Ohw handige tip dan. Hij groeit nu uit zijn lange broeken maat 86.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:32 schreef laziness het volgende:
De korte broeken vallen lang! O. past veel van zijn 86's nog wel volgens mij. Ik koop nu pas 92 maar ik zal eens kijken wat ik heb liggen nog poezebeest.
TJ ik raad je dus maat 86 aan.
Ik heb van vorige zomer 3/4 broeken liggen die toen lange broek waren en nu pas goed vallenquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:47 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ohw handige tip dan. Hij groeit nu uit zijn lange broeken maat 86.
Maar als die korte broeken dan zo lang vallen dan zoek ik dus nu korte broeken of driekwartbroeken maat 86
Als MeNicole2 het niet wil dan zou ik graag willen:quote:
Ik denk dat 86/92 echt te groot is. 74/80 past niet meer omdat ze in de droger zijn geweest. Ik heb inmiddels wat 80 vd H&M en die zitten goed.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:54 schreef laziness het volgende:
Poezebeest rompers 86/92 is nog te groot?
Ik heb nog dit aan zomerspul wat weg mag. O. is nu 94cm en de broekjes vallen nu pas zoals ze horen te vallen bij hem.
Maat 86 twee op/over de knie en één er boven model.
Uhm wat de gek ervoor.geeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef becky27 het volgende:
Tico, Isabel was vorige week 57.2 cm. 70 cm is dan toch veel te groot? Volgens mij heb ik zelf nog 70 ergens.
Son, ik ga straks ff in conclaaf met de husband (anders begint ie weer te emmeren). Wat wil je er voor hebben (beide, Isabel spuugt alleen 's nachts namelijk).
Ik dacht dat 70 het kleinste was, maar ze zijn inderdaad 60 cm. De mijne past er niet meer in.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef becky27 het volgende:
Tico, Isabel was vorige week 57.2 cm. 70 cm is dan toch veel te groot? Volgens mij heb ik zelf nog 70 ergens.
Son, ik ga straks ff in conclaaf met de husband (anders begint ie weer te emmeren). Wat wil je er voor hebben (beide, Isabel spuugt alleen 's nachts namelijk).
Ik zal er straks even een foto van maken!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het aqua lief shirtje Asy!
Ik, een grijze (als ik het goed heb). Moet ik even straks kijken op zolder. Maat 60quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef becky27 het volgende:
Heeft er iemand kleine slaapzakjes for sale??
Ik denk Wibra (er staat zo'n beertje in het label). In de lichtblauwe zit bij de drukkers een gat, zie ik net. Ik kan hem erbij doen of weglaten. Wat je zelf wil. Op alle effen rompers staat dezelfde tekst als de lichtblauwe.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:45 schreef Mineola het volgende:
En ik wel in de lange mouwWaar komen ze vandaan?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het aqua lief shirtje Asy!
Son, volgens mij heb ik die witte van jou al overgenomen...quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb er sowieso 1 in 60, misschien 2.
Die ik zeker heb is groen/blauw en die andere zou een witte van de hema zijn, 56/62.
Oh en een wat dikkere in 70, die heeft ze nu aan, maar die ging vandaag voor t laatst![]()
Heb mijn berichtje zojuist gewijzigdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
Son, volgens mij heb ik die witte van jou al overgenomen...
Asy, is goed!
Ja klopt, ik had er 2quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
Son, volgens mij heb ik die witte van jou al overgenomen...
Asy, is goed!
ISI mini's, die zijn toch eh miniquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef becky27 het volgende:
Heeft er iemand kleine slaapzakjes for sale??
Ja! Volgend mij heb ik er zo 1. ??quote:
Ah fijn, kaatjejannie en mineola's pakket ook binnen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:10 schreef Kyara het volgende:
Kd, pakje is binnen. Helemaal leuk. Vooral de jumpsuit is
Ohh wrom gaat ie??quote:
Lolquote:Op zondag 17 maart 2013 07:52 schreef Poppedein het volgende:
Nog iemand lid maken vd Tros Mrien. Op hun website staan er ook Mickey Mouse knuffes bij. Ben je nog goedkoper uit dan de verzendkosten die t je anders kost!
En ik maak meteen even gebruik van de post om m'n jongetjeskledij nog eens onder de aandacht te brengenquote:Maxi-Cosi EasyBase2
Als jouw auto geen Isofix-bevestigingssysteem heeft en je wilt toch het gemak hebben van een klik en klaar plaatsing van je baby-autostoeltje, kun je gebruik maken van een Maxi-Cosi EasyBase2.
De EasyBase2 blijft met een 3-punts autogordel stevig bevestigd in je auto. Je klikt eenvoudig het baby-autostoeltje, de Pebble of CabrioFix, op de base zonder het stoeltje nog extra te hoeven bevestigen met de autogordels. Speciale indocatoren geven aan of plaatsing van het zitje en de positionering van de afsteunpoot goed zijn uigevoerd.
Met Maxi-Cosi EasyBase 2 kun je dus ook zonder Isofix genieten van optimaal gebruiksgemak.
Ik zou je titel aanpassen het is geen cameleon.quote:
ik wel, denk ik! Moet even kijken of ie er nog een beetje uitziet, want de fietsen staan hier altijd buiten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft iemand een fietsstoeltje over? Gaat om een voorzitje voor een klein meisje van bijna 8 maanden.
Ah, dat zou tof zijn. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik wel, denk ik! Moet even kijken of ie er nog een beetje uitziet, want de fietsen staan hier altijd buiten.
spijker? Of een kleurtje? *moet opruimen hier*quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er iemand toevallig een skinny (spijker)broekje maat 98 of 104 voor een meisje in de aanbieding?
Kleurtje mag ook! Ze draagt niet veel broeken, maar die ze draagt, zijn skinnies. En de twee die ze heeft, worden echt wel te kortquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
spijker? Of een kleurtje? *moet opruimen hier*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze zijn weg
[ Bericht 11% gewijzigd door rebel-angel op 20-03-2013 15:31:01 ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:34 schreef rebel-angel het volgende:
kan ik nog iemand blij maken met 2 avent natural flesjes van 125 ml
zijn nog helemaal nieuw zaten bij de starters set en bij de kolf.
mogen weg tegen verzend kosten .Heb je ze nog r-a? Ik ga dit x Avent gebruiken voor de afgekolfde melk. Dus interesse :-).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we (= Senna en ik) houden sowieso van Meike-kleren, dus als je gaat opruimen, heb ik wel interesse in meer dan alleen skinnies, denk ik zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
spijker? Of een kleurtje? *moet opruimen hier*
ja ook, shirts 98/104 denk ik. Maybe nog wat korte broeken. De lange broeken zijn te erg afgeragd. Van meike zal het tot mt 116 zijn gok ik.quote:
Ja, shirts!quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja ook, shirts 98/104 denk ik. Maybe nog wat korte broeken. De lange broeken zijn te erg afgeragd. Van meike zal het tot mt 116 zijn gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |