In de straten van Tilburg hoor je niks anders.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Duidelijk niet in de randstad opgegroeid.
Je bent er de rest van de dag niet? Mooi.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, het was mij weer een waar genoegen om te bekvechten met jullie. Ik kijk al uit naar morgen.
gr gr
Stevenquote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie geef ook je nummer swa. Samen met Tjacka en Steven in de Ajax groepsgesprek![]()
Tegenhanger van Sjaak, Caland etc.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
Nou jongens, het was mij weer een waar genoegen om te bekvechten met jullie. Ik kijk al uit naar morgen.
gr gr
quote:
J0rdiii zijn echte naam.quote:
Dit komt niet uit Tilburg jongen, pas op met wat je zegt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
In de straten van Tilburg hoor je niks anders.
We kunnen weer ademen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
gr gr
Caland zit niet bij ons.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Smoofie geef ook je nummer swa. Samen met Tjacka en Steven in de Ajax groepsgesprek![]()
Nobody cares.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
J0rdii en ik zijn uit elkaar gegroeid.
Boeiend man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
J0rdii en ik zijn uit elkaar gegroeid.
Boter op je brood heeft geen toevoeging man.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:19 schreef Typisch het volgende:
waarom boter op je brood doen als er niks op hoeft te plakken?
Ik date niet met mensen van het internet man, sorry.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:16 schreef RensAjacied het volgende:
Nobody cares mijn nobody cares reactie?quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Weet ik. Net zoals met jouw reactie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |