Amsterdam is een stuk kleiner.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:47 schreef alors het volgende:
[..]
Ja idd, ik moest even denken aan dat feest vorig jaar in Engeland met het Britse koninghuis, dan is dit wel een heel schril contrast.
Juist wel. Daar worden die kutliedjes altijd door schoolklassen gekweeld. Nu worden we kennelijk allemaal als infantiel gezien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:47 schreef hexje het volgende:
[..]
Nooit Koninginnedag op tv goed bekeken?
Was altijd een prima feestje op het museumpleinquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
Koninginnedag is altijd truttig. Ik had niet anders verwacht.
De glijparade.quote:
Vroeger bij de Bastille was leuker.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:49 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Was altijd een prima feestje op het museumplein
Pff onzin.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:49 schreef Stickertje het volgende:
hele vaatstra familie is media geil aan het worden
twitter:PeterRdeV twitterde op woensdag 27-02-2013 om 09:01:09Razende apen in deze topicje. reageer retweet
Een broer van Pa Vaatstra geloof ik.quote:
Van mariannequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Een broer van Pa Vaatstra geloof ik.
Nee zijn zoon, de broer van Marianne dus.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Een broer van Pa Vaatstra geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |