voor gezorgd heeft dat ik nu nog steeds via een uitzendbureau werk, best een sympathiek iemand is. Met wie ik ook wel eens gelunched heb.
Not fair
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:34 schreef MaJo het volgende:
Dokter update: Niets ernstigsWaarschijnlijk gewoon mijn prikkelbaar darm syndroom die aan het kutten is, dikke darm was weer pijnlijk en verstopt
Verder zat er ook bloed in de urine dus waarschijnlijk ook lichte blaasontsteking, na het weekend moet ik weer urine inleveren als de buikpijn aanhoudt.
Laat je morgen even weten of je nog komt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de ene kant opgelucht maar aan de andere kant dus ook geen snelle oplossing voor mijn buikpijn en misselijkheid.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Ik vermoed dat ze weet wie haar een oor heeft aangenaaid en nu blijkt dat iemand te zijn die ze eigenlijk wel mag en dat is kut.quote:
Zo had ik 'm ook geļnterpreteerd en vandaar mijn tip v.w.b. een charme offensief...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze weet wie haar een oor heeft aangenaaid en nu blijkt dat iemand te zijn die ze eigenlijk wel mag en dat is kut.
Misschien is het handiger om alvast iets anders te plannen? Want zoals ik me nu voel ziet het er niet goed uitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Laat je morgen even weten of je nog komt?
Ik plan dan lekker een chilldag en als je wel komt dan blijft het een chilldagquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien is het handiger om alvast iets anders te plannen? Want zoals ik me nu voel ziet het er niet goed uitMaar hou je zeker op de hoogte
Is goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik plan dan lekker een chilldag en als je wel komt dan blijft het een chilldag
Ahquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo had ik 'm ook geļnterpreteerd en vandaar mijn tip v.w.b. een charme offensief...
Dat was ik, dankjewelquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:36 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ging het hier laatst niet over van die herbruikbare broodzakjes? Hier zijn ze niet overdreven duur. (en ze verkopen ook nog eens slappen, of slaps, geen idee wat het meervoud van 'slap' is. )
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:13 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het is vandaag complimentendag:
Een vrouw zegt: "Ik voel me dik en lelijk en heb een compliment nodig"
Man: "Nou je ogen zijn in ieder geval nog prima!"
En die interpretatie kloptequote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:38 schreef DonnaRush het volgende:
![]()
Christel Krukkert is alweer bezig geweest voor 30 april!
Nog een overnachtingquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanavond boot/ thuis of nog een overnachting?
Graag, mijn trommel is stuk dus ik ben zoekende.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb nog een code voor15% korting. Als je wilt zoek ik hem op.
Dat is goedkoopquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:01 schreef MaJo het volgende:
Goeie deal bij de HEMA: voor 3 euro een heel volkorenbrood, 10 witte bolletjes en 6 krentenbollen. Niet verkeerd dacht ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |