Heej wat is deze?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had ook gehoopt op zo'n ordinair Karina-accent
Jij praat toch plat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij praat toch plat?Best wel ja. Ze doen me weleens na op mijn werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het lijkt er wel op maar niet ZO erg hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij gaf toe dat je accent op dat van die fietsenmaker leek.
Inderdaad,quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jij gaf toe dat je accent op dat van die fietsenmaker leek.
Plan en Amsterdams. Dubbel erg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Best wel ja. Ze doen me weleens na op mijn werk
Denk het nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef rene90 het volgende:
Asiel krijgt gelijk, lijkt me een duidelijke zaak.
Hij is als een normale man zijn lul achterna gegaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:31 schreef alors het volgende:
Ook niet gecastreerd, dan vraag je er wel om dat ze weglopen he.
Beetje rare tetten ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef matthijst het volgende:
Lelijke bek zeg, dat wijf van het asiel.
Op basis waarvan? Het asiel heeft 2 weken en daarna mag de kat worden doorverkocht. Het asiel heeft gecheckt of het beestje gechipt is en de eigenaar heeft zelf de verantwoordelijkheid om langs te gaan bij het asiel. Dat heeft ze niet gedaan dus klaar.quote:
Daar heeft hij bij de volgende eigenaar in ieder geval geen last meer van.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij is als een normale man zijn lul achterna gegaan.
Man met oorbellenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef marcodej het volgende:
Is ding naast asielhoudster een man of een vrouw?
Na 2 uur.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef arjan1212 het volgende:
Een dier dat langer dan 2 dagen in het asiel zit word toch vergast?
Alsof strakgetrokkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:32 schreef matthijst het volgende:
Lelijke bek zeg, dat wijf van het asiel.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef arjan1212 het volgende:
Een dier dat langer dan 2 dagen in het asiel zit word toch vergast?
Volgens mij moet je gevonden eigendom langer in bewaring houden, maarja ik ben geen advocaatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:33 schreef rene90 het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Het asiel heeft 2 weken en daarna mag de kat worden doorverkocht. Het asiel heeft gecheckt of het beestje gechipt is en de eigenaar heeft zelf de verantwoordelijkheid om langs te gaan bij het asiel. Dat heeft ze niet gedaan dus klaar.
Tevens heeft de nieuwe eigenaar de kat ter goede trouw gekocht.
Lekker caps-locken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef Jor_Dii het volgende:
'T IS EEN SCHAT VAN EEN KATJUHHHHHH! ZWARE VAN NELLE!!!!
Nope 2 weken, is een regeling met de gemeente ofzo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gevonden eigendom langer in bewaring houden, maarja ik ben geen advocaat
Niet bij asieldieren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:34 schreef davo1979 het volgende:
[..]
Volgens mij moet je gevonden eigendom langer in bewaring houden, maarja ik ben geen advocaat
Het levert wel leuke TV opquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:36 schreef Karina het volgende:
Voor dit hoeft hij eigenlijk natuurlijk helemaal niet langs te gaan.
Echtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eind volgende week weer 15 graden
Dit is geen helingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:35 schreef alors het volgende:
Ik vind het wel raar dat de koop niet ongedaan kan worden gemaakt omdat die kat 'ter goeder trouw' is gekocht, dat is bij heling toch ook zo en dat kan het wel.
GMTA!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:37 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft dit met de zaak te maken?
Nogal ja, het lijkt nu meer een verkapte campagne voor het chippen van katten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:37 schreef tralalala het volgende:
Wat heeft dit met de zaak te maken?
Tja, ik zou mijn puppy hont ook niet kwijt willen als ik hem al een paar dagen had.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:37 schreef alors het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet dat die mensen die de kat gekocht hadden hem niet terug wilden geven, tegen vergoeding uiteraard. Als ze er echt na twee weken achter kwam dan hadden die mensen hem dus hooguit een paar dagen.
Ik vind een hond iets anders dan een kat, waarom precies weet ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Tja, ik zou mijn puppy hont ook niet kwijt willen als ik hem al een paar dagen had.
Drie dagen, zeiden zequote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:37 schreef alors het volgende:
Ik snap eigenlijk ook niet dat die mensen die de kat gekocht hadden hem niet terug wilden geven, tegen vergoeding uiteraard. Als ze er echt na twee weken achter kwam dan hadden die mensen hem dus hooguit een paar dagen.
Ik niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind een hond iets anders dan een kat, waarom precies weet ik niet.
Niet dusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:36 schreef tralalala het volgende:
[..]
Eind volgende week weer 15 graden
Denk je eens iets goed te doen door een kat te kopen uit het asiel en dan wordt je vervolgens gebeld of de kat terug kan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:40 schreef Stefan het volgende:
[..]
Drie dagen, zeiden ze
Dat gezin heeft groot gelijk
Waar had je die gevonden?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik vond een hond ook anders, die vind ik eng
Katten zijn malserquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik vond een hond ook anders, die vind ik eng
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:40 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Niet dushttp://www.buienradar.nl/(...)t=5.09&lon=51.56&p=2
Preciesquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:40 schreef tralalala het volgende:
[..]
Denk je eens iets goed te doen door een kat te kopen uit het asiel en dan wordt je vervolgens gebeld of de kat terug kan.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef matthijst het volgende:
Pfff, diedomme Belg die sluit katten in de kelder op. Vuule Dutroux
Krijg je hem wel geënt, gecastreerd en gechipt voor, kun je zelf niet goedkoper doen hoor, ook al is je kat gratis gekregen.quote:
Stenders is een groot fan, dat mag toch wel bekend verondersteld worden. Elke vrijdag besteed-ie aandacht aan de Rijdende Rechter.quote:
Haha, daar had ik nog niet eens aan gedacht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:44 schreef alors het volgende:
Stenders doet altijd Rijdende rechter prank en belt dan mensen met fragmentjes van Mr Frank, epischEn hij vind dat gewoon tof dus hebben ze geregeld dat hij bij de show mocht zijn.
Zal gezellig worden in de ambtswoningquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
Die kat bij de burgemeester in bewaring gevenHij ziet je aankomen.
quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:45 schreef Karina het volgende:
Kunnen FOK!kers nog een voorbeeld aan nemen: kilometers lopen om vrouwen te bevruchten.
Of een dagje vrij van schoolquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:46 schreef SecretStoryWous het volgende:
Waarom moet dat kind steeds met ma op de voorgrond? Dat kind heeft er zelf geen eens zin in, gewoon een poging om medelijden te krijgen ofzo?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:47 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Katten geboren in het wild kunnen in het wild overleven, niks aan de hand.
Is pigment volgens mij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft die rooie bakkebaarden?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:46 schreef StephanL het volgende:
[..]
Nog lekker aan de borst af en toe
kattenfluisteraar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:49 schreef OProg het volgende:
Deze gaat het vanuit de emotie van de kat bekijken.
Je kunt er beter voor zorgen dat je geen populatie krijgt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:47 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Katten geboren in het wild kunnen in het wild overleven, niks aan de hand.
25 ofzoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:49 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Hoe oud is die moeder eigenlijk?
Ik zou dat wel gewoon doen als het moet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:
Valt mee dat Dylan niet aan moeders tiet zuigt
Krijg jij ook zo de pest aan haar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:50 schreef Karina het volgende:
Nou dan koop je een andere zwart-witte kat als dat kind het verschil toch niet ziet.
Emotie van moeder. Logisch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:50 schreef arjan1212 het volgende:
wat een wijf.. ik leefde voor katten maar nu ik een kind heb.. sjonge jonge
Juist.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:50 schreef matthijst het volgende:
Ik ben voor de eiser hoor.
Kutvolk van het asiel. Optyfen met dat gehamer op chippen.
X2, die van dat asiel sporen niet, kind heeft die kat al veel langer. Gewoon teruggeven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:50 schreef matthijst het volgende:
Ik ben voor de eiser hoor.
Kutvolk van het asiel. Optyfen met dat gehamer op chippen.
Heb ik leuke aflevering gemist ?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef matthijst het volgende:
Ze hadden die pa van die rookverslaafde moeten castreren, hadden we dit probleem niet gehad...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |