Je vergeet de doppensetquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Renn het volgende:
De box: Een zaklamp, een kneipp pakket, een living colour lamp en een setje batterijen.
En een NAS, horloge, gereedschap..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Renn het volgende:
De box: Een zaklamp, een kneipp pakket, een living colour lamp en een setje batterijen.
De NAS is gerefurbished, trouwens. Ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
En een NAS, horloge, gereedschap..
4 zaklampen, 4 lampen, een kneipp pakket en een externe harde schijf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Renn het volgende:
Weet jij hoe dat nou zit met de garantievoorwaarden van refurbished spul?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De NAS is gerefurbished, trouwens. Ook niet onbelangrijk
En een duopack oordopjes en USB Sticks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
4 zaklampen, 4 lampen, een kneipp pakket en een externe harde schijf.
Het is dat ik weet wat hier mee bedoeld wordquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De NAS is gerefurbished, trouwens. Ook niet onbelangrijk
Melleyn lag nog in bed, ik lig nog in bed met vriend naast me..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef lipjes het volgende:
in bed?
Ik ben druk bezig met XAML te programmeren
Een product wat geretourneerd is geweest en nu waarsschijnlijk in pauperstaat is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wat hier mee bedoeld wordeen leek zal niets van deze post snappen
Ik had je er allang uitgetraptquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn lag nog in bed, ik lig nog in bed met vriend naast me..Iedereen in bed!
Luilakquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er zo uit, als er een stomme aanbieding is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei dat ie wel wist wat het betekendequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Renn het volgende:
[..]
Een product wat geretourneerd is geweest en nu waarsschijnlijk in pauperstaat is.
Zijn er wel 2.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
Die USB stick is volgens mij ook niet echt supergoedkoop.
Klopt, al die USB sticks hier op iBood zijn amper goedkoper dan in een willekeurige webshopquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
en het is USB 2.0quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen kleren aan, mag ik nu blijven liggen?quote:
quote:
Ik kan niet lezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei dat ie wel wist wat het betekende
quote:
Tip1 .Koop nooit geheugen uit Chinaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat wel maar bij DX heb je ze volgens mij goedkoper.
Deze kost normaal iets van 11 Euro/stuk... als je die in een winkel gaat halen spaar je ook de verzendkosten uit en ben je net zoveel kwijt als op iBood (en kun je iig naar de winkel terug als ie kapot is)quote:
Vast wel ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat wel maar bij DX heb je ze volgens mij goedkoper.
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:18 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Deze kost normaal iets van 11 Euro/stuk... als je die in een winkel gaat halen spaar je ook de verzendkosten uit en ben je net zoveel kwijt als op iBood (en kun je iig naar de winkel terug als ie kapot is)
Lag jij ook nog in bed?quote:
Daar is mijn boekenkast niet groot genoeg voorquote:
quote:
Altijd wel iemand die het leuk vindtquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
Alweer die wereldkaart, wie koopt er nou zo iets
Dat zit er dik in!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Melleyn het volgende:
Ik ga broodjes bakken dus er zullen zo wel kussens komen
Zoiets kan wel een leuk cadeautje zijn voor iemand die veel reist iddquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Altijd wel iemand die het leuk vindt
Dat is waar, ik vind het maar niksquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
Altijd wel iemand die het leuk vindt
Ik heb hem hier aan de muur hangen, maar dan voor ¤13 inclusief verzendkosten, dus zo'n briljante aanbieding is het niet, al ie is wel leuk jaquote:
Ikke!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Xeor het volgende:
Alweer die wereldkaart, wie koopt er nou zo iets
Neequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Xeor het volgende:
[..]
Dat is waar, ik vind het maar niks![]()
Al gestopt met roken?
Ik zal ook zeggen waarom niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh laatst een USB stickje gekocht daar werkt prima.
Ga eens weg dan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Renn het volgende:
En als ik we ga komt de box... iig dat was vorige hun 4x zo en nu 1x
Ik heb afgelopen zomer door Europa getreind, kon lekker veel krassenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Ceviche het volgende:
Als je veel reist is het leuk, ik ben niet verder gekomen dan Londen
Dat soort shit kom je inderdaad ook wel eens op eBay tegen. Blijft een beetje een gok. Ik heb zelf nog nooit 'nep geheugen' gehadquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik zal ook zeggen waarom niet.
1. het geheugen is hier even duur, zo niet goedkoper en je kan terug naar de winkel.
2. je weet nooit of het geheugen echt is. Je koopt bijv een stick van 16gb. en dat blijkt dan maar 2gb in werkelijkheid te zijn. Je PC geeft dan wel 16GB aan maar met wegschrijven geeft hij aan dat hij vol is bij 2GB.
Shotje nemen! *hik*quote:
moet je eens uitrekenen hoeveel het scheelt per week,maand,jaar...quote:
Ik wist helemaal niet dat jij rookte?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat jij rookte?
Ik ook niet de laatste tijd. Zit daar nu al 7 jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:21 schreef Ceviche het volgende:
Als je veel reist is het leuk, ik ben niet verder gekomen dan Londen
Dat gebeurt me nou bijna elke weekquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:23 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Waterproof, voor als je in het donker gaat zwemmen en je je sleutels verliest.
Heb mijn fietssleutels hier in Delft wel eens in de gracht laten vallenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:24 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Dat gebeurt me nou bijna elke week
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb mijn fietssleutels hier in Delft wel eens in de gracht laten vallen
En er weer uitgehaald met een sterke magneet aan een touwtje, geleend van de Hema
Zijn sleutels magnetisch dan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb mijn fietssleutels hier in Delft wel eens in de gracht laten vallen
En er weer uitgehaald met een sterke magneet aan een touwtje, geleend van de Hema
Nog nooit geprobeerd maar ik heb er al last van als ik naast iemand sta die rookt. Bovendien kan het vandaag de dag gewoon echt niet meerquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef Xeor het volgende:
[..]
Stinkt wel maar een sigaret is zo op zijn tijd wel lekker.
Werk je bij stivoro ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd maar ik heb er al last van als ik naast iemand sta die rookt. Bovendien kan het vandaag de dag gewoon echt niet meer
1,5 jaar gestopt geweest, daarna weer 3 maanden gerookt en nu weer 4 dagen gestoptquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd maar ik heb er al last van als ik naast iemand sta die rookt. Bovendien kan het vandaag de dag gewoon echt niet meer
Nee maar de magneet wel hequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Zijn sleutels magnetisch dan?
Blijkbaar wel, wist ik niet.
Ja dan wel, mits je even lekker gaat slobberen natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen kleren aan, mag ik nu blijven liggen?
[..]
Dat lijkt me helemaal verschrikkelijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:26 schreef Miniem het volgende:
Wil wel eens een sigaar proberen, maar dat is omdat het misschien nog lekker kan zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |