Het schijnt dat Hansie thuis met broekjes gooit i.p.v jasjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sophie heeft de broek aan in huis. Hans heeft 't broekie uit zoals het een VI analist betaamt.
Toetsenbord en oordopjes. Houd je het voor mij in de gaten? Ik ga nu naar bed namelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:02 schreef TwenteFC het volgende:
Ibood hunt is trouwens bezig http://www.ibood.com/nl/nl/
Klasse ventjequote:Op woensdag 27 februari 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga ook pleite ja toch ouwe reuzen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toetsenbord en oordopjes. Houd je het voor mij in de gaten? Ik ga nu naar bed namelijk.
Welterustenquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toetsenbord en oordopjes. Houd je het voor mij in de gaten? Ik ga nu naar bed namelijk.
Ik zal je morgen vertellen of ze voorbij zijn gekomen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:50 schreef Saind het volgende:
Ik voel me echt 13, net de chick waar ik verliefd op ben gesmst en zit op antwoord te wachten![]()
Ja ik zwaai naar jou, waarom zwaai je niet terug?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:13 schreef RensAjacied het volgende:
ICT nerdje zit spastische bewegingen te maken tegen over mij in de kantine
Alleen dit keer wel in het voordeel van PSVquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
Als Ajax vanavond niet wint krijg je weer zo'n Hveen-Feyenoord situatie in de competitie
PSV verneukt het toch wel zelf voor die tijd dus Ajax wordt alsnog kampioen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen dit keer wel in het voordeel van PSV
Inderdaad, dan maar winnen vanavondquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen dit keer wel in het voordeel van PSV
Zou zomaar kunnen, veldspel van Ajax is ook wel beter, maar goed je moet wel scoren om te winnenquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV verneukt het toch wel zelf voor die tijd dus Ajax wordt alsnog kampioen.
Hoi McClaren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, veldspel van Ajax is ook wel beter, maar goed je moet wel scoren om te winnen
PSV laat het op dat vlak ook vaak genoeg liggen hoor waardoor wedstrijden onnodig spannend worden, maar om het goed te praten haalt iedereen dan maar het doelsaldo aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, veldspel van Ajax is ook wel beter, maar goed je moet wel scoren om te winnen
Maar geen enkele speler is ook beter geworden he. Dat vind ik het meest zorgwekkende ervan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV laat het op dat vlak ook vaak genoeg liggen hoor waardoor wedstrijden onnodig spannend worden, maar om het goed te praten haalt iedereen dan maar het doelsaldo aan
Alleen Strootman. Verder niemand nee. Ja je zou kunnen zeggen dat Wijnaldum meer scoort maar qua spel weinig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar geen enkele speler is ook beter geworden he. Dat vind ik het meest zorgwekkende ervan.
Dat klopt PSV begint pas relaxed te voetballen met 2 doelpunten voorsprong, tot die tijd is het voor jullie billenknijpenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV laat het op dat vlak ook vaak genoeg liggen hoor waardoor wedstrijden onnodig spannend worden, maar om het goed te praten haalt iedereen dan maar het doelsaldo aan
Vond vorig jaar Wijnaldum op het middenveld meer toevoegen. Kan me nog een wedstrijd herinneren tegen Twente (PSV speelde uit). Hij speelde Brama helemaal gek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen Strootman. Verder niemand nee. Ja je zou kunnen zeggen dat Wijnaldum meer scoort maar qua spel weinig.
3 doelpunten bij mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt PSV begint pas relaxed te voetballen met 2 doelpunten voorsprong, tot die tijd is het voor jullie billenknijpen
Zorgwekkender is dat je als team geen ontwikkeling doormaakt, is ook de beste manier om spelers beter te laten renderenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond vorig jaar Wijnaldum op het middenveld meer toevoegen. Kan me nog een wedstrijd herinneren tegen Twente (PSV speelde uit). Hij speelde Brama helemaal gek.
Maar als je een lijst maakt van spelers, dan is alleen Strootman beter geworden en dat is gewoon zorgwekkend.
Dat is altijd lekker koffie drinkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewoon. Lekkere morgen. Dikke deal gescoord al voor 9 uur. Goed begin.
Hoe is het met je gebit afgelopen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:33 schreef RensAjacied het volgende:
Moet echt eerder gaan slapen man. Half 3 slapen en half 7 weer op is echt niet meer te doen. Vooral omdat ik vandaag zo'n lange schooldag heb.
Lijkt me verstandig jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:33 schreef RensAjacied het volgende:
Moet echt eerder gaan slapen man. Half 3 slapen en half 7 weer op is echt niet meer te doen. Vooral omdat ik vandaag zo'n lange schooldag heb.
Vergeten afspraak te makenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe is het met je gebit afgelopen?
Met een beetje pech ergerquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vergeten afspraak te maken. Vanmiddag maar even doen. Nogsteeds niet zoals eerst, dus vrees dat ik misschien na jarenlange kwelling ervan nu weer een kut beugel moet dragen.
Of een operatie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vergeten afspraak te maken. Vanmiddag maar even doen. Nogsteeds niet zoals eerst, dus vrees dat ik misschien na jarenlange kwelling ervan nu weer een kut beugel moet dragen.
Botsing met een maat, kwam volop met zijn voorhoofd tegen mijn tanden aan, alleen mijn boventanden. Dus die moesten heel die klap opvangen. Fucking veel pijn de dag erna.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:38 schreef Geo4kant het volgende:
Wat heb je gedaan dan? Op je bek gevallen na het stappen?
ew...quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Botsing met een maat, kwam volop met zijn voorhoofd tegen mijn tanden aan, alleen mijn boventanden. Dus die moesten heel die klap opvangen. Fucking veel pijn de dag erna.
Nu het gevoel dat ze helemaal naar voren zijn geschoven. Bij 1 tand zie je in het tandvlees daarboven de wortel eruit steken
Mooi kut. Ga dan eens naar de tandarts manquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Botsing met een maat, kwam volop met zijn voorhoofd tegen mijn tanden aan, alleen mijn boventanden. Dus die moesten heel die klap opvangen. Fucking veel pijn de dag erna.
Nu het gevoel dat ze helemaal naar voren zijn geschoven. Bij 1 tand zie je in het tandvlees daarboven de wortel eruit steken
Ik weet niet hoe lelijk je bent maar je voortanden hebben er toch wel invloed op je aangezicht, kan van alles mis zijn met zenuwen die afsterven etc. Maar ja het is jouw hoofd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vergeten om te doenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mooi kut. Ga dan eens naar de tandarts man
Vergeten, geloof ik geen kut van maargoed het is jouw gebit. Je denkt er nu aan, pak de telefoon op en bel eens voor een afspraak dan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vergeten om te doen. Tandarts is ook gelijk mijn ortho. Hoop dat het snel herstelt. Had net zo'n mooi gebitje
Dat is nu juist het rare, je kan er totaal niks van zien. Ook als in de spiegel kijk zie je niks, alleen als ik heel goed kijk zie ik een stukje bij een hoektand erboven in het tandvlees iets wits uit steken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lelijk je bent maar je voortanden hebben er toch wel invloed op je aangezicht, kan van alles mis zijn met zenuwen die afsterven etc. Maar ja het is jouw hoofd.
Zit op school in de les man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vergeten, geloof ik geen kut van maargoed het is jouw gebit. Je denkt er nu aan, pak de telefoon op en bel eens voor een afspraak dan.
Dan bel je in de eerst volgende pauze.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zit op school in de les man.
Nee. Jij wel?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef RensAjacied het volgende:
Maar Geo heb je DV nog een keer goed aangestampt?
Vervelend he dat het onderwerp zo snel ophoud, dan komen we sneller terug bij jouw verantwoordelijkheden.quote:
Dus Steven zou gelogen hebben?quote:
Nogmaals aan de buitenkant is niets te zien.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vervelend he dat het onderwerp zo snel ophoud, dan komen we sneller terug bij jouw verantwoordelijkheden.
Hij zit inderdaad mis.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus Steven zou gelogen hebben?
Jaja.
Oke. Hoor het wel als je met een ontstoken bakkes rond loopt en zou willen dat je eerst was gegaanquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nogmaals aan de buitenkant is niets te zien.
Zal vandaag een afspraak makenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke. Hoor het wel als je met een ontstoken bakkes rond loopt en zou willen dat je eerst was gegaan
Ik ga het navragen, dus ik hoop voor jou dat je niet liegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal vandaag een afspraak maken
Mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mwuah ik weet niet wie ik moet geloven.
Goedzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zal vandaag een afspraak maken
Mwah. Ik zal er over nadenken.quote:
Wie is DV?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:46 schreef RensAjacied het volgende:
Maar Geo heb je DV nog een keer goed aangestampt?
quote:
Wie is dv dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Neukt Geo eindelijk met vrouwelijke fokkertjes ja?
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
Neukt Geo eindelijk met vrouwelijke fokkertjes ja?
Davy.quote:
Dat zou wel echt iets voor hun zijn he.quote:
Heb geen verkering met derquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Leuk dat je verkering hebt Geo alleen jammer dat het met die heks is.
Dat stimuleren ze juist.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef Caland het volgende:
Mag je wel verkering van je begeleider
Ik las 'Fotoboek van Usher'quote:
Zolang het alleen online isquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef Caland het volgende:
Mag je wel verkering van je begeleider
Nee, geen idee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je ging met Flippie toch Geo?
En tuurlijk is dat mens een heks heeft onze Rens toen laten bannen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |