Dat respect-gezeik was ook symboolpolitiek van de bovenste plank.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meh, 3 is wel goed imo. Zeker na al dat respect-gezeik van de knvb konden ze dit niet laten gaan.
Weet ik, maar daardoor konden ze dit niet laten gaan zonder zichzelf helemaal ongeloofwaardig te maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat respect-gezeik was ook symboolpolitiek van de bovenste plank.
dit vind ik echt heel gemeenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
Ik kan het goed vinden met Caland.
Als iemand overigens TT-suggesties heeft, vooral als ze denigrerend zijn over Tyron, hoor ik ze graag.
Camp au!quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
Als iemand overigens TT-suggesties heeft, vooral als ze denigrerend zijn over Tyron, hoor ik ze graag.
Hoi rens,quote:
Tyron is een oenemeloen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
Op de app?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi rens,
Ik was te werk moet je nog terug Whappen hoor.
Hoe vind je mijn profielfoto?
Ik heb een hekel aan schijnvertoningen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik, maar daardoor konden ze dit niet laten gaan zonder zichzelf helemaal ongeloofwaardig te maken.
We hebben zo onze momenten. Maar goed vinden gaat mij wat te ver.quote:
Tyron, user met de laagste IQ van VBL.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef GGMM het volgende:
elke keer als eriksen een corner moet nemen bukt hij ook om de bal te pakken tochquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyron, ik heb gelezen dat er een foto van Eriksen is dat hij gebukt staat. Hoelang heb je daar al naar gekeken?
Wat zijn dit voor homo praktijken?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi rens,
Ik was te werk moet je nog terug Whappen hoor.
Hoe vind je mijn profielfoto?
Dit voelt als een mes in mijn rug.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben zo onze momenten. Maar goed vinden gaat mij wat te ver.
Godver, m'n geluid stond hard.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiV
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor homo praktijken?
Jij hebt het IQ van een pinda, dus je moet stil zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Tyron, user met de laagste IQ van VBL.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt het IQ van een pinda, dus je moet stil zijn.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutprogramma. Veel doorzichtiger en nepper krijg je de goochelaars niet.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Caland het volgende:
Dat dynamo op discovery is echt ongelofelijk vaag. Echt iets voor Kapi.
Ik snap er niks van G.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kutprogramma. Veel doorzichtiger en nepper krijg je de goochelaars niet.
Kanker nep ja. Er was een tijd dat Discovery het kijken waard was.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef Caland het volgende:
Dat dynamo op discovery is echt ongelofelijk vaag. Echt iets voor Kapi.
Dit.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kanker nep ja. Er was een tijd dat Discovery het kijken waard was.
Nee.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Had hem op zijn taalfout gewezen dan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik accepteer de tekortkomingen van Smoofie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had hem op zijn taalfout gewezen dan.
De quotient, dus de intelligence quotient, dus de IQ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had hem op zijn taalfout gewezen dan.
Misschien is hij een ginger?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom heb je een ginger als PF op Whatsapp Tjacka?
Vrienden zeggen dat ik op hem lijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
Waarom heb je een ginger als PF op Whatsapp Tjacka?
Who the fuck is dat?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
tyron.
In de straten van Tilburg hoor je niks anders.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duidelijk niet in de randstad opgegroeid.
Je bent er de rest van de dag niet? Mooi.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, het was mij weer een waar genoegen om te bekvechten met jullie. Ik kijk al uit naar morgen.
gr gr
Stevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie geef ook je nummer swa. Samen met Tjacka en Steven in de Ajax groepsgesprek![]()
Tegenhanger van Sjaak, Caland etc.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, het was mij weer een waar genoegen om te bekvechten met jullie. Ik kijk al uit naar morgen.
gr gr
quote:
J0rdiii zijn echte naam.quote:
Dit komt niet uit Tilburg jongen, pas op met wat je zegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de straten van Tilburg hoor je niks anders.
We kunnen weer ademen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
gr gr
Caland zit niet bij ons.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie geef ook je nummer swa. Samen met Tjacka en Steven in de Ajax groepsgesprek![]()
Nobody cares.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
J0rdii en ik zijn uit elkaar gegroeid.
Boeiend man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
J0rdii en ik zijn uit elkaar gegroeid.
Boter op je brood heeft geen toevoeging man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
waarom boter op je brood doen als er niks op hoeft te plakken?
Ik date niet met mensen van het internet man, sorry.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Nobody cares mijn nobody cares reactie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik. Net zoals met jouw reactie.
Maakt het minder droog.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Boter op je brood heeft geen toevoeging man.
Boter met smeerworst.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
Boter is sowieso teveel moeite, beleg erop en dubbelvouwen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
Nee, steven is jordii reactie.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nobody cares mijn nobody cares reactie?
Ik lees net dat je eruit bent gekickt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik date niet met mensen van het internet man, sorry.
Boter met jam.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
Gewoon aardbei, nigga.quote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel hoor, die vond ik hartstikke leuk.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Dat komt voornamelijk omdat ik geen whatsapp heb.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze proberen onze awesomeness te evenaren. Never gonna work.
Je moet wat he, als ajacied.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze proberen onze awesomeness te evenaren. Never gonna work.
Sabrosa ook niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk omdat ik geen whatsapp heb.
Jullie zullen nooit voelen hoe het is om voor een club te zijn die succes heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Hoe kan je nou geen whatsapp hebben man, ben je ouder dan 40?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk omdat ik geen whatsapp heb.
Wat voor een merk?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef Typisch het volgende:
mijn vriendin heeft een hondje gekocht met haar huisgenoten, bazenbeestje
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jullie zullen nooit voelen hoe het is om voor een club te zijn die succes heeft.Waarom zo stoer doen met jullie bekertje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |