Zou zomaar kunnen, veldspel van Ajax is ook wel beter, maar goed je moet wel scoren om te winnenquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV verneukt het toch wel zelf voor die tijd dus Ajax wordt alsnog kampioen.
Hoi McClaren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, veldspel van Ajax is ook wel beter, maar goed je moet wel scoren om te winnen
PSV laat het op dat vlak ook vaak genoeg liggen hoor waardoor wedstrijden onnodig spannend worden, maar om het goed te praten haalt iedereen dan maar het doelsaldo aanquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, veldspel van Ajax is ook wel beter, maar goed je moet wel scoren om te winnen
Maar geen enkele speler is ook beter geworden he. Dat vind ik het meest zorgwekkende ervan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV laat het op dat vlak ook vaak genoeg liggen hoor waardoor wedstrijden onnodig spannend worden, maar om het goed te praten haalt iedereen dan maar het doelsaldo aan
Alleen Strootman. Verder niemand nee. Ja je zou kunnen zeggen dat Wijnaldum meer scoort maar qua spel weinig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar geen enkele speler is ook beter geworden he. Dat vind ik het meest zorgwekkende ervan.
Dat klopt PSV begint pas relaxed te voetballen met 2 doelpunten voorsprong, tot die tijd is het voor jullie billenknijpenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
PSV laat het op dat vlak ook vaak genoeg liggen hoor waardoor wedstrijden onnodig spannend worden, maar om het goed te praten haalt iedereen dan maar het doelsaldo aan
Vond vorig jaar Wijnaldum op het middenveld meer toevoegen. Kan me nog een wedstrijd herinneren tegen Twente (PSV speelde uit). Hij speelde Brama helemaal gek.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alleen Strootman. Verder niemand nee. Ja je zou kunnen zeggen dat Wijnaldum meer scoort maar qua spel weinig.
3 doelpunten bij mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat klopt PSV begint pas relaxed te voetballen met 2 doelpunten voorsprong, tot die tijd is het voor jullie billenknijpen
Zorgwekkender is dat je als team geen ontwikkeling doormaakt, is ook de beste manier om spelers beter te laten renderenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vond vorig jaar Wijnaldum op het middenveld meer toevoegen. Kan me nog een wedstrijd herinneren tegen Twente (PSV speelde uit). Hij speelde Brama helemaal gek.
Maar als je een lijst maakt van spelers, dan is alleen Strootman beter geworden en dat is gewoon zorgwekkend.
Dat is altijd lekker koffie drinkenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:27 schreef Lange_Lans het volgende:
Gewoon. Lekkere morgen. Dikke deal gescoord al voor 9 uur. Goed begin.
Hoe is het met je gebit afgelopen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:33 schreef RensAjacied het volgende:
Moet echt eerder gaan slapen man. Half 3 slapen en half 7 weer op is echt niet meer te doen. Vooral omdat ik vandaag zo'n lange schooldag heb.
Lijkt me verstandig jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:33 schreef RensAjacied het volgende:
Moet echt eerder gaan slapen man. Half 3 slapen en half 7 weer op is echt niet meer te doen. Vooral omdat ik vandaag zo'n lange schooldag heb.
Vergeten afspraak te makenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe is het met je gebit afgelopen?
Met een beetje pech ergerquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vergeten afspraak te maken. Vanmiddag maar even doen. Nogsteeds niet zoals eerst, dus vrees dat ik misschien na jarenlange kwelling ervan nu weer een kut beugel moet dragen.
Of een operatie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vergeten afspraak te maken. Vanmiddag maar even doen. Nogsteeds niet zoals eerst, dus vrees dat ik misschien na jarenlange kwelling ervan nu weer een kut beugel moet dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |