Zund van de sushi.quote:
Moet ook wel, die is zo droog, glijdt als de ziekte.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ook wel, die is zo droog, glijdt als de ziekte.![]()
Wij willen lekker plekkerige sushi.![]()
Plekkerigequote:
Mooi he?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi he?![]()
Ik heb inmiddels de geheime stash engelse drop op het werk ontdekt. Someone stop me now!
Daar waar jij woont.quote:
Daar zijn nog best veel werkgeversquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar waar jij woont.![]()
En je bent al te laat.![]()
![]()
Ik heb nog wel zoethoutthee voor je.
geheim adres, jeweetz.quote:
quote:... Alles al op
?
Hebben we ook!quote:Hmmm, ik ben meer van de koffie...
quote:
Ze MOET.quote:
WAT FIETS KOMT NIETquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Oh. Ik denk trouwens zelf dat ik niet komFiets komt niet en vriendin heeft d'r eerste werkdag dus dat wordt het ook niet. En alleen is zo alleen
En wat zijn wij dan? Chopped liver?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Oh. Ik denk trouwens zelf dat ik niet komFiets komt niet en vriendin heeft d'r eerste werkdag dus dat wordt het ook niet. En alleen is zo alleen
Hij is twee weken hier geweest, dus als hij morgen geen belletje krijgt dat hij is aangenomen bij het bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft gaat hij 's avonds naar huis.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
WAT FIETS KOMT NIET?
Moet ik zijn banden leksteken of wat?
Jmaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat zijn wij dan? Chopped liver?
Gastgemod.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze MOET.
GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!
Zet jezelf eens op de lijst!
Dan ga je bij sp3c zitten. Ben je nooit alleen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JmaarDe vorige keer zat ik ook af en toe alleen en dan is het zonder iemand zo sneuig
Jamaar jamaar jamaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is twee weken hier geweest, dus als hij morgen geen belletje krijgt dat hij is aangenomen bij het bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft gaat hij 's avonds naar huis.
Hij wil naar zijn mama en papa en zijn eigen grote shiwawaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar
Je houdt hem maar daar.
Hij heeft niet voor niets geoefend met de sjiwawas.
Ik ben er ook!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Schandalig!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij wil naar zijn mama en papa en zijn eigen grote shiwawa
dat is dus een van de redenen dat ik er niet ben.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is dus een van de redenen dat ik er niet ben.
Ik hoop dat ik een tweede gesprek krijg mattiesquote:
Zolang je 14 mei maar komt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Greysquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Komen er nog aantrekkelijke dames van tussen de 18 en de 24?
Ja, maar ze is bezet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
roos85, maar die is net wat ouderquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Klopt ik ben inderdaad bezet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar ze is bezet.
Ik wil ff kletsen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe een ovb'tjeVind ik wel oke
Das mooiquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die van mij ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar ze is bezet.
Dus nee, maar je had gewoon even zin de naam te noemen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef franklop het volgende:
[..]
roos85, maar die is net wat ouder
Voel je niks vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar ze is bezet.
Wajow, ik ben niet de jongstequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus nee, maar je had gewoon even zin de naam te noemen?
Wat moet ik er toch mee..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus nee, maar je had gewoon even zin de naam te noemen?
dat zei je ook toen je puala mee naar buiten nam....quote:
jij achteraf wel......quote:
Mijn vuist op jouw oogquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zei je ook toen je puala mee naar buiten nam....
ervan houden!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij achteraf wel......
what the hell is that supposed to mean hm?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je bij sp3c zitten. Ben je nooit alleen.![]()
sp3c weet wel meer niet, ik zou me er niet al te druk om maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef RenRen- het volgende:
sp3c weet trouwens niet eens meer wie ik benDus dat wordt dan alsnog eenzaam
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig ben ik altijd greys' toyboy nog
Plan B, ik ben hetquote:als er geen knapperds van mijn leeftijd zijn
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
sp3c weet wel meer niet, ik zou me er niet al te druk om maken.
Ik dacht serieus dat ik gewoon al die tijd op de lijst stondquote:
Ik denk dus dat ik maar moet komenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik gewoon al die tijd op de lijst stond
Maar jij bent dan dus mijn date?
SJOEL?quote:
wtfquote:
Rozequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef RenRen- het volgende:
Omdat ik een eenzame kunstenaar ben op bed zonder doel in het leven ben ik mijn tenen aan het lakken.
Kleur?
Ik heb enkel mevrouwbart eruit geedit hoorquote:
Ja, hee, hoo nou!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb enkel mevrouwbart eruit geedit hoor.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb enkel mevrouwbart eruit geedit hoor.
Tja, ze heeft andere dingen te doen die avond.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hee, hoo nou!
Dat dat kan in Nederland!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, ze heeft andere dingen te doen die avond.
Jaaaa, tuurlijk moet je komen! We gaan je score verdubbelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dus dat ik maar moet komen![]()
Dan doe ik wel mijn poeteljurk aan, want ik moet er wel mooi uit zien als ik jou date
Sorryquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa, tuurlijk moet je komen! We gaan je score verdubbelen![]()
En oeh wat zullen we shiiiiiinen!
Beloofdquote:
Ik steun deze motie.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd
Ik wil eigenlijk ook graag een pic van de betreffende jurk van Ren voor die tijd, dan kan ik mijn date outfit daarop aanpassen
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dan doe ik wel mijn poedeljurk aan,
even kijken of ik hem pasquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd
Ik wil eigenlijk ook graag een pic van de betreffende jurk van Ren voor die tijd, dan kan ik mijn date outfit daarop aanpassen
can't havequote:
Samenvatting, paars met poetelsquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd
quote:
Hallo ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Zijn er nog mensen die daar iets gaan/willen eten trouwens?
Limburgerts, eten jullie thuis/onderweg/daar?
Ik moet even overleggen met mijn moeder, of ze het redt om zelf te koken en even overleggen met mijn rekeningquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Waar is daar? En hoe laat is waar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Daar als in bij Henk?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hallo ik ook
MPG, Cat, Takke, de meneer en ikzelf eten daar wat.
Daar is bij Henk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Waar is daar? En hoe laat is waar?
Ouiquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar als in bij Henk?
Want hij kookt die dag ook voor de Sjoeligans, dus tis handig als we dat bv zaterdag of zondag even doorgeven of er bij ons nog eters zijn
Wij komen later dan 18:30 dus gewoon patat met ballen voor unsquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is bij Henk.
En da's uiterlijk 18.30 uur voor wie er met de sjoelies mee wil eten en maakt niet uit hoe laat voor als je gewoon patat met ballen wilt ofzo
Te weinig geappt en teveel gebeld?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef RenRen- het volgende:
Dafuq, waarom is mijn telefoonrekening bijna 50 euro
specificaties bekijkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef RenRen- het volgende:
Wat eten de sjoelies?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar is bij Henk.
En da's uiterlijk 18.30 uur voor wie er met de sjoelies mee wil eten en maakt niet uit hoe laat voor als je gewoon patat met ballen wilt ofzo
Vermoedelijk door bellen, sms'en, en dataverbruik. Maar dat is een wilde gok hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:43 schreef RenRen- het volgende:
quote:
Kan ik me bijna niet voorstellenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Te weinig geappt en teveel gebeld?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Vermoedelijk door bellen, sms'en, en dataverbruik. Maar dat is een wilde gok hoor.
Nee.quote:
quote:
Misschien moet je het even voordoen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aah kom op, beetje paneren, net doen alsof het een bamischijf is met extra vezels.
Friet met ballenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wij komen later dan 18:30 dus gewoon patat met ballen voor uns
Vakantiebundel aanquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef Bart het volgende:
Had je eerste zoveel maanden x% korting, en is die periode nu verlopen?
Je kent Henks fameuze ende beruchte ballen niet?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Friet met ballen![]()
Wat voor ballen trouwens? Bitter-, gehakt-, bami-, nasi-, iets anders?
friet.......quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Friet met ballen![]()
Bitterquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Friet met ballen![]()
Bitter of gehaktquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Friet met ballen![]()
Wel die uit een ander topic, maar ik hoop toch niet dat hij die klaar gaat makenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:48 schreef Bart het volgende:
[..]
Je kent Henks fameuze ende beruchte ballen niet?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Ik wil een frikandel maar wel in stukjesdat is lekkerder.
Je krijgt de kans om Henks ballen in stukjes te snijden, en dat sla je af?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel die uit een ander topic, maar ik hoop toch niet dat hij die klaar gaat maken?
FFF-formaatquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Zou dit ook met een frikandel kunnen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Muis006 het volgende:
dat is totale onzin.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Muis006 het volgende:
Simpel, meer buitenkantquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is totale onzin.hoe kan het in stukjes nou lekkerder zijn dan wanneer het geen stukjes zijn.
Arme meneer muis.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet het niet, ik zou het bij Henk niet gokken denk ik om daarom te vragen...quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef Muis006 het volgende:
Grees als ik maandag om patat met een paardenlul vraag, snapt Henk me dan?
TUUKKKKKKKKquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef MPG het volgende:
Mogen grote eterts trouwens ook beide?
Krijg je witte saus aan het uiteinde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef Muis006 het volgende:
Grees als ik maandag om patat met een paardenlul vraag, snapt Henk me dan?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zou het bij Henk niet gokken denk ik om daarom te vragen...
"mayonaise"quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef Bart het volgende:
[..]
Krijg je witte saus aan het uiteinde.
quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan laat je je bord patat toch ook nog een keer bijvullen
Ohhhhhhhhhquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zou dit ook met een frikandel kunnen?
[ afbeelding ]
Gezond eten bij Henk watquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Grees denk je dat Henk voor mij ook wat komkommer wil serveren dan?
Ik heb echt geen flauw ideequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:58 schreef Muis006 het volgende:
Grees denk je dat Henk voor mij ook wat komkommer wil serveren dan?
Zeg maar dat ie dan een kusje krijgtquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee
Zal het vragen!
De komkommer hoeft niet in stukjes?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maar komkommer is lekker
<insert foute grapjes>
oh dan ga ik een dienst verzettenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:53 schreef MPG het volgende:
Mogen grote eterts trouwens ook beide?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De komkommer hoeft niet in stukjes?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef roos85 het volgende:
Goed punt Greys! Ik zal eens met Frank overleggen of we een gezamenlijke of aparte bon doen
Van gezamelijke bonnen komt alleen maar gedonder heb ik gemerktquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:03 schreef Greys het volgende:
En even zelf bepalen of je een eigen bon wilt die avond of met iemand/meer samen een bon wilt.
We doen geen gezamenlijke groepsbon, ieder neemt lekker wat hij/zij wel of niet wil.
Ik was ooit met een groep ergens, en ze wilden ergens eten. Ik had niet door dat het een chique tent was totdat ik de kaart in handen kreegquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Van gezamelijke bonnen komt alleen maar gedonder heb ik gemerkt
Gewoon dat soort dingen van te voren afspreken en dan vind ik het geen probleem, heb er altijd wel een hekel aan als mensen op het einde nog een hele discussie gaan beginnen over gezamelijk betalen/ieder voor zich enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was ooit met een groep ergens, en ze wilden ergens eten. Ik had niet door dat het een chique tent was totdat ik de kaart in handen kreegDus ik nam het goedkoopste broodje op de kaart, 7 euro. Terwijl anderen aan de spaghetti gingen, uitgebreide pasta's en sommigen een voor- en nagerecht namen
Gingen ze de bon splitsen. Dikke doei
echt niet
Nee, hij was zo ranzigquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:48 schreef sp3c het volgende:
dat moet dan wel een echt goddelijk broodje zijn voor 7 euro!
Ze hebben dat zonder met iedereen te overleggen gewoon maar besloten, dus ik voelde me ook zo lullig na afloop dat ik moest zeggen dat ik express maar één goedkoop drankje had genomen en een goedkoop broodje, dat maakte het ook zo ergquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gewoon dat soort dingen van te voren afspreken en dan vind ik het geen probleem, heb er altijd wel een hekel aan als mensen op het einde nog een hele discussie gaan beginnen over gezamelijk betalen/ieder voor zich enzo.
Sowieso dikke complimenten voor Peter en Henk want die doen nergens moeilijk over en het gaat ook nooit mis ofzoquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:49 schreef Greys het volgende:
Ik vind het met zo'n grote groep vooral als met die grote ESF meets enzo ook rete lullig als mensen bv krap bij kas zitten en toch graag willen komen en dan gewoon alleen een paar drankjes nemen ofzo. Die moeten de gelegenheid dan ook gewoon hebben vind ikOf mensen die moeten rijden en een paar frisjes nemen en anderen die heel de avond aan de mixjes etc gaan. Mij maakt dat meestal niet zoveel uit, maar gewoon je eigen bon is wel zo fijn. Als ik dan een rondje limoncello bestel dan hoeft ook niemand bang te zijn dat ze er aan moeten meebetalen
Ik deed met Gb een gezamenlijke bon (alleen wij twee) tijdens de vorige meet en ik heb de limoncello's op een aparte bon laten zetten, dan hoef ik Gb ook geen 'toestemming' te vragen zeg maar.
En gelukkig doen Peter en Henk daar niet moeilijk over
ik moest lachenquote:
ja!quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sowieso dikke complimenten voor Peter en Henk want die doen nergens moeilijk over en het gaat ook nooit mis ofzo
Ik vind dat echt onbeschoft en getuigen van bijzonder weinig empathie, als mensen dat zomaar even besluiten.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, hij was zo ranzig
[..]
Ze hebben dat zonder met iedereen te overleggen gewoon maar besloten, dus ik voelde me ook zo lullig na afloop dat ik moest zeggen dat ik express maar één goedkoop drankje had genomen en een goedkoop broodje, dat maakte het ook zo erg
oeh ik ook maar met patat kon ik niets leuks bedenkenquote:
Moet dat? Vorige keer niet eens gedaan, hij zal wel iets van Captain Hair ingevoerd hebben dan of zo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:24 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet nog bedenken op welke naam ik mijn bon ga laten zetten.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet dat? Vorige keer niet eens gedaan, hij zal wel iets van Captain Hair ingevoerd hebben dan of zo.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:29 schreef Cat22 het volgende:
De vorige meet was met een kleinere groep, misschien was je wel een nummertje.
doe het!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
Laatste op het werk en morgen komt een collega weer terug bij ons werken. Zal ik slingers ophangen?
Doe sociaal en versier zijn stoel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
Laatste op het werk en morgen komt een collega weer terug bij ons werken. Zal ik slingers ophangen?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Doe sociaal en versier zijn stoel.
Als ik morgen bij je zou komen werken zou ik acuut voor gebak gaan zorgen!quote:
Goed opgevoed dus.quote:
Lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef kanovinnie het volgende:
Avondeten? Turkse pizza shoarma met veel knoflooksaus. Wel verdiend dacht ik zo.
Joop schijnt vanavond zijn kadootje aan te doen!quote:
quote:
Je hoort het.quote:
horen en luisteren zijn 2 losse dingen.quote:
Wat was jouw jachtgebied ook weer?quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:56 schreef timmmmm het volgende:
Wie niet komt is lame.
Maar als je dus nog een leuke dame van de geschikte leeftijd voor me weet, neem der mee! Ze moet wel op kaal vallen. En niet van negers houden, anders gat sp3c ermee vandoor
18-24quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:58 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat was jouw jachtgebied ook weer?
Niet dat we in elkaars vaarwater zitten ofzo...
Ah, mooi, dan zitten we elkaar niet of nauwelijks in de wegquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
18-24
Zijn er geen aantrekkelijke vrouwelijke medewerkers in die kroeg anders?
Da's echt letterlijk om de hoekquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:21 schreef timmmmm het volgende:
Treinstation. Maar als metro dichtbij is, doe ik dt wel
Vraag Sp3c even de routequote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:21 schreef timmmmm het volgende:
Treinstation. Maar als metro dichtbij is, doe ik dt wel
nog geeeeeeeeeeeeeeeeen idee, bekijk ik op de dag zelfquote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:27 schreef RenRen- het volgende:
Treinstation idd met de metro of met de tram, is maar waar je meer zin in hebthoe vroeg kom je? Blijf je eten? Of kom je later?
... en zeggen ze 'Hoi Chriet!'quote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga wederom direct uit school naar de kroeg. Bij binnenkomst zwaai ik naar het barpersoneel, doe ik een plasje en dan staat er al een koude pilsener op mij te wachten.
weet je het menu al?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ah, mooi, dan zitten we elkaar niet of nauwelijks in de weg.
Als ze nou tussen de 24 en de 30 zijn...
Zeker weten?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]Nou, dus geen mond op mond: de achterbank is catagorie 35-40
Er graast al iemand bij mij in de weiquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeker weten?
Gras is bij de buren altijd groener, dat geldt ook voor jachtgebieden gloof ik...
Jeh wat?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Er graast al iemand bij mij in de wei![]()
Maar Cat's veldje is nog groen en frips en ongeschonden
Takke tochquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:03 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Er graast al iemand bij mij in de wei![]()
Maar Cat's veldje is nog groen en frips en ongeschonden
Ik zie nu voor me hoe jij met een Dora the Explorer rugzakje op je rug de kroeg binnen huppeltquote:Op vrijdag 1 maart 2013 03:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga wederom direct uit school naar de kroeg. Bij binnenkomst zwaai ik naar het barpersoneel, doe ik een plasje en dan staat er al een koude pilsener op mij te wachten.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe jij met een Dora the Explorer rugzakje op je rug de kroeg binnen huppelt
Nee man!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me hoe jij met een Dora the Explorer rugzakje op je rug de kroeg binnen huppelt
Nee dan eerder Thomas the Wank Engine.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee man!
Thomas de Trein natuurlijk!
[ afbeelding ]
Dan toch wel Diego hae, Mono is een eckte ventquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
met ozzy op de mp3spelerquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee man!
Thomas de Trein natuurlijk!
[ afbeelding ]
Of deze:quote:
Wiequote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:39 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dan toch wel Diego hae, Mono is een eckte vent
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Haters mogen haten!
Ik heb maandag trouwens een andere tas. Van de week hadden ze sporttassen in de aanbieding bij de AH. Van ADO Den HaagZe hadden ze niet van PEC Zwolle helaas. Maar ik kom dus met een ADO tas naar de kroeg maandag
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Cat22 het volgende:
Laat ik Takke ook eens een dagje alleen, gaat ze meteen roddelen over mijn grasveldje.
Ach het is tenminste geen Ajax of PSVquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zullen ze wel matig vindenMaarja, mijn andere tas is kapot dus dit kwam zo wel oké uit
True, Daar zal ik ook nooit mee lopenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ach het is tenminste geen Ajax of PSV
Maar ik kan toch ook moeilijk zeggen dat jouw grasveldje eigenlijk een bemoste binnenplaats is met wat begroeiing aan de randen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:04 schreef Cat22 het volgende:
Laat ik Takke ook eens een dagje alleen, gaat ze meteen roddelen over mijn grasveldje.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Maar ik kan toch ook moeilijk zeggen dat jouw grasveldje eigenlijk een bemoste binnenplaats is met wat begroeiing aan de randen?![]()
Dat is dan ook weer zo. Gelukkig heb je het er nog niet over dat het door de katten als toilet gebruikt wordt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Maar ik kan toch ook moeilijk zeggen dat jouw grasveldje eigenlijk een bemoste binnenplaats is met wat begroeiing aan de randen?![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Gelukkig heb je het er nog niet over dat het door de katten als toilet gebruikt wordt.![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:42 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als je goed zoekt kunt er op fok foto's van vinden.quote:
Al mijn afspraken zeg ik gelijk afquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je goed zoekt kunt er op fok foto's van vinden.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Al mijn afspraken zeg ik gelik af
FOK! afstruinen
Uhuh.quote:
Ja ja...quote:
Ik ook!quote:
Dan ga ik op zoek naar de man met bier en studieboeken.quote:
Me tooquote:
Jij gaat al voorpret hebben in de auto, want daarin zitten de Bazen.quote:
Niet, want geen Erik en Cee.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij gaat al voorpret hebben in de auto, want daarin zitten de Bazen.
Die gaan wederom mee. Zo doe ik nog iets nuttigsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga ik op zoek naar de man met bier en studieboeken.of blijven de boeken dit keer thuis?
Daar zullen we mee moeten leren leven.quote:
Goezzo! Met je stoere nieuwe tas ga jij de held van de kroeg zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die gaan wederom mee. Zo doe ik nog iets nuttigs
Top! Er staat op mijn rooster dat ik tot 5 uur school heb, maar dat kan niet kloppen. En zo wel dan ga ik niet dat laatste uurtjequote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:21 schreef Greys het volgende:
IK HEB ECHT ZO'N ZIN IN MAANDAG
Mono ik kan er ook op tijd zijn hoor!
Ik, maar vooral omdat ik al in Rotterdam ben voor schoolquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef Peter het volgende:
maandag 17u thuis.. dan eten en dan naar R'dam.. Of gaan er veel mensen bij Henk eten?
MPG, Cat, Takke, mijn meneer en ik in ieder geval welquote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:49 schreef Peter het volgende:
maandag 17u thuis.. dan eten en dan naar R'dam.. Of gaan er veel mensen bij Henk eten?
Ja ik eet mee!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
RenRen en ik eten met de sjoelies mee om 18 uur.
Jij dus ook, Mono?
Wie er liever gewoon lekker patat met ballen wil, dat kan ook na 18 uur
Shit, vergeten te vragen of ie al weet wat ze maandag gaan eten.
Dat laat ik morgen even weten. En dan kan een ieder bepalen of ze met dat eten mee willen eten of later wat makkelijks nemen!
Zo rond een euro of 12quote:Op vrijdag 1 maart 2013 23:01 schreef timmmmm het volgende:
Ik eet 6 uur ook wel mee, dan kan ik er wel zijn. ben nu alvast aant oefenen geweest in het buiten zijn.
Wat gaat dat kosten?
Niet haten op de sushi.quote:
Ik kots er alleen maar op.quote:
Dit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |