Misschien zijn ze NA WIDM vrienden geworden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:11 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik vond het ook vrij raar dat hij de pot niet wou opgeven voor het molboekje. Zoals er al werd gezegd..zonder molboekje kun je een test niet fatsoenlijk maken, laat staan de finale waar veel vanaf hangt. Behalve als hij wist dat hij zijn boekje niet nodig had...= hij is de mol. Te veel hints momenteel die naar hem verwijzen. Enige wat ik nog raar vind...is dat er bij de drive in werd verteld door de mol dat Janine een goede vriendin aan het worden was. Kees en Janine waren toch niet echt close? Janine zat bij het verbondje van Paulien en Carolien.
Huh?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan MAAR stel hij is de mol niet (waar ik wel vanuit ga) dan is het logisch dat je de pot niet afgeeft om zo zelf verdacht te zijn + je wilt niet dat de pot in handen komt van jou mol, snap je.
Nee, dat staat er niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik denk dus dat hij de mol is dat staat er toch
Er staat dat je er wel vanuit gaat dat hij niet de mol isquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:13 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik denk dus dat hij de mol is dat staat er toch
De stem van de mol klonk tijdens die aflevering. Dus die was zelfs al voor die aflevering opgenomen, dus het kan niet zijn dat ze het hebben over NA die tijd.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:12 schreef MolFan het volgende:
[..]
Misschien zijn ze NA WIDM vrienden geworden?
Molboekje heb je ook niet nodig als je 100% zeker bent van je zaak en alles bijvoorbeeld dubbel hebt opgeschreven (dat doen meer kandidaten namelijk ivm kwijtraken boekje etc). dus je kan zijn antwoord op meerdere manieren interpreteren.
Ik denk dat Paulien daarmee gewoon geluk had. Daarnaast komt ze niet erg dom over. Daarom wint ze ook. Slimmer dan we denken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:16 schreef Smeich het volgende:
hahaha
en inderdaad, het staat een beetje raar daar tussen die haakjes.
En toch blijf ik het curieus vinden dat Paulien vantevoren die leesopdracht wist te "bedenken" en gepaste kleding haalt voor de treinreis (wellicht met geld uit de pot?). Ik vind dat nog steeds erg ERG vreemd.
Klopt ja. Misschien waren ze wanneer de camera's uit waren close ofzo?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:17 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
De stem van de mol klonk tijdens die aflevering. Dus die was zelfs al voor die aflevering opgenomen, dus het kan niet zijn dat ze het hebben over NA die tijd.
Nee hoor, maar ik vind Carolien gewoon irritant in haar doen en laten. Veel te fanatiek en daardoor meedogenloos en onsympathiek.quote:
Op zijn 18de ofzo wel vrij vroeg maar hij is gewoon een normale gast waarmee je een hele leuke avond kan hebben lijkt mij, echt een goed type voor een goede mol.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind Carolien gewoon irritant in haar doen en laten. Veel te fanatiek en daardoor meedogenloos en onsympathiek.
Maar, over vallen op mannen gesproken: het is misschien not-done, maar ik denk eigenlijk dat Kees misschien zo'n goede leugenaar is (als hij de mol is) omdat hij als homo er veel ervaring mee heeft om te liegenIk neem ten minste aan dat-ie niet op z'n 12e uit de kast is gekomen of wel? (Ik weet het niet hoor, ik ken hem verder niet en weet niks van hem af.)
Hoezo is ze irritant? Ze is bloedmooi en geilquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind Carolien gewoon irritant in haar doen en laten. Veel te fanatiek en daardoor meedogenloos en onsympathiek.
Maar, over vallen op mannen gesproken: het is misschien not-done, maar ik denk eigenlijk dat Kees misschien zo'n goede leugenaar is (als hij de mol is) omdat hij als homo er veel ervaring mee heeft om te liegenIk neem ten minste aan dat-ie niet op z'n 12e uit de kast is gekomen of wel? (Ik weet het niet hoor, ik ken hem verder niet en weet niks van hem af.)
Dat Paulien de opdracht raadde is juist iets dat tegen haar spreekt. Als je de mol bent, probeer je natuurlijk niet de aandacht op je trekken door de opdrachten te gaan lopen voorspellen. Bovendien deed ze wel 10 voorspellingen. Alsnog toevallig dat de opdracht daar dan min of meer net tussen zit, maar niet meer dan dat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:16 schreef Smeich het volgende:
En toch blijf ik het curieus vinden dat Paulien vantevoren die leesopdracht wist te "bedenken" en gepaste kleding haalt voor de treinreis (wellicht met geld uit de pot?). Ik vind dat nog steeds erg ERG vreemd.
Dit vind ik wel engquote:Ik herinner me dat ik een paar dagen voor vertrek met een aardappelmesje in m`n duim sneed
Ik kocht pleisters en koos in de winkel bewust voor die met een dierenprint erop
“Dat zou nog wel eens voor verwarring kunnen zorgen”, dacht ik
Toen was het spel begonnen.
Hoezo eng? Vind het wel grappig.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:22 schreef jcdragon het volgende:
Dagboek Carolien http://avro.nl/wieisdemol(...)_verliezer_afl9.aspx
[..]
Dit vind ik wel eng![]()
Maar voor de rest vind ik haar wel leuk.
Expres in je duim snijden.quote:
Hoe je dat uit die tekst haalt, is me echt een compleet raadsel.quote:
quote:
Ze bedoelde volgens mij niet dat ze het expres heeft gedaanquote:
Iedereen moest het gedicht schrijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Ze bedoelde volgens mij niet dat ze het expres heeft gedaan
Wat betreft de mol: n.a.v. die "tol is de mol" hint ga ik uit van Kees, maar tijdens de aflevering had Paulien het over dat gedicht dat perfect was geschreven. Ze zei dat de mol dat had gedaan en dat zij het gedicht had geschreven. Heeft Kees op de een of andere manier meegeschreven aan dat gedicht?
Maar op de vraag in de trein wie de perfecte versie geschreven had, zei ze 'ik'quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Iedereen moest het gedicht schrijven.
Paulien Joep en nog een andere ? Moesten van alle versies een versie maken.
De mol leverde een perfecte versie in, om zeg maar te anti mollen. Paulien leverde aan Art de versie met de minste fouten in zeg maar. Maar doordat Paulien besefte dat er een perfecte versie was ingeleverd, ( iemand die bijvoorbeeld wel goed ek schreef ) besefte ze ook dat Kees de mol wel moest zijn omdat hij die perfecte versie had.
Daarmee bedoelde ze de versie die ze had ingeleverd aan Art denk ik, die ze dus samen maakte op het einde met Joep en die andere.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:40 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Maar op de vraag in de trein wie de perfecte versie geschreven had, zei ze 'ik'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |