ik wel, denk ik! Moet even kijken of ie er nog een beetje uitziet, want de fietsen staan hier altijd buiten.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:18 schreef Tante_Soesa het volgende:
Heeft iemand een fietsstoeltje over? Gaat om een voorzitje voor een klein meisje van bijna 8 maanden.
Ah, dat zou tof zijn. Ben benieuwd!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik wel, denk ik! Moet even kijken of ie er nog een beetje uitziet, want de fietsen staan hier altijd buiten.
spijker? Of een kleurtje? *moet opruimen hier*quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:37 schreef miss_sly het volgende:
Heeft er iemand toevallig een skinny (spijker)broekje maat 98 of 104 voor een meisje in de aanbieding?
Kleurtje mag ook! Ze draagt niet veel broeken, maar die ze draagt, zijn skinnies. En de twee die ze heeft, worden echt wel te kortquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
spijker? Of een kleurtje? *moet opruimen hier*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ze zijn weg
[ Bericht 11% gewijzigd door rebel-angel op 20-03-2013 15:31:01 ]
quote:Op woensdag 20 maart 2013 14:34 schreef rebel-angel het volgende:
kan ik nog iemand blij maken met 2 avent natural flesjes van 125 ml
zijn nog helemaal nieuw zaten bij de starters set en bij de kolf.
mogen weg tegen verzend kosten .Heb je ze nog r-a? Ik ga dit x Avent gebruiken voor de afgekolfde melk. Dus interesse :-).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En we (= Senna en ik) houden sowieso van Meike-kleren, dus als je gaat opruimen, heb ik wel interesse in meer dan alleen skinnies, denk ik zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:08 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
spijker? Of een kleurtje? *moet opruimen hier*
ja ook, shirts 98/104 denk ik. Maybe nog wat korte broeken. De lange broeken zijn te erg afgeragd. Van meike zal het tot mt 116 zijn gok ik.quote:
Ja, shirts!quote:Op donderdag 21 maart 2013 00:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja ook, shirts 98/104 denk ik. Maybe nog wat korte broeken. De lange broeken zijn te erg afgeragd. Van meike zal het tot mt 116 zijn gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |