abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123448240
Hoi, ik weet niet hoe ik dit kan goedmaken en ik moet mijn verhaal kwijt. Dus wees vooral eerlijk.

Sinds heel kort ga ik fijn met een hele leuke jongeman om. Ik zou alle positieve punten kunnen benoemen en hoe geweldig hij is O+ maar ik denk zelfs dat ik eindelijk eens echt verliefd begin te worden. Of het al ben. Ik date sowieso iedere dag met hem en heb nu ook al 2 keer bij hem geslapen.

Nja, tot het punt: laatst zou ik samen met hem eten, film kijken en daar overnachten. Helemaal afgesproken enzovoort maar voordat ik naar hem toe zou gaan was ik met drie vriendinnen. En omdat het best gezellig was (veel bijkletsen) belde ik hem dat ik iets later zou komen dus binnen een uurtje bij hem. Volgens mij vond hij dat al niet oké, maar uiteindelijk was ik 's nachts nog met m'n vriendinnen omdat als ik veel drink, ik niet meer zo helder nadenk en het was gezellig en ik 'vergat' hem eigenlijk. Nou, het leek gewoon heel onschuldig en dat ik wel naar hem toe zou gaan maar ik vergat hem en de tijd.

Toen zag ik rond 2 uur dat hij mij een paar keer had gebeld en geappt dus belde ik hem midden in de nacht terug terwijl hij allang lag te slapen (denk ik). Heel stom. In ieder geval nam hij op en ik heb geen idee wat ik precies heb gezegd, waarschijnlijk niet fraai. In ieder geval ben ik 's nachts (heel stom, had beter bij mijn vriendin kunnen blijven) naar zijn huis toe gegaan en wonder boven wonder liet hij mij binnen. Eenmaal daar ben ik meteen in slaap gevallen.

Volgende ochtend was ik super geïrriteerd omdat ik echt super kort had geslapen en simpelweg brak was. Hij had een ontbijt gemaakt (achteraf lief maar liet niet echt zien dat ik het waardeerde, ook stom) en was simpelweg heel aardig dus ik dacht dat hij er ook niet meer over zou beginnen en dat we dit gewoon konden vergeten. Mja, hij begon toch over het hele voorval dat ik mij niet aan afspraken hield en blabla.

Ik gaf dus normaal aan dat ik er op dat moment niet over wou praten maar hij bleef doorgaan, wou van alles weten (waarom niet gebeld/wat heb ik gedaan/met wie) en als ik lam bent heb ik echt geen zin in die vragen/moeilijke gesprekken dus heb ik van me afgebeten en uiteindelijk kregen we best erge ruzie en wilde hij dat ik wegging. Ook noemde hij me puberaal en kinderachtig en ik vind het ronduit klote dat hij dat vindt. Ik denk dat ik het heb verpest en hem kwijt ben.

En nu zit ik hier echt enorm mee. Het is een kleine situatie, niet super bijzonder, kan gebeuren maar hij is wel enorm boos en volgens mij voornamelijk door mijn reactie 's ochtends denk ik. Ik durf hem niet te bellen omdat ik niet te claimend wil doen maar ik wil ook niet dat hij denkt dat het me niets interesseert. Het is gewoon super dom geweest om zoveel te drinken en te denken dat ik maar een uurtje later zou komen. Ik heb ook geen fatsoenlijke sorry gezegd terwijl mijn gedrag gewoon onacceptabel was. Maar ik weet niet wat het beste is in deze situatie..
pi_123448348
Drama queen :')
pi_123448351
- Eerst lezen, dan reageren. -

[ Bericht 67% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 11:34:19 ]
pi_123448407
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:19 schreef Trebo het volgende:
pi_123448430
Begin allereerst met sorry te zeggen tegen hem.

En dit

quote:
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:22:06 #6
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_123448432
Ja, je bent kinderachtig en puberaal. Nee, je bent hem niet per se kwijt. Bied fatsoenlijk je excuses aan, misschien komt het goed. Als je daarna nog zoiets doet kun je het uiteraard wel vergeten.
Ok stelletje hokboeren
pi_123448438
Je bent inderdaad een behoorlijk verwend nest. Zou dergelijke acties ook niet gepikt hebben en je de deur gewezen hebben. Dat goedpratende toontje in je relaas maakt het er ook niet beter op.
pi_123448477
quote:
Dit.
En eigen schuld ts, zo verdien je hem niet en misschien ben je niet klaar voor een relatie.
pi_123448478
Je zou komen eten, samen een film kijken en blijven slapen, maar uiteindelijk zat je liever met je vriendinnen in de kroeg.

Lijkt me wel duidelijk waar je prioriteiten liggen, zo leuk vind je hem dus niet als samen de avond doorbrengen het verliest van een avond zuipen met de meiden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2013 @ 11:23:36 #10
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_123448486
Hij heeft gelijk; wat een puberaal en kinderachtig gedrag van jou. Hij zit al twaalf uren of langer op antwoorden te wachten, maakt je nog ontbijt en dan reageer je nog zo...

Weet niet of je dat nog goed krijgt hoor. Je zal hem toch zelf best contacteren.
Als dit nu ook nog van hem moet komen :') , ik deed het alleszins niet als ik hem was.

Leg alles fatsoenlijk uit aan hem, laat hem ook zeggen hoe het voor hem was, en bied in elk geval een fatsoenlijk excuus aan. Dat lijkt me je enige kans nog te zijn... Hij klinkt anders wel de moeite waard.
Are you fokking to me?
pi_123448567
Excuses aanbieden en daarna keiharde neuksex
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_123448584
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef pl4kkie het volgende:
Excuses aanbieden en daarna keiharde neuksex
Dat gaat het zo in haar sterretje krijgen!
pi_123448606
snel je excuses aanbieden en aangeven dat je brak was. Maak het goed met een zelfgekookte maaltijd ofzo.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_123448614
Jij bent simpelweg een stomme doos.

Die jongen, die in een nog prille opbouw van een relatie, bereid is rustig een ontbijtje voor je te maken nadat je het de avond er voor letterlijk hebt opgefocked, verdien jij hem niet. (ik zou ook die avond ervoor nog kunnen vergeten, doet iedereen wel eens. Maar zo belachelijk doen in de ochtend, belachelijk)

Ik zou je helemaal links laten liggen. Belachelijke actie van je.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:27:31 #15
384971 JoeyDB
Hakuna matata
pi_123448642
Hoe oud ben je TS? 12?

in een paar woorden ben je gewoon typisch iemand die wilt dat het op jou manier gaat.
Achteraf spijt hebben heeft iedereen, maar i.p.v. nu telkens de confrontatie uit de weg te gaan kan je beter praten met hem hoe jij je voelt en uitleg geven waarom.

Als je dit niet doet kan ik je garanderen dat het niet meer goed komt.
Op vrijdag 24 mei 2013 14:53 schreef Monopoly het volgende:
JoeyDB, een man waar vele vrouwen een natte vagijn van krijgen
Dat komt door zijn luide paringdans die hij heeft geleerd van de Nquzuu 'Krela stam in Donker Afrika.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:28:36 #16
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_123448690
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
.... Het is een kleine situatie, niet super bijzonder, kan gebeuren ...
In de loop van een avond, een nacht en een ochtend doe je werkelijk alles fout wat alleen een alcoholist maar kan verzinnen en goedpraten, dat noem ik geen kleine situatie die kan gebeuren hoor.

Je vergat hem, je praatte poep tegen hem, je misbruikte zijn gastvrijheid, je gedroeg je als een ondankbaar wicht om een gezellige dag in stijl af te sluiten....

Gun hem een leukere vriendin alsjeblieft, als je zo maf bent om vol te houden dat hij iets voor je betekent.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:28:52 #17
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_123448704
quote:
Het is een kleine situatie, niet super bijzonder, kan gebeuren
Nee, dat is het niet. Je hebt 'm gewoon laten stikken.
pi_123448796
Dit kan alleen maar goed gemaakt worden met een goede pijpbeurt.
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:31:09 #19
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123448798
Haha ongelofelijk wat ts zich allemaal meent te permitteren. ;(
Doei!
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:31:29 #20
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_123448811
quote:
Het is een kleine situatie, niet super bijzonder,
Zo dacht hij er blijkbaar niet over. Aangezien jij afspraken maken en ze vergeten om vervolgens ook nog eens bot tegen hem te doen niet bijzonder vindt, en hij dat wel iets belangrijks vindt, vraag ik me af hoe dat uberhaupt moet gaan werken.
pi_123448840
Ja, je hebt het verpest. Biedt hem meteen je excuses aan, je lijkt dan absoluut niet claimend, maar dan kan je het misschien nog een beetje repareren.
Fok it
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:32:28 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123448848
En overal wordt de drank de schuld gegeven. :N
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:32:56 #23
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_123448870
Ja, je hebt het verpest. Tenzij je vriend een weekdier zonder ruggegraat is, maargoed... dan heeft je relatie alsnog geen toekomst.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_123448924
quote:
-XOXO-
pi_123448950
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit kan alleen maar goed gemaakt worden met een goede pijpbeurt.
En doorslikken hé, verwende muts :{w
-XOXO-
pi_123448975
Het is dom van me geweest en het had nooit mogen gebeuren. Alleen voor mij was het onschuldig omdat ik echt dacht dat ik snel naar hem toe zou gaan. En het werd gezellig, ik vergat de tijd en dacht niet meer aan hem/onze afspraak. Zo heel erg klinkt het ook weer niet lijkt mij. Ik denk dat het wel herkenbaar voor iedereen is: je hebt het gezellig en je vergeet de tijd. Bovendien had ik 1 vriendin super lang niet gezien en hadden we best veel bij te praten.

Okee, ik moet sorry zeggen, klopt. Alleen via de telefoon is zo afgezaagd, denk ik? Kan ik hem dan niet beter opzoeken en het in zijn gezicht zeggen. Ik snap ook niet wat me bezielde om zelfs die ochtend nog boos te worden terwijl hij boos zou moeten zijn. Misschien moet ik hem ook nog wat tijd gunnen omdat het nu nog best 'vers' is. En ik heb het idee dat hij echt super boos is.
pi_123448993
Wat een trol ben je. Niet zo iemand die zit te rellen op een forum, niet zo eentje uit LotR, niet zo eentje van vroeger met neon-kleur haar, maar gewoon een trol.

Hoe kun je iemand die je leuk vindt eerst opbellen om uit te leggen dat je later komt (is niks mis mee) en vervolgens vergeten? Je zou met hem eten en een film gaan kijken, en dan kom je om 2 uur 's nachts stomdronken bij hem thuis en ga je 's ochtend chagerijnig zitten te doen terwijl hij een ontbijt voor je heeft gemaakt?

Tering he, je moet wel een gigantisch verwend nest zijn dat je je ondanks je kater niet eens beseft wat voor verwende trol je bent en dat je echt je excuses aan moet bieden. En dat zelf nu nog niet hebben gedaan, ongelofelijk.

Of misschien ben je toch zo'n forum-troll, want het is moeilijk te geloven dat dit soort types bestaan.
Ik heb geen signature.
pi_123449028
quote:
Ik gaf dus normaal aan dat ik er op dat moment niet over wou praten
Echt.... heb gewoon de ballen toe te geven dat jij een fout hebt gemaakt en dat het je spijt. Is dat nu echt zo moeilijk??
pi_123449029
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
Het is dom van me geweest en het had nooit mogen gebeuren. Alleen voor mij was het onschuldig omdat ik echt dacht dat ik snel naar hem toe zou gaan. En het werd gezellig, ik vergat de tijd en dacht niet meer aan hem/onze afspraak. Zo heel erg klinkt het ook weer niet lijkt mij. Ik denk dat het wel herkenbaar voor iedereen is: je hebt het gezellig en je vergeet de tijd. Bovendien had ik 1 vriendin super lang niet gezien en hadden we best veel bij te praten.

Okee, ik moet sorry zeggen, klopt. Alleen via de telefoon is zo afgezaagd, denk ik? Kan ik hem dan niet beter opzoeken en het in zijn gezicht zeggen. Ik snap ook niet wat me bezielde om zelfs die ochtend nog boos te worden terwijl hij boos zou moeten zijn. Misschien moet ik hem ook nog wat tijd gunnen omdat het nu nog best 'vers' is. En ik heb het idee dat hij echt super boos is.
Nee. Gewoon ACTIE nu. Bel hem op en bied je excuus aan. Geen viva-praktijken zoals "tijd gunnen".
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:36:44 #30
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123449032
quote:

pijp hem idd.
Doei!
pi_123449035
Maar veel succes met de situatie verder uiteraard! :)
Ik heb geen signature.
pi_123449055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef Cue_ het volgende:
En overal wordt de drank de schuld gegeven. :N
Ja, als de drank sterker is dan de eigen verantwoordelijkheid dan is het makkelijk de drank de schuld te geven.
Dat je dan al op het punt bent dat je kennelijk een alcoholprobleempje hebt wordt gemakshalve even vergeten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:37:23 #33
351921 CruellaDeVil
Incognito Dierenliefhebster
pi_123449058
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:31 schreef Meloewa het volgende:
Haha ongelofelijk wat ts zich allemaal meent te permitteren. ;(
Geweldig hoe ze het ook constant aan het bagateliseren is. Het was onschuldig. Het was een kleine situatie. Etc. _O-

TS, je bent een verwaande, egoïstische koe en als hij ook maar enig zelfrespect heeft mag je voorgoed oprotten. Als dit alles überhaupt waar is natuurlijk.
pi_123449105
quote:
Je was het heus niet vergeten, maar je had gewoon geen zin om weg te gaan omdat het zo gezellig was.
En anders had je maar geen afspraken met hem moet maken, wereld draait niet alleen om jou, waar jij zin in hebt, kom op :')
pi_123449114
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

Geweldig hoe ze het ook constant aan het bagateliseren is. Het was onschuldig. Het was een kleine situatie. Etc. _O-

TS, je bent een verwaande, egoïstische koe en als hij ook maar enig zelfrespect heeft mag je voorgoed oprotten. Als dit alles überhaupt waar is natuurlijk.
Ja dat weet TS nu ook wel. Gezellig weer, iedereen die TS maar eventjes uitscheldt. :').
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:39:31 #36
351921 CruellaDeVil
pi_123449136
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ja dat weet TS nu ook wel. Gezellig weer, iedereen die TS maar eventjes uitscheldt. :').
Jij. :')
pi_123449148
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef VitaminWater het volgende:
Wat een trol ben je. Niet zo iemand die zit te rellen op een forum, niet zo eentje uit LotR, niet zo eentje van vroeger met neon-kleur haar, maar gewoon een trol.

Hoe kun je iemand die je leuk vindt eerst opbellen om uit te leggen dat je later komt (is niks mis mee) en vervolgens vergeten? Je zou met hem eten en een film gaan kijken, en dan kom je om 2 uur 's nachts stomdronken bij hem thuis en ga je 's ochtend chagerijnig zitten te doen terwijl hij een ontbijt voor je heeft gemaakt?

Tering he, je moet wel een gigantisch verwend nest zijn dat je je ondanks je kater niet eens beseft wat voor verwende trol je bent. Of misschien ben je toch zo'n forum-troll, want het is moeilijk te geloven dat dit soort types bestaan.
Omdat het super makkelijk ging. Ik belde op dat ik een uurtje later zou komen en het was zo gezellig/ik was aangeschoten dat ik niet meer aan onze afspraak dacht en dat ik bezig was met vriendinnen. Iedereen heeft dat toch wel eens meegemaakt lijkt mij. Dat in de ochtend is gewoon super super super dom geweest maar omdat ik me zo slecht voelde (hoofdpijn, misselijk) reageerde ik dat op hem af omdat het voelde alsof hij veel zeurde. Terwijl het gewoon terecht was.
pi_123449170
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Meloewa het volgende:

[..]

pijp hem idd.
Dat is inderdaad de beste manier om relatieproblemen op te lossen :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123449173
quote:
Het is dom van me geweest en het had nooit mogen gebeuren. Alleen voor mij was het onschuldig omdat ik echt dacht dat ik snel naar hem toe zou gaan. En het werd gezellig, ik vergat de tijd en dacht niet meer aan hem/onze afspraak. Zo heel erg klinkt het ook weer niet lijkt mij. Ik denk dat het wel herkenbaar voor iedereen is: je hebt het gezellig en je vergeet de tijd.
Ik vraag me af of je zo vergeeflijk was geweest wanneer hij iets soortgelijks bij jou had geflikt, succesvolle troll van me. Mijn intuïtie zegt dat je dan schande had gesproken over zijn gedrag en het sterk veroordeeld had, terwijl je nu het goedpraat voor jezelf.
pi_123449178
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Nee. Gewoon ACTIE nu. Bel hem op en bied je excuus aan. Geen viva-praktijken zoals "tijd gunnen".
Hij is NU aan het werk dus dan ga ik hem niet bellen/storen. Vanavond pas dan.
pi_123449194
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Doe je ding, meid.
pi_123449211
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie?

Overigens komt hij wel redelijk achterdochtig over als hij alles perse wil weten en lijkt hij mij gewoon te aardig en iemand die over zich laat lopen.

Heb je stiekem geen respect voor hem?
pi_123449216
quote:

Nee, je had je gewoon aan je afspraak moeten houden. Het is wel duidelijk waar je prioriteiten liggen; niet bij hem.

Nee, het is niet "herkenbaar voor iedereen" om iemand die je heel leuk vindt te laten stikken met z'n eten en z'n film omdat je "de tijd vergeten bent, een vriendin superlang niet gezien had en veel bij te praten had".
En dan ook nog eens met je bezopen kop komen slapen.... echt, hij had je niet eens binnen moeten laten.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 28 februari 2013 @ 11:42:48 #44
351921 CruellaDeVil
pi_123449256
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:39 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Omdat het super makkelijk ging. Ik belde op dat ik een uurtje later zou komen en het was zo gezellig/ik was aangeschoten dat ik niet meer aan onze afspraak dacht en dat ik bezig was met vriendinnen. Iedereen heeft dat toch wel eens meegemaakt lijkt mij. Dat in de ochtend is gewoon super super super dom geweest maar omdat ik me zo slecht voelde (hoofdpijn, misselijk) reageerde ik dat op hem af omdat het voelde alsof hij veel zeurde. Terwijl het gewoon terecht was.
:')
pi_123449284
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie?

Overigens komt hij wel redelijk achterdochtig over als hij alles perse wil weten en lijkt hij mij gewoon te aardig en iemand die over zich laat lopen.

Waar TS dus mooi gebruik van kan maken, zoals hier wel weer blijkt.

Die jongen is veel te goed voor haar.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_123449298
Asociaal kind. :')
pi_123449317
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef CruellaDeVil het volgende:

[..]

:')
Echt he. Gewoon te laf om toe te geven dat ze fout zit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_123449324
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Hoe oud zijn jullie?

Ik ben bijna 20 en hij is 24. Hij is geen persoon die over zich heen laat lopen anders dan had hij dit wel geaccepteerd. Ik heb wel respect voor hem maar dit is super onschuldig. Echt: vergeet de tijd als je het leuk hebt en dan krijg je dit.
pi_123449362
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef sufkop. het volgende:

[..]

Ik ben bijna 20 en hij is 24. Hij is geen persoon die over zich heen laat lopen anders dan had hij dit wel geaccepteerd. Ik heb wel respect voor hem maar dit is super onschuldig. Echt: vergeet de tijd als je het leuk hebt en dan krijg je dit.
Tijd vergeten is tot daar aan toe, maar je zo asociaal en kleuterig te gedragen, ik zou je ook de deur uitgetrapt hebben. :')
  † In Memoriam † donderdag 28 februari 2013 @ 11:45:35 #50
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_123449368
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:

[..]

Ik heb net advies gegeven :@
Are you fokking to me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')