Ook datquote:
Want zo doen is geen klasse?....ik vond Patrick juist heerlijk als hij zo deedquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Renesite het volgende:
zo is hij niet meer. Patrick heeft meer klasse hedendaags
En dan heeft ie iets met iemand uit zo'n lage kastequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:05 schreef Renesite het volgende:
zo is hij niet meer. Patrick heeft meer klasse hedendaags
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan heeft ie iets met iemand uit zo'n lage kaste_!
Zo doe ik wel hoor. Let niet op dattes!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want zo doen is geen klasse?....ik vond Patrick juist heerlijk als hij zo deed
Ow sorry mevrouw ik heb wel op de universiteit gezeten hoor!quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dan heeft ie iets met iemand uit zo'n lage kaste_!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Want zo doen is geen klasse?....ik vond Patrick juist heerlijk als hij zo deed
Gelukkig...ik zat al te snikken op de bank. Er is niks mis met oprechte terechte valsigheid op zn tijdquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:11 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Zo doe ik wel hoor. Let niet op dattes!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig...ik zat al te snikken op de bank. Er is niks mis met oprechte terechte valsigheid op zn tijd
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Gelukkig...ik zat al te snikken op de bank. Er is niks mis met oprechte terechte valsigheid op zn tijd
Lange dagquote:
Ja sta nu in de keuken met appelpad te kijken naar hoe aardappels bruin wordenquote:
Ajax straks aanmoedigen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zekers!
Welkom thuis Uccie! *toeters, bellen, bord met leus*
Sorry ik ben niet van de voetbal.quote:
Zolang je maar niet voor PSV bentquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon te ver, niets persoonlijks.
Dankje dankjequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zekers!
Welkom thuis Uccie! *toeters, bellen, bord met leus*
Ik denk dat ik het topic voor een moment ontvlucht.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:00 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zolang je maar niet voor PSV bent
Volgens Frank ben je voor Twentequote:Op woensdag 27 februari 2013 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het topic voor een moment ontvlucht.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een vaste club. Scheelt een hoop ellende!
Gelukkig is er nog de BBC en RTL+. En anders streamen via vage griekse zendersquote:
bbc zend de helft maar uitquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog de BBC en RTL+. En anders streamen via vage griekse zenders
Heb je nog favo's? Onze Giedo komend seizoen zeker wel!quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Gelukkig is er nog de BBC en RTL+. En anders streamen via vage griekse zenders
Ja dus de andere helft in het duits ;')quote:
jaja binnenkort naar Blijdorp i get itquote:
Neequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet van de voetbal.
Ben een Formule 1 meisje
Eigenlijk zo'n grote jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Voor of ná dat hij zich vol gezogen heeft met water?
Kom je Lex Immers nog tegen in zijn kooi ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
jaja binnenkort naar Blijdorp i get it
Ikke suporter Buttonquote:
quote:
vettel!quote:
Ik durf je niet meer te meeten hoorquote:
Jawel, gewoon yin en yang, duo penottiquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik durf je niet meer te meeten hoor
Je hoeft niet mee hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:06 schreef franklop het volgende:
[..]
jaja binnenkort naar Blijdorp i get it
Doe jij die maar jaquote:
quote:
jawelquote:
niet zo knap als ranomiquote:
Zo eentje die je ook maar voor 10 min kan vertrouwenquote:
Net tijd genoeg dusquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo eentje die je ook maar voor 10 min kan vertrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |