Hoe je dat uit die tekst haalt, is me echt een compleet raadsel.quote:
quote:
Ze bedoelde volgens mij niet dat ze het expres heeft gedaanquote:
Iedereen moest het gedicht schrijven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Ze bedoelde volgens mij niet dat ze het expres heeft gedaan
Wat betreft de mol: n.a.v. die "tol is de mol" hint ga ik uit van Kees, maar tijdens de aflevering had Paulien het over dat gedicht dat perfect was geschreven. Ze zei dat de mol dat had gedaan en dat zij het gedicht had geschreven. Heeft Kees op de een of andere manier meegeschreven aan dat gedicht?
Maar op de vraag in de trein wie de perfecte versie geschreven had, zei ze 'ik'quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Iedereen moest het gedicht schrijven.
Paulien Joep en nog een andere ? Moesten van alle versies een versie maken.
De mol leverde een perfecte versie in, om zeg maar te anti mollen. Paulien leverde aan Art de versie met de minste fouten in zeg maar. Maar doordat Paulien besefte dat er een perfecte versie was ingeleverd, ( iemand die bijvoorbeeld wel goed ek schreef ) besefte ze ook dat Kees de mol wel moest zijn omdat hij die perfecte versie had.
Daarmee bedoelde ze de versie die ze had ingeleverd aan Art denk ik, die ze dus samen maakte op het einde met Joep en die andere.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:40 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Maar op de vraag in de trein wie de perfecte versie geschreven had, zei ze 'ik'
Als ik alles even na ga zijn er meerdere redenen geweest waardoor Paulien wist dat Kees het was. In de trein is ze er 100% achter gekomen. Ik denk ook dat ze allebei Kees verdachten, maar dat Paulien won omdat ze veel meer wist en sneller was volgens mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef Reflectionne het volgende:
Maar Carolien kan toch niet op de foute mol zitten en zo ver komen? Dus dan moet Kees toch wel de mol zijn, gezien Carolien en Paulien op Kees zaten? Al wil ik dat Paulien de mol is, zodat ik het een keer goed heb!
Ik denk dat ze op de juiste mol zat maar de finale halen terwijl je op de verkeerde zit kan zeker zie Edo Brunner die zelfs won terwijl hij 9 afleveringen op de verkeerde zat en in de finale pas ging switchen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef Reflectionne het volgende:
Maar Carolien kan toch niet op de foute mol zitten en zo ver komen? Dus dan moet Kees toch wel de mol zijn, gezien Carolien en Paulien op Kees zaten? Al wil ik dat Paulien de mol is, zodat ik het een keer goed heb!
Heeft Kees niet meer geld in de pot gebracht dan Paulien?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:45 schreef tochweerhenk het volgende:
En inderdaad, Kees moet de mol zijn. Als je de serie nu terugkijkt me de gedacht dat Kees de mol is kan je al veel verklaren denk ik. Ook hoe Paulien en Carolien in de finale gekomen zijn.
Ik zie echt geen mogelijkheid dat Paulien de mol is, maar volgende week weet je het natuurlijk pas zeker.
Was ik alweer vergeten, bedanktquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:37 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Iedereen moest het gedicht schrijven.
Paulien Joep en nog een andere ? Moesten van alle versies een versie maken.
De mol leverde een perfecte versie in, om zeg maar te anti mollen. Paulien leverde aan Art de versie met de minste fouten in zeg maar. Maar doordat Paulien besefte dat er een perfecte versie was ingeleverd, ( iemand die bijvoorbeeld wel goed ek schreef ) besefte ze ook dat Kees de mol wel moest zijn omdat hij die perfecte versie had.
Paulien heeft nauwelijks geld verdiend. Maar dat is ook het mooie van WIDM: het doet er totaal niet toe hoe je het doet tijdens de opdrachten, het enige dat telt is hoe goed je de tests maakt. En daar is ze duidelijk de beste in en dus een terechte winnaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:46 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Heeft Kees niet meer geld in de pot gebracht dan Paulien?
Lijkt misschien maar zo, en misschien heeft hij ook wel wat uit de pot gehaald ergens in de serie nadat hij penningmeester was geworden. Verdacht was Kees totaal niet voor mij, en best betrouwbaar. Hij heeft het goed gedaan als mol, als hij het ook echt blijkt te zijn. Hij heeft echt misleidend gespeeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:46 schreef Zocalo het volgende:
[..]
Heeft Kees niet meer geld in de pot gebracht dan Paulien?
Je kunt een mol pas beoordelen als je zijn molacties hebt gezien. Een mol die niet opvalt als mol omdat hij zich als kandidaat gedraagt en niet molt is geen goede mol.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Lijkt misschien maar zo, en misschien heeft hij ook wel wat uit de pot gehaald ergens in de serie nadat hij penningmeester was geworden. Verdacht was Kees totaal niet voor mij, en best betrouwbaar. Hij heeft het goed gedaan als mol, als hij het ook echt blijkt te zijn. Hij heeft echt misleidend gespeeld.
Ik denk dat Kees echt wel een paar flinke mollenstreken heeft uitgehaald hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je kunt een mol pas beoordelen als je zijn molacties hebt gezien. Een mol die niet opvalt als mol omdat hij zich als kandidaat gedraagt en niet molt is geen goede mol.
Maar een combinatie van beiden en dat lijkt bij Kees zo te zijn is geniaal.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Je kunt een mol pas beoordelen als je zijn molacties hebt gezien. Een mol die niet opvalt als mol omdat hij zich als kandidaat gedraagt en niet molt is geen goede mol.
Hij heeft wel degelijk mol acties gemaakt. Met die koker bijvoorbeeld, en samen met Daniël alle verdenkingen op Tania zetten. Vervolgens zelf penningmeester worden en minder geld op de berg pakken. Naar je eigen molboekje zoeken terwijl je die niet nodig hebt als mol, maar daarna je molboekje niet eens terug willen...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:56 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Sowieso zag Carolien in haar suite van de trein PAULIEN in t bakje zitten.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef Reflectionne het volgende:
Logica als een koequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sowieso zag Carolien in haar suite van de trein PAULIEN in t bakje zitten.
En ze had niet alle vragen goed (haar laatste was fout... Tania roept het hardst?Nee, actions speak louder! ) dus was haar antwoord in het bakje fout. Geen Paulien? Dan dus Kees.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:02 schreef eQuaL het volgende:
Geweldig die hints, die cijfers & die antwoorden van Kees
Ik heb gewoon gelijk, fuck yeah
Gefeliciteerd iedereen die op Kees zat, debuurvrouw enz
Misschien zat je wel op Kees, maar had je hem ook door? Ik wel, maar dat is nu pas, en achteraf is het makkelijk praten. Terwijl er nog niets zeker is.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:02 schreef eQuaL het volgende:
Geweldig die hints, die cijfers & die antwoorden van Kees
Ik heb gewoon gelijk, fuck yeah
Gefeliciteerd iedereen die op Kees zat, debuurvrouw enz
Met een beetje photoshoppen past iedereen daar wel in.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:04 schreef MolFan het volgende:
Vind deze ook wel ijzersterk. Hij is schijnbaar de enige die precies in dat silhouette past
[ afbeelding ]
Ga je gang? Let op de oren en nekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Met een beetje photoshoppen past iedereen daar wel in.
Je krijgt respect als je Oprah er in weet te proppenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Met een beetje photoshoppen past iedereen daar wel in.
Nee ik had hem niet door. Ik zat er op omdat ik ervan overtuigd was dat die hint uit de 1e aflevering, C(ase) is the mole, op Kees sloeg. Heb hem eigenlijk altijd even verdacht gevonden iedereen, maar uit principe wist ik het zekerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:05 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Misschien zat je wel op Kees, maar had je hem ook door? Ik wel, maar dat is nu pas, en achteraf is het makkelijk praten. Terwijl er nog niets zeker is.
Wou net zeggen haha. Paulien heeft heel ander postuur, oren etc dat is toch wel duidelijk lijkt mij.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je krijgt respect als je Oprah er in weet te proppen
Huh, zit Oprah nog in het spel?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je krijgt respect als je Oprah er in weet te proppen
Tunnelvisie kan alleen maar helpen als je ook op de goede mol zat, anders kun je er niks mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:06 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Nee ik had hem niet door. Ik zat er op omdat ik ervan overtuigd was dat die hint uit de 1e aflevering, C(ase) is the mole, op Kees sloeg. Heb hem eigenlijk altijd even verdacht gevonden iedereen, maar uit principe wist ik het zeker
Tunnelvisie enz
Kan best. Zolang er maar iemand is die nog meer fouten heeft dan zij. Daarnaast zitten er ook vragen tussen die mensen ''per ongeluk'' toch goed kunnen hebben ondanks dat ze niet op de juiste mol zitten. Dan zit de mol bijvoorbeeld net in dezelfde slaapkamer als zijn/haar verdachte en als er dan wordt gevraagd in welke kamer de mol zat..tja, dan heeft diegene het alsnog goed, ook al heeft hij/zij de verkeerde verdachte.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:41 schreef Reflectionne het volgende:
Tuurlijk, als ik in het echte spel had gezeten was ik er waarschijnlijk na 1 week al uitquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:08 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Tunnelvisie kan alleen maar helpen als je ook op de goede mol zat, anders kun je er niks mee.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:11 schreef jcdragon het volgende:
Ah, ik zie dat ik het verkeerd gelezen hebt.
Ik had eigenlijk meestal Carolien als winnares, omdat ik haar zo sterk vond spelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:11 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Tuurlijk, als ik in het echte spel had gezeten was ik er waarschijnlijk na 1 week al uit
Zat overigens denk ik een aflevering of 4/5 op Kees. Daarvoor vooral op Tim, zeker nadat hij ook nog eens terug in het spel kwam.
Anna Drijverquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:15 schreef MolFan het volgende:
Ik mis wel Anna Drijver als kandidaat even tussendoor![]()
[ afbeelding ]
Ik vind Carolien op de een of andere manier enorm sexy. Denk gezien haar leeftijd en prachtige gezicht.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Anna Drijver,
.
Carolien is leuk en cute enzo, maar volgend jaar gewoon weer een notoir lekker wijf er in graag.
Geen tettenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik vind Carolien op de een of andere manier enorm sexy. Denk gezien haar leeftijd en prachtige gezicht.
Gezien haar leeftijd? Ze is pas 30? Ze ziet er toch ook uit als 30?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik vind Carolien op de een of andere manier enorm sexy. Denk gezien haar leeftijd en prachtige gezicht.
Daaromquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:20 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Gezien haar leeftijd? Ze is pas 30? Ze ziet er toch ook uit als 30?
Ze heeft niet een doorsnee 'vrouwelijk' lichaam, meer jongensachtig, en die kleine borsten versterken het effect natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:21 schreef MolFan het volgende:
[..]
DaaromWel kleine tetjes maar wel lekker lichaam op zich
Geen vrouwelijk lichaam? Ja dr tetten zijn klein maar opzich geen A gelukkig. Wel mooie stalpoten onder die pisbakquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:23 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Ze heeft niet een doorsnee 'vrouwelijk' lichaam, meer jongensachtig, en die kleine borsten versterken het effect natuurlijkWel leuke chick imo, maar geen 'lekker wijf'
Carolien IS een notoir lekker wijf,. Vind ik.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:19 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Anna Drijver,
.
Carolien is leuk en cute enzo, maar volgend jaar gewoon weer een notoir lekker wijf er in graag.
Dit dus. Keihard aan die haren trekken gofferdommequote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Carolien IS een notoir lekker wijf,. Vind ik.
Ik ga voor de stoere chickEn de bos krullen.
Echt zo'n vrouw die nergens voor terugdeinst. Hoppa, gooi maar in het diepe. Tomb Raider style!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef MolFan het volgende:
[..]
Dit dus. Keihard aan die haren trekken gofferdomme
Jajajaaj Lara Soft is ook een XXX film btwquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt zo'n vrouw die nergens voor terugdeinst. Hoppa, gooi maar in het diepe. Tomb Raider style!
Als ze Lara Croft zou heten zou ik met d'r spelen.
Nou, eigenlijk zou ik gezien mijn geaardheid voor Keessie moeten gaan, dus het feit dat ik zo gek ben op Carolien zou wellicht kunnen beteken dat ze er uit ziet als een ventquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef MolFan het volgende:
[..]
Jajajaaj Lara Soft is ook een XXX film btw
Geen tijd voorquote:
Zegt genoeg ditquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk zou ik gezien mijn geaardheid voor Keessie moeten gaan, dus het feit dat ik zo gek ben op Carolien zou wellicht kunnen beteken dat ze er uit ziet als een vent
Ja die dikke zag er idd heel vreemd uit, vond ik ook. Leek een soort fatsuit over z'n gezicht heen. Vooral bij de ogen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:30 schreef MolFan het volgende:
Iemand zegt net dit; De laatste man waar Carolien in de trein bij zit lijkt vermomt >>> Kees?
Zo dun is ze ook niet hoor, valt best mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Carolien is wel stoer enzo, maar lekker? Wie valt nou op zo'n graten pakhuis??
Zou kunnen, maar zijn stem zou hem dan moeten verraden. Deze man sprak uitstekend Engels.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:30 schreef MolFan het volgende:
Iemand zegt net dit; De laatste man waar Carolien in de trein bij zit lijkt vermomt >>> Kees?
Ik, volgens mij is het een topwijf!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Miss spreekt hij dat wel? Het was duidelijk een vermomming. Even screenshot maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar zijn stem zou hem dan moeten verraden. Deze man sprak uitstekend Engels.
Kees spreekt meer Dunglish.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:38 schreef MolFan het volgende:
[..]
Miss spreekt hij dat wel? Het was duidelijk een vermomming. Even screenshot maken.
Ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:32 schreef Angelof9 het volgende:
Of ze rommelen met die getallenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:49 schreef Jivis het volgende:
Blijft wel opvallend dat er nog steeds meer mensen op Paulien zitten volgens de officiële site. Misschien dat je door alleen tv te kijken en niet op internet naar hints zoekt, je een heel ander beeld hebt ofzo.
Ik geloof er niet in 1. vanwege zijn uitstekende Engels en 2. omdat de programmamakers nooit een dergelijk risico zouden lopen in nota bene de finale.quote:
Het is toch duidelijk een vermomming dat zie je zo. Tevens hebben ze dat al eerder gedaan met Patrick he weet je nogquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in 1. vanwege zijn uitstekende Engels en 2. omdat de programmamakers nooit een dergelijk risico zouden lopen in nota bene de finale.
Het is niet overduidelijk een vermomming, de oogschaduw maakt de man wat 'apart'. Verder was Patrick in aflevering 1 (ook een groot risico) maar zat hij in een bus vol mensen, niet face to face met een kandidaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk een vermomming dat zie je zo. Tevens hebben ze dat al eerder gedaan met Patrick he weet je nog
Dat was wel heel wat anders, toen zat Patrick verscholen achterin een bus, niet recht tegenover een kandidaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Het is toch duidelijk een vermomming dat zie je zo. Tevens hebben ze dat al eerder gedaan met Patrick he weet je nog
Nee maar Horace zag hem wel en Patrick was wel slechter vermomt als deze man.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat was wel heel wat anders, toen zat Patrick verscholen achterin een bus, niet recht tegenover een kandidaat.
Ik erger me een beetje aan het gegeven dat jij al je posts alszijnde een feit presenteertquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het 100% Kees is maar twijfel wel ja. Hoezo zo snel? Weet jij hoeveel tijd er tussen zit dan? Alles is aan elkaar geplakt he chefquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ik erger me een beetje aan het gegeven dat jij al je posts alszijnde een feit presenteert. Je ziet toch zelf ook wel in dat het heel onwaarschijnlijk is dat ze Kees zo snel een waterdichte vermomming hebben kunnen geven?
quote:
haha die jankzak ben ikquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:56 schreef MolFan het volgende:
Wat is dit voor jankzak op WIDM Facebook dan? Zit ff te lezen, iemand post die van die cijfers en gaat hij reageren met dit;
Michel Harms "geniaal gevonden van Wesley"...het is niet zo moeilijk hoor om andermans posts letterlijk (woord voor woord) van een ander forum te kopieren (in dit geval was dit mijn post die ik, namens mijn broer die het dus wel had 'gekraakt', op het fokforum had geplaatst) en vervolgens doen alsof hij die code heeft gekraakt en met de lof gaat strijken.
Alsof er niet meer mensen zijn die eenzelfde hint kunnen ontdekken
Nee lees het net. Volg alles van WIDM dus vandaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
haha die jankzak ben ikHet zou mensen sieren (ben jij dat toevallig?) om credit te geven where credit's due en niet al die onterechte complimentjes in ontvangst te nemen.
"Waar stonden de cijfers voor die Paulien kreeg? Hoewel de aflbeelding van WIDMhints komt gaan alle credits naar FOK!user Smeich (of eigenlijk zijn broer die de code heeft gekraakt):" (uit de special)quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:05 schreef Smeich het volgende:
[..]
haha die jankzak ben ikHet zou mensen sieren (ben jij dat toevallig?) om credit te geven where credit's due en niet al die onterechte complimentjes in ontvangst te blijven nemen alsof je het zelf hebt verzonnen.Maar dat ben ik
Maakt toch geen kut uit wie de hints vinden als ze maar gevonden worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:06 schreef MrManiak het volgende:
[..]
"Waar stonden de cijfers voor die Paulien kreeg? Hoewel de aflbeelding van WIDMhints komt gaan alle credits naar FOK!user Smeich (of eigenlijk zijn broer die de code heeft gekraakt):" (uit de special)
Vond ik wel zo netjes, hopelijk nemen mensen het ook over.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:07 schreef MolFan het volgende:
[..]
Maakt toch geen kut uit wie de hints vinden als ze maar gevonden worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |