Dat respect-gezeik was ook symboolpolitiek van de bovenste plank.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, 3 is wel goed imo. Zeker na al dat respect-gezeik van de knvb konden ze dit niet laten gaan.
Weet ik, maar daardoor konden ze dit niet laten gaan zonder zichzelf helemaal ongeloofwaardig te maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat respect-gezeik was ook symboolpolitiek van de bovenste plank.
dit vind ik echt heel gemeenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
Ik kan het goed vinden met Caland.
Als iemand overigens TT-suggesties heeft, vooral als ze denigrerend zijn over Tyron, hoor ik ze graag.
Camp au!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
Als iemand overigens TT-suggesties heeft, vooral als ze denigrerend zijn over Tyron, hoor ik ze graag.
Hoi rens,quote:
Tyron is een oenemeloen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
Op de app?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi rens,
Ik was te werk moet je nog terug Whappen hoor.
Hoe vind je mijn profielfoto?
Ik heb een hekel aan schijnvertoningen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar daardoor konden ze dit niet laten gaan zonder zichzelf helemaal ongeloofwaardig te maken.
We hebben zo onze momenten. Maar goed vinden gaat mij wat te ver.quote:
Tyron, user met de laagste IQ van VBL.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
elke keer als eriksen een corner moet nemen bukt hij ook om de bal te pakken tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyron, ik heb gelezen dat er een foto van Eriksen is dat hij gebukt staat. Hoelang heb je daar al naar gekeken?
Wat zijn dit voor homo praktijken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi rens,
Ik was te werk moet je nog terug Whappen hoor.
Hoe vind je mijn profielfoto?
Dit voelt als een mes in mijn rug.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben zo onze momenten. Maar goed vinden gaat mij wat te ver.
Godver, m'n geluid stond hard.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiV
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor homo praktijken?
Jij hebt het IQ van een pinda, dus je moet stil zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyron, user met de laagste IQ van VBL.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt het IQ van een pinda, dus je moet stil zijn.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutprogramma. Veel doorzichtiger en nepper krijg je de goochelaars niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Caland het volgende:
Dat dynamo op discovery is echt ongelofelijk vaag. Echt iets voor Kapi.
Ik snap er niks van G.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutprogramma. Veel doorzichtiger en nepper krijg je de goochelaars niet.
Kanker nep ja. Er was een tijd dat Discovery het kijken waard was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Caland het volgende:
Dat dynamo op discovery is echt ongelofelijk vaag. Echt iets voor Kapi.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanker nep ja. Er was een tijd dat Discovery het kijken waard was.
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had hem op zijn taalfout gewezen dan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik accepteer de tekortkomingen van Smoofie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had hem op zijn taalfout gewezen dan.
De quotient, dus de intelligence quotient, dus de IQ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had hem op zijn taalfout gewezen dan.
Misschien is hij een ginger?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom heb je een ginger als PF op Whatsapp Tjacka?
Vrienden zeggen dat ik op hem lijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom heb je een ginger als PF op Whatsapp Tjacka?
Who the fuck is dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
tyron.
In de straten van Tilburg hoor je niks anders.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duidelijk niet in de randstad opgegroeid.
Je bent er de rest van de dag niet? Mooi.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, het was mij weer een waar genoegen om te bekvechten met jullie. Ik kijk al uit naar morgen.
gr gr
Stevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie geef ook je nummer swa. Samen met Tjacka en Steven in de Ajax groepsgesprek![]()
Tegenhanger van Sjaak, Caland etc.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, het was mij weer een waar genoegen om te bekvechten met jullie. Ik kijk al uit naar morgen.
gr gr
quote:
J0rdiii zijn echte naam.quote:
Dit komt niet uit Tilburg jongen, pas op met wat je zegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de straten van Tilburg hoor je niks anders.
We kunnen weer ademen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
gr gr
Caland zit niet bij ons.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie geef ook je nummer swa. Samen met Tjacka en Steven in de Ajax groepsgesprek![]()
Nobody cares.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
J0rdii en ik zijn uit elkaar gegroeid.
Boeiend man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
J0rdii en ik zijn uit elkaar gegroeid.
Boter op je brood heeft geen toevoeging man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
waarom boter op je brood doen als er niks op hoeft te plakken?
Ik date niet met mensen van het internet man, sorry.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Nobody cares mijn nobody cares reactie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik. Net zoals met jouw reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |