Je vergeet de doppensetquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Renn het volgende:
De box: Een zaklamp, een kneipp pakket, een living colour lamp en een setje batterijen.
En een NAS, horloge, gereedschap..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Renn het volgende:
De box: Een zaklamp, een kneipp pakket, een living colour lamp en een setje batterijen.
De NAS is gerefurbished, trouwens. Ook niet onbelangrijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
En een NAS, horloge, gereedschap..
4 zaklampen, 4 lampen, een kneipp pakket en een externe harde schijf.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:12 schreef Renn het volgende:
Weet jij hoe dat nou zit met de garantievoorwaarden van refurbished spul?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De NAS is gerefurbished, trouwens. Ook niet onbelangrijk
En een duopack oordopjes en USB Sticks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef Ceviche het volgende:
[..]
4 zaklampen, 4 lampen, een kneipp pakket en een externe harde schijf.
Het is dat ik weet wat hier mee bedoeld wordquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De NAS is gerefurbished, trouwens. Ook niet onbelangrijk
Melleyn lag nog in bed, ik lig nog in bed met vriend naast me..quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef lipjes het volgende:
in bed?
Ik ben druk bezig met XAML te programmeren
Een product wat geretourneerd is geweest en nu waarsschijnlijk in pauperstaat is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het is dat ik weet wat hier mee bedoeld wordeen leek zal niets van deze post snappen
Ik had je er allang uitgetraptquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Melleyn lag nog in bed, ik lig nog in bed met vriend naast me..Iedereen in bed!
Luilakquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga er zo uit, als er een stomme aanbieding is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei dat ie wel wist wat het betekendequote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Renn het volgende:
[..]
Een product wat geretourneerd is geweest en nu waarsschijnlijk in pauperstaat is.
Zijn er wel 2.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
Die USB stick is volgens mij ook niet echt supergoedkoop.
Klopt, al die USB sticks hier op iBood zijn amper goedkoper dan in een willekeurige webshopquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
en het is USB 2.0quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen kleren aan, mag ik nu blijven liggen?quote:
quote:
Ik kan niet lezenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij zei dat ie wel wist wat het betekende
quote:
Tip1 .Koop nooit geheugen uit Chinaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat wel maar bij DX heb je ze volgens mij goedkoper.
Deze kost normaal iets van 11 Euro/stuk... als je die in een winkel gaat halen spaar je ook de verzendkosten uit en ben je net zoveel kwijt als op iBood (en kun je iig naar de winkel terug als ie kapot is)quote:
Vast wel ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:17 schreef Karina het volgende:
[..]
OK dat wel maar bij DX heb je ze volgens mij goedkoper.
Daar heb je gelijk in ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:18 schreef Yngwie het volgende:
[..]
Deze kost normaal iets van 11 Euro/stuk... als je die in een winkel gaat halen spaar je ook de verzendkosten uit en ben je net zoveel kwijt als op iBood (en kun je iig naar de winkel terug als ie kapot is)
Lag jij ook nog in bed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |