erin kruipenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:20 schreef essnhills het volgende:
Ik vind het alleen zo lastig om zo'n dekbedovertrek om zulke enorme dingen te doen![]()
Ze zijn gewoon veel te groot voor mij! Maar het slaapt zo lekker onder zo'n enorm ding
Ze bedoelt een dekbedovertrek niet een condoom.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
erin kruipendan kan je van binnen alles goed in de hoekjes doen
ahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze bedoelt een dekbedovertrek niet een condoom.
Neuj! Gewoon dit:quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
erin kruipendan kan je van binnen alles goed in de hoekjes doen
Die doet dat altijd lief voor mijquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Je hebt toch een lange vriend?
Zoek je eigen vriendin!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
En dan dan dan kom ik bij je kruipen in je dromen. En dan aai ik over je hoofd, en lees ik je voor uit dostojevki.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ze bedoelt een dekbedovertrek niet een condoom.
Mijn vriendin ga ik niet voorlezen uit dotosjevski.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj! Gewoon dit:
[..]
Die doet dat altijd lief voor mij
[..]
Zoek je eigen vriendin!
Wat is dat eigenlijk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Mijn vriendin ga ik niet voorlezen uit dotosjevski.
zo te zien is ie daar al druk mee bezig. limburg kent niet zon grote populatiequote:
Heb je toevallig ook nog nieuwe pannen nodig?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:22 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Aangezien ik morgen een 2 persoonbed ga kopen denk ik dat ik ook maar meteen een 2e set kussens aanschaf
Hehe....quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Piger het volgende:
[..]
zo te zien is ie daar al druk mee bezig. limburg kent niet zon grote populatie
Een Russische auteur, die echte literatuur maakt. En boeken schrijft die heel erg langdradig kunnen zijn. Maar wel heel psychologisch zijn.quote:
6 + 4 deksels.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef Jimbo het volgende:
10 delig pannen set.
5 pannen dus met een deksel erop
Moet wel een paar nieuwe misschien, maar dat komt later wel weer bij de ikea ofzo. Of volgende huntquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook nog nieuwe pannen nodig?
Ik moet al genoeg langdradige stukken lezen..quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Een Russische auteur, die echte literatuur maakt. En boeken schrijft die heel erg langdradig kunnen zijn. Maar wel heel psychologisch zijn.
ik zie maar 5 pannenquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:24 schreef Piger het volgende:
[..]
6 + 4 deksels.
beter verkopen ze de handvaten los, heb je zo een 20delige
Er staat nog een koekenpan achter met de steel schuin omhoog boven die gewone pannenquote:
Misdaad en straf van Dostojevski. Een meesterwerk hoewel de gebroeders karmazow of zo het beschte is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moet al genoeg langdradige stukken lezen..
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Er staat nog een koekenpan achter met de steel schuin omhoog boven die gewone pannen
quote:
oh..okquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:25 schreef Renn het volgende:
[..]
'één staat rechtop in de achtergrond
I wanna snatch mad chix and get some lexus wheels.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:23 schreef Piger het volgende:
[..]
zo te zien is ie daar al druk mee bezig. limburg kent niet zon grote populatie
Kun je in ieder geval lekker het kerstdiner ermee koken!quote:
Dat je het ff weetquote:
vissticks.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef essnhills het volgende:
Over koken gesproken.. laat ik ook eens beginnen
Jummie!quote:
En de box dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef essnhills het volgende:
ik heb honger.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef essnhills het volgende:
Dat speelt al wat langer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef Melleyn het volgende:
Sinds wanneer kan je eigenlijk niet meer met PayPal betalen?
Ja! Eindelijk!quote:
En het gaat niet lang meer duren voordat ik de hunts ook over ga slaanquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Melleyn het volgende:
Ik kom buiten hunts om eigenlijk niet meer op ibood
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:29 schreef Melleyn het volgende:
Ik kom buiten hunts om eigenlijk niet meer op ibood
Ik zou ze bijna kopen voor mijn mega dildo.quote:
Dan kom ik alleen nog maar op FOKquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:30 schreef Sheffield het volgende:
[..]
En het gaat niet lang meer duren voordat ik de hunts ook over ga slaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |