Ook datquote:
Want zo doen is geen klasse?....ik vond Patrick juist heerlijk als hij zo deedquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Renesite het volgende:
zo is hij niet meer. Patrick heeft meer klasse hedendaags
En dan heeft ie iets met iemand uit zo'n lage kastequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Renesite het volgende:
zo is hij niet meer. Patrick heeft meer klasse hedendaags
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan heeft ie iets met iemand uit zo'n lage kaste_!
Zo doe ik wel hoor. Let niet op dattes!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want zo doen is geen klasse?....ik vond Patrick juist heerlijk als hij zo deed
Ow sorry mevrouw ik heb wel op de universiteit gezeten hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan heeft ie iets met iemand uit zo'n lage kaste_!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want zo doen is geen klasse?....ik vond Patrick juist heerlijk als hij zo deed
Gelukkig...ik zat al te snikken op de bank. Er is niks mis met oprechte terechte valsigheid op zn tijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo doe ik wel hoor. Let niet op dattes!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig...ik zat al te snikken op de bank. Er is niks mis met oprechte terechte valsigheid op zn tijd
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig...ik zat al te snikken op de bank. Er is niks mis met oprechte terechte valsigheid op zn tijd
Lange dagquote:
Ja sta nu in de keuken met appelpad te kijken naar hoe aardappels bruin wordenquote:
Ajax straks aanmoedigen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zekers!
Welkom thuis Uccie! *toeters, bellen, bord met leus*
Sorry ik ben niet van de voetbal.quote:
Zolang je maar niet voor PSV bentquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon te ver, niets persoonlijks.
Dankje dankjequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zekers!
Welkom thuis Uccie! *toeters, bellen, bord met leus*
Ik denk dat ik het topic voor een moment ontvlucht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet voor PSV bent
Volgens Frank ben je voor Twentequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het topic voor een moment ontvlucht.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vaste club. Scheelt een hoop ellende!
Gelukkig is er nog de BBC en RTL+. En anders streamen via vage griekse zendersquote:
bbc zend de helft maar uitquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog de BBC en RTL+. En anders streamen via vage griekse zenders
Heb je nog favo's? Onze Giedo komend seizoen zeker wel!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog de BBC en RTL+. En anders streamen via vage griekse zenders
Ja dus de andere helft in het duits ;')quote:
jaja binnenkort naar Blijdorp i get itquote:
Neequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet van de voetbal.
Ben een Formule 1 meisje
Eigenlijk zo'n grote jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor of ná dat hij zich vol gezogen heeft met water?
Kom je Lex Immers nog tegen in zijn kooi ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
jaja binnenkort naar Blijdorp i get it
Ikke suporter Buttonquote:
quote:
vettel!quote:
Ik durf je niet meer te meeten hoorquote:
Jawel, gewoon yin en yang, duo penottiquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf je niet meer te meeten hoor
Je hoeft niet mee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
jaja binnenkort naar Blijdorp i get it
Doe jij die maar jaquote:
quote:
jawelquote:
niet zo knap als ranomiquote:
Zo eentje die je ook maar voor 10 min kan vertrouwenquote:
Net tijd genoeg dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo eentje die je ook maar voor 10 min kan vertrouwen
ik ben nog bezigquote:
ik liet per ongeluk een heel zakje krieltjes in de pan vallen...dus nu worstel ik me door 450 gr gebakken aardappeltjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef roos85 het volgende:
Wij ook, we doen erg makkelijk met gehaktballetjes en toastjes
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik liet per ongeluk een heel zakje krieltjes in de pan vallen...dus nu worstel ik me door 450 gr gebakken aardappeltjes
Oh echt?? Succes !quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik liet per ongeluk een heel zakje krieltjes in de pan vallen...dus nu worstel ik me door 450 gr gebakken aardappeltjes
Wil je gebakken aardappeltjes ?quote:
Maakt niet uit, ik dacht ik bied het aan...heb er genoegquote:
quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef Lutte het volgende:
Zo'n EHBO cursus is nog best handig met huisdierenFabitch had me gebeten
![]()
Van het weekend verbandjes en handeling oefenen op m'n ouders en broer haha! En nog even flink oefenen met vriendje, hij heeft een simpele EHBO gehad maar vindt het allemaal razend interessant.
Cavia, die kunnen niet zo veel met hun pootjes dus doen alles met hun mond.. Kan soms een beetje pijn doenquote:
Oh leuk cavia, maar die kunnen gemeen bijten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Cavia, die kunnen niet zo veel met hun pootjes dus doen alles met hun mond.. Kan soms een beetje pijn doen
Heb wel een TE schattige foto van hem met Missy van vandaag
Ja dat geloof ik met die scherpe snaveltjes!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh leuk cavia, maar die kunnen gemeen bijten.
Mijn birdies trouwens ook
Ze kunnen makkelijk de pink van een kindje breken zoveel kracht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik met die scherpe snaveltjes!
sexyyyyyyyyquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:31 schreef Lutte het volgende:
Zo'n EHBO cursus is nog best handig met huisdierenFabitch had me gebeten
![]()
Van het weekend verbandjes en handeling oefenen op m'n ouders en broer haha! En nog even flink oefenen met vriendje, hij heeft een simpele EHBO gehad maar vindt het allemaal razend interessant.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ze kunnen makkelijk de pink van een kindje breken zoveel kracht.
o.Oquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
quote:
tja nootjes kraken lukt ookquote:
JA IK DRINK OOK OP JOU!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:00 schreef Kally het volgende:
Ik neem zo 1 wijntje, om het te vieren
ik heb al maanden geen alcohol op, met kerst denk ikquote:
ik twee week geledenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik heb al maanden geen alcohol op, met kerst denk ik
ik mis het ook nietquote:
alcoholist!quote:
quote:
quote:
Heimlich?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
*kan iemand die M&M uit mijn luchtpijp hengelen
quote:
Deze kon ook zo meedoen met de Salinero Look Alike wedstrijd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een belediging, voor het paard wel te verstaan.
Jaaa dat hoorde ik, hilarischquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Deze kon ook zo meedoen met de Salinero Look Alike wedstrijd.
Ze heeft wel een grote bek. Weet niet of dat in vliegtuig past.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:17 schreef Uccie het volgende:
Zouden we haar gewoon naar Rio moeten sturen in 2016.
Gaat ze gewoon nu vast...lopen ofzo zijn wij er ook vanafquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze heeft wel een grote bek. Weet niet of dat in vliegtuig past.
Beetje meer oranje over de grens, het kan geen kwaad nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gaat ze gewoon nu vast...lopen ofzo zijn wij er ook vanaf
En Emile of ski's erachterquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Beetje meer oranje over de grens, het kan geen kwaad nee.Hoop dat Xander de kruiwagen wil duwen.
En Patty van de hoogste schans er achteraan gevlogen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Kelly die de weg vrijschreeuwt. Heerlijk, opbokken met die ellende.
Doe maar een krater ergens ver weg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Patty van de hoogste schans er achteraan gevlogen?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En Kelly die de weg vrijschreeuwt. Heerlijk, opbokken met die ellende.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:31 schreef Lutte het volgende:
[..]
En Patty van de hoogste schans er achteraan gevlogen?
Op de Olympische Spelenquote:
Nee. Ze staan achterquote:
Oh... ik ben de verkeerde voor een voetbalgesprekquote:
Ik op dit moment ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh... ik ben de verkeerde voor een voetbalgesprek
Tenzij het over de gespierde ass van van Persie gaat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh... ik ben de verkeerde voor een voetbalgesprek
Z'n grijze haartjes. Goede ontwikkeling?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tenzij het over de gespierde ass van van Persie gaat?
Of het koppie van Messi, Nessie weet ik veel hoe die heetquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tenzij het over de gespierde ass van van Persie gaat?
Jaa het is wel smexy eigenlijkquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Z'n grijze haartjes. Goede ontwikkeling?
Loch Nessiequote:Op woensdag 27 februari 2013 22:35 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of het koppie van Messi, Nessie weet ik veel hoe die heet
Ik ben wel goed in Clooney gesprekken hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa het is wel smexy eigenlijkBeetje het Sjors Clooney effect
Daar wil je wel een kopje koffie mee drinken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben wel goed in Clooney gesprekken hoor
Hmm kay.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jaa het is wel smexy eigenlijkBeetje het Sjors Clooney effect
en een beschuitje eten ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar wil je wel een kopje koffie mee drinken?
Maar ik vind ze allebei niks hoorquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maar ik vind ze allebei niks hoor
Vroeger, ten tijde van de chips reclame, was ik verliefd op Rafael vd Vaart. Ik was echt jong nog toen heEn toen kreeg hij dus ook net iets met Sylvie en daar was ik het niet mee eens.
Nou ik wilde toen al dokter worden dus ik had bedacht dat ie zich zou blesseren en ik 'm dan ging redden en dat ie Sylvie dan binnen no time dumpte. Ik was zeven of zo, van professioneel gedrag etc nog nooit gehoordquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is zo vreselijk hè, dan zie je em zo tussen je vingers doorglippen. Ook al ben je zo jong.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou ik wilde toen al dokter worden dus ik had bedacht dat ie zich zou blesseren en ik 'm dan ging redden en dat ie Sylvie dan binnen no time dumpte. Ik was zeven of zo, van professioneel gedrag etc nog nooit gehoord
Ja maar de liefde is vorbei! Hij is het zo net nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]hij is binnenkort weer vrij dus....
En jij bent veel leuker dan Syl
Ik zie het ook niet...maar goed, zijn verliesquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar de liefde is vorbei! Hij is het zo net nietWhat was I thinking?
Jij moet gewoon een Bieber, geen andere optie mogelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ging ooit naar de kapper en wilde het haar zoals hem. Dat is toch ook triest.
Heb ik opvulhaar nodig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij moet gewoon een Bieber, geen andere optie mogelijk.
Ik dacht dat ja. Hoe naïef kun je zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Denk je dat Justin dat niet heeft?
En tijdens de wedstrijd zo'n kittige stiek om je kop!quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ja. Hoe naïef kun je zijn.Nee, doe dan maar direct de Toivonen-pruik. Lekker laten wapperen in de wind.
Dat hebben goeie pruikjes niet nodig. Gewoon de föhn er goed op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
En tijdens de wedstrijd zo'n kittige stiek om je kop!
Enquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat hebben goeie pruikjes niet nodig. Gewoon de föhn er goed op.
Ik probeerde mijn haar te laten groeien om Nicole Scherzinger haar te krijgen, was volledig in de veronderstelling dat haar haar echt wasquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik dacht dat ja. Hoe naïef kun je zijn.Nee, doe dan maar direct de Toivonen-pruik. Lekker laten wapperen in de wind.
Taylor Swift hieroquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik probeerde mijn haar te laten groeien om Nicole Scherzinger haar te krijgen, was volledig in de veronderstelling dat haar haar echt was
Mooi toch die grote lokken?quote:
Ik vind mijn postbode niet lief meer. Alleen maar blauwe enveloppen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef Lutte het volgende:
And baby I'm waiting, waiting, waiting for the post-bo-de.
Dat is minder jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:41 schreef MissBitchy het volgende:
[..]
Ik vind mijn postbode niet lief meer. Alleen maar blauwe enveloppen.
Preciesquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:53 schreef Uccie het volgende:
Heb net besloten dat ik maar gewoon gelukkig moet zijn met wat ik heb
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
cijfer van familie en personenrecht was verkeerd berekend.. ipv 7.7 een 10.3
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
9.3 op toets (56 vd 60 punten) plus 1.0 extra voor bonusvraag
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:44 schreef PatriQue89 het volgende:
cijfer van familie en personenrecht was verkeerd berekend.. ipv 7.7 een 10.3
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is minder ja
Positief bindend studie advies is wél leuk om op de mat te krijgen
Netjes hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Das nog es wat anders dan een 7.3! Goeieeequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Topperquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat is minder ja
Positief bindend studie advies is wél leuk om op de mat te krijgen
Altijd jij! Toch door je adonisheid?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Retweetje van Lisa Lois. Wat een dag is dit!
Lijkt me wel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Altijd jij! Toch door je adonisheid?
dan zou ik het evengoed weggooienquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef Lutte het volgende:
Als er 2032 op een blikje paté staat is dat niet de tht datum toch?
De verpakkingsdatum is het in ieder geval niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef Lutte het volgende:
Als er 2032 op een blikje paté staat is dat niet de tht datum toch?
Ons mam doet niet onder voor een prepper andersquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is er een voor de bunkervoorraad.
Whehe, als het dan toch gebeurt dan geef je haar toch maar groot gelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons mam doet niet onder voor een prepper anders
Ja dan ben ik er blij mee!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Whehe, als het dan toch gebeurt dan geef je haar toch maar groot gelijk.
*grinnik* Die vis komt van de plek waar nu Flevoland is denk ik?quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja dan ben ik er blij mee!
De twee meest aparte objecten die ik net tegenkwam waren een bakje met gras en een door mijn oma zelf uit het water gehengelde vis in mootjes
Dat mag ik hopen van niet. Hij is voor Blackie overigens, we zijn uit gezondheidsoverwegingen al een tijd geleden opgehouden het zelf op te eten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:50 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
*grinnik* Die vis komt van de plek waar nu Flevoland is denk ik?
Je kunt er zo de horlepiep mee dansen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Oef gelukkig, nog elastisch genoeg blijkbaar.
En ook blij dat de vis niet op je bordje ligt op een moment dat je het niet verwacht.
ga met een kaarsje aan lopen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Bijna heel Twente zonder straatverlichting. Vet donker nu.
Ik nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Zoo... Ik zit vanaf aflevering 1 op de goede mol
Ik hoop het ook voor jequote:Op donderdag 28 februari 2013 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Tenminste... Ik hoop dat ik op de goede mol zit
Bbrr wat naarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:47 schreef Kally het volgende:
http://www.dichtbij.nl/wa(...)woning-schiedam.aspx
Die ken ik dus, haar schoonzus is mijn collega
Dank je, zo onwerkelijk dit, ze laat 2 dochters na, 1 pas 12.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:47 schreef Kally het volgende:
Jeetje..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 06:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je, zo onwerkelijk dit, ze laat 2 dochters na, 1 pas 12.
Dank je welquote:
bitchquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik vroeg aan docent: Kan een 10,3 wel ingevoerd worden in het systeem?
Ehh...uhh... ja geen idee.. is nog nooit gebeurd.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef Kally het volgende:
Mehhh, ik voel me de hele dag al bagger door dat bericht
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:22 schreef Kally het volgende:
Mehhh, ik voel me de hele dag al bagger door dat bericht
?quote:
Huil dan niet, ik moet ook maar wacht nog op mijn jaaropgavequote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:51 schreef Renesite het volgende:
Krijg toch een paar centjes terug! Niet veel, maar toch iets
Ik dacht dat ik terug moest betalenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Huil dan niet, ik moet ook maar wacht nog op mijn jaaropgave
Dan is het toch juist fijnquote:
hij was wel wulps.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi. Zagen jullie die stripper bij Everybody Dance Now?
Die doet mee in filmpjes van Kim Holland. Hihi!
TV is kapotquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Hoi. Zagen jullie die stripper bij Everybody Dance Now?
Die doet mee in filmpjes van Kim Holland. Hihi!
Nieuwe hoalequote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
TV is kapot. Ik probeerde te kijken, maar dat lukte al snel niet meer
Aja.. das waaaarquote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Als ik toch eens een zelfvullende portemonnee zou hebben....
Oh hoiquote:
lees het nu pas..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 05:47 schreef Kally het volgende:
Ja bizar hè? Het gaat redelijk met de familie, denk dat de klap nog moet komen.quote:
Echt heel bizar.. zeker dat er nog een (politie)onderzoek heeft plaatsgevonden...quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja bizar hè? Het gaat redelijk met de familie, denk dat de klap nog moet komen.
Wat?quote:Op zondag 3 maart 2013 13:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Daarna eens verder brainstormen voor m'n boek.
Ja, ik ga nu echt serieus werken aan m'n boekdebuut!quote:
Wauw, super cool!quote:Op zondag 3 maart 2013 14:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu echt serieus werken aan m'n boekdebuut!
Je hebt dus lichamelijk ongemak dat het folderen niet lukt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |