SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef Mineola het volgende:
Waar ik Foley leuk bij Axel vonden er een grote diversiteit aan Oost-Groningse namen bestaat.
Game on!
Mijn man dacht Casey, dat kan natuurlijk ook.quote:
duhyneequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Kleurdoos het volgende:
Ah net als ons buurmeisje, geen idee of t nou Djenee, Djanay Dyenay whatever t is
Beeldig. Ik hou ook van jou.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
bij L. in de klas zit een * * * * *
je zal er mee opgezadeld worden
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:00 schreef Kleurdoos het volgende:
en mijn buurmeisje eigenlijk DJ Nee
Ha ik ken iemand en die heet ook zo maar dan met een Y ipv i.. dat vind ik nog erger..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:05 schreef lady-wrb het volgende:
bij L. in de klas zit een T i a m o
je zal er mee opgezadeld worden
Vorige keer hebben we het met een namenboek gedaan.. Waarin ook pareltjes stonden zoals Habakuk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef Spees_Eend het volgende:
Een meisjesnaam zou bij ons net zoveel moeite opleveren denk ik. Biedt de SVB lijst geen uitkomst?
het arme kind.... Ik woon niet op Urk..quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:42 schreef Pvoesss het volgende:
Waarom gaan jullie dan niet gewoon voor Habakuk?![]()
hihi die stelde mijn vriend hier nog voor toen we op dreef warenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:41 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Vorige keer hebben we het met een namenboek gedaan.. Waarin ook pareltjes stonden zoals Habakuk.
't Was even spitten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
Falco Amadeus Jeanny
Frodo Peregrin Meriadoc
uit de OP, ik blijf het eh bijzonder jammerlijk vinden
Ik ken wel een Senne. En Benno komt ook weleens voor. Zou het een combi zijn?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:57 schreef danic het volgende:
Ik kreeg net een geboortekaartje van mijn buren. Buurjongetje is gisteren geboren: Senno.
Ik ken hem niet, maar komt ie vaker voor?
ik zou er niet teveel om treuren. vond (vind) 't een creepy typje.quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:22 schreef Suikertante het volgende:
Hee, ik heb ook een dafje gehad. Tis was best een klein wereldje, maar ik ken geen daffer met een Frodo, Daphne en Falco. Dat had ik wel onthouden denk ik
Hmm. Weet zo gauw niet echt wat ik er leuk bij vind, maar ik zou in ieder geval niet snel kiezen voor een naam die eindigt op -a .quote:Op woensdag 6 maart 2013 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Frodo![]()
Iemand leuke ideeen voor bij Dana?
We hebben al wat namen op ons lijstje..maar nog niet DE naam gevonden.
Van wat voor namen houden jullie? Bij Dana past bijna alles welquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:38 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Frodo![]()
Iemand leuke ideeen voor bij Dana?
We hebben al wat namen op ons lijstje..maar nog niet DE naam gevonden.
En deze ook nogquote:Op woensdag 6 maart 2013 10:20 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik geloof dat Felícia Justine Victorine ook nog van hem is?
Smaken verschillenquote:Op woensdag 6 maart 2013 12:36 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
We houden van korte namen..beetje zoals Dana
Gewoon lekker normaal
En niet eindigen op A..ja dat dacht ik ook, maar toch hebben we wel 2 meisjes namen op ons lijstje die eindigen op A en die wel kanshebbers zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |