Plaatjes van taarten dm'en, dat komt ook heel attent over.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stuur tot de dag van vandaag dagelijks een glitterplaatje naar Yvonne. Dus de volgende mod bij het vrijkomen van een vacature moge wel duidelijk zijn,
Kluivert.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Als ik een leuke naam weet krijgt de hond van mijn chick die naam, help jongens.
Je bent te vaag als user LR. Je wilt niet in discussie gaan met users. Dan houdt 't snel op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stuur tot de dag van vandaag dagelijks een glitterplaatje naar Yvonne. Dus de volgende mod bij het vrijkomen van een vacature moge wel duidelijk zijn,
En waarom ligt Youtube eruit![]()
Henkquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Als ik een leuke naam weet krijgt de hond van mijn chick die naam, help jongens.
Fikkie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Gaat nog werken ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Is niet waar, maar ik ga er ook niet meer op in. Wat jou weer in het gelijk stelt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent te vaag als user LR. Je wilt niet in discussie gaan met users. Dan houdt 't snel op.
Wees eens creatief man. Wat is dit nou? Zorg iig dat er een hoge toon in zit. Een 'ie' werkt vaak goed bij honden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Johnquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Ik weet niet of ik 'm nu wel of niet grappig vind. Ik heb deze namelijk zelf al eens in zo'n topic gemaakt.quote:
Hermanquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Clasiequote:Op woensdag 27 februari 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees eens creatief man. Wat is dit nou? Zorg iig dat er een hoge toon in zit. Een 'ie' werkt vaak goed bij honden.
We beginnen echt op elkaar te lijken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 'm nu wel of niet grappig vind. Ik heb deze namelijk zelf al eens in zo'n topic gemaakt.
Ga maar op mij in door me te negeren. Dan heb je hem precies waar je m niet hebben wilt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet waar, maar ik ga er ook niet meer op in. Wat jou weer in het gelijk stelt.
nu ben ik in de war.
Hansie Hansie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees eens creatief man. Wat is dit nou? Zorg iig dat er een hoge toon in zit. Een 'ie' werkt vaak goed bij honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domme honden hebben zo hun grappige eigenschappen, maar je band met het beest zal uiteindelijk tegenvallen.quote:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddagquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou m'n hond Gaston noemen. Dan moet 't wel zo'n kleine bulldog zijn natuurlijk.
Johannes is allang niet meer op Fok! geweest. Vind hij VI nog wel leuk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga maar op mij in door me te negeren. Dan heb je hem precies waar je m niet hebben wilt.
Is dat zo'n potje voor 3 euro waar je dagelijkse hoeveelheid groente en fruit in zou moeten zitten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes is allang niet meer op Fok! geweest. Vind hij VI nog wel leuk?
Als je er vervolgens op ingaat maak je het mij wel heel moeilijk...quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat zo'n potje voor 3 euro waar je dagelijkse hoeveelheid groente en fruit in zou moeten zitten?
Jeremain.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Ik ga er nadrukkelijk op in maar ontwijk de vraag door te negeren wat je niet wilde wat ik zou zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je er vervolgens op ingaat maak je het mij wel heel moeilijk...
Je spreekt mijn en haar naam het zelfde uit, nee bedankt dus. Is al awkward genoeg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
Geef je hond gewoon dezelfde naam als je vriendin. Zorgt voor mooie verontwaardigde blikken als je je hond roept of wil laten zitten.
Typischquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je spreekt mijn en haar naam het zelfde uit, nee bedankt dus. Is al awkward genoeg.
Typischquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je spreekt mijn en haar naam het zelfde uit, nee bedankt dus. Is al awkward genoeg.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van mij mag de kou weleens stoppen. Al maakt het van Delft best een schilder waardig landschap.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga er nadrukkelijk op in maar ontwijk de vraag door te negeren wat je niet wilde wat ik zou zeggen.
René en Renée?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar mocht ik je toch per ongeluk wakker maken dan maak ik het goed met je.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe je stil als je naar boven komt?
Moet Robin zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar mocht ik je toch per ongeluk wakker maken dan maak ik het goed met je.![]()
Welterusten.
Als ik zo'n naam had zou ik dat blijven ontkennen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Gevonden, Typisch zijn naam is Sacha. Geen dank mensen
Hoe uit te spreken? Sagga?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Gevonden, Typisch zijn naam is Sacha. Geen dank mensen
Dat dacht ik altijd bij Sascha met een s er nog tussen. Maar dit zal wel de nieuwe spelling zijn.quote:
Sasha Visser met de uiterlijke verzorging + jas van Sasha de Boer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het gaat hier om Sascha Visser en Sascha de Boer.
Tijd voor beter weer inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Alsof dat een mogelijkheid is met een dusdanig mooie zomerjas.
Er zijn tegenwoordig ook mensen die consequent "maan","woens" etc in plaats van maandag,woensdag typen. Dus niks verbaast mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik altijd bij Sascha met een s er nog tussen. Maar dit zal wel de nieuwe spelling zijn.
Ik zou er lekker mee in een hotelkamertje gaan liggen. En HELEMAAL uit elkaar trekken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ze mij bij Wakker Nederland naar het huidige weer zouden vragen zou ik zeggen: "Kutweer." Ook zou ik lonken naar Merel Westrik en collega.
Er schijnt ook iemand te bestaan die "Jhon van Beukering" heet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat dacht ik altijd bij Sascha met een s er nog tussen. Maar dit zal wel de nieuwe spelling zijn.
Ik ga er ook gewoon in mee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:58 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Er zijn tegenwoordig ook mensen die consequent "maan","woens" etc in plaats van maandag,woensdag typen. Dus niks verbaast mij.
Typfoutje bij het gemeentehuis. Foutje moet kunnen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Er schijnt ook iemand te bestaan die "Jhon van Beukering" heet.
Lijkt me ook een foutje.
Klaarleggen, met een aanloopje en dan de flikflak en het vogelnestjes, en daarna op z'n hondjes omdat je er zo leuk bij kan blaffen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou er lekker mee in een hotelkamertje gaan liggen. En HELEMAAL uit elkaar trekken.
En dan afvegen aan het gordijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaarleggen, met een aanloopje en dan de flikflak en het vogelnestjes, en daarna op z'n hondjes omdat je er zo leuk bij kan blaffen.
Hoi Hansie hansie, wel leuk dat ook bij Wakker Nederland Sophie al na 10 seconden viel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Klaarleggen, met een aanloopje en dan de flikflak en het vogelnestjes, en daarna op z'n hondjes omdat je er zo leuk bij kan blaffen.
En Sophie staat toch na Daphne en Nicolette op 3.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Hansie hansie, wel leuk dat ook bij Wakker Nederland Sophie al na 10 seconden viel.
Edit: Even terugkijkenhttp://www.omroepwnl.nl/v(...)dag-7-december_71212 vanaf 1:28 WAAROM TOCH DIE OVERACTING.
Hansie Hansiequote:Op woensdag 27 februari 2013 02:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Hansie hansie, wel leuk dat ook bij Wakker Nederland Sophie al na 10 seconden viel.
Edit: Even terugkijkenhttp://www.omroepwnl.nl/v(...)dag-7-december_71212 vanaf 1:28 WAAROM TOCH DIE OVERACTING.
Zou dat ook jouw keuze zijn, ouwe reus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En Sophie staat toch na Daphne en Nicolette op 3.
Nou dat weet ik niet, maar al staat hun man er naast te huilen ik zou ze zo doen hoor.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou dat ook jouw keuze zijn, ouwe reus?
Een beetje ordinair is toch altijd wel lekker hèquote:Op woensdag 27 februari 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet, maar al staat hun man er naast te huilen ik zou ze zo doen hoor.
Hij moet ook zijn energie kwijt. Blijkbaar mag hij er nooit op bij Sophie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Blijft ook mooi. Hij wordt uitgenodigd voor een dusdanig kwalijke zaak, maar zet zichzelf eerst even 5 minuten in het middelpunt voor wat overacting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |