Zund van de sushi.quote:
Moet ook wel, die is zo droog, glijdt als de ziekte.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moet ook wel, die is zo droog, glijdt als de ziekte.![]()
Wij willen lekker plekkerige sushi.![]()
Plekkerigequote:
Mooi he?quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi he?![]()
Ik heb inmiddels de geheime stash engelse drop op het werk ontdekt. Someone stop me now!
Daar waar jij woont.quote:
Daar zijn nog best veel werkgeversquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar waar jij woont.![]()
En je bent al te laat.![]()
![]()
Ik heb nog wel zoethoutthee voor je.
geheim adres, jeweetz.quote:
quote:... Alles al op
?
Hebben we ook!quote:Hmmm, ik ben meer van de koffie...
quote:
Ze MOET.quote:
WAT FIETS KOMT NIETquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Oh. Ik denk trouwens zelf dat ik niet komFiets komt niet en vriendin heeft d'r eerste werkdag dus dat wordt het ook niet. En alleen is zo alleen
En wat zijn wij dan? Chopped liver?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Oh. Ik denk trouwens zelf dat ik niet komFiets komt niet en vriendin heeft d'r eerste werkdag dus dat wordt het ook niet. En alleen is zo alleen
Hij is twee weken hier geweest, dus als hij morgen geen belletje krijgt dat hij is aangenomen bij het bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft gaat hij 's avonds naar huis.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:50 schreef MPG het volgende:
[..]
WAT FIETS KOMT NIET?
Moet ik zijn banden leksteken of wat?
Jmaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En wat zijn wij dan? Chopped liver?
Gastgemod.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ze MOET.
GREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!
Zet jezelf eens op de lijst!
Dan ga je bij sp3c zitten. Ben je nooit alleen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JmaarDe vorige keer zat ik ook af en toe alleen en dan is het zonder iemand zo sneuig
Jamaar jamaar jamaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij is twee weken hier geweest, dus als hij morgen geen belletje krijgt dat hij is aangenomen bij het bedrijf waar hij gesolliciteerd heeft gaat hij 's avonds naar huis.
Hij wil naar zijn mama en papa en zijn eigen grote shiwawaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar jamaar jamaar
Je houdt hem maar daar.
Hij heeft niet voor niets geoefend met de sjiwawas.
Ik ben er ook!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:49 schreef RenRen- het volgende:
Schandalig!quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hij wil naar zijn mama en papa en zijn eigen grote shiwawa
dat is dus een van de redenen dat ik er niet ben.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat is dus een van de redenen dat ik er niet ben.
Ik hoop dat ik een tweede gesprek krijg mattiesquote:
Zolang je 14 mei maar komt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Greysquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Komen er nog aantrekkelijke dames van tussen de 18 en de 24?
Ja, maar ze is bezet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
roos85, maar die is net wat ouderquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef timmmmm het volgende:
Klopt ik ben inderdaad bezet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar ze is bezet.
Ik wil ff kletsen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:54 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik doe een ovb'tjeVind ik wel oke
Das mooiquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Die van mij ook.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar ze is bezet.
Dus nee, maar je had gewoon even zin de naam te noemen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef franklop het volgende:
[..]
roos85, maar die is net wat ouder
Voel je niks vanquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja, maar ze is bezet.
Wajow, ik ben niet de jongstequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus nee, maar je had gewoon even zin de naam te noemen?
Wat moet ik er toch mee..quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dus nee, maar je had gewoon even zin de naam te noemen?
dat zei je ook toen je puala mee naar buiten nam....quote:
jij achteraf wel......quote:
Mijn vuist op jouw oogquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
dat zei je ook toen je puala mee naar buiten nam....
ervan houden!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
jij achteraf wel......
what the hell is that supposed to mean hm?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan ga je bij sp3c zitten. Ben je nooit alleen.![]()
sp3c weet wel meer niet, ik zou me er niet al te druk om maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef RenRen- het volgende:
sp3c weet trouwens niet eens meer wie ik benDus dat wordt dan alsnog eenzaam
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:07 schreef timmmmm het volgende:
Gelukkig ben ik altijd greys' toyboy nog
Plan B, ik ben hetquote:als er geen knapperds van mijn leeftijd zijn
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
sp3c weet wel meer niet, ik zou me er niet al te druk om maken.
Ik dacht serieus dat ik gewoon al die tijd op de lijst stondquote:
Ik denk dus dat ik maar moet komenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik gewoon al die tijd op de lijst stond
Maar jij bent dan dus mijn date?
SJOEL?quote:
wtfquote:
Rozequote:Op donderdag 28 februari 2013 16:24 schreef RenRen- het volgende:
Omdat ik een eenzame kunstenaar ben op bed zonder doel in het leven ben ik mijn tenen aan het lakken.
Kleur?
Ik heb enkel mevrouwbart eruit geedit hoorquote:
Ja, hee, hoo nou!quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb enkel mevrouwbart eruit geedit hoor.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb enkel mevrouwbart eruit geedit hoor.
Tja, ze heeft andere dingen te doen die avond.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, hee, hoo nou!
Dat dat kan in Nederland!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:28 schreef Bart het volgende:
[..]
Tja, ze heeft andere dingen te doen die avond.
Jaaaa, tuurlijk moet je komen! We gaan je score verdubbelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik denk dus dat ik maar moet komen![]()
Dan doe ik wel mijn poeteljurk aan, want ik moet er wel mooi uit zien als ik jou date
Sorryquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaa, tuurlijk moet je komen! We gaan je score verdubbelen![]()
En oeh wat zullen we shiiiiiinen!
Beloofdquote:
Ik steun deze motie.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Beloofd
Ik wil eigenlijk ook graag een pic van de betreffende jurk van Ren voor die tijd, dan kan ik mijn date outfit daarop aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |