Of een hamsterquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Paulien is in haar vorige leven zeker een konijn geweest.
Trein.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Maartel het volgende:
[..]
Dat weet je maar nooit. Laatste seizoenen hadden ze wel een enorm vermoeiende lange laatste test, waar ze uit voorwerpen moesten kiezen en dat soort toestanden.
Als ik zelf mee zou doen, zou ik alleen maar schrijven wie welke opdracht wat deed. Wie waar sliep en van iedereen zijn hobby's etc. Dat is lastiger om te onthouden. En je kunt makkelijker switchen naar een andere Mol (omdat je toch al de informatie hebt).quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
waarom doen ze niet wat cryptischer schrijven in het mol boekje, of een geheimtaal.. ze weten dat ze serie gaat kloten met de boekjes
Inderdaad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Pietepietje het volgende:
Ik wil het nog een keer gezegd hebben: Carolien![]()
![]()
sarcasme?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef alors het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa dat ze daar niet opkomen hebriljant idee!!!!!
Zij staat zeker in mijn top 3 van leukste kandidaten ooitquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Pietepietje het volgende:
Ik wil het nog een keer gezegd hebben: Carolien![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er zijn nog meer opdrachten hoor
Ik betwijfel het.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zal nog wel een opdracht komen denk ik
quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Kees heeft die kleding van de pot betaald... en die van Carolien
O ja, die zat wel in de preview ja. Dat zou dan dus anders dan zijn dan voorgaande jaren met één opdracht en een lange finale test.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |