Nou kom maar op dan met je Berlusconi feitje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ach, dat is alsof je eerst aan een vrouw vraagt of zij weet wat buitenspel is en als ze ja zegt dat je dan vraagt of ze dat ook even uitlegt.
Het is je vergeven.
Dat zou een belediging naar San Marco zijn geweest. Met wat hij toentertijd gekost heeft kan je nu nog heel wat Ruby's kopenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh was dat het! Ik zat aan iets heel anders te denkenMet een vrouw of zo.
Omdat dat er al stond dacht ik: er is nog iets andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat zou een belediging naar San Marco zijn geweest. Met wat hij toentertijd gekost heeft kan je nu nog heel wat Ruby's kopen
Amerikanenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
ONZ / neger verboden in Amerika
Zoals de rest van FOK!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om nog naar buiten te gaan
Nee daar heb ik het geduld niet meer voor. Alleen de eerste van deze serie gekeken, daarna al weer afgehaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |