quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wees eens creatief man. Wat is dit nou? Zorg iig dat er een hoge toon in zit. Een 'ie' werkt vaak goed bij honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Domme honden hebben zo hun grappige eigenschappen, maar je band met het beest zal uiteindelijk tegenvallen.quote:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemiddagquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:42 schreef kapiteintje het volgende:
Ik zou m'n hond Gaston noemen. Dan moet 't wel zo'n kleine bulldog zijn natuurlijk.
Johannes is allang niet meer op Fok! geweest. Vind hij VI nog wel leuk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga maar op mij in door me te negeren. Dan heb je hem precies waar je m niet hebben wilt.
Is dat zo'n potje voor 3 euro waar je dagelijkse hoeveelheid groente en fruit in zou moeten zitten?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Johannes is allang niet meer op Fok! geweest. Vind hij VI nog wel leuk?
Als je er vervolgens op ingaat maak je het mij wel heel moeilijk...quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat zo'n potje voor 3 euro waar je dagelijkse hoeveelheid groente en fruit in zou moeten zitten?
Jeremain.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:39 schreef Typisch het volgende:
Als ik een leuke naam weet krijgt de hond van mijn chick die naam, help jongens.
Ik ga er nadrukkelijk op in maar ontwijk de vraag door te negeren wat je niet wilde wat ik zou zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je er vervolgens op ingaat maak je het mij wel heel moeilijk...
Je spreekt mijn en haar naam het zelfde uit, nee bedankt dus. Is al awkward genoeg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:45 schreef kapiteintje het volgende:
Geef je hond gewoon dezelfde naam als je vriendin. Zorgt voor mooie verontwaardigde blikken als je je hond roept of wil laten zitten.
Typischquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je spreekt mijn en haar naam het zelfde uit, nee bedankt dus. Is al awkward genoeg.
Typischquote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je spreekt mijn en haar naam het zelfde uit, nee bedankt dus. Is al awkward genoeg.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van mij mag de kou weleens stoppen. Al maakt het van Delft best een schilder waardig landschap.quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga er nadrukkelijk op in maar ontwijk de vraag door te negeren wat je niet wilde wat ik zou zeggen.
René en Renée?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |