Klopt maar deze hadden zelfs geen modder.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Varkens zijn afgezien van de modder vrij schone beesten.
En nog slim ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Varkens zijn afgezien van de modder vrij schone beesten.
Soms veranderen ze in Patty Brard.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En nog slim ook.
Schaken, dammen, allemaal geen punt voor een varken.
Ik weet het wel zeker.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:38 schreef Karina het volgende:
Zouden er ook varkens op FOK! zitten? Met hun tabletje.
quote:
Ik zag Jekel al kijken hoe ze die adamsappel tegenwoordig wegwerken.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:31 schreef Cynix ® het volgende:
De prof is een omgebouwde kerel, denk ik.
Gamende varkens.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
WTF voor televisie is dit ?!?
Stapeltje roze koeken erbij, kunnen ze zo door naar Obese.quote:
Alleen bij deze is het de bedoeling dat ze wel steeds dikker worden.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:40 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Stapeltje roze koeken erbij, kunnen ze zo door naar Obese.
Dat tevee niet ergens over hoeft te gaan ?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
En wat hebben we nu geleerd vandaag? Dat varkens kunnen gamen.
Maar dat wist ik al lang. Bij dit programma zou je iets moeten leren dacht ik. Maar vandaag heb ik niets geleerd.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dat tevee niet ergens over hoeft te gaan ?
Dat weet iedere dwdd kijker.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:04 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Dat tevee niet ergens over hoeft te gaan ?
Is wel een onderwerp waar veel over te vertellen is, lijkt me (niet gekekenquote:Op maandag 11 maart 2013 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dat wist ik al lang. Bij dit programma zou je iets moeten leren dacht ik. Maar vandaag heb ik niets geleerd.
Vast wel filmpjes op youtube te vinden van gamende varkensquote:Op maandag 11 maart 2013 23:06 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is wel een onderwerp waar veel over te vertellen is, lijkt me (niet gekeken)
Jaaa.. daar kende ik 'm van !quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |