quote:
Dit.quote:
Dat gaat het zo in haar sterretje krijgen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef pl4kkie het volgende:
Excuses aanbieden en daarna keiharde neuksex
In de loop van een avond, een nacht en een ochtend doe je werkelijk alles fout wat alleen een alcoholist maar kan verzinnen en goedpraten, dat noem ik geen kleine situatie die kan gebeuren hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
.... Het is een kleine situatie, niet super bijzonder, kan gebeuren ...
Nee, dat is het niet. Je hebt 'm gewoon laten stikken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
Het is een kleine situatie, niet super bijzonder, kan gebeuren
Zo dacht hij er blijkbaar niet over. Aangezien jij afspraken maken en ze vergeten om vervolgens ook nog eens bot tegen hem te doen niet bijzonder vindt, en hij dat wel iets belangrijks vindt, vraag ik me af hoe dat uberhaupt moet gaan werken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
Het is een kleine situatie, niet super bijzonder,
En doorslikken hé, verwende mutsquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:31 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Dit kan alleen maar goed gemaakt worden met een goede pijpbeurt.
Echt.... heb gewoon de ballen toe te geven dat jij een fout hebt gemaakt en dat het je spijt. Is dat nu echt zo moeilijk??quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef sufkop. het volgende:
Ik gaf dus normaal aan dat ik er op dat moment niet over wou praten
Nee. Gewoon ACTIE nu. Bel hem op en bied je excuus aan. Geen viva-praktijken zoals "tijd gunnen".quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
Het is dom van me geweest en het had nooit mogen gebeuren. Alleen voor mij was het onschuldig omdat ik echt dacht dat ik snel naar hem toe zou gaan. En het werd gezellig, ik vergat de tijd en dacht niet meer aan hem/onze afspraak. Zo heel erg klinkt het ook weer niet lijkt mij. Ik denk dat het wel herkenbaar voor iedereen is: je hebt het gezellig en je vergeet de tijd. Bovendien had ik 1 vriendin super lang niet gezien en hadden we best veel bij te praten.
Okee, ik moet sorry zeggen, klopt. Alleen via de telefoon is zo afgezaagd, denk ik? Kan ik hem dan niet beter opzoeken en het in zijn gezicht zeggen. Ik snap ook niet wat me bezielde om zelfs die ochtend nog boos te worden terwijl hij boos zou moeten zijn. Misschien moet ik hem ook nog wat tijd gunnen omdat het nu nog best 'vers' is. En ik heb het idee dat hij echt super boos is.
pijp hem idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
Het is dom van me geweest en het had nooit mogen gebeuren. Alleen voor mij was het onschuldig omdat ik echt dacht dat ik snel naar hem toe zou gaan. En het werd gezellig, ik vergat de tijd en dacht niet meer aan hem/onze afspraak. Zo heel erg klinkt het ook weer niet lijkt mij. Ik denk dat het wel herkenbaar voor iedereen is: je hebt het gezellig en je vergeet de tijd. Bovendien had ik 1 vriendin super lang niet gezien en hadden we best veel bij te praten.
Okee, ik moet sorry zeggen, klopt. Alleen via de telefoon is zo afgezaagd, denk ik? Kan ik hem dan niet beter opzoeken en het in zijn gezicht zeggen. Ik snap ook niet wat me bezielde om zelfs die ochtend nog boos te worden terwijl hij boos zou moeten zijn. Misschien moet ik hem ook nog wat tijd gunnen omdat het nu nog best 'vers' is. En ik heb het idee dat hij echt super boos is.
Ja, als de drank sterker is dan de eigen verantwoordelijkheid dan is het makkelijk de drank de schuld te geven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef Cue_ het volgende:
En overal wordt de drank de schuld gegeven.
Geweldig hoe ze het ook constant aan het bagateliseren is. Het was onschuldig. Het was een kleine situatie. Etc.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:31 schreef Meloewa het volgende:
Haha ongelofelijk wat ts zich allemaal meent te permitteren.
Je was het heus niet vergeten, maar je had gewoon geen zin om weg te gaan omdat het zo gezellig was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
Ja dat weet TS nu ook wel. Gezellig weer, iedereen die TS maar eventjes uitscheldt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef CruellaDeVil het volgende:
[..]
Geweldig hoe ze het ook constant aan het bagateliseren is. Het was onschuldig. Het was een kleine situatie. Etc.![]()
TS, je bent een verwaande, egoïstische koe en als hij ook maar enig zelfrespect heeft mag je voorgoed oprotten. Als dit alles überhaupt waar is natuurlijk.
Jij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja dat weet TS nu ook wel. Gezellig weer, iedereen die TS maar eventjes uitscheldt..
Omdat het super makkelijk ging. Ik belde op dat ik een uurtje later zou komen en het was zo gezellig/ik was aangeschoten dat ik niet meer aan onze afspraak dacht en dat ik bezig was met vriendinnen. Iedereen heeft dat toch wel eens meegemaakt lijkt mij. Dat in de ochtend is gewoon super super super dom geweest maar omdat ik me zo slecht voelde (hoofdpijn, misselijk) reageerde ik dat op hem af omdat het voelde alsof hij veel zeurde. Terwijl het gewoon terecht was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef VitaminWater het volgende:
Wat een trol ben je. Niet zo iemand die zit te rellen op een forum, niet zo eentje uit LotR, niet zo eentje van vroeger met neon-kleur haar, maar gewoon een trol.
Hoe kun je iemand die je leuk vindt eerst opbellen om uit te leggen dat je later komt (is niks mis mee) en vervolgens vergeten? Je zou met hem eten en een film gaan kijken, en dan kom je om 2 uur 's nachts stomdronken bij hem thuis en ga je 's ochtend chagerijnig zitten te doen terwijl hij een ontbijt voor je heeft gemaakt?
Tering he, je moet wel een gigantisch verwend nest zijn dat je je ondanks je kater niet eens beseft wat voor verwende trol je bent. Of misschien ben je toch zo'n forum-troll, want het is moeilijk te geloven dat dit soort types bestaan.
Dat is inderdaad de beste manier om relatieproblemen op te lossenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me af of je zo vergeeflijk was geweest wanneer hij iets soortgelijks bij jou had geflikt, succesvolle troll van me. Mijn intuïtie zegt dat je dan schande had gesproken over zijn gedrag en het sterk veroordeeld had, terwijl je nu het goedpraat voor jezelf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
Het is dom van me geweest en het had nooit mogen gebeuren. Alleen voor mij was het onschuldig omdat ik echt dacht dat ik snel naar hem toe zou gaan. En het werd gezellig, ik vergat de tijd en dacht niet meer aan hem/onze afspraak. Zo heel erg klinkt het ook weer niet lijkt mij. Ik denk dat het wel herkenbaar voor iedereen is: je hebt het gezellig en je vergeet de tijd.
Hij is NU aan het werk dus dan ga ik hem niet bellen/storen. Vanavond pas dan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Nee. Gewoon ACTIE nu. Bel hem op en bied je excuus aan. Geen viva-praktijken zoals "tijd gunnen".
Doe je ding, meid.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Hij is NU aan het werk dus dan ga ik hem niet bellen/storen. Vanavond pas dan.
Hoe oud zijn jullie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Hij is NU aan het werk dus dan ga ik hem niet bellen/storen. Vanavond pas dan.
Nee, je had je gewoon aan je afspraak moeten houden. Het is wel duidelijk waar je prioriteiten liggen; niet bij hem.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef sufkop. het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:39 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Omdat het super makkelijk ging. Ik belde op dat ik een uurtje later zou komen en het was zo gezellig/ik was aangeschoten dat ik niet meer aan onze afspraak dacht en dat ik bezig was met vriendinnen. Iedereen heeft dat toch wel eens meegemaakt lijkt mij. Dat in de ochtend is gewoon super super super dom geweest maar omdat ik me zo slecht voelde (hoofdpijn, misselijk) reageerde ik dat op hem af omdat het voelde alsof hij veel zeurde. Terwijl het gewoon terecht was.
Waar TS dus mooi gebruik van kan maken, zoals hier wel weer blijkt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie?
Overigens komt hij wel redelijk achterdochtig over als hij alles perse wil weten en lijkt hij mij gewoon te aardig en iemand die over zich laat lopen.
Heb je stiekem geen respect voor hem?
Echt he. Gewoon te laf om toe te geven dat ze fout zit.quote:
Ik ben bijna 20 en hij is 24. Hij is geen persoon die over zich heen laat lopen anders dan had hij dit wel geaccepteerd. Ik heb wel respect voor hem maar dit is super onschuldig. Echt: vergeet de tijd als je het leuk hebt en dan krijg je dit.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:41 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie?
Overigens komt hij wel redelijk achterdochtig over als hij alles perse wil weten en lijkt hij mij gewoon te aardig en iemand die over zich laat lopen.
Heb je stiekem geen respect voor hem?
Tijd vergeten is tot daar aan toe, maar je zo asociaal en kleuterig te gedragen, ik zou je ook de deur uitgetrapt hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Ik ben bijna 20 en hij is 24. Hij is geen persoon die over zich heen laat lopen anders dan had hij dit wel geaccepteerd. Ik heb wel respect voor hem maar dit is super onschuldig. Echt: vergeet de tijd als je het leuk hebt en dan krijg je dit.
Ik heb net advies gegevenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja dat weet TS nu ook wel. Gezellig weer, iedereen die TS maar eventjes uitscheldt..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |