en wat voor een..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Piger het volgende:
[..]
jij weet niet eens wat het is.
Dit is overigens WEL een radio
Dan kan ik alsnog wel gewoon goed advies geven!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Piger het volgende:
[..]
jij weet niet eens wat het is.
Dit is overigens WEL een radio
quote:
Nee. Hij sprong weg. Misschien maar goed ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef Jimbo het volgende:
heb je dat ding nou nog gekocht voor 500?
ja maar goed ook danquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef Renn het volgende:
[..]
Nee. Hij sprong weg. Misschien maar goed ook
daar heb je sneakers voorquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef essnhills het volgende:
Lekker aan al je matties laten zien hoe stoer je wel niet bent toch? Jeweetzelluf
Jij snapt het.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef essnhills het volgende:
Lekker aan al je matties laten zien hoe stoer je wel niet bent toch? Jeweetzelluf
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:16 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Normaal [u]30[/u]36 euro, nu 13. Mooie deal. Kutdeal.
Nee doos, gelukkig heb jij er verstand van.quote:Lejla Memic · Top Commenter · Digitaal Project Medewerker at Cinema Filmtheater Hilversum
Wauw wat dom en echt heel erg jammer van de auto! Zo en race auto is niet te vergelijken met een standaard volkswagentje ofzo...hij had beter ook wat kunnen investeren in rijlessen voor zn bak.
Hoe groot is je bed dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:17 schreef Renn het volgende:
Verdammt nog mal. Deze moet ik ook hebben, maar de 200x220 variant
Je dekbed moet altijd wat groter zijn dan je bed hè?quote:
vandaag is je dag!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef Melleyn het volgende:
Ohja ik moest nog een setje kussens hebben
Die zijn al geweestquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef Melleyn het volgende:
die met dat hartje ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef Melleyn het volgende:
je wil toch geen kou door tenen die buiten het bed steken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef Renn het volgende:
[..]
Huidige 90cm, over 2a3 maanden 160 waarschijnlijk. Dan is 240 wel wat groot.
240 is wel lekker, dan kan je zo helemaal inrollen enzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:18 schreef Renn het volgende:
[..]
Huidige 90cm, over 2a3 maanden 160 waarschijnlijk. Dan is 240 wel wat groot.
je zou bijna zeggen dat ze er over na hebben gedachtquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef Renn het volgende:
[..]
Net salaris binnen en dan iBood hunt.. dan krijg je dat
knip er een stuk af, heeft melleyn ook kussensquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:19 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Deze wil ik in 200x200 of 200x220
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef Piger het volgende:
[..]
knip er een stuk af, heeft melleyn ook kussens
Daar slaap ik en de rest hier in dit topic ook op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef Renn het volgende:
Ik heb de kussens hiervoor vannacht al gekocht
En dan dan dan kom ik bij je kruipen in je dromen. En dan aai ik over je hoofd, en lees ik je voor uit dostojevki.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het alleen zo lastig om zo'n dekbedovertrek om zulke enorme dingen te doen![]()
Ze zijn gewoon veel te groot voor mij! Maar het slaapt zo lekker onder zo'n enorm ding
je vraagt er om..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het alleen zo lastig om zo'n dekbedovertrek om zulke enorme dingen te doen![]()
Ze zijn gewoon veel te groot voor mij! Maar het slaapt zo lekker onder zo'n enorm ding
Je hebt toch een lange vriend?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef essnhills het volgende:
Vast welquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Melleyn het volgende:
[..]
Oh nouja ze komen vast nog wel een keer
erin kruipenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef essnhills het volgende:
Ze bedoelt een dekbedovertrek niet een condoom.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
erin kruipendan kan je van binnen alles goed in de hoekjes doen
ahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze bedoelt een dekbedovertrek niet een condoom.
Neuj! Gewoon dit:quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
erin kruipendan kan je van binnen alles goed in de hoekjes doen
Die doet dat altijd lief voor mijquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Je hebt toch een lange vriend?
Zoek je eigen vriendin!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
En dan dan dan kom ik bij je kruipen in je dromen. En dan aai ik over je hoofd, en lees ik je voor uit dostojevki.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze bedoelt een dekbedovertrek niet een condoom.
Mijn vriendin ga ik niet voorlezen uit dotosjevski.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj! Gewoon dit:
[..]
Die doet dat altijd lief voor mij
[..]
Zoek je eigen vriendin!
Wat is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Mijn vriendin ga ik niet voorlezen uit dotosjevski.
zo te zien is ie daar al druk mee bezig. limburg kent niet zon grote populatiequote:
Heb je toevallig ook nog nieuwe pannen nodig?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aangezien ik morgen een 2 persoonbed ga kopen denk ik dat ik ook maar meteen een 2e set kussens aanschaf
Hehe....quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Piger het volgende:
[..]
zo te zien is ie daar al druk mee bezig. limburg kent niet zon grote populatie
Een Russische auteur, die echte literatuur maakt. En boeken schrijft die heel erg langdradig kunnen zijn. Maar wel heel psychologisch zijn.quote:
6 + 4 deksels.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef Jimbo het volgende:
10 delig pannen set.
5 pannen dus met een deksel erop
Moet wel een paar nieuwe misschien, maar dat komt later wel weer bij de ikea ofzo. Of volgende huntquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog nieuwe pannen nodig?
Ik moet al genoeg langdradige stukken lezen..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Een Russische auteur, die echte literatuur maakt. En boeken schrijft die heel erg langdradig kunnen zijn. Maar wel heel psychologisch zijn.
ik zie maar 5 pannenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef Piger het volgende:
[..]
6 + 4 deksels.
beter verkopen ze de handvaten los, heb je zo een 20delige
Er staat nog een koekenpan achter met de steel schuin omhoog boven die gewone pannenquote:
Misdaad en straf van Dostojevski. Een meesterwerk hoewel de gebroeders karmazow of zo het beschte is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet al genoeg langdradige stukken lezen..
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nog een koekenpan achter met de steel schuin omhoog boven die gewone pannen
quote:
oh..okquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef Renn het volgende:
[..]
'één staat rechtop in de achtergrond
I wanna snatch mad chix and get some lexus wheels.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Piger het volgende:
[..]
zo te zien is ie daar al druk mee bezig. limburg kent niet zon grote populatie
Kun je in ieder geval lekker het kerstdiner ermee koken!quote:
Dat je het ff weetquote:
vissticks.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef essnhills het volgende:
Over koken gesproken.. laat ik ook eens beginnen
Jummie!quote:
En de box dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef essnhills het volgende:
ik heb honger.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef essnhills het volgende:
Dat speelt al wat langer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef Melleyn het volgende:
Sinds wanneer kan je eigenlijk niet meer met PayPal betalen?
Ja! Eindelijk!quote:
En het gaat niet lang meer duren voordat ik de hunts ook over ga slaanquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Melleyn het volgende:
Ik kom buiten hunts om eigenlijk niet meer op ibood
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Melleyn het volgende:
Ik kom buiten hunts om eigenlijk niet meer op ibood
Ik zou ze bijna kopen voor mijn mega dildo.quote:
Dan kom ik alleen nog maar op FOKquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En het gaat niet lang meer duren voordat ik de hunts ook over ga slaan
voor een wii met 2 controllers en een board kan het handig zijn...quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Kan je je afstandsbediening batterijen om de week vervangen. Gewoon, omdat het kan.
EN EEN ZAKLAMP!!!quote:
daar gaan geen batterijen in hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
Ik zou ze bijna kopen voor mijn mega dildo.
Evangelische Omroepquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef Speedo-drager het volgende:
Wat voorn omroep is de EO eigenlijk? ze hebben alleen kut programma's.
**iets van een kutopmerking over een trilstaaf**quote:
daar heb je ikea-batterijen voorquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor een wii met 2 controllers en een board kan het handig zijn...
evangelische omroepquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef Speedo-drager het volgende:
Wat voorn omroep is de EO eigenlijk? ze hebben alleen kut programma's.
Jawel gekocht onder de categorie dildo maar gaan batterijen in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
daar gaan geen batterijen in hoor
Aah so dat houdt dus christelijk in of wat?quote:
ditquote:
Is basiskennis... zou je moeten weten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jawel gekocht onder de categorie dildo maar gaan batterijen in.![]()
Maja zitten ook niet in het ding zelf maar met een kabeltje eraan.
[..]
Aah so dat houdt dus christelijk in of wat?
Lolquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:32 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Jawel gekocht onder de categorie dildo maar gaan batterijen in.![]()
Maja zitten ook niet in het ding zelf maar met een kabeltje eraan.
[..]
Aah so dat houdt dus christelijk in of wat?
zaklamp. tot over een uur of 2quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:34 schreef essnhills het volgende:
Jamaar zo kan ik toch niet fatsoenlijk koken zo? gaat veel te snel dit
Was dat niet de tab1? Of die kleinere?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:34 schreef Jimbo het volgende:
duur trouwens ook, die was maanden geleden al 230 en dan kreeg je 50eur terug
de 2 en volgens mij 10 inchquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef Renn het volgende:
[..]
Was dat niet de tab1? Of die kleinere?
Kan ik tenminste kokenquote:
Hij gaat nog best hard.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik tenminste kokenZe luisteren wel een beetje naar me
Die zijn van origine om aan een geweer te maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:35 schreef Renn het volgende:
Wat mag ik me voorstellen bij een 'tactische' zaklamp?
wejooquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:36 schreef Nizno het volgende:
Eeeuuhj man, ik heb nieuwe batterijtjes gekocht voor mijn walkman! Nu de walkman nog.. #iboodhunt https://twitter.com/ElektroJustin/status/306834269026803713
Nee kussensquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:38 schreef essnhills het volgende:
Nou, gooi ff een luchtje er in ofzo
Die heb ik al meerdere keren voorbij zien vliegen, komt vast nog wel een keerquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:39 schreef mrPanerai het volgende:
Ik wil eignlijk die electrisch tandennborstel die daarstraks passeerde nog wel.
Klopt 3 of 2x gezien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die heb ik al meerdere keren voorbij zien vliegen, komt vast nog wel een keer
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:42 schreef essnhills het volgende:
Ik mocht van mijn tandarts niet met een elektrische poetsen
Daar poets ik te hard voorquote:
Nicequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Melleyn het volgende:
Krijg hier gelijk ads voor een orthodontist
Haters.....quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef Dasjonny het volgende:
Mag ik mijn Android telefoon en Google maps nu haten. Ze hebben me de verkeerde kant op gestuurd toen ik de box in België wilde bemachtigen, 5 minuten vertraging opgelopen en daardoor 2 minuten te laat aangekomen![]()
Wel een pintje van de dames die gewonnen hadden gekregen.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:46 schreef Melleyn het volgende:
Krijg hier gelijk ads voor een orthodontist
Toch maar ff wachten op de tomtom die straks passeertquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:45 schreef Dasjonny het volgende:
Mag ik mijn Android telefoon en Google maps nu haten. Ze hebben me de verkeerde kant op gestuurd toen ik de box in België wilde bemachtigen, 5 minuten vertraging opgelopen en daardoor 2 minuten te laat aangekomen![]()
Wel een pintje van de dames die gewonnen hadden gekregen.
zo niet nu dan wel morgenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:49 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Toch maar ff wachten op de tomtom die straks passeert
kan je gelijk een geurtje kopen.quote:
Nope.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kan je gelijk een geurtje kopen.
heet jou vriendje trouwens martijn?(ik hoor delft, lange gozert.. t zou zomaar kunnen)
mario balotelliquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nope.Mijn vriendje is half Surinaams en heeft een italiaanse naam
Mario!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klinkt betrouwbaar!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hij is het nietquote:
Dat is wel een mooie gedachte.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hij is het nietWe zijn ondertussen al ruim 6,5 jaar samen
Wel bedoel ik natuurlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hij is het nietWe zijn ondertussen al ruim 6,5 jaar samen
Doet ze de universiteit?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Universiteit doen, en taalfouten maken.
Hey! Ik verbeterde mij voor dat iemand anders dat deed, dus dan telt het niet!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]Universiteit doen, en taalfouten maken.
Tjhe fuque? LEUK!? DUS jIJ VInd dat leuk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:54 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Leuk!
On topic: Dirt devil..... mehhhh
Jaquote:
Ja, het was eigenlijk mijn topic!quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef Jimbo het volgende:
haha mn vriendinnetje net heel lief tegen me dat ze blij was en dat ze zich voelt als dat ze alles wat ze ooit wensen kon nu heeft.
ik hoorde t niet en zeg tegen dr. HEY! stofzuiger bij ibood, wil je een nieuwe
weg lief moment
haha mn vriendinnetje net heel lief tegen me dat ze blij was en dat ze zich voelt als dat ze alles wat ze ooit wensen kon nu heeft.
weg lief moment
weg lief moment
Gewoon doen alsof je users foto's van je tieten hebt gestuurd. En dan zeggen dat je ze niet stuurt aan de kaper, dan vreten ze zichzelf op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, het was eigenlijk mijn topic!
Heb je nu ruzie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef Jimbo het volgende:
weg lief moment
nooit.quote:
Gelukkig maar!quote:
Wie wat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:03 schreef essnhills het volgende:
Wtf dat is toch geen nieuwsze lezen net bij het gewone nieuws op de radio ook op dat Afro jack die Ferrari in de prak heeft gereden
Die DJ Afro Jack heeft vanmiddag z'n splinternieuwe Ferrari in de prak gereden. En dat vonden ze blijkbaar nieuwswaardig genoeg om bij het normale radio nieuws te vermeldenquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:07 schreef Sheffield het volgende:
Nieuws is net als de hunt.... Niet meer wat het geweest is...
Ik ken hem niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die DJ Afro Jack heeft vanmiddag z'n splinternieuwe Ferrari in de prak gereden. En dat vonden ze blijkbaar nieuwswaardig genoeg om bij het normale radio nieuws te vermelden
Ik ook niet, maar ik heb het in het topic ook zien staan.quote:
Aah so.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik heb het in het topic ook zien staan.
Wat als ik hem nou net cadeau wilde doen aan een meeloper?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:09 schreef Sheffield het volgende:
PUMA urban motion Man is met zijn energieke en verleidelijke geur voor de dynamische en trendy man die zijn eigen ritme volgt.
Pas op met wat je zegt over het koninklijk huisquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:11 schreef Speedo-drager het volgende:
Waarom is het eigenlijk nieuws dat dat klote koninklijke paar over een of ander stuk water gaat varen.
Hoezo dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:12 schreef Renn het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt over het koninklijk huis
De AIVD kijkt mee! :quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:12 schreef Renn het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt over het koninklijk huis
Ik heb m'n best gedaanquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:12 schreef Jimbo het volgende:
niet alleen ibood is dood, t topic ook nog
lelijke klok ook nog nu
doe eens een truukje, dat helptquote:
Ehmmm ehmm ehmm... *Essnhills voorspelt dat de volgende poster Speedo-drager is!*quote:
Wie is het dan?quote:
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:13 schreef Renn het volgende:
[..]
Beledigen van het koninklijk huis is strafbaar
Mijn trucje wat doe je!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Wie is het dan?
[..]
[..]Ik hoop echt van ganser harte dat ze zich bezig houden met criminaliteit dan een 20 jarige man die zijn mening uit.
quote:
Edit knop, als die knop eenmaal bestaan dan is het onvermijdelijk dat die gebruikt word.quote:
HA! WROOOONGquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ehmmm ehmm ehmm... *Essnhills voorspelt dat de volgende poster Speedo-drager is!*
Editten? Waar heb jij het over? Dat kan helemaal niet op Fok! joh!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Edit knop, als die knop eenmaal bestaan dan is het onvermijdelijk dat die gebruikt word.
Ik snap het niet meer, ik ben te lang opgebleven ik geef me over.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Editten? Waar heb jij het over? Dat kan helemaal niet op Fok! joh!
Hij was wel goed! Kijk maar eens!quote:
nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hij was wel goed! Kijk maar eens!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:18 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik snap het niet meer, ik ben te lang opgebleven ik geef me over.
Dat staat er toch ook?quote:
grrrquote:
Hihi, ga je een stukje vlees bakken, slaat het spontaan groen uitquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef Sheffield het volgende:
Greenpan!
Kent iemand dat merk eigenlijk? Vandaag pas voor het eerst van gehoord! Klinkt als een of ander mislukt idee
quote:
Je maakt een grapje!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bambino's Ibood account is geblokkeerd omdat hij te vaak bestelde en annuleerde
Goeden truuk hè?quote:
Nope!quote:
TADAAAAquote:
Ja, inclusief de derde klassequote:
Nee, maar jij hebt wel mijn toverkunsten gemist!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Is er nog een box langsgekomen sinds de vorige om half 5?
Neequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Vertelquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, maar jij hebt wel mijn toverkunsten gemist!
Heb ik een box gemist?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef Karina het volgende:
Gaan we samen reizen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, inclusief de derde klasseDaar wil je toch niet in zitten?
Lees maar vanaf post 216quote:
Ik word zeeziekquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef essnhills het volgende:
Gaan we samen reizen?
Ik word zeeziek
Maakt niet uit je mag gewoon tegen me aan kotsen.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
hahaIk kan jullie posts wijzigen, nog een betere truuk
Laat Essnhills dan eens zeggen. 'Speedo, ik hou van je..quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Is handig voor in badquote:
Machtsmisbruikquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Haha nee dat doe ik niet gek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Laat Essnhills dan eens zeggen. 'Speedo, ik hou van je..![]()
'
Mij gek noemen.quote:
Maar het was wel een goeden truuk geweest!quote:
Ik wel hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Mij gek noemen.![]()
Nu heb ik het gevoel dat niemand van me houdt.
Voor een ibood doos, leg ik haar het zwijgen op.quote:
Mmm dat laatste komt me bekend voor van de vorige huntquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:28 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Mij gek noemen.![]()
Nu heb ik het gevoel dat niemand van me houdt.
Bromancequote:
Ja ik kom hier vaker!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Mmm dat laatste komt me bekend voor van de vorige hunt
Alurenathrope.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker
[..]
Ik weet alleen de username niet meerDamn
Met je speedoquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Kolonisten van Catan heet het.
Ikkequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:32 schreef geindoctrineerd het volgende:
Iemand die het al van af het begin volgt?
Zo praat je niet tegen je vriendin hequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:34 schreef Speedo-drager het volgende:
En de doos wilt maar niet vlotten.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zo praat je niet tegen je vriendin he
Had ik maar een vriendin.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
Argo en een vriendinquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef Miniem het volgende:
[..]
ohw.... Interessante topic wendingquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Had ik maar een vriendin.![]()
Het dichtste dat ik ooit bij een vrouw ben gekomen zijn de strings van mijn zus die ik op de waslijn bevestigde.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Sheffield het volgende:
[..]
ohw.... Interessante topic wending
Haha je bent het echtquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Het dichtste dat ik ooit bij een vrouw ben gekomen zijn de strings van mijn zus die ik op de waslijn bevestigde.
Benedictus XVI?quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef RocketRogiani het volgende:
ik ben 2 meter, half surinaams met een italiaanse naam.. Rara wie ben ik?
Hoiquote:
Ben je dichterbij dan ikquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |