Ze mogen kolen scheppenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef RensAjacied het volgende:
Gaat dit dan de vette slotopdracht worden?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
Een motherfucker van een trein zeg, echt vet tof, vet kicken!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef patat het volgende:
Fucking vette trein, overigens.
Daniël ©
En Paulien had al een jurk bij, dus ook voorkennis?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Kees kwam toch met het idee van de kleding? Subtiele manier om zijn voorkennis te tonen
Iedereen weet toch dat ik=ekquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:06 schreef Redefine het volgende:
Dit klinkt echt heel ongeloofwaardig zoals Paulien dit zegt
Dan is Kees vast niet de mol. Of toch weer welquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef Maartel het volgende:
Nou, nu spellen ze zo'n beetje 'Kees vond een koker maar heeft een andere zoek gemaakt'
Ja, het is Daniël Bond. Ik wil een compilatie gaan maken van al zijn beste uitspraken, niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Daniël is toch ook wel een beetje de held van dit seizoen hoor
Ja doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, het is Daniël Bond. Ik wil een compilatie gaan maken van al zijn beste uitspraken, niet zo heel moeilijk.
Legt zo 2 pillen op tafelquote:
Daniël had in die trein moeten zitten. Hoeveel modderfokking opdrachten hebben we niet gehaald?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:08 schreef Pino112 het volgende:
Daniël is toch ook wel een beetje de held van dit seizoen hoor
Gewoon doen :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ja, het is Daniël Bond. Ik wil een compilatie gaan maken van al zijn beste uitspraken, niet zo heel moeilijk.
Hij vond het vast vet tof, vet kicken, gaaf, leuk!quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daniël had in die trein moeten zitten. Hoeveel modderfokking opdrachten hebben we niet gehaald?
Mwah.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Vanuit mijn tunnel wijst echt alles naar Kees... als het nu toch Paulien is heeft ze het briljant gespeeld
Of hij heeft de helft achterover gedruktquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Maartel het volgende:
Dus er zat 3000 in de Kees envelop.
En zo heeft iedereen zijn eigen molquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Vanuit mijn tunnel wijst echt alles naar Kees... als het nu toch Paulien is heeft ze het briljant gespeeld
Kees is ook de mol. Durf er 1000 euro op in te zettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:10 schreef TheVulture het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |