But what's a goon to a goblin? Nothin'.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kijk maar uit mattie
mijn goonz komen strapped
Past dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:31 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zaten zeker allemaal aan een ketting in je poeperd?
Vertel dat maar aan je voetbalvrienden als ze met de cornervlag jouw anus zitten te penetrerenquote:
Welk elftal speel je?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:26 schreef miera het volgende:
De kans dat ze het zullen zien is miniem
en als 't gelukt brengt dan doe ik voortaan altijd een string aan van m'n vriendin
Haters gonna hate
Doe anders ff in DM ofzo man. Zit je bij de senioren of de A?quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:48 schreef miera het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen man, je weet maar nooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Zit in eerste elftal, maar ik blijf hier lekker anoniemquote:Op woensdag 27 februari 2013 14:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Doe anders ff in DM ofzo man. Zit je bij de senioren of de A?
En dan ga je verschrikkelijk onderuit en moet afgevoerd worden richting ziekenhuis en dan hebben de medewerkers van de Eerste Hulp weer een topic voor FOK!.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef miera het volgende:
Tuurlijk ga ik wel douchen maar als ik m'n boxershort uitdoe dan zorg ik ook ervoor dat ik m'n string ook meeheb
en dan vlug in m'n voetbalzak stoppen
Kans is miniem dat iemand het zal zien en als iemand het zal zien: what's the problem?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:49 schreef trovey het volgende:
[..]
En dan ga je verschrikkelijk onderuit en moet afgevoerd worden richting ziekenhuis en dan hebben de medewerkers van de Eerste Hulp weer een topic voor FOK!.
Bustedquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:36 schreef Prullenbak6 het volgende:
[..]
KLB / Vrouw denkt dat ik op vieze slipjes kick
Blijkbaar kick je er wel op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |