Ja, meestal kijk ik het wel omdat het voor PowNews zit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ook, Rijdende Rechter gekeken.
Kun jij gedachten lezen? Ik haal het net wegquote:Op woensdag 27 februari 2013 15:12 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kan dat 'vanaf morgen' wel uit de OP.
Doe effe normaal manquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:41 schreef Arcee het volgende:
Karina en Specularium ontpoppen zich steeds meer als setje, hè?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Specularium het volgende:
Ja man, Karina is ongeveer 134 jaar ouder dan ik.
Over geheimen hebben in het algemeen, maar dus ook over vreemdgangers.quote:
Grote kast moet dat zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:40 schreef OProg het volgende:
Zijn geheim is dat hij met Arie Boomsma in de kast zit?
Maar je bent er nu.quote:
En helaas op een tenenkrommend niveau. Laat die man gewoon rustig praten.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Die Isolde acteert al als ze thee drinkt.
Dit wilde ik net posten.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
De gebaartjes vind ik nog het meest irritant. Gaat ze klappen
An sich boeiend maar de boodschap kreeg ik niet echt mee door die vreselijke presentatievertoning. Samen met die chanson-Belg zit Isolde echt zeldzaam diep in mijn irritatiezone.quote:
En dat klap eens in je handjes blij blij blijquote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef Norrage het volgende:
Hier werd de toekomst een beetje uiteengezet, en het enige waar Isolde het over had was dat draaiende blokje
Ik had eigenlijk gehoopt op een verhaal over het Majorana-deeltje, maar dat is waarschijnlijk te lastig voor DWLD.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef OProg het volgende:
[..]
An sich boeiend maar de boodschap kreeg ik niet echt mee door die vreselijke presentatievertoning. Samen met die chanson-Belg zit Isolde echt zeldzaam diep in mijn irritatiezone.
Dat begrijpt Isolde niet, die is helemaal gefascineerd door zwevende blokjes die ook nog ronddraaien!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een verhaal over het Majorana-deeltje, maar dat is waarschijnlijk te lastig voor DWLD.
Verder was de presentatie idd om van te huilen.
Diederik kan zo'n onderwerp prima presenteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een verhaal over het Majorana-deeltje, maar dat is waarschijnlijk te lastig voor DWLD.
Verder was de presentatie idd om van te huilen.
Precies, hij is ook een Natuurkundige. Waarom kon hij dit niet doen? Dat was tenminste respectvol geweest tegen een toekomstig Nobelprijs winnaar...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Diederik kan zo'n onderwerp prima presenteren.
denk ik ook, vind het dan ook raar dat hij dit niet presenteerde.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Diederik kan zo'n onderwerp prima presenteren.
Misschien met de Paasuitzending?quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:27 schreef Specularium het volgende:
Ze moeten een keer een uitzending doen over het paasei van Karina.
Nee. Helaas.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
Zou ze ook weten of er een nieuwe liefde of baan in mijn leven komt?
Oh dan ga ik haar ook bellen die 2 zoek ik namelijk.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:30 schreef Cynix ® het volgende:
Zou ze ook weten of er een nieuwe liefde of baan in mijn leven komt?
Moeder Natuur.quote:
Tikje irritant op de lange duur, schat ik.quote:
Ja, Jekel groeit er duidelijk in.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Jekel doet dit toch wel goed. In het begin vond ik hem maar niks, hij moest zeker nog een beetje wennen.
Time flies when you're having fun.quote:
Lijkt wel een pietenpak.quote:
Ik vond die suggestieve parallellen tussen toen en nu vrij storend en totaal niet op hun plek.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
goed verteld door die man. heb de serie de gouden eeuw de laatste weken ook gekeken, indrukwekkende tijden
Klopt maar deze hadden zelfs geen modder.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Varkens zijn afgezien van de modder vrij schone beesten.
En nog slim ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Soms veranderen ze in Patty Brard.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En nog slim ook.
Schaken, dammen, allemaal geen punt voor een varken.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Zouden er ook varkens op FOK! zitten? Met hun tabletje.
quote:
Ik zag Jekel al kijken hoe ze die adamsappel tegenwoordig wegwerken.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:31 schreef Cynix ® het volgende:
De prof is een omgebouwde kerel, denk ik.
Gamende varkens.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
WTF voor televisie is dit ?!?
Stapeltje roze koeken erbij, kunnen ze zo door naar Obese.quote:
Alleen bij deze is het de bedoeling dat ze wel steeds dikker worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Stapeltje roze koeken erbij, kunnen ze zo door naar Obese.
Dat tevee niet ergens over hoeft te gaan ?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
En wat hebben we nu geleerd vandaag? Dat varkens kunnen gamen.
Maar dat wist ik al lang. Bij dit programma zou je iets moeten leren dacht ik. Maar vandaag heb ik niets geleerd.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dat tevee niet ergens over hoeft te gaan ?
Dat weet iedere dwdd kijker.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dat tevee niet ergens over hoeft te gaan ?
Is wel een onderwerp waar veel over te vertellen is, lijkt me (niet gekekenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat wist ik al lang. Bij dit programma zou je iets moeten leren dacht ik. Maar vandaag heb ik niets geleerd.
Vast wel filmpjes op youtube te vinden van gamende varkensquote:Op maandag 11 maart 2013 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is wel een onderwerp waar veel over te vertellen is, lijkt me (niet gekeken)
Jaaa.. daar kende ik 'm van !quote:
Modder is ook schoon, werkt reinigend enzo. Ik doe ook wel eens een body mud mask:quote:Op maandag 11 maart 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hm, ik vind het zo snel niet. Kijk de aflevering morgen wel terug.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Vast wel filmpjes op youtube te vinden van gamende varkens
Maar moet dat dan niet zónder badpak?quote:Op maandag 11 maart 2013 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Modder is ook schoon, werkt reinigend enzo. Ik doe ook wel eens een body mud mask:
[ afbeelding ]
Ja ok maar je wilt het liever niet in je huis.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Modder is ook schoon, werkt reinigend enzo. Ik doe ook wel eens een body mud mask:
[ afbeelding ]
Doe ik meestal wel, maar die foto wilde ik jullie besparen. Daarom deze in mijn kekke paarse pakje.quote:Op donderdag 14 maart 2013 16:25 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Maar moet dat dan niet zónder badpak?
Wat kan die snateren, he?quote:
quote:Als er nu leukemie bij je wordt geconstateerd, dan moet je zware chemokuren doorstaan en de kans dat je het overleeft is helaas nog steeds niet groot. In het AMC wordt hard gewerkt aan een pil tegen leukemie. Hoe ver zijn ze? Kijk vanavond naar De Wereld Leert Door, tegen half elf, Nederland 3.
Nee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Wat is daarmee?
Nieuwe Kerk is veul mooier.
Ja idd, dan is het zonde dat het zo snel moet.quote:Op maandag 25 maart 2013 22:36 schreef Specularium het volgende:
Dit zijn de beste onderwerpen.
Alleen moeten ze hier een uur over praten.
Misschien ook wel leuk.quote:Waarom is het zo moeilijk om een mooie auto te ontwerpen? Elmer van Grondelle van de TU Delft komt het in De Wereld Leert Door uitleggen en geeft meteen ook het antwoord op de vraag waarom de meeste milieuvriendelijke auto’s zo’n pijn aan je ogen doen.
quote:Hersenonderzoek. De jonge Amsterdamse hoogleraar Jeroen Geurts is niet tevreden over hoe dat gebeurt. Dat kan anders en dat moet anders. Pas dan zullen er echte oplossingen komen voor ziektes als Alzheimer en MS.
Raar, onderwerp voor morgen is namelijk al wel bekend.quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef OProg het volgende:
Nee. Dit was negen uur geleden pas erop gezet.
quote:Hoe herken je een boef? Professor Beatrice de Graaf, veiligheids- en terrorisme expert, legt het vanavond in De Wereld Leert Door uit. Maak je je zorgen over beveiligingscamera’s? Dat is zo achterhaald. Beatrice de Graaf vertelt waar je je echt zorgen om moet maken.
Waar stond dat dan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 22:24 schreef remcoP het volgende:
[..]
Raar, onderwerp voor morgen is namelijk al wel bekend.
Ja, klopt. Die heb ik al een keer gelezen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:56 schreef Deeltjesversneller het volgende:
dat boek van dick swaab wat werd aangehaald is ook een aanrader.
quote:De late night versie ‘De Wereld Leert Door’ krijgt btw geen vervolg. Op de Vara perspresentatie zei Matthijs zich op dit programma te hebben verkeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |