Uhm wat de gek ervoor.geeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef becky27 het volgende:
Tico, Isabel was vorige week 57.2 cm. 70 cm is dan toch veel te groot? Volgens mij heb ik zelf nog 70 ergens.
Son, ik ga straks ff in conclaaf met de husband (anders begint ie weer te emmeren). Wat wil je er voor hebben (beide, Isabel spuugt alleen 's nachts namelijk).
Ik dacht dat 70 het kleinste was, maar ze zijn inderdaad 60 cm. De mijne past er niet meer in.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:43 schreef becky27 het volgende:
Tico, Isabel was vorige week 57.2 cm. 70 cm is dan toch veel te groot? Volgens mij heb ik zelf nog 70 ergens.
Son, ik ga straks ff in conclaaf met de husband (anders begint ie weer te emmeren). Wat wil je er voor hebben (beide, Isabel spuugt alleen 's nachts namelijk).
Ik zal er straks even een foto van maken!quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het aqua lief shirtje Asy!
Ik, een grijze (als ik het goed heb). Moet ik even straks kijken op zolder. Maat 60quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef becky27 het volgende:
Heeft er iemand kleine slaapzakjes for sale??
Ik denk Wibra (er staat zo'n beertje in het label). In de lichtblauwe zit bij de drukkers een gat, zie ik net. Ik kan hem erbij doen of weglaten. Wat je zelf wil. Op alle effen rompers staat dezelfde tekst als de lichtblauwe.quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:45 schreef Mineola het volgende:
En ik wel in de lange mouwWaar komen ze vandaan?
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef klavertje-4 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het aqua lief shirtje Asy!
Son, volgens mij heb ik die witte van jou al overgenomen...quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik heb er sowieso 1 in 60, misschien 2.
Die ik zeker heb is groen/blauw en die andere zou een witte van de hema zijn, 56/62.
Oh en een wat dikkere in 70, die heeft ze nu aan, maar die ging vandaag voor t laatst![]()
Heb mijn berichtje zojuist gewijzigdquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
Son, volgens mij heb ik die witte van jou al overgenomen...
Asy, is goed!
Ja klopt, ik had er 2quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:38 schreef Mineola het volgende:
[..]
Son, volgens mij heb ik die witte van jou al overgenomen...
Asy, is goed!
ISI mini's, die zijn toch eh miniquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:29 schreef becky27 het volgende:
Heeft er iemand kleine slaapzakjes for sale??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |