Ja! Volgend mij heb ik er zo 1. ??quote:
Ah fijn, kaatjejannie en mineola's pakket ook binnen?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 22:10 schreef Kyara het volgende:
Kd, pakje is binnen. Helemaal leuk. Vooral de jumpsuit is
Ohh wrom gaat ie??quote:
Lolquote:Op zondag 17 maart 2013 07:52 schreef Poppedein het volgende:
Nog iemand lid maken vd Tros Mrien. Op hun website staan er ook Mickey Mouse knuffes bij. Ben je nog goedkoper uit dan de verzendkosten die t je anders kost!
En ik maak meteen even gebruik van de post om m'n jongetjeskledij nog eens onder de aandacht te brengenquote:Maxi-Cosi EasyBase2
Als jouw auto geen Isofix-bevestigingssysteem heeft en je wilt toch het gemak hebben van een klik en klaar plaatsing van je baby-autostoeltje, kun je gebruik maken van een Maxi-Cosi EasyBase2.
De EasyBase2 blijft met een 3-punts autogordel stevig bevestigd in je auto. Je klikt eenvoudig het baby-autostoeltje, de Pebble of CabrioFix, op de base zonder het stoeltje nog extra te hoeven bevestigen met de autogordels. Speciale indocatoren geven aan of plaatsing van het zitje en de positionering van de afsteunpoot goed zijn uigevoerd.
Met Maxi-Cosi EasyBase 2 kun je dus ook zonder Isofix genieten van optimaal gebruiksgemak.
Ik zou je titel aanpassen het is geen cameleon.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |