Je vergeet de doppensetquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Renn het volgende:
De box: Een zaklamp, een kneipp pakket, een living colour lamp en een setje batterijen.
En een NAS, horloge, gereedschap..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Renn het volgende:
De box: Een zaklamp, een kneipp pakket, een living colour lamp en een setje batterijen.
De NAS is gerefurbished, trouwens. Ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
En een NAS, horloge, gereedschap..
4 zaklampen, 4 lampen, een kneipp pakket en een externe harde schijf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Renn het volgende:
Weet jij hoe dat nou zit met de garantievoorwaarden van refurbished spul?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De NAS is gerefurbished, trouwens. Ook niet onbelangrijk
En een duopack oordopjes en USB Sticks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
4 zaklampen, 4 lampen, een kneipp pakket en een externe harde schijf.
Het is dat ik weet wat hier mee bedoeld wordquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De NAS is gerefurbished, trouwens. Ook niet onbelangrijk
Melleyn lag nog in bed, ik lig nog in bed met vriend naast me..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef lipjes het volgende:
in bed?
Ik ben druk bezig met XAML te programmeren
Een product wat geretourneerd is geweest en nu waarsschijnlijk in pauperstaat is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wat hier mee bedoeld wordeen leek zal niets van deze post snappen
Ik had je er allang uitgetraptquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn lag nog in bed, ik lig nog in bed met vriend naast me..Iedereen in bed!
Luilakquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er zo uit, als er een stomme aanbieding is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei dat ie wel wist wat het betekendequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Renn het volgende:
[..]
Een product wat geretourneerd is geweest en nu waarsschijnlijk in pauperstaat is.
Zijn er wel 2.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
Die USB stick is volgens mij ook niet echt supergoedkoop.
Klopt, al die USB sticks hier op iBood zijn amper goedkoper dan in een willekeurige webshopquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
en het is USB 2.0quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen kleren aan, mag ik nu blijven liggen?quote:
quote:
Ik kan niet lezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei dat ie wel wist wat het betekende
quote:
Tip1 .Koop nooit geheugen uit Chinaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat wel maar bij DX heb je ze volgens mij goedkoper.
Deze kost normaal iets van 11 Euro/stuk... als je die in een winkel gaat halen spaar je ook de verzendkosten uit en ben je net zoveel kwijt als op iBood (en kun je iig naar de winkel terug als ie kapot is)quote:
Vast wel ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat wel maar bij DX heb je ze volgens mij goedkoper.
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:18 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Deze kost normaal iets van 11 Euro/stuk... als je die in een winkel gaat halen spaar je ook de verzendkosten uit en ben je net zoveel kwijt als op iBood (en kun je iig naar de winkel terug als ie kapot is)
Lag jij ook nog in bed?quote:
Daar is mijn boekenkast niet groot genoeg voorquote:
quote:
Altijd wel iemand die het leuk vindtquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
Alweer die wereldkaart, wie koopt er nou zo iets
Dat zit er dik in!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga broodjes bakken dus er zullen zo wel kussens komen
Zoiets kan wel een leuk cadeautje zijn voor iemand die veel reist iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Altijd wel iemand die het leuk vindt
Dat is waar, ik vind het maar niksquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Altijd wel iemand die het leuk vindt
Ik heb hem hier aan de muur hangen, maar dan voor ¤13 inclusief verzendkosten, dus zo'n briljante aanbieding is het niet, al ie is wel leuk jaquote:
Ikke!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
Alweer die wereldkaart, wie koopt er nou zo iets
Neequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het maar niks![]()
Al gestopt met roken?
Ik zal ook zeggen waarom niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh laatst een USB stickje gekocht daar werkt prima.
Ga eens weg dan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Renn het volgende:
En als ik we ga komt de box... iig dat was vorige hun 4x zo en nu 1x
Ik heb afgelopen zomer door Europa getreind, kon lekker veel krassenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Ceviche het volgende:
Als je veel reist is het leuk, ik ben niet verder gekomen dan Londen
Dat soort shit kom je inderdaad ook wel eens op eBay tegen. Blijft een beetje een gok. Ik heb zelf nog nooit 'nep geheugen' gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zal ook zeggen waarom niet.
1. het geheugen is hier even duur, zo niet goedkoper en je kan terug naar de winkel.
2. je weet nooit of het geheugen echt is. Je koopt bijv een stick van 16gb. en dat blijkt dan maar 2gb in werkelijkheid te zijn. Je PC geeft dan wel 16GB aan maar met wegschrijven geeft hij aan dat hij vol is bij 2GB.
Shotje nemen! *hik*quote:
moet je eens uitrekenen hoeveel het scheelt per week,maand,jaar...quote:
Ik wist helemaal niet dat jij rookte?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij rookte?
Ik ook niet de laatste tijd. Zit daar nu al 7 jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Ceviche het volgende:
Als je veel reist is het leuk, ik ben niet verder gekomen dan Londen
Dat gebeurt me nou bijna elke weekquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waterproof, voor als je in het donker gaat zwemmen en je je sleutels verliest.
Heb mijn fietssleutels hier in Delft wel eens in de gracht laten vallenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:24 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat gebeurt me nou bijna elke week
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb mijn fietssleutels hier in Delft wel eens in de gracht laten vallen
En er weer uitgehaald met een sterke magneet aan een touwtje, geleend van de Hema
Zijn sleutels magnetisch dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb mijn fietssleutels hier in Delft wel eens in de gracht laten vallen
En er weer uitgehaald met een sterke magneet aan een touwtje, geleend van de Hema
Nog nooit geprobeerd maar ik heb er al last van als ik naast iemand sta die rookt. Bovendien kan het vandaag de dag gewoon echt niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Stinkt wel maar een sigaret is zo op zijn tijd wel lekker.
Werk je bij stivoro ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd maar ik heb er al last van als ik naast iemand sta die rookt. Bovendien kan het vandaag de dag gewoon echt niet meer
1,5 jaar gestopt geweest, daarna weer 3 maanden gerookt en nu weer 4 dagen gestoptquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd maar ik heb er al last van als ik naast iemand sta die rookt. Bovendien kan het vandaag de dag gewoon echt niet meer
Nee maar de magneet wel hequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zijn sleutels magnetisch dan?
Blijkbaar wel, wist ik niet.
Ja dan wel, mits je even lekker gaat slobberen natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen kleren aan, mag ik nu blijven liggen?
[..]
Dat lijkt me helemaal verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Miniem het volgende:
Wil wel eens een sigaar proberen, maar dat is omdat het misschien nog lekker kan zijn
Dit topic is alleen open tijdens de Hunt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
Is deze reeks blijvend of iets tijdelijks eigenlijk?
Gewoon metaal toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zijn sleutels magnetisch dan?
Blijkbaar wel, wist ik niet.
Neequote:
Waarom na zo'n lange tijd eigenlijk weer begonnen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:27 schreef Xeor het volgende:
[..]
1,5 jaar gestopt geweest, daarna weer 3 maanden gerookt en nu weer 4 dagen gestopt
En van wanneer tot wanneer loopt dat dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit topic is alleen open tijdens de Hunt.
Relatiebreuk oftewel stress.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom na zo'n lange tijd eigenlijk weer begonnen?
Dat is hier een kledingzaak, net zoiets als Gapquote:
zou je willen. :pquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit topic is alleen open tijdens de Hunt.
Deze is gisteren begonnen tot vanavond zoiets?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
En van wanneer tot wanneer loopt dat dan?
Klote. Wel goed dat je weer probeert te stoppen thoughquote:
Totdat alle horloges, zaklampen en NASsen verkocht zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar de HUNT SC reeks? Die loopt nu toch al een paar dagen? Is dat blijvendquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Deze is gisteren begonnen tot vanavond zoiets?
Nu tot straks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Really? Dus dat kan maandenlang zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Totdat alle horloges, zaklampen en NASsen verkocht zijn
Vind het zelf ook stinken hahaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klote. Wel goed dat je weer probeert te stoppen though
Lekker hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Miniem het volgende:
refurbished tandenborstel van een ander?
Volgens mij niet, ik kom hier alleen tijdens de hunt. Normaal is er een ander iboodtopic.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar de HUNT SC reeks? Die loopt nu toch al een paar dagen? Is dat blijvend
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Miniem het volgende:
Jajaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar de HUNT SC reeks? Die loopt nu toch al een paar dagen? Is dat blijvend
Hahaha en het dat toch een tijd lang gedaan hebben. Prachtigquote:
Oooh, vandaar. Ik snap er geen reet vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ik kom hier alleen tijdens de hunt. Normaal is er een ander iboodtopic.
Ja, 12 jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahaha en het dat toch een tijd lang gedaan hebben. Prachtig
Iedereen wordt het zat. De hunts van 1 dag waren gewoon beter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef So_Surreal het volgende:
De spullen gaan vandaag veel langzamer weg dan gisteren.
Nee, van bert!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:29 schreef Miniem het volgende:
Ben ik het niet mee eens...quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen wordt het zat. De hunts van 1 dag waren gewoon beter.
quote:
haha de hunt is maar eens in de zoveel tijd, de rest van de tijd loopt dit topic: GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, vandaar. Ik snap er geen reet van![]()
Omdat het ook troep is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:30 schreef So_Surreal het volgende:
De spullen gaan vandaag veel langzamer weg dan gisteren.
Dat kanquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:31 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens...
Hoe kunnen er dan al 57 topics zijn hier?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:31 schreef Karina het volgende:
[..]
haha de hunt is maar eens in de zoveel tijd, de rest van de tijd loopt dit topic: GC / Dagaanbieders #199 - Q-dozen!
Koop een nieuwe bij de hunt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
Ben m'n andere laptop aan het opstarten, duurt lang
Daar zou ik geen geduld voor hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef essnhills het volgende:
Ben m'n andere laptop aan het opstarten, duurt lang
Omdat de topics heel snel gaan en er al vaker hunts zijn geweest, zie de OPquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kunnen er dan al 57 topics zijn hier?
Die zijn van deze en de vorige hunten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe kunnen er dan al 57 topics zijn hier?
Ja, heb dat wel in de OP gezien. Vroeg me eigenlijk af wat de reden is dat het hier inderdaad zo snel gaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Omdat de topics heel snel gaan en er al vaker hunts zijn geweest, zie de OP
Ikd e mijne normaal ook niet, maar hij is tijdens de slaapstand de windows updates gaan installerenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar zou ik geen geduld voor hebben
Ik vind 20 seconden al lang duren dus zet die van mij ook nooit uit
Ik voel me een newbiequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Die zijn van deze en de vorige hunten.
Iedereen zit af te geven op de itemsquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, heb dat wel in de OP gezien. Vroeg me eigenlijk af wat de reden is dat het hier inderdaad zo snel gaat
Waardeloos dus. Ben blij dat ik geen Windows meer gebruikquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ikd e mijne normaal ook niet, maar hij is tijdens de slaapstand de windows updates gaan installeren![]()
Je weet wel die irritante dingen die je maximaal 4 uur kunt uitstellen
Aha, ik begrijp hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Iedereen zit af te geven op de itemsEn te wachten op de box, zoiets.
Bladeren in de tuin wegblazenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Karina het volgende:
Waarom wil je een stofzuiger die blaast
>> Windows-backfire topicquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waardeloos dus. Ben blij dat ik geen Windows meer gebruik
De optie "Download maar ik bepaal wanneer ze geinstalleerd worden aanzetten."quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ikd e mijne normaal ook niet, maar hij is tijdens de slaapstand de windows updates gaan installeren![]()
Je weet wel die irritante dingen die je maximaal 4 uur kunt uitstellen
Ik wil er 1 die zuigtquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Karina het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Karina het volgende:
quote:En wel zo hard dat je er bladeren mee kunt wegblazen uit je dakgoot, of zand van je terras. Of wat dacht je van een luchtbed oppompen voor de gasten die graag een nachtje bij jou logeren
Ik ook (in dit topic)quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik ben hier sinds vanochtend___!!
Ohnee toch niet, dacht dat het voor water was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik wil er 1 die zuigt![]()
Is voor water op te zuigen en weer af te voeren.
Maar dan vergeet ik ze en update ikhelemaal nooit..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
De optie "Download maar ik bepaal wanneer ze geinstalleerd worden aanzetten."
Als het nou voor een luchtkussen wasquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ohnee toch niet, dacht dat het voor water was.
Maar voor bladeren weg te blazen of luchtbed op te pompen
Ook niet bijster erg hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan vergeet ik ze en update ikhelemaal nooit..
Welkomquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef Iboelert het volgende:
Hoi, ik heb me ook maar even geregistreerd.
Ik kwam via google deze website tegen en zag dat jullie hier slowchatten over de ibood hunt, en ach..laat ik die nou net volgen!
iemand al leuke dingen weten te kopen? Of misschien zelfs wel een box??
Hiquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef Iboelert het volgende:
Ik kwam via google deze website tegen en zag dat jullie hier slowchatten over de ibood hunt, en ach..laat ik die nou net volgen!
hihi je zei pompen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat oppompen is wel handig, denk ik.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef Iboelert het volgende:
Welkom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:37 schreef Iboelert het volgende:
Ik heb de laatste keer op m'n kop gekregen van m'n broerquote:
Wilde die ook maar was te laat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef Renn het volgende:
Ik heb kussens gekocht trouwens.. Voor als ik volgend jaar op mezelf ga.
Geen troep installeren is wel belangrijk ja.. sommige updates ook, but don't fix it if it ain't brokenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb de laatste keer op m'n kop gekregen van m'n broerIk had hem mee naar m'n ouders, en hij was daar ook dat weekend. En hij zou ff me laptop verbeteren, maar toen was ie eerst bezig met iets van 100 updates installeren en ruim 3 uur CCleaner eroverheen
Ja, wel echt veel troep deze hunt!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]er wordt niet zoveel gekocht volgens mij
Meer gekeken.
En heel veel van hetzelfdequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:39 schreef Iboelert het volgende:
[..]
Ja, wel echt veel troep deze hunt!
if it ain't broke don't fix itquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:39 schreef Renn het volgende:
[..]
Geen troep installeren is wel belangrijk ja.. sommige updates ook, but don't fix it if it ain't broken
Hihi, hij was ontzettend traag geworden, dus dat zou die ff verhelpenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:39 schreef Renn het volgende:
[..]
Geen troep installeren is wel belangrijk ja.. sommige updates ook, but don't fix it if it ain't broken
Er is er 2 keer eentje van 100 euro voorbijgekomen (om 5 uur 's nachts en om 1 uur 's nachts. Triest) en 1 keer eentje van 40 euro (om half vijf 's middags, iBood ontplofte).quote:
Zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Er is er 2 keer eentje van 100 euro voorbijgekomen (om 5 uur 's nachts en om 1 uur 's nachts. Triest) en 1 keer eentje van 40 euro (om half vijf 's middags, iBood ontplofte).
Misschien dus nog eentje van 40?
quote:
Nou, in deze reeks wel jaquote:
Busted!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Hoe ken je dat nou weer, als je hier vandaag pas geregistreerd hebt
Dat kan echt nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:43 schreef Xeor het volgende:
[..]
Gewoon laten lopen, stel dat je een zaklamp mist
Kom over 5, 20, 61, 90, 101 of 152 minuten maar terug voor een zaklamp.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee man kan niks missen.
Heb een zaklamp nodig.
Een keer random om de dag kijken voldoet ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Kom over 5, 20, 61, 90, 101 of 152 minuten maar terug voor een zaklamp.
Waar heb jij nou eigenlijk een zaklamp voor nodig man?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nee man kan niks missen.
Heb een zaklamp nodig.
Wie houdt het bij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Kom over 5, 20, 61, 90, 101 of 152 minuten maar terug voor een zaklamp.
Om niet te verdwalen in donkere holletjes.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar heb jij nou eigenlijk een zaklamp voor nodig man?
TMIquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Om niet te verdwalen in donkere holletjes.
quote:
Niet lekker? Aardbeien zijn (imho) juist heerlijkquote:
Geen idee, ik ben gestopt met volgen toen ik er achter kwamdat het in utrecht lagquote:
Schaam je!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
Ik heb al bijna 1000 posts tijdens deze hunt gepost
Spammertquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
quote:
quote:
kijk een boven de pagina..daar zag ik hetquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:44 schreef Renn het volgende:
[..]
Hoe ken je dat nou weer, als je hier vandaag pas geregistreerd hebt
Ga je schamenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
Bij mij staat daar niet meer: Vis een optie? maar; Proefabo? SMS!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:50 schreef Iboelert het volgende:
[..]
kijk een boven de pagina..daar zag ik het
Bijna 1000 dan gaan we records breken?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
Nee inmiddels zit ik achter m'n bureauquote:
Wel aangekleed?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee inmiddels zit ik achter m'n bureau![]()
Welnee, lang niet, er zijn mensen die 2700 posts in 24 uur hebben gepost.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Bijna 1000 dan gaan we records breken?
Ik ging om kwart voor 4 slapen (toen was er pauze van de huntquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef Iboelert het volgende:
Hoe kan je om 11:51 nog in bed liggen
2700quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Welnee, lang niet, er zijn mensen die 2700 posts in 24 uur hebben gepost.
verslaafd much ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging om kwart voor 4 slapen (toen was er pauze van de hunt) En ben om half 9 met m'n laptop op schoot in bed weer verder gegaan
Ik moet elke dag om 6.30am opstaanquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef Iboelert het volgende:
Hoe kan je om 11:51 nog in bed liggen
Inmiddels wel jaquote:
En hoeveel heb je al gekocht?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ging om kwart voor 4 slapen (toen was er pauze van de hunt) En ben om half 9 met m'n laptop op schoot in bed weer verder gegaan
Alleen tijdens de hunt!quote:
Nog niksquote:
Werkse!quote:
Ik eet achter mijn bureau. Dus ik ga niks missen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:54 schreef Xeor het volgende:
[..]
Om 12:30 naar de MAC, zal ik het zakmes en/of de box wel weer missen.
Ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
Wie heeft er iets gekocht eigenlijk?
En dan zo met een broodje half uit je mond op die toetsen rammen want de box komtquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet achter mijn bureau. Dus ik ga niks missen.
Een zaklamp 500 lumen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
Tot nu toe 2 kussensquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef Karina het volgende:
Zoiets jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan zo met een broodje half uit je mond op die toetsen rammen want de box komt
En jij?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef Karina het volgende:
Niet echt veel gekocht dus ... dacht ik al.
(Nadat hij zelf gekeken heeft)quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb van tralalala zijn box overgenomenVerder niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |