Best wel ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
Dan voel je je even kut als je in die luchtballon zit.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef Slobeend het volgende:
Thieme breekt een lans voor het kutvlees.
dat zijn teksten!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Joop zit 4 uur in de auto en houdt van 1 uur zijn mond dicht.
Dan zeg ik altijd: Joop blijf lekker thuis en schenk een wijntje in met je vrouw.
Even, ja. Je bent zo beneden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef TwenteFC het volgende:
Dan voel je je even kut als je in die luchtballon zit.
Joop is zo'n type dat pas de waarheid zegt als hij een halve liter jenever in zijn mik heeft. Nou, ik ga gewoon ergens zitten en dan zeg ik wat ik er over vind.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
Joop zit 4 uur in de auto en houdt van 1 uur zijn mond dicht.
Dan zeg ik altijd: Joop blijf lekker thuis en schenk een wijntje in met je vrouw.
Die was goed he, als die hobbit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:33 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Morgan Freeman is aan lager wal geraakt.
Mannen die naar Oprah kijkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dit een nieuwe rage noemenDie van oprah zag ik 2 jaar geleden
Dat is in sommige landen altijd al zo geweest..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:32 schreef DrDentz het volgende:
Dan wordt vlees een delicatesse voor de rijken? ...
Zat Jan Boskamp daar niet in?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was goed he, als die hobbit.
Koffietijd voor mannen!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk ook naar koffietijd.
De Geitversie van Oprah doen ze niet in haar eigen show hoorquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Zat Jan Boskamp daar niet in?
Waarschijnlijk zal zijn vader ook Turks praten. Dan is zijn moedertaal Turks.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef egeltje1985 het volgende:
Moedertaal is niet de taal die je leert van je moeder. Kan wel, maar hoeft niet.
Inderdaad, gewoon betalen van je eigen uitkering!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:35 schreef Van_Poppel het volgende:
Als het zelf betaald prima, maar laat hier niet de belastingbetaler voor opdraaien.
Kooijemansquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef RensAjacied het volgende:
Hij doet mij denken aan meneer plakhaar.
[ afbeelding ]
Bah, helemaal mee eens. Zijn hele houding ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef RubenSosa het volgende:
flikker dan lekker naar turkije terug. Gatverdamme man!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef GGMM het volgende:
Die achtergrond doet me denken aan het watermerk van mrstylo.
I tink hies from the Nedderlends.quote:
Ook wel de snorlax type.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:36 schreef alors het volgende:
Als zijn moeder een snor heeft, en die kans is niet gering, is het dan nog wel een moedertaal?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef GGMM het volgende:
Die achtergrond doet me denken aan het watermerk van mrstylo.
Die Ronaldo. Poh.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Abed het volgende:
Iemand Real Madrid nog gezien? Ohh die gassies kunnen echt ballen he?
Zag je die aanname van Ronaldo? Zo op zijn stropdas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Abed het volgende:
Man man man das niet te geloven joh euziel ha je m gezien?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:37 schreef Abed het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |