Het schijnt dat Hansie thuis met broekjes gooit i.p.v jasjesquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Sophie heeft de broek aan in huis. Hans heeft 't broekie uit zoals het een VI analist betaamt.
Toetsenbord en oordopjes. Houd je het voor mij in de gaten? Ik ga nu naar bed namelijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:02 schreef TwenteFC het volgende:
Ibood hunt is trouwens bezig http://www.ibood.com/nl/nl/
Klasse ventjequote:Op woensdag 27 februari 2013 02:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga ook pleite ja toch ouwe reuzen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toetsenbord en oordopjes. Houd je het voor mij in de gaten? Ik ga nu naar bed namelijk.
Welterustenquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Toetsenbord en oordopjes. Houd je het voor mij in de gaten? Ik ga nu naar bed namelijk.
Ik zal je morgen vertellen of ze voorbij zijn gekomen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:50 schreef Saind het volgende:
Ik voel me echt 13, net de chick waar ik verliefd op ben gesmst en zit op antwoord te wachten![]()
Ja ik zwaai naar jou, waarom zwaai je niet terug?quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:13 schreef RensAjacied het volgende:
ICT nerdje zit spastische bewegingen te maken tegen over mij in de kantine
Alleen dit keer wel in het voordeel van PSVquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:46 schreef Tarado het volgende:
Als Ajax vanavond niet wint krijg je weer zo'n Hveen-Feyenoord situatie in de competitie
PSV verneukt het toch wel zelf voor die tijd dus Ajax wordt alsnog kampioen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 08:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen dit keer wel in het voordeel van PSV
Inderdaad, dan maar winnen vanavondquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:49 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Alleen dit keer wel in het voordeel van PSV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |