quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:Op maandag 12 juli 2010 21:43 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn nagels zijn vandaag gelakt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?
Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Hoe kan een 5M nou langzamer gaan dan een 5G00T?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Die heeft die Frod al lang achter zich gelaten
Ach, bij de eerste bocht haalt die BMW dat amerikaanse barrel wel weer in.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef M5 het volgende:
[..]
Die heeft die Frod al lang achter zich gelaten
The 2013 Shelby GT500 features 662 hp (494 kW), 631 lb·ft (856 N·m) of torque, and a top speed of 202 mph (325 km/h).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hoe kan een 5M nou langzamer gaan dan een 5G00T?
Iets met kansloos en tering.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:33 schreef 2cv het volgende:
* 2cv klikt 15 vensters mat zoekopdrachten voor een nieuwe OP dicht.
Ja, op een recht stuk. Met genoeg benzinepompen er langs. Zodra er een bochtje in zit of de weg is langer dan 150km maakt de M5 gehakt van van de 500GT.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef M5 het volgende:
[..]
The 2013 Shelby GT500 features 662 hp (494 kW), 631 lb·ft (856 N·m) of torque, and a top speed of 202 mph (325 km/h).
that's why...
quote:
Wie had het over bochten? zo ken ik er ook nog een: als je een ravijn tegenkomt heb je aan allebei niets..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, op een recht stuk. Met genoeg benzinepompen er langs. Zodra er een bochtje in zit of de weg is langer dan 150km maakt de M5 gehakt van van de 500GT.
ik heb het over bochtenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef M5 het volgende:
[..]
Wie had het over bochten? zo ken ik er ook nog een: als je een ravijn tegenkomt heb je aan allebei niets..
Voor zover ik zo heel snel na heb kunnen gaan is het langste stuk rechte weg ter wereld 146,5km lang. Je zult dus echt rekening moeten houden met bochten, tenzij binnen 146,5km de tank leeg is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef M5 het volgende:
[..]
Wie had het over bochten? zo ken ik er ook nog een: als je een ravijn tegenkomt heb je aan allebei niets..
maar niet van frodquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nouja de Mustang begon natuurlijk als fighter.
nee gelukkig maar anders had amerika ons nooit van die moffen af geholpenquote:
daar hadden we de Spitfire voorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:34 schreef densmee het volgende:
[..]
nee gelukkig maar anders had amerika ons nooit van die moffen af geholpen
Bochtquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:17 schreef Alfisti het volgende:
Goedemorgen![]()
Zolang we rechtuit gaat is dit een prima OP, hierbij dan ook het verzoek aan iedereen om geen bocht in te zetten gedurende deze OP.
Ben bezig met een motorstuurapparaat met sequentiele inspuiting. Totale kosten voor de hardware zijn niet zo heel hoog. We gaan eerst aan de slag met SMD printplaatjes maken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:47 schreef powerflux het volgende:
Waar haal ik een goedkope (eventueel 2e handse) Microsquirt V3 vandaan? Ik heb plannen voor 2014.
Ik snap niet helemaal waarom je een garage wegsloopt.. met garage was het het nog een beetje waard geweest misschien, maar dit sloeg gewoon nergens op..quote:
Fuel only? of ook met ontsteking?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ben bezig met een motorstuurapparaat met sequentiele inspuiting. Totale kosten voor de hardware zijn niet zo heel hoog. We gaan eerst aan de slag met SMD printplaatjes maken.
Welke regio?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:48 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja echt frustrerend, ik zou wel wat over hebben voor een garage/sleutelplek dichtbij huis.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:14 schreef daNpy het volgende:
Kijk eens op Funda, er is bijna niemand die zijn garage gebruikt waarvoor hij bedoeld is.
Daarom heb ik dus niks aan 1 lullige garagequote:Op woensdag 27 februari 2013 18:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten![]()
Ik denk ook niet dat ik er permanent een auto in zou zetten; het zou voornamelijk klusruimte worden, dus motorbrug, werk/zaagtafel, liefst een smeerput erin. Er moet uiteraard wel een auto naar binnen kunnen om aan te werken, maar dat wordt niet de numero uno funktie van de garage denk ik, en al zéker geen permanente sta-in-de-weg binnen.:)
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou het dak 2 meter laten verhogen en gewoon een fullsize hefbrug binnen zetten. Dan krachtstroom aanleggen, industriele draai- en freesbank binnen, lasapparaat en al het andere dat ik al heb staan.
Dan naar de bank om mijn dagelijkse boodschappen te financieren.
The i was liketwitter:djafrojack twitterde op woensdag 27-02-2013 om 17:36:58I made a new friend!! http://t.co/73lpAEI8CP reageer retweet
twitter:djafrojack twitterde op woensdag 27-02-2013 om 18:20:15ok that sucks, good thing were all ok!!!! lesson in life: dont drive a ferrari in shit weather! http://t.co/Wvlhz355Rf reageer retweet
Komt tijd komt huisquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:42 schreef Alfisti het volgende:
![]()
![]()
@SD: Jammermaar komt vanzelf wel een leukje huisje voor jullie voorbij
![]()
en anders kunnen jullie altijd nog in nwk gaan wonen![]()
![]()
De buren hadden er eentje van 5 meter breed met een hoge nok; daar krijg je ook wel een brug inquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zou het dak 2 meter laten verhogen en gewoon een fullsize hefbrug binnen zetten. Dan krachtstroom aanleggen, industriele draai- en freesbank binnen, lasapparaat en al het andere dat ik al heb staan.
Ik weet nog een toffe oude kippenschuur waar wel van te knutselen valt, alleen mag ik daar niet hobbiënquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:51 schreef Paladijn het volgende:
je kunt natuurlijk ook meteen een bedrijfsruimte met woonkamer kopen
Wat een ............quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef Paladijn het volgende:
Gelukkig hebben we de foto's nog
[ afbeelding ]
Godverdomme wat een klootviool. Ja grappig man, je Ferrari kapot! Hahaquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Wagen was nog geen dagdeel oudquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Godverdomme wat een klootviool. Ja grappig man, je Ferrari kapot! Haha
Dit is niet toevallig een filmpje met jou erin?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
Zometeen een interview met die faalhaas over de crash op SensatieBullShit 6.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:56 schreef Paladijn het volgende:
[ afbeelding ]
Paar uur? volgens bronnen had hij 45 minuten daarvoor de sleutel gekregenquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:35 schreef blup het volgende:
Wat dacht je van te hard op het gas in die flauwe bocht.. Hij heeft serieus een paar uur gereden met zijn vriend.. Misschien wassie nog quattro gewend.
Als ik in zijn positie stond had ik toch even de R8 gehouden en doorgespaard voor een Berlinetta.. in hoeverre sparen nodig is..
Ik had de ESP dan effe op een droge dag uitgegooid, en niet als je nog geen halve tank leeg hebt gereden in zo'n ding, maja, dat zou IK doen, voor mij is 240K een bak geld, voor hem ws. zijn zakgeld voor deze weekquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:42 schreef Paladijn het volgende:
Moderne Ferrari's (15- jaar oud?!) zijn voor zover ik weet redelijk fool-proof mits je de ESP maar aan laat.
OTOH kan ik me voorstellen dat je het uit wilt hebben om te spelen (in de MX5 is het best irritant... en kan het alleen uit door de zekering eruit te trekken), maar dat doe je doorgaans niet op een snelweg, laat staan met zo'n PK monster wat je net een uur hebt
Volgens SBS had ie recent ook een dikke R8 gekocht, dus hij hoeft niet op de fiets ofzoquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:52 schreef Paladijn het volgende:
Kwestie van perspectief inderdaad, maar hij zit nu wel een paar maanden zonder zijn speeltje en zet zichzelf voor lul via twitter... daar kan geen geld tegenop
Alsof ik mezelf hoor praten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:43 schreef Barcaconia het volgende:
dan ben je wel hol van binnen als het zo echoootquote:
ah ik ben niet de enige die slechts geblaft heeft tussen het slapen doorquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:05 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen, brakkemorgen. Veel koffie
inderdaad je bent niet de enige enhet ergste is nog wel dat ik al een halfuur aan het werk benquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:06 schreef lipje het volgende:
[..]
ah ik ben niet de enige die slechts geblaft heeft tussen het slapen door
*meldtquote:Op donderdag 28 februari 2013 07:06 schreef lipje het volgende:
[..]
ah ik ben niet de enige die slechts geblaft heeft tussen het slapen door
Zou best kunnen, maar ik heb toch liever dattie dan geen pijn doet..quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:15 schreef Anne het volgende:
Geeft niet. Je gebruikt 'm toch nooit.
Beetje a la: PTA / [PTA SC] Ford Mustang GT500 @ 1787 KG ?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef Dingest het volgende:
Tsja, daar zijn die mensen zelf bij
Mijn moeder heeft haar auto in de kreukels geredenPaaltje bij de Tangopomp over het hoofd gezien en nu dus een deuk en lakschade. Deur en deel van het paneel rechtsachter moeten bewerkt en gespoten worden. Nou ja, heeft ze ook een keer wat aan haar verzekering
Ja, auto is ook nog geen twee jaar oud. En ze heeft nooit eerder schade gereden, dus ze zakt wel een paar treden maar nog niet in premiepercentagequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Sounddragon het volgende:
Ai, als ze full casco verzekerd is wel, maar je wordt er toch niet blij van; kost altijd geld
Blijft zonde om zo'n kutpaaltje, maja, wat doe je eraan?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ja, auto is ook nog geen twee jaar oud. En ze heeft nooit eerder schade gereden, dus ze zakt wel een paar treden maar nog niet in premiepercentage
Uit je doppen kijken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Blijft zonde om zo'n kutpaaltje, maja, wat doe je eraan?
Allemaal jaloezie.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nog altijd beter dan Afrojas.
gunco regelt da maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:23 schreef Barcaconia het volgende:
Je moet er wel olie in gooien he, geen zand.
Dat doet ze niet weer de komende tijdquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef Dingest het volgende:
Wel hetzelfde niveau jaHet was zo'n beschermpaaltje dat direct naast de pomp staat, want ze wilde te strak om de pomp heen rijden.
Valt heel erg mee, voor datzelfde geld heb je in nederland een met wat onderhoud: http://www.autoscout24.de(...)899330000000&asrc=st|asquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:45 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En die vent wilt er waarschijnlijk nog goed geld voor.
Goede vraag... die ga ik eens stellen op SFquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Valt mee inderdaad.
Wat doet dat knopje 'extra'?
Nope, ik moet je teleurstellen, hier is niks te doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef Paladijn het volgende:
We gaan over een paar weken trouwens een lang weekendje naar Weert waarbij we het vrouwtje, moeders en zusje in ieder geval een dag bij de outlet in roermond dumpen dus moeten wij 'iets voor mannen' te doen hebben in de regio. Anne/Barca/Smee, enige suggesties voor goed/slecht weer?
Gezien mijn vader meerijdt is knallen over landweggetjes helaas geen optieIs met mooi weer de hoge kempen de moeite waard bijvoorbeeld?
naast Weerterbergen ligt een leuk stukje natuur. Je hebt een zwembad en de visvijverquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:47 schreef Paladijn het volgende:
We gaan over een paar weken trouwens een lang weekendje naar Weert waarbij we het vrouwtje, moeders en zusje in ieder geval een dag bij de outlet in roermond dumpen dus moeten wij 'iets voor mannen' te doen hebben in de regio. Anne/Barca/Smee, enige suggesties voor goed/slecht weer?
Gezien mijn vader meerijdt is knallen over landweggetjes helaas geen optieIs met mooi weer de hoge kempen de moeite waard bijvoorbeeld?
Die is niet thuisquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zal je vriendin leuk vinden.
hahaha nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 19:04 schreef Alfisti het volgende:
Kanonne wat ben ik winderig...........
ja of het zijn Pruissen die geen nederlands willen kallenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn ervaring zegt dat je in elke winkel daar dat probleem hebt.
Precies. Daarom komt na 'Hallo' ook altijd 'ik kijk alleen even rond'.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:06 schreef Barcaconia het volgende:
Mijn ervaring zegt dat je in elke winkel daar dat probleem hebt.
Gezien de afstand van Leeuwarden zal het wel wat meevallenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:01 schreef Barcaconia het volgende:
(de Hertog Jan brouwerij in Arcen is een aanrader, maar toch wel een stukje van Roermond af).
Volgens mij is dat gewoon een afdekplaatjequote:Op donderdag 28 februari 2013 18:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Goede vraag... die ga ik eens stellen op SF
Of Dingest moet het antwoord weten.
Wat kocht hij als hij wel een goede omzet had?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ons aller Baracuda is volgens betrouwbare bronnen vanaf heden officieel geclassificeerd als zijnde een homosexuele dameskapper met matige omzet![]()
![]()
Een TT natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:16 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat kocht hij als hij wel een goede omzet had?
Of dat.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Barcaconia het volgende:
Dat is net als de "boost" knop in the fast en the furious. Daarvan krijg je 6 extra versnellingen en 700pk erbij.
Waarom stuurt hij mij geen fototje?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:15 schreef Barcaconia het volgende:
Hij stuurde mij ook een fotootje.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij mij geen fototje?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:15 schreef Sounddragon het volgende:
Ons aller Baracuda is volgens betrouwbare bronnen vanaf heden officieel geclassificeerd als zijnde een homosexuele dameskapper met matige omzet![]()
![]()
Iets met een fatsoenlijke motor erin niet..quote:
Een Z4M?quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iets met een fatsoenlijke motor erin niet..
Nee, een dAUwDIe.quote:
Hij zal je 06 wel niet hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:17 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Waarom stuurt hij mij geen fototje?
ik voel me achtergesteld.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij zal je 06 wel niet hebben!
Ik krijg ook altijd puppy-fotootjes als er weer een paar geboren zijn.
Dat is totaal hetero en absoluut niet gay.quote:
Beetje jammer van de velgkeus.quote:
ja en de naaf ook, hele stukken uit de buitenvertanding.quote:
geen idee, het enige kon zijn dat de wielrem vast bleef staan maar toen wij alles los hadden en de remleiding onder druk zette toen kwam er een hele guts olie, dus die kreeg wel olie druk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef Barcaconia het volgende:
Weet je ook waarom dat ding naar de klote gelopen is?
Ik heb 06 van fisty nooit gehad inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Hij zal je 06 wel niet hebben!
Ik krijg ook altijd puppy-fotootjes als er weer een paar geboren zijn.
Het oudere model 1235kg. Vind het wel meevallen. Het is ook best een grote auto. De neus dan vooral. Zo'n 6 pitter zorgt voor voldoende vermogen, dus ik vind het primaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:32 schreef Paladijn het volgende:
(_____)
[ afbeelding ]
holy shit, ik dacht dat het doel van de idrive was dat er minder knoppen in het dash kwamen
[ afbeelding ]
Maar de Z4 heeft bovenal 1 heel serieus nadeel:
massa leeg 1370 kg.
[ afbeelding ]
Lastig plassen trouwens
quote:
Deze ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:50 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Het oudere model 1235kg. Vind het wel meevallen. Het is ook best een grote auto. De neus dan vooral. Zo'n 6 pitter zorgt voor voldoende vermogen, dus ik vind het prima
Als dat extra's zijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:20 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je er dan ook je spiegels mee verstellen? En de el.ramen achter laten zakken?
Doemijdieachterstemaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Deze ook
[ afbeelding ]
Toch heb ik liever een met laag gewicht, goede gewichtsverdeling en redelijke motor... hoeft niet per se top of the line te zijn.
Ik dacht trouwens dat je zat te azen op een Elise? Die zijn tegenwoordig al voor een redelijke prijs te krijgen dacht ik.
is dat er eene met Allison V-1710quote:
Ja, en je gaat um niet mollen om um in een trektor te bouwuh, anders ken je laggequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:26 schreef densmee het volgende:
[..]
is dat er eene met Allison V-1710
Ben zaterdag bij van der kooi geweest met m'n oom. Een goede elise kost een bak geld hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:21 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Deze ook
[ afbeelding ]
Toch heb ik liever een met laag gewicht, goede gewichtsverdeling en redelijke motor... hoeft niet per se top of the line te zijn.
Ik dacht trouwens dat je zat te azen op een Elise? Die zijn tegenwoordig al voor een redelijke prijs te krijgen dacht ik.
wat moet je nog met zo een ouderwetse ventilatorquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, en je gaat um niet mollen om um in een trektor te bouwuh, anders ken je lagge
Wat niet in godsnaam?! Als ik zo'n ding had bouwde ik hem in mijn dagelijkse auto.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef densmee het volgende:
[..]
wat moet je nog met zo een ouderwetse ventilator
Aan het begin van een weiland neerzetten en halverwege heel relaxed gaan powerkitenquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:41 schreef densmee het volgende:
[..]
wat moet je nog met zo een ouderwetse ventilator
Verkeerde seizoen; zitten ze op verbreed staal wat onder een Cupra past?quote:
ja het blok in de auto, maar toch niet dat hakselmes wat er voor hangtquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:44 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat niet in godsnaam?! Als ik zo'n ding had bouwde ik hem in mijn dagelijkse auto.
aan zon woonwagen plafond ventilator?quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:56 schreef Barcaconia het volgende:
Die hang ik in de huiskamer als ventilator
goh jij lijkt 2cv welquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:01 schreef Barcaconia het volgende:
Meter of 6 HEB200 in het plafond en dat houdt wel.
Nope splinternieuwequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Verkeerde seizoen; zitten ze op verbreed staal wat onder een Cupra past?
Jij mag het met boomhars doenquote:
valt mee, plekt lekkerquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij mag het met boomhars doen
Size?quote:
Zat ik ook al aan te denken; met regen is dat helemaal drama natuurlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:29 schreef daNpy het volgende:
195/50-15. Denk te klein voor de Cupra?
Hoewel ze wel straatlegaal zijn, zou ik niet adviseren om ermee op straat te rijden trouwens. Of zijn er circuitplannen met de Cupra?
zal wel een kiloeuroknaller zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
Wat kost een vriendin bij de mac?
is een breezer duurder dan een milkshake?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
Alsjeblieft he.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef 2cv het volgende:
Zo, het UWV heeft de eerste zak geld overgemaakt. Ik heb het met een vriendin en een milkshake gevierd bij de Mac.
Nieuwe versie van de Happy Mealquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:55 schreef Barcaconia het volgende:
Ik hoop dat je lekker hebt gegeten,quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:26 schreef 2cv het volgende:
Ik WIST dat er dit soort reacties zouden komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
in die apenlanden is toch niks te beginnenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:23 schreef Sounddragon het volgende:
Binnenkort bijklussen?
http://www.nu.nl/economie(...)ofijt-halen-bos.html
Sowwy ..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 07:19 schreef Sounddragon het volgende:
Gevalletje woonplaats-pech hulp voor KS; motor had geen zin, accu leeg en zulks.. of je effe je nest uit wil om het schurkje aan te duwen.
Yeah, right.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
Effe klagen bij de klantenservice; dat ze de versterking effe omhoogschroeven op de dichtstbijzijnde paal.
Kunnen ze in veel gevallen. Het is hier qua beldichtheid niet vol, dus capaciteit zal het niet zijn. Als je geen signaal hebt staat het vermogen van de zender gewoon te laag, ze zitten midden op een bedrijventerrein, mot niet magge.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Is er een alto forum?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 01:15 schreef 2cv het volgende:
Mja, ik bedoel meer specefieke punten voor die blikken.
Op het altoforum staat een lijstje met foto's, maar die foto's doen het niet meer.
Oooh! Das lang geledenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb het gevierd met een frikandel speciaal.
dat waren toch bx rijdersquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:08 schreef Sounddragon het volgende:
Je moet ook netjes je handjes op kwart voor drie houden, misschien zijn Saab rijders wel heel veiligheids bewust.
Apart. Ik heb overal altijd goed bereik, zelfs als anderen dat niet hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:29 schreef Anne het volgende:
Mijn telefoon is ook deaud. Nu al spijt dat ik ben overgestapt naar Vodafone.
Dan wel weer bereik, dan weer niet. Dan weer geen internet, dan weer wel.
Mijn collega heeft ook Vodafone en hetzelfde probleem. En nee, ik woon niet in het midden van fucking nowhere en ik werk ook niet in het midden van fucking nowhere.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:06 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Apart. Ik heb overal altijd goed bereik, zelfs als anderen dat niet hebben.
Of woon je in het midden van fucking nowhere,
't Was gewoon kut, ze gaven het toe en deden niks "ja, we werken aan een extra mast". Toedels.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:03 schreef Sounddragon het volgende:
Ja, da's capaciteit neem ik aan? word je er uit geflikkerd..
Bij KS op de zaak heb je gewoon bereik, buiten... dus penetratie van het signaal is klote.. easy fix -> powerup.
Hmm dat zal dan wel regio-afhankelijk zijn. Kan me niet herinneren dat ik ergens geen bereik had met Vodafone en ik ben daar inmiddels zo'n 5 of 6 jaar klant ofzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:22 schreef Anne het volgende:
[..]
Mijn collega heeft ook Vodafone en hetzelfde probleem. En nee, ik woon niet in het midden van fucking nowhere en ik werk ook niet in het midden van fucking nowhere.
Met T-Mobile had ik prima bereik.
Sinds wanneer woon jij ook hier in huis?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:29 schreef Anne het volgende:
Dan wel weer bereik, dan weer niet. Dan weer geen internet, dan weer wel.
Yep.quote:
't Meiske wat zo'n blik aan wil schaffen rijdt voornamelijk over een 100km-weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 21:53 schreef Duvel het volgende:
Mijn schoonmoeder had zo'n ding en boven de 110 km/u klonk het alsof ie uit elkaar viel.
Opduwen, aanduwen, whatever ...quote:
omdat er ook verzekeringen zijn die winst willen makenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:20 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom zit er zo gigantisch veel prijsverschil in autoverzekeringen?
Sommige verzekeringen zijn gewoon 2x of 3x zo duur?
Ik kan eens informeren bij de volkswagenbank waar m'n polio verzekerd is of ze daar misschien een BMW willen verzekerenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:35 schreef lipje het volgende:
[..]
omdat er ook verzekeringen zijn die winst willen maken
ratlook ftwquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:24 schreef 2cv het volgende:
Waar ik al langer voor vreesde is gebeurd: mijn BX die altijd in een straat staat waar veel moeders hun auto parkeren om hun kind van school te halen is aangereden. En de dader is uiteindelijk zonder briefje achter te laten doorgereden. Gelukkig zat de dader op een fiets en niet in een auto en is er niet of nauwelijks schade.
Lekker zeg, komt er dan hete kvs door die roosters naar binnen?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:40 schreef daNpy het volgende:
Grmbl, Golf vanmorgen helemaal schoon gemaakt van binnen, ga net een proefrondje rijden, kachel lek.
Heel het interieur vol KVS![]()
als een soort fontein inderdaadquote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:48 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Lekker zeg, komt er dan hete kvs door die roosters naar binnen?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 15:40 schreef daNpy het volgende:
Grmbl, Golf vanmorgen helemaal schoon gemaakt van binnen, ga net een proefrondje rijden, kachel lek.
Heel het interieur vol KVS![]()
Fonteinen zijn mooiquote:
Gaat achter de decoder ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:35 schreef Paladijn het volgende:
Van der Garde klokt langzaamste tijd tijdens testsessie in Barcelona.
Waar is trouwens de F1 fatsoenlijk te volgen dit seizoen (BBC uiteraard, maar die beginnen pas bij race 3 en zenden slechts de helft van de races live uit...)? Of moet ik me op niet BBC-dagen maar behelpen met torrents naderhand?
Oh die konden nog wel even, heb ze erger gezien.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:31 schreef daNpy het volgende:
Nee het drupte gewoon uit de kachel. Bij optrekken kwam er een flinke golf uit (ha ha)
Inmiddels het kachelhuis verwijderd, radiateurtje was idd lek. Nu op zoek naar nieuw radiateurtje en ander kachelhuis, deze is niet helemaal fris meer.
Vanmorgen ook de remblokken maar vervangen
[ afbeelding ]
Even omdraaien?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:07 schreef Paladijn het volgende:
Ik moest lachen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die gif is toch wel ubergeniaal met zoveel (re)acties die nergens op slaanquote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:41 schreef Paladijn het volgende:
Ik dacht "omg, er is nog iemand zo gek van de BX als 2cv" PTA / BX uit Frankrijk halen
Tot ik het topic opende en de topicstarter zag
LOLquote:
Welke precies?quote:Op zondag 3 maart 2013 02:44 schreef 2cv het volgende:
Ik ben wel wat gewend, maar dit soort geintjes gaan me iets te ver.
Echt mazzel, tig pezen etcquote:Op zondag 3 maart 2013 03:04 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb wel eens een 7 duims spijker horizontaal dwars door mijn handpalm heen geschoten met een spijkerpistool (verkeerd gebruik van érg listig materiaal). Dus net tussen duim en wijsvinger erin, en dan nét niet eruit aan de kant van mijn pink, kon de punt wel al voelen. Slaat meteen dood, mijn maat ging plat, ik loop naar de gereedschapswand, pak een combitang en ruk hem er zo weer uit; hélemaal niks geraakt![]()
Wel 2 weken een lam handje gehad, maar god, wat had ik een mazzel
Haak er zomaar weer uit rukken. Die weerhaakjesquote:
Ja daarom erg vreemd, in je been arm etc zou het niet zoveel boeien.quote:Op zondag 3 maart 2013 03:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Haak er zomaar weer uit rukken. Die weerhaakjesVoor hetzelfde geld trek je er wat stukken pees en/of zenuw mee uit. Brrr ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |