Maar je bent er nu.quote:
En helaas op een tenenkrommend niveau. Laat die man gewoon rustig praten.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:29 schreef Specularium het volgende:
Die Isolde acteert al als ze thee drinkt.
Dit wilde ik net posten.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
De gebaartjes vind ik nog het meest irritant. Gaat ze klappen
An sich boeiend maar de boodschap kreeg ik niet echt mee door die vreselijke presentatievertoning. Samen met die chanson-Belg zit Isolde echt zeldzaam diep in mijn irritatiezone.quote:
En dat klap eens in je handjes blij blij blijquote:Op maandag 4 maart 2013 22:42 schreef Norrage het volgende:
Hier werd de toekomst een beetje uiteengezet, en het enige waar Isolde het over had was dat draaiende blokje
Ik had eigenlijk gehoopt op een verhaal over het Majorana-deeltje, maar dat is waarschijnlijk te lastig voor DWLD.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:41 schreef OProg het volgende:
[..]
An sich boeiend maar de boodschap kreeg ik niet echt mee door die vreselijke presentatievertoning. Samen met die chanson-Belg zit Isolde echt zeldzaam diep in mijn irritatiezone.
Dat begrijpt Isolde niet, die is helemaal gefascineerd door zwevende blokjes die ook nog ronddraaien!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een verhaal over het Majorana-deeltje, maar dat is waarschijnlijk te lastig voor DWLD.
Verder was de presentatie idd om van te huilen.
Diederik kan zo'n onderwerp prima presenteren.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:43 schreef remcoP het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een verhaal over het Majorana-deeltje, maar dat is waarschijnlijk te lastig voor DWLD.
Verder was de presentatie idd om van te huilen.
Precies, hij is ook een Natuurkundige. Waarom kon hij dit niet doen? Dat was tenminste respectvol geweest tegen een toekomstig Nobelprijs winnaar...quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Diederik kan zo'n onderwerp prima presenteren.
denk ik ook, vind het dan ook raar dat hij dit niet presenteerde.quote:Op maandag 4 maart 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Diederik kan zo'n onderwerp prima presenteren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |