SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef Mineola het volgende:
Waar ik Foley leuk bij Axel vonden er een grote diversiteit aan Oost-Groningse namen bestaat.
Game on!
Mijn man dacht Casey, dat kan natuurlijk ook.quote:
duhyneequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Ah net als ons buurmeisje, geen idee of t nou Djenee, Djanay Dyenay whatever t is
Beeldig. Ik hou ook van jou.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
bij L. in de klas zit een * * * * *
je zal er mee opgezadeld worden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en mijn buurmeisje eigenlijk DJ Nee
Ha ik ken iemand en die heet ook zo maar dan met een Y ipv i.. dat vind ik nog erger..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
bij L. in de klas zit een T i a m o
je zal er mee opgezadeld worden
Vorige keer hebben we het met een namenboek gedaan.. Waarin ook pareltjes stonden zoals Habakuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Een meisjesnaam zou bij ons net zoveel moeite opleveren denk ik. Biedt de SVB lijst geen uitkomst?
het arme kind.... Ik woon niet op Urk..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet gewoon voor Habakuk?![]()
hihi die stelde mijn vriend hier nog voor toen we op dreef warenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we het met een namenboek gedaan.. Waarin ook pareltjes stonden zoals Habakuk.
't Was even spitten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Falco Amadeus Jeanny
Frodo Peregrin Meriadoc
uit de OP, ik blijf het eh bijzonder jammerlijk vinden
Ik ken wel een Senne. En Benno komt ook weleens voor. Zou het een combi zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:57 schreef danic het volgende:
Ik kreeg net een geboortekaartje van mijn buren. Buurjongetje is gisteren geboren: Senno.
Ik ken hem niet, maar komt ie vaker voor?
ik zou er niet teveel om treuren. vond (vind) 't een creepy typje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Hee, ik heb ook een dafje gehad. Tis was best een klein wereldje, maar ik ken geen daffer met een Frodo, Daphne en Falco. Dat had ik wel onthouden denk ik
Hmm. Weet zo gauw niet echt wat ik er leuk bij vind, maar ik zou in ieder geval niet snel kiezen voor een naam die eindigt op -a .quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Frodo![]()
Iemand leuke ideeen voor bij Dana?
We hebben al wat namen op ons lijstje..maar nog niet DE naam gevonden.
Van wat voor namen houden jullie? Bij Dana past bijna alles welquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Frodo![]()
Iemand leuke ideeen voor bij Dana?
We hebben al wat namen op ons lijstje..maar nog niet DE naam gevonden.
En deze ook nogquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:20 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik geloof dat Felícia Justine Victorine ook nog van hem is?
Smaken verschillenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
We houden van korte namen..beetje zoals Dana
Gewoon lekker normaal
En niet eindigen op A..ja dat dacht ik ook, maar toch hebben we wel 2 meisjes namen op ons lijstje die eindigen op A en die wel kanshebbers zijn
Ik twijfelde nog over Dana en Myyrrdiirrquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:42 schreef Suikertante het volgende:
Oh dat ziet er goed uit ja.
En meer "lekker normaal"
en met niks erachter betekent nah!quote:Dana & Lies
Dana & Lot(te)
Dana & Simone
Dana & Anne >>leuk maar directe familie heet zo
Dana & Fee
Dana & Sven
Dana & Morris
Dana & Jelle>>leuk maar, dan zou ik m naar zijn vader vernoemen
Dana & Alex>>mwoa
Dana & Klaas
Dana & Gijs
Dana & Milo
Dana & Vince>>Staat al op de lijst
Dana & Melle>>kan niet ivm man zn naam
Dana & Nike
Dana & Aafke
Dana & Lena>>afgekeurd door man
Dana & Mia>>staat op lijst..redelijk hoog ook nog
Dana & Nova>>afgekeurd door man
Dana & Leah
Dana & Mila
Dana & lisanne
Dana & Britt
Dana & Robin
Dana & Morris
Dana & Tobias
Dana & Jesse>>staat al op lijst
Dana & Bente
Dana & Rosa
Dana & Mirre
Dana & feline
Dana & Romy
Dana & Tess
Dana & Liv
Dana & Jonne
Dana & Joris
Dana & Ties
Dana & Finn>>mwoa
Dana & Job
Dana & Femke>>Fem of Femme vindti k wel leuk, staan ook al op de lijst
Dana & Jenthe
Dana & Siem
Dana & Kevin
Dana & Isabel
Dana & Anne>>leuk maar directe familie heet zo
Dana & Frank
Dana & Jonas
Dana & Fons
Dana & Leon
Dana & Jip>>afgekeurd door man
Dana & Emma >>mwoa
Dana & Sybe
Dana & Joshua
Dana & Jette
Dana & Noa
Dana & Marlien
Dana & Anke
Dana & Rinke
quote:Op woensdag 6 maart 2013 13:26 schreef Kleurdoos het volgende:
Dana & Merel
Dana & Sophie
Dana & Silke
Dana & Merijn
Dana & Otis
Dana & Noor >>heeft de lijst net niet gehaald
Dana & Elian
Dana & Veerle>>afgekeurd door man
Dana & Vera
Dana & Julie>>staat op de lijst
Dana & Marnix
Dana & Felix
Dana & Jonah
Dana & Olivier
Dana & Jonathan
Dana & Marlot
Dana & Doris
Dana & Kiefer
Dana & Flor
Dana & Mika>> afgekeurd door man
Dana & Seth
Dana & Elliot
Dana & Kian
Dana & Stef
Dana & Mette
Dana & Ella
Dana & Imre
Dana & Lois>>afgekeurd door man
Dana & Senne
Dana & Ralph
Dana &Timo
Dana & Ravi>>mowa
Dana & Floris
Dana & Silvan
Dana & Jens
Dana & Joan
Dana & Rowan
Dana & Alice>>vindt man leuk..maar ik twijfel
Claire..zo heet een nichtje..dus ook maar nietquote:Op woensdag 6 maart 2013 13:42 schreef Kleurdoos het volgende:
Dana & Davis
Dana & Jacob
Dana & Stijn
Dana & Linus
Dana & Thomas
Dana & Rafael>>Raf staat wel op de lijst
Dana & Gabriel
Dana & Jack
Dana & Enora
Dana & Elodie
Dana & Jasmijn
Dana & Arwen
Dana & lente
Dana & David
Dana & Boaz
Dana & Naud
Dana & Merle
Dana & Leanne
Dana & Naomi
Dana & Leonie
Dana & Sven
Dana & Nicki
Dana & Guus
Dana & Elmar
Dana & Tamar
Dana & Liz>>die is mischien nog wel leuk ja, ga hem voorleggen
Dana & Fedde
Dana & Andreas
Dana & Mitch>>die is mischien nog wel leuk ja, ga hem voorleggen
Dana & Leia
Dana & Sil>>ja daar loop ik vaker tegenaan en vindt m wel wat hebben, maar mwoa
Moet meteen aan deze mop denken:quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:59 schreef Kleurdoos het volgende:
djennifer en djulian. broer en zus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
Ik werk in de verpleging en Foley is een type blaassonde. Zou het dus bijzonder grappig vinden als iemand zijn kind Foley zou noemen, maar een normaal mens zal het waarschijnlijk wel niet weten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef Mineola het volgende:
Waar ik Foley leuk bij Axel vonden er een grote diversiteit aan Groningse namen bestaat.
Game on!
zo zijn dr wel meerquote:Op woensdag 6 maart 2013 21:22 schreef Lessien01 het volgende:
[..]
Ik werk in de verpleging en Foley is een type blaassonde. Zou het dus bijzonder grappig vinden als iemand zijn kind Foley zou noemen, maar een normaal mens zal het waarschijnlijk wel niet weten.
Mijn jongste neefje heeft als roepnaam Luc omdat ze Lucas niet helemaal vonden kunnen ivm de Lucaspomp.quote:Op donderdag 7 maart 2013 06:38 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
zo zijn dr wel meer
Linde is een merk van zuurstofcilinders
Izis is een computersysteem
Het is ook zeker nuttig enzo, daarom heet hij ook gewoon Lucas maar is zijn roepnaam Luc (staat ook leuker bij zijn broersquote:Op donderdag 7 maart 2013 11:56 schreef Mineola het volgende:
Dat lijkt me dan een nuttig apparaat eigenlijk, dus bepaald geen schande om je kind dezelfde naam te geven, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
Maar de pomp is naar een persoon genoemdquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Mark het volgende:
Een kurkentrekker is ook een nuttig apparaat, maar zo noem ik mijn kinderen toch ook niet
Ligt er een beetje aan waar je de klemtoon legt.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Behangtafel, daar zou ik wel aan kunnen wennen.
Dat is het gave aan Henk, dat past bij alles.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:36 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik moet bekennen dat ik mijn vent henk, Elin henk-Jan en lex henk-Jan Junior noem.
lekker makkelijk
Tuurlijk niet... maar het is denk ik net als bij associaties met vervelende mensen. Het is persoonlijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:03 schreef Gulara het volgende:
Maar Lucas is toch een hele normale naam?![]()
Waarschijnlijk is de pomp ook pas na de naam gekomen en is de naam niet afgeleid van de pomp. Als je er zelf associaties mee hebt, prima. Maar het lijkt me nou niet ineens een ongeschikte naam of zo?
Hahaha, hulp is altijd fijn!quote:
Tess.. Klaaaarquote:Op zondag 10 maart 2013 12:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahaha, hulp is altijd fijn!
We houden van Nederlands(e klinkende) namen met 1 of 2 lettergrepen.
Voor een meisje wordt de 2e naam sowieso Maria (ivm vernoeming beide moeders) en denken we aan bijv. Sanne of Lisa
Voor een jongen zit ik in de richting van Luuk of Lars oid
Guusquote:Op zondag 10 maart 2013 12:58 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hahaha, hulp is altijd fijn!
We houden van Nederlands(e klinkende) namen met 1 of 2 lettergrepen.
Voor een meisje wordt de 2e naam sowieso Maria (ivm vernoeming beide moeders) en denken we aan bijv. Sanne of Lisa
Voor een jongen zit ik in de richting van Luuk of Lars oid
Wat gaat het worden?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ben zo intens gelukkig trouwens, ik heb nu echt de vrije hand in tweede en derde namen, ik mag ALLES kiezen wat ik wil (omdat ik MIJN naam op heb moeten geven) maar goed.. so be it
Kleurdoos gaat looooohooooooooooooooos
Toch niet de naam die ik het weekend hier ergens las? Die meisjesnaam met een E?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef Kleurdoos het volgende:
Voor een meisje is het echt definitief nu, om oorlog te voorkomenVoor een jongen sta ik nog wel open maar tot nu toe blijft het Ezra, en die vind ik steeds minder bij ons passen
![]()
kan bestquote:Op maandag 11 maart 2013 12:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Toch niet de naam die ik het weekend hier ergens las? Die meisjesnaam met een E?
Misschien is dat mannen eigen. Mijn vriend kan ook de ene keer een naam keihard afwijzen en een maand later zeggen dat hij hem zo mooi vindtquote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
Moeilijk he die namen
Voor een meisje hebben we al langer dan een jaar een naam, die vinden we beide echt te gek.
Voor een jongen is het lastiger.. ik kwam laatst met een naam die ik kennelijk weken daarvoor pertinent had geweigerd
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:21 schreef Kleurdoos het volgende:
oke
Tirza & Leah
Tirza & Indra
Tirza & Dagmar
Tirza & NaomiTirza & Marlot
Tirza & YfkeTirza & Inge
Tirza & Maira
Tirza & Mahre
Tirza & Nova
Tirza & Kiki
Tirza & Aischja
Tirza & Veerle
Tirza & Margot
Tirza & Sascha
Tirza & HildeTirza & Elsa
Tirza & Amarins
Tirza & Tove
Tirza & Noamh
Tirza & Fieke
Tirza & Aafke
Tirza & Hasse
Tirza & Jonah
Tirza & Stella
Tirza & Benthe
Tirza & Silke
Tirza & Birthe
Tirza & Jilka
Tirza & Luuke
Tirza & Lente
Tirza & Lucy
Tirza & Suze
Tirza & Aiofe![]()
Tirza & Vivian
Tirza & Marinke
Tirza & Jenna
Tirza & Nonna
Tirza & Liv
Tirza & Liz
Tirza & Aniek
Tirza & Jette
Tirza & Anna
Tirza & Mia
Tirza & Ella
Tirza & Olivia
Tirza & Klara![]()
Tirza & Nore
Tirza & Lola
Tirza & Maria
Tirza & Mieke
Tirza & Nike
Tirza & Elena
Tirza & Fenna
Tirza & Senna
Tirza & Violet
Tirza & Fiona
Tirza & Tess
Tirza & Dante
Tirza & Lize
Tirza & Jamie
Tirza & Lois
Tirza & Fee
Tirza & Moby
Tirza & Emma
Tirza & Ileah
Tirza & Ida
Tirza & Jildou
Tirza & Evi
Tirza & Sarai
Tirza & jessie
Tirza & Nola
Tirza & Molly
Tirza & Mina wel een Dolle dan!
Tirza & Joy
Tirza & Malou
Tirza & Arlette
Tirza & Ariel
Tirza & Alice
Tirza & Jody
Tirza & Lynn
Tirza & Ruby en Max, ik haat dat konijn!
Tirza & Isobel
Kan 'ie mooi onder zijn eigen naam op Fok postenquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:31 schreef Spees_Eend het volgende:
Behangtafel, daar zou ik wel aan kunnen wennen.
Zonde. Maar ja, wie weet wordt het een jongetje en is het niet eens van toepassing!quote:Op maandag 11 maart 2013 15:47 schreef Kleurdoos het volgende:
omdat meneer er toch echt niet 100% achter kon staan. Hij zou het alleen doen omdat ik m mooi vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg![]()
Ik vind Tirza & Indra een uitstekend voorstel van KD.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:31 schreef Elmo76 het volgende:
Staan wel leukerds tussen! Thanks doossie! Ik zal 'm eens aan brabo voorleggen vanavond.
[..]
Hahah joh!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:27 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik vind Tirza & Indra een uitstekend voorstel van KD.
Haha, dit is wel herkenbaarquote:Op maandag 11 maart 2013 14:07 schreef Sharpdressedman het volgende:
ik kwam laatst met een naam die ik kennelijk weken daarvoor pertinent had geweigerd
Ow ja, sorry! Maar ja, ik ga niet teveel verklappen natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee, dan moet je zeggen, "Ja, nou! Helemaal mee eens!" Ofzoiets.
Jij weet wel hoe je iemand nieuwsgierig moet maken!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:18 schreef Mineola het volgende:
Bij mini hadden we nooit een meisjesnaam (alleen maar wat 'niet verkeerd'-opties) omdat we wisten dat het een jongetje zou zijn en die al vast stond, maar nu kwam ik een paar dagen terug een meisjesnaam tegen die gelijk BAM! was, en man vind 'm gewoon ook top!![]()
Niet dat ik zwanger ben en een meisjesnaam nodig heb, maar gewoon voor ooitJe kan dat deel maar beter vast getackeld hebben hè.
Ik denk dat hij dat ook lieve namen vindt! Ik vind ze prachtig iigquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:13 schreef Mineola het volgende:
Sarah, Eva, Nora(h), Lola, Lisa, Anna, zoiets?
Eviquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
zoiets?
Dana
Mila
Robin
Liz
Zoe (denk puntjes op de e)
Mia
Mika
Nika
Hmm, dit vond ik nou net de categorie lief maar stoer. Roos (geschreven alleen niet zo internationaal)?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:15 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat ook lieve namen vindt! Ik vind ze prachtig iig
Ja, daar staan een heleboel namen bij die ik ook mooi vind, en die mn vriend dus 'lief' vindt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:19 schreef zandsculptuur het volgende:
Misschien staat hier iets tussen?
http://www.zeevannamen.nl(...)gth=-1&dimensionid=2
Both I guessquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:25 schreef Mineola het volgende:
Dus geen naam die begint met een A? Of geen naam die eindigt op een A?
Mijn achternaam jaquote:Op woensdag 13 maart 2013 11:56 schreef Suikertante het volgende:
Krijgt t jouw naam bellelena?! Of zijn jullie getrouwd?
Ik zou de derde doenquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Dit is trouwens nu mijn lijstje voor de tweede naam, dan hebben jullie mijn smaak een beetje in beeld
Met Karen dus bovenaan voor t vriendje... ik moet zeggen dat ie opzich wel klinkt bij de eerste naam, maar ik zal er wel aan moeten wennen
Karen
Lauren
Marije
Linne
Linde
Iris
Katelijn
Mette
En Maren of Marin?quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Dit is trouwens nu mijn lijstje voor de tweede naam, dan hebben jullie mijn smaak een beetje in beeld
Met Karen dus bovenaan voor t vriendje... ik moet zeggen dat ie opzich wel klinkt bij de eerste naam, maar ik zal er wel aan moeten wennen
Karen
Lauren
Marije
Linne
Linde
Iris
Katelijn
Mette
Wat is voor jou/jullie eigenlijk de reden van een tweede naam? Dat je dochter die tweede naam kan gebruiken als ze de eerste niet mooi vindt? Of vind je het 'horen', vind je 1 naam te 'kaal'?quote:Op woensdag 13 maart 2013 11:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, daar staan een heleboel namen bij die ik ook mooi vind, en die mn vriend dus 'lief' vindt.
Komt erop neer dat ik van de "i" klank hou (dus de korte, zoals in Linde) en dat vriend dat niks vindt.
Hij had in een namenboekje zitten snuffelen, en als spelletje met zichzelf van elke letter van het alfabet zn favorieten gezocht. Oa Karen en Dominique.... dan is het echt een wonder dat we de eerste naam vrij gemakkelijk hebben gevonden
Karlijn doen, heb je al die namen behalve Iris in 1quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Karen
Lauren
Marije
Linne
Linde
Iris
Katelijn
Mette
Ja hequote:
Karlijn is ook mooiquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:08 schreef trui het volgende:
maarja, is dat internationaal genoeg?
ik dacht nog aan Erin of Elin als optie?
Ik vind Karen en Marije (sorry erjiaMquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:39 schreef LadyBlack het volgende:
Karen
Lauren
Marije
Linne
Linde
Iris
Katelijn
Mette
Oh, die eis had ik overheen gelezen!quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:53 schreef trui het volgende:
Malin? zou ik niet doen als je rekening houdt met internationale betekenissen. (in 't frans betekent dat 'kwaadaardig..'.)
En toch is Fauve ook een erg gangbare naam daar en in belgie.. deels in NL.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:53 schreef trui het volgende:
Malin? zou ik niet doen als je rekening houdt met internationale betekenissen. (in 't frans betekent dat 'kwaadaardig..'.)
Ik vind Karlijn ook heel hard, Carlijn vind ik dan leuker. Oh en Iquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:07 schreef Limone het volgende:
Ik ben nog nooit een Dylano tegengekomen iig.
Oh en LB, voor wat het waard is, ik vind Karen wel mooi. Mooier dan Karlijn. Daarvan vind ik de K te hard en de lange ij te zeurderig.
Behalve bij Marijequote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind Karlijn ook heel hard, Carlijn vind ik dan leuker. Oh en Ilange-ij's. Voor jongens kwam ik steeds weer op lange-ij-namen uit. Getuige de naam van mijn baby
quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:48 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Behalve bij Marije![]()
Ik weet zelf ook niet of ik hem gekozen had hoor, maar na bijna 22 jaar ga je hem vanzelf mooi vinden![]()
Klinkt Carlijn anders dan Karlijn?quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind Karlijn ook heel hard, Carlijn vind ik dan leuker. Oh en Ilange-ij's. Voor jongens kwam ik steeds weer op lange-ij-namen uit. Getuige de naam van mijn baby
Nee, op papier. Maar ik moet erbij zeggen dat ik de vreemde neiging heb om veel namen met een K met een Duits accent te lezen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt Carlijn anders dan Karlijn?
Anders Karijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar daar zie ik niet zoveel raars aan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 18:20 schreef Kleurdoos het volgende:
En toch is Fauve ook een erg gangbare naam daar en in belgie.. deels in NL.
Oh oh! Begrijp me niet verkeerd: ik ben geen lange ij hater! Ik heb zelf een (derde) naam met een lange ijquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:26 schreef Limone het volgende:
Ja, dat vind ik toch zo'n zeur!
En zo onaardig tegen Catootje![]()
Is ze ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:26 schreef Limone het volgende:
Oh Catootjequote:Op donderdag 14 maart 2013 08:26 schreef Limone het volgende:
Je zou als opa en oma die namen maar uit je hoofd moeten leren. Topo is er niets bijquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh I love FB, ik zie net bij kennissen van mijn ouders de namen van 4 van de 6 kleinkinderen.
A licya, J ovensly en de tweeling () J alena en J aylino.
Ik ga speuren naar de namen van de eerste twee
Edit, K ayla gevonden!
Hmm en de oudste heet Jessica, wat gewoontjes![]()
De J'tjes zijn wel allemaal van dezelfde moeder.
Wat ik vroeger altijd zong als Kleine Krokette Katinkaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:36 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Inderdaad, dan moet ik meteen denken aan Kleine Kokette Katinka
Marlijn... is ook een leuke naamquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Klinkt Carlijn anders dan Karlijn?
Anders Karijn.
De reden achter de namen was dat we namen wouden die je haast nooit tegen komtquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef Limone het volgende:
Hadden jullie nog een speciale reden voor deze namen, asfalt?
Sorry, it was the wine talkingquote:Op zaterdag 16 maart 2013 08:58 schreef Limone het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn toch geen echte namen?
Wow, poëtisch, dat laatste!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 10:11 schreef SupremeEvil het volgende:
Ja de fyi was dan ook voor AH
"Waylon heeft een loodzware weg naar het succes afgelegd. De 30-jarige zanger, bekend van o.a. Wicked Way, trouwde jong, werd vader van een zoon, scheidde, raakte verslaafd aan harddrugs en werd dakloos. „Ik heb er een gouden ring voor moeten inleveren, maar kreeg er een gouden plaat voor terug.”
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 00:40 schreef asfalthooligan het volgende:
Dylano tsja me vriendin schudde die ineens zo uit de mooi.
Heel mooie combiquote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:53 schreef Beregd het volgende:
Onze tweede dochter (12/03) hebben we uiteindelijk Norah genoemd, H asse en N orah, wij vinden het goed.
Ik vind Ruby ook heel mooi, maar wel voor een Engels meisje. De Nederlandse uitspraak zal 9 van de 10 x om te huilen zijn. Roebie zal het meestal wel worden.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:34 schreef Musique het volgende:
Er zijn maar heel weinig Engelse namen die ik mooi vind. Hayley vind ik best nog wel mooi, valt voor mij in de categorie Ruby en Amy, wat ik ook leuke Engelse namen vind.
Dylano, Waylon en Lindsay vind ik echter helemaal niets. Hayley is dus een goede keus AH
+1 Zelfde bij Rachel. Vind ik ook prachtig maar wel op z'n Engels. Maar goed, de associatie met Rasjèl Hazes is me iets te groot om er ook maar serieus over na te denken zolang ik hier woon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 21:53 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik vind Ruby ook heel mooi, maar wel voor een Engels meisje. De Nederlandse uitspraak zal 9 van de 10 x om te huilen zijn. Roebie zal het meestal wel worden.
Same here! Wat ik best jammer vind, want daarmee beperk je de keus heel erg... en ik wil dan dus wel een naam die in het buitenland ook uitgesproken kan wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:45 schreef Mineola het volgende:
Veel Amerikaanse namen vind ik voor een Amerikaans/Engelstalig kind wel leuk maar voor een NL kind ordinair.
Iddquote:Op zondag 17 maart 2013 14:21 schreef danic het volgende:
Ik moest wel een beetje lachen om de uitleg van AH. Ik woon in de buurt van Rotterdam en je wil niet weten hoeveel Dylano's daar wonen...
Maar ik vind Hailey/Hayley een mooie naam, dus goed gekozen.
Ik vind het echt vreselijk als mensen al hun kinderen een naam geven die met dezelfde letter begint! Een verre kennis komt ook uit zo'n fijn gezin: Bram, Brian, Bjorn, Brenda & Bruno.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:08 schreef oh-oh het volgende:
Oh I love FB, ik zie net bij kennissen van mijn ouders de namen van 4 van de 6 kleinkinderen.
A licya, J ovensly en de tweeling () J alena en J aylino.
Ik ga speuren naar de namen van de eerste twee
Edit, K ayla gevonden!
Hmm en de oudste heet Jessica, wat gewoontjes![]()
De J'tjes zijn wel allemaal van dezelfde moeder.
Daar zitten tenminste nog twee leuke namen bijquote:Op maandag 18 maart 2013 15:36 schreef Lessien01 het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk als mensen al hun kinderen een naam geven die met dezelfde letter begint! Een verre kennis komt ook uit zo'n fijn gezin: Bram, Brian, Bjorn, Brenda & Bruno.
Het zijn niet de allerergste namen die je je kan voorstellen, maar het idee gewoon van alles met een B te laten beginnen vind ik echt zo fout...quote:Op maandag 18 maart 2013 15:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar zitten tenminste nog twee leuke namen bij![]()
Bjorn valt wel uit de toon met zijn Bj zeg!
Leuk ook met post waar alleen een voorletter bij staatquote:Op maandag 18 maart 2013 15:40 schreef Lessien01 het volgende:
Bjorn valt wel uit de toon met zijn Bj zeg!
Het zijn niet de allerergste namen die je je kan voorstellen, maar het idee gewoon van alles met een B te laten beginnen vind ik echt zo fout...
Dat had ik dus met de post van de bank, maandelijkse afschriften etc. Mijn zusje en ik hebben dezelfde voorletter.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:55 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Leuk ook met post waar alleen een voorletter bij staat
SPOILER: wegens herkenbaarheidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat was dus ook het eerste wat ik dacht!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef Juud79 het volgende:
Quinta, dat vind ik echt een hondennaam......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |