quote:
Dit.quote:
Dat gaat het zo in haar sterretje krijgen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef pl4kkie het volgende:
Excuses aanbieden en daarna keiharde neuksex
In de loop van een avond, een nacht en een ochtend doe je werkelijk alles fout wat alleen een alcoholist maar kan verzinnen en goedpraten, dat noem ik geen kleine situatie die kan gebeuren hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
.... Het is een kleine situatie, niet super bijzonder, kan gebeuren ...
Nee, dat is het niet. Je hebt 'm gewoon laten stikken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
Het is een kleine situatie, niet super bijzonder, kan gebeuren
Zo dacht hij er blijkbaar niet over. Aangezien jij afspraken maken en ze vergeten om vervolgens ook nog eens bot tegen hem te doen niet bijzonder vindt, en hij dat wel iets belangrijks vindt, vraag ik me af hoe dat uberhaupt moet gaan werken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
Het is een kleine situatie, niet super bijzonder,
En doorslikken hé, verwende mutsquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit kan alleen maar goed gemaakt worden met een goede pijpbeurt.
Echt.... heb gewoon de ballen toe te geven dat jij een fout hebt gemaakt en dat het je spijt. Is dat nu echt zo moeilijk??quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
Ik gaf dus normaal aan dat ik er op dat moment niet over wou praten
Nee. Gewoon ACTIE nu. Bel hem op en bied je excuus aan. Geen viva-praktijken zoals "tijd gunnen".quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
Het is dom van me geweest en het had nooit mogen gebeuren. Alleen voor mij was het onschuldig omdat ik echt dacht dat ik snel naar hem toe zou gaan. En het werd gezellig, ik vergat de tijd en dacht niet meer aan hem/onze afspraak. Zo heel erg klinkt het ook weer niet lijkt mij. Ik denk dat het wel herkenbaar voor iedereen is: je hebt het gezellig en je vergeet de tijd. Bovendien had ik 1 vriendin super lang niet gezien en hadden we best veel bij te praten.
Okee, ik moet sorry zeggen, klopt. Alleen via de telefoon is zo afgezaagd, denk ik? Kan ik hem dan niet beter opzoeken en het in zijn gezicht zeggen. Ik snap ook niet wat me bezielde om zelfs die ochtend nog boos te worden terwijl hij boos zou moeten zijn. Misschien moet ik hem ook nog wat tijd gunnen omdat het nu nog best 'vers' is. En ik heb het idee dat hij echt super boos is.
pijp hem idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
Het is dom van me geweest en het had nooit mogen gebeuren. Alleen voor mij was het onschuldig omdat ik echt dacht dat ik snel naar hem toe zou gaan. En het werd gezellig, ik vergat de tijd en dacht niet meer aan hem/onze afspraak. Zo heel erg klinkt het ook weer niet lijkt mij. Ik denk dat het wel herkenbaar voor iedereen is: je hebt het gezellig en je vergeet de tijd. Bovendien had ik 1 vriendin super lang niet gezien en hadden we best veel bij te praten.
Okee, ik moet sorry zeggen, klopt. Alleen via de telefoon is zo afgezaagd, denk ik? Kan ik hem dan niet beter opzoeken en het in zijn gezicht zeggen. Ik snap ook niet wat me bezielde om zelfs die ochtend nog boos te worden terwijl hij boos zou moeten zijn. Misschien moet ik hem ook nog wat tijd gunnen omdat het nu nog best 'vers' is. En ik heb het idee dat hij echt super boos is.
Ja, als de drank sterker is dan de eigen verantwoordelijkheid dan is het makkelijk de drank de schuld te geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef Cue_ het volgende:
En overal wordt de drank de schuld gegeven.
Geweldig hoe ze het ook constant aan het bagateliseren is. Het was onschuldig. Het was een kleine situatie. Etc.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:31 schreef Meloewa het volgende:
Haha ongelofelijk wat ts zich allemaal meent te permitteren.
Je was het heus niet vergeten, maar je had gewoon geen zin om weg te gaan omdat het zo gezellig was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
Ja dat weet TS nu ook wel. Gezellig weer, iedereen die TS maar eventjes uitscheldt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Geweldig hoe ze het ook constant aan het bagateliseren is. Het was onschuldig. Het was een kleine situatie. Etc.![]()
TS, je bent een verwaande, egoïstische koe en als hij ook maar enig zelfrespect heeft mag je voorgoed oprotten. Als dit alles überhaupt waar is natuurlijk.
Jij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja dat weet TS nu ook wel. Gezellig weer, iedereen die TS maar eventjes uitscheldt..
Omdat het super makkelijk ging. Ik belde op dat ik een uurtje later zou komen en het was zo gezellig/ik was aangeschoten dat ik niet meer aan onze afspraak dacht en dat ik bezig was met vriendinnen. Iedereen heeft dat toch wel eens meegemaakt lijkt mij. Dat in de ochtend is gewoon super super super dom geweest maar omdat ik me zo slecht voelde (hoofdpijn, misselijk) reageerde ik dat op hem af omdat het voelde alsof hij veel zeurde. Terwijl het gewoon terecht was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef VitaminWater het volgende:
Wat een trol ben je. Niet zo iemand die zit te rellen op een forum, niet zo eentje uit LotR, niet zo eentje van vroeger met neon-kleur haar, maar gewoon een trol.
Hoe kun je iemand die je leuk vindt eerst opbellen om uit te leggen dat je later komt (is niks mis mee) en vervolgens vergeten? Je zou met hem eten en een film gaan kijken, en dan kom je om 2 uur 's nachts stomdronken bij hem thuis en ga je 's ochtend chagerijnig zitten te doen terwijl hij een ontbijt voor je heeft gemaakt?
Tering he, je moet wel een gigantisch verwend nest zijn dat je je ondanks je kater niet eens beseft wat voor verwende trol je bent. Of misschien ben je toch zo'n forum-troll, want het is moeilijk te geloven dat dit soort types bestaan.
Dat is inderdaad de beste manier om relatieproblemen op te lossenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of je zo vergeeflijk was geweest wanneer hij iets soortgelijks bij jou had geflikt, succesvolle troll van me. Mijn intuïtie zegt dat je dan schande had gesproken over zijn gedrag en het sterk veroordeeld had, terwijl je nu het goedpraat voor jezelf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
Het is dom van me geweest en het had nooit mogen gebeuren. Alleen voor mij was het onschuldig omdat ik echt dacht dat ik snel naar hem toe zou gaan. En het werd gezellig, ik vergat de tijd en dacht niet meer aan hem/onze afspraak. Zo heel erg klinkt het ook weer niet lijkt mij. Ik denk dat het wel herkenbaar voor iedereen is: je hebt het gezellig en je vergeet de tijd.
Hij is NU aan het werk dus dan ga ik hem niet bellen/storen. Vanavond pas dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee. Gewoon ACTIE nu. Bel hem op en bied je excuus aan. Geen viva-praktijken zoals "tijd gunnen".
Doe je ding, meid.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Hij is NU aan het werk dus dan ga ik hem niet bellen/storen. Vanavond pas dan.
Hoe oud zijn jullie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Hij is NU aan het werk dus dan ga ik hem niet bellen/storen. Vanavond pas dan.
Nee, je had je gewoon aan je afspraak moeten houden. Het is wel duidelijk waar je prioriteiten liggen; niet bij hem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:39 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Omdat het super makkelijk ging. Ik belde op dat ik een uurtje later zou komen en het was zo gezellig/ik was aangeschoten dat ik niet meer aan onze afspraak dacht en dat ik bezig was met vriendinnen. Iedereen heeft dat toch wel eens meegemaakt lijkt mij. Dat in de ochtend is gewoon super super super dom geweest maar omdat ik me zo slecht voelde (hoofdpijn, misselijk) reageerde ik dat op hem af omdat het voelde alsof hij veel zeurde. Terwijl het gewoon terecht was.
Waar TS dus mooi gebruik van kan maken, zoals hier wel weer blijkt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie?
Overigens komt hij wel redelijk achterdochtig over als hij alles perse wil weten en lijkt hij mij gewoon te aardig en iemand die over zich laat lopen.
Heb je stiekem geen respect voor hem?
Echt he. Gewoon te laf om toe te geven dat ze fout zit.quote:
Ik ben bijna 20 en hij is 24. Hij is geen persoon die over zich heen laat lopen anders dan had hij dit wel geaccepteerd. Ik heb wel respect voor hem maar dit is super onschuldig. Echt: vergeet de tijd als je het leuk hebt en dan krijg je dit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie?
Overigens komt hij wel redelijk achterdochtig over als hij alles perse wil weten en lijkt hij mij gewoon te aardig en iemand die over zich laat lopen.
Tijd vergeten is tot daar aan toe, maar je zo asociaal en kleuterig te gedragen, ik zou je ook de deur uitgetrapt hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik ben bijna 20 en hij is 24. Hij is geen persoon die over zich heen laat lopen anders dan had hij dit wel geaccepteerd. Ik heb wel respect voor hem maar dit is super onschuldig. Echt: vergeet de tijd als je het leuk hebt en dan krijg je dit.
Ik heb net advies gegevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja dat weet TS nu ook wel. Gezellig weer, iedereen die TS maar eventjes uitscheldt..
Het was super onschuldig hoor!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Echt he. Gewoon te laf om toe te geven dat ze fout zit.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Echt: vergeet de tijd als je het leuk hebt en dan krijg je dit.
Hoe zou jij het hebben gevonden als je met hem zou eten en filmpje zou doen. En hij belt eerst op van.. wordt uurtje later. Nouja dan eet je wel wat later.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik ben bijna 20 en hij is 24. Hij is geen persoon die over zich heen laat lopen anders dan had hij dit wel geaccepteerd. Ik heb wel respect voor hem maar dit is super onschuldig. Echt: vergeet de tijd als je het leuk hebt en dan krijg je dit.
Laat me raden, binnen nu en drie pagina's heeft hij het eigenlijk allemaal gedaan omdat hij je geen tijd met vriendinnen zou gunnen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Kan gebeuren dat je liever eens ergens blijft hangen dan op een afspraak te komen. Maar dan laat je die persoon toch niet in het ongewisse.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:39 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Omdat het super makkelijk ging. Ik belde op dat ik een uurtje later zou komen en het was zo gezellig/ik was aangeschoten dat ik niet meer aan onze afspraak dacht en dat ik bezig was met vriendinnen. Iedereen heeft dat toch wel eens meegemaakt lijkt mij. Dat in de ochtend is gewoon super super super dom geweest maar omdat ik me zo slecht voelde (hoofdpijn, misselijk) reageerde ik dat op hem af omdat het voelde alsof hij veel zeurde. Terwijl het gewoon terecht was.
Als je nou alleen de tijd was vergeten.......quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Tijd vergetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Neen gewoon openlijk, boos zijn terwijl hij ontbijt voor haar maaktquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Smack10 het volgende:
Soms dan tochquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk gewoon lief.
Waarom hij nog een ontbijtje voor haar heeft gemaakt is me sowieso een raadselquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:47 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen gewoon openlijk, boos zijn terwijl hij ontbijt voor haar maakt
bro's before ho's dacht ts gewoon.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tijd vergetenWe leven niet meer in 1900 hoor. Overal hangen klokken
Weer zo'n kutsmoes om je fout niet toe te geven.
Misschien is ts 8/10 en hij hoopte op seksquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom hij nog een ontbijtje voor voor haar is gemaakt is me sowieso een raadsel
Ik was boos geweest, klopt. Ik was heel boos geweest. Mijn inziens praat ik mijn gedrag niet goed want ik zie mijn fouten. Maar het is echt super snel gedaan: drankjes gaan makkelijk en de tijd gaat snel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je zo vergeeflijk was geweest wanneer hij iets soortgelijks bij jou had geflikt, succesvolle troll van me. Mijn intuïtie zegt dat je dan schande had gesproken over zijn gedrag en het sterk veroordeeld had, terwijl je nu het goedpraat voor jezelf.
Waarom hij haar binnen liet met haar gare kop al..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom hij nog een ontbijtje voor voor haar is gemaakt is me sowieso een raadsel
Ik zou me niet verbazen als ze er die draai aan weet te geven. TS lijkt me inderdaad zo'n manipulatief figuur.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Laat me raden, binnen nu en drie pagina's heeft hij het eigenlijk allemaal gedaan omdat hij je geen tijd met vriendinnen zou gunnen?
een lamme ts is wat hij gekregen heeftquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Misschien is ts 8/10 en hij hoopte op seks
Nou ja wanneer iemand zo voor je deur staat laat je die denk ik niet zomaar weer de straat op gaan. Maar bij mij had ze wel op de bank mogen slapen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Waarom hij haar binnen liet met haar gare kop al..Of ik ben te hard
![]()
Hij lijkt me sowieso wel volwassen en de moeite waard.
Waar op zich niets mis mee is, maar dan moet je geen dubbele afspraken maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Meloewa het volgende:
[..]
bro's before ho's dacht ts gewoon.
Gaan we weer hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Maar het is echt super snel gedaan: drankjes gaan makkelijk en de tijd gaat snel.
Ja. Maar ik ben het oprecht vergeten, het is naar de achtergrond gegaan en ik dacht er niet meer aan. Ik snap niet waarom dat niet te geloven is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:46 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Kan gebeuren dat je liever eens ergens blijft hangen dan op een afspraak te komen. Maar dan laat je die persoon toch niet in het ongewisse.
Plus; dit zegt mij dat je hem niet oprecht leuk vindt. Toch niet leuk genoeg. Diegene die ik leuk vind, zou ik echt niet zomaar even vergeten...
De drank vloeide rijkelijk, zei ooit een begenadigd FOK!kerquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik was boos geweest, klopt. Ik was heel boos geweest. Mijn inziens praat ik mijn gedrag niet goed want ik zie mijn fouten. Maar het is echt super snel gedaan: drankjes gaan makkelijk en de tijd gaat snel.
Heb je wel een punt... De bank zou het bij mij ook geworden zijn. Ontbijt: no wayquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Nou ja wanneer iemand zo voor je deur staat laat je die denk ik niet zomaar weer de straat op gaan. Maar bij mij had ze wel op de bank mogen slapen.
Awhh, dan is het goed, je was het echt vergeten enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben het oprecht vergeten, het is naar de achtergrond gegaan en ik dacht er niet meer aan. Ik snap niet waarom dat niet te geloven is.![]()
Ik geloof dat maar dat zegt alles over je gevoelens voor die jongen... Iemand waar je het echt voor hebt, die vergeet je echt niet. Zelfs niet door drank, vriendinnen, de kerstman, ...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ja. Maar ik ben het oprecht vergeten, het is naar de achtergrond gegaan en ik dacht er niet meer aan. Ik snap niet waarom dat niet te geloven is.![]()
Zou kunnen, is niet zo.
Wat je concreet fout hebt gedaan is nog niet zo verschrikkelijk (aaneenschakeling van minder handige acties), het is meer je houding daaromheen. Dat je niet eens duidelijk je excuses hebt aangeboden voor je gedrag zegt nogal wat over je karakter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik was boos geweest, klopt. Ik was heel boos geweest. Mijn inziens praat ik mijn gedrag niet goed want ik zie mijn fouten. Maar het is echt super snel gedaan: drankjes gaan makkelijk en de tijd gaat snel.
De drempel voor de volgende keer ligt nu een stuk lager. Want het gebeurt vast nog wel eens, als ik dit zo lees. Arme jongen. Hopelijk heeft hij het gauw genoeg doorquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Zou kunnen, is niet zo.
Gentlemen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Waarom hij nog een ontbijtje voor haar heeft gemaakt is me sowieso een raadsel
Echt. Hij klinkt te goed voor TS.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
De drempel voor de volgende keer ligt nu een stuk lager. Want het gebeurt vast nog wel eens, als ik dit zo lees. Arme jongen. Hopelijk heeft hij het gauw genoeg door
En toch ben ik het vergeten. Ik kan het wel tien keer herhalen maar ik ben het oprecht vergeten. Ik had een leuke tijd en veel te bespreken en ja: vergeten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Silenus het volgende:
De tijd vergeten is wat anders dan zowat zes uur te laat aan komen kakken.
Ik zou persoonlijk echt helemaal klaar met je zijn, maargoed...
hij was gewoon een 2e optie mocht de vriendinnen bijeenkomst tegenvallen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Waar op zich niets mis mee is, maar dan moet je geen dubbele afspraken maken.
Oh nee, het was de drank. Even vergeten.
Geen smoesjes vertellen, geen verhalen omheen lullen. Gewoon: SORRY dat had ik niet moeten doen. Het spijt me dat ik je gekwetst heb. Kan ik het goedmaken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik heb ook het idee dat hij sinds die ochtend klaar met mij is na die ruzie. Ik bel hem in ieder geval vanavond wel op na zijn werk en dan hoop ik dat hij wilt praten met me. Hoop dat hij me wel wilt spreken maar ben super bang dat ik het definitief heb verpest.
En DAT is waarom de gentlemen uitsterft.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Maar geen bijpassende lady zo te zien.
Je kunt het wel vergeten, maar alles van jouw kant daarna en er omheen is gewoon zo asociaal als het maar zijn kan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef sufkop. het volgende:
[..]
En toch ben ik het vergeten. Ik kan het wel tien keer herhalen maar ik ben het oprecht vergeten. Ik had een leuke tijd en veel te bespreken en ja: vergeten.
Ik heb ook het idee dat hij sinds die ochtend klaar met mij is na die ruzie. Ik bel hem in ieder geval vanavond wel op na zijn werk en dan hoop ik dat hij wilt praten met me. Hoop dat hij me wel wilt spreken maar ben super bang dat ik het definitief heb verpest.
Leuk, dat vergeten, maar het punt is dat je iemand die je echt leuk vind niet vergeet. Bied zo snel mogelijk je excuses aan! En dan doe je wat hij vraagt :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef sufkop. het volgende:
[..]
En toch ben ik het vergeten. Ik kan het wel tien keer herhalen maar ik ben het oprecht vergeten. Ik had een leuke tijd en veel te bespreken en ja: vergeten.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En DAT is waarom de gentlemen uitsterft.
Nouja zelfs vergeten kan ik nog wel begrijpen, maar daarna de asociale snol uithangen, ipv je best doen om het goed te maken..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef Cue_ het volgende:
Zoals er altijd wordt gezegd "als iemand leuk genoeg is vergeet je diegene niet"
Ik vind sorry zeggen sowieso erg moeilijk maar ik schaam me mu ook voor mijn gedrag. Hij zit niet fout: ik zit volledig fout. Dat ik zo chagrijnig heb kunnen reageren snap ik ook niet want het is logisch/vanzelfsprekend dat hij uitleg wou. Dat verdient hij ook wel. Maar nu heb ik het lef niet echt om mijn excuses aan te bieden. En wil hem ook echt niet kwijt maar we kennen elkaar niet zo lang en het verloopt nu al zo. Klote is het.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat je concreet fout hebt gedaan is nog niet zo verschrikkelijk (aaneenschakeling van minder handige acties), het is meer je houding daaromheen. Dat je niet eens duidelijk je excuses hebt aangeboden voor je gedrag zegt nogal wat over je karakter.
En de lady ook, want er zijn er genoeg die dan weer geen gentleman als man hebben. Zondequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
En DAT is waarom de gentlemen uitsterft.
Idd. Maar wil jij iemand nog als die jou 'vergeet'? Langer in de kroeg willen blijven en zo... geen probleem mits je verwittigd wordt... Maar vergetenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja zelfs vergeten kan ik nog wel begrijpen, maar daarna de asociale snol uithangen, ipv je best doen om het goed te maken..![]()
Ik had haar echt hard de deur uitgeflikkerd en duidelijk gemaakt dat ze ook niet meer terug hoeft te komen.
Je hebt wel het lef om hem te vergeten, 's nachts op te bellen, dronken aan z'n deur te staan en de bitch uit te hangen als hij alsnóg lief doet na dat alles.. maar niet om sorry te zeggen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik vind sorry zeggen sowieso erg moeilijk maar ik schaam me mu ook voor mijn gedrag. Hij zit niet fout: ik zit volledig fout. Dat ik zo chagrijnig heb kunnen reageren snap ik ook niet want het is logisch/vanzelfsprekend dat hij uitleg wou. Dat verdient hij ook wel. Maar nu heb ik het lef niet echt om mijn excuses aan te bieden. En wil hem ook echt niet kwijt maar we kennen elkaar niet zo lang en het verloopt nu al zo. Klote is het.
Ik kan begrijpen dat je belt dat je een uurtje later komt. Maar op dat moment denk je aan die persoon. Dan hou je er rekening mee dat je daar dus nog heen moet. Ga je niet ineens tig glazen alcohol drinken, zodat je het allemaal vergeetquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:58 schreef Murdera het volgende:
Nouja zelfs vergeten kan ik nog wel begrijpen, maar daarna de asociale snol uithangen, ipv je best doen om het goed te maken..![]()
Ik had haar echt hard de deur uitgeflikkerd en duidelijk gemaakt dat ze ook niet meer terug hoeft te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |