Ik woon in een rijtjeswoning en naast ons woont een echtpaar van rond de 50 met deze auto.
![Mercedes-190-E-1990.jpg]()
![1992%20Mercedes-Benz%20SL500%203.jpg]()
Hij is zo ver ik weet werkloos want als ik terug kom van het werk staat hij altijd met een paar anderen mannen voor zijn huis een sigaretje te roken.

afijn.
Zijn zoon die volgens mij nog onder de twintig is heeft het beter voor elkaar die heeft er zo een.
![audi-a3-zwart-1997-15495_b_d235ab25e2fbf37f.jpg]()
Toch vind ik het beide pauperbakken,

als die twee auto's geparkeerd staan langs mijn huis en ik kom aanrijden dan heb ik altijd het idee alsof ik in een aso wijk woon.
Die man rijd nooit met die mercedes, maar heeft er wel een nieuwe kentekenplaat op gezet met die 3 cijferige combinatie, en elke dag staat hij wel die oude bak te poetsen, te stofzuigen of hij staat met wat mannen met de motorkap open te koekeloeren.
Dan laat hij hem draaien, en dan hoor je echt een hele oude dieselmotor te keer gaan die zo hard is dat ik hem nog in de achtertuin hoor.
Ik snap dus echt niet waarom ze dit nou mooi vinden, hij rijd alleen naar de supermarkt, staat voor de rest altijd voor de deur, en hij zit er altijd in rond te neuzen.
Ook snap ik niet hoe je trots kan zijn op een ontiegelijk oude auto, dat snap ik gewoon echt niet, als ik dat ding zou hebben dan had ik hem omgeruild voor een kleine zuinige auto.
En dit is niet de enige in de straat, eigenlijk hebben alle mensen hier met turkse komaf zo'n mercedes of bmw, ik snap niet waarom ze echt serieus allemaal zo'n auto hebben.
Nederlanders rijden toch ook niet allemaal maar in een type merk haha

Klacht de buren staan altijd voor mijn raam met een groepje mannen bij een hele oude mercedes te koekeloeren en herrie te maken, en ik niet begrijp hoe ze zo'n oud barrel nou interessant kunnen vinden.

Nou moet ik meegeven dat ik behalve FOKken geen hobby's heb behalve werken thuis komen en fok opstarten, dus ja ze hebben wel een echte hobby waarbij het bij mij geheel aan ontbreekt.