Plaatjes van taarten dm'en, dat komt ook heel attent over.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stuur tot de dag van vandaag dagelijks een glitterplaatje naar Yvonne. Dus de volgende mod bij het vrijkomen van een vacature moge wel duidelijk zijn,
Kluivert.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Als ik een leuke naam weet krijgt de hond van mijn chick die naam, help jongens.
Je bent te vaag als user LR. Je wilt niet in discussie gaan met users. Dan houdt 't snel op.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik stuur tot de dag van vandaag dagelijks een glitterplaatje naar Yvonne. Dus de volgende mod bij het vrijkomen van een vacature moge wel duidelijk zijn,
En waarom ligt Youtube eruit![]()
Henkquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Als ik een leuke naam weet krijgt de hond van mijn chick die naam, help jongens.
Fikkie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Gaat nog werken ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Is niet waar, maar ik ga er ook niet meer op in. Wat jou weer in het gelijk stelt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent te vaag als user LR. Je wilt niet in discussie gaan met users. Dan houdt 't snel op.
Wees eens creatief man. Wat is dit nou? Zorg iig dat er een hoge toon in zit. Een 'ie' werkt vaak goed bij honden.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Johnquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Ik weet niet of ik 'm nu wel of niet grappig vind. Ik heb deze namelijk zelf al eens in zo'n topic gemaakt.quote:
Hermanquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Clasiequote:Op woensdag 27 februari 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees eens creatief man. Wat is dit nou? Zorg iig dat er een hoge toon in zit. Een 'ie' werkt vaak goed bij honden.
We beginnen echt op elkaar te lijken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik 'm nu wel of niet grappig vind. Ik heb deze namelijk zelf al eens in zo'n topic gemaakt.
Ga maar op mij in door me te negeren. Dan heb je hem precies waar je m niet hebben wilt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is niet waar, maar ik ga er ook niet meer op in. Wat jou weer in het gelijk stelt.
nu ben ik in de war.
Hansie Hansie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees eens creatief man. Wat is dit nou? Zorg iig dat er een hoge toon in zit. Een 'ie' werkt vaak goed bij honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domme honden hebben zo hun grappige eigenschappen, maar je band met het beest zal uiteindelijk tegenvallen.quote:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddagquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou m'n hond Gaston noemen. Dan moet 't wel zo'n kleine bulldog zijn natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |