Dat topic is ook een halve SC, logisch dat ie hier staat. De mods hier kennen de users uit dat topic beter.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voetbal International staat ook in VBL
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom staat dat VBL-City plaatje niet in de OP?
Omdat het een lelijk plaatje is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Daar is hij te mooi voor. Daardoor lijkt de rest van de OP opeens heel lelijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Hier wordt een hetze gevoerd tegen stylo productions.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het een lelijk plaatje is.
Ik dacht dat hij er maar 1 had?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
LR, Jan Smit krijgt een derde kind.
Sorry sorry, ik zal nu tot god komen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar is de verdraagzaamheid van de Kleine Dominee gebleven?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er maar 1 had?
twitter:
Hij is met een al uitgewoonde vrouw getrouwd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij er maar 1 had?
dat plat is trouwens dubbel bij de mens.quote:
Stuart is leuk jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
KSC is me op een gegeven moment ook de keel uit gaan hangen. Alleen stuart is een leuke user.
Radio 49 was nog leuk toen het ONZ-Radio was, echt een tof half jaar was dat toen.
Ow vertel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was een alom gerespecteerd user, en mijn verschillende Fok! clans waren louter positief over jou ja.
Ja vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Waarom staat charmed_angel nog niet in de OP?
Die ene is niet van hem he.quote:
Nog geen pics van d'r tieten gezien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef Gramulanion het volgende:
Idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is met een al uitgewoonde vrouw getrouwd.
Ik kan vaak om jou lachen. Ook nu weer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
John, Micheal, Richard en Benny voornamelijk
de eerste 3 ken ik niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
John, Micheal, Richard en Benny voornamelijk
Happel, Steven, GGMM en Don.quote:
Oksels tellen niet mee, c_a.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ligt eraan waar je bedoelt?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
close enoughquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik sipjes bent.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan vaak om jou lachen. Ook nu weer.
Zij jou wel. Check je laatste profiel views maar van 2 jaar terug o.i.d.quote:
Don heeft Pelle kapsel...quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:31 schreef kapiteintje het volgende:
Die koter is nog lelijk ook zeg. Nondeju.
http://pics.lockerz.com/s/282130443
Ow ok....quote:
Watquote:
Kan dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik sipjes bent.
[..]
Zij jou wel. Check je laatste profiel views maar van 2 jaar terug o.i.d.
Ik heb geen tietenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Had meer zo iets verwacht bij de naam VBL City
[ afbeelding ]
jouw nichtje compenseert het.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef kapiteintje het volgende:
http://www.janenliza.nl/gastenboek
Geen idee. Dieper wil ik er ook niet op ingaan, dan zou enigszins vulgair worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok....
[..]
Wat
[..]
Kan dat?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Dieper wil ik er ook niet op ingaan, dan zou enigszins vulgair worden.
Hoe dan ook, denk na over je keuzes op Fok!. Een positieve reputatie opbouwen is makkelijk, maar doen laten instorten nog makkelijker.
Pics van jouw tieten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel ik heb ze juist wel, maar niet op het plaatje
LR is een vage user idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel ik heb ze juist wel, maar niet op het plaatje
[..]Jij bent vaag weet je dat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit niets in.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe groot is je collectie al?
Dat wel.quote:
Kon het proberen.quote:
Waarom heb je een kutdag gehad?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een kutdag gehad. Dan word ik nog irritanter dan anders, mijn excuses.
ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een kutdag gehad. Dan word ik nog irritanter dan anders, mijn excuses.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit. Cake was ook niet te vreten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Z'n moeder had Wicky ipv Appelsientje in z'n lunchpakket gedaan.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Begravenis, opnieuw. Nu al een tering jaar.
Gecondoleerd. Het ziet ook niet mee he. Tering.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
De cake van joortje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit. Cake was ook niet te vreten.
(Maakt niet uit joh. Je las de post ook nog niet)
Hmmm kutquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zat nu zeker lachend achter je acer laptop?quote:
Ik heb een HP.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zat nu zeker lachend achter je acer laptop?
Gecondoleerd lulquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Roken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Marlboro heeft nu ook al "Mega"-packs, van 8 Euro. Binnenkort dus weer minder sigaretten in de ¤7 verpakking?
Nerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Het kan altijd erger, zie Australie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Marlboro heeft nu ook al "Mega"-packs, van 8 Euro. Binnenkort dus weer minder sigaretten in de ¤7 verpakking?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit je tentje + klapstoeltje al in elkaar?quote:
Tijd om te stoppenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Wie ben jij? Stel je eens voor.quote:
Hoi. Ik ben Muto en heb ook een drankprobleem.quote:
Ik heb een kamer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Zit je tentje + klapstoeltje al in elkaar?
Aan de Coolsingel?quote:
Hoi Muto.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Muto en heb ook een drankprobleem.
Bless.
serieusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar HMF heeft al met stoepkrijt 'BEZET' gekalkt voor 't stadhuis.
Dat heb ik gisteren weggezeken na een avondje Apres Skihut.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar HMF heeft al met stoepkrijt 'BEZET' gekalkt voor 't stadhuis.
Jammer jongenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag op m'n schouders zitten als je nichtje geappt heeft.
Kan niet, HMF heeft niet wegpisbare krijt gemaakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:51 schreef Muto het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren weggezeken na een avondje Apres Skihut.
ik ga sowieso op je schouders zittenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je mag op m'n schouders zitten als je nichtje geappt heeft.
quote:
Ik heb net gehoord dat je kaal bent. Waar moet ik dan aan vast pakken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ga sowieso op je schouders zitten
Waar heb je dat gemaakt?quote:
Ja. Ik kende Signbot nog niet. Best lachen.quote:
Wel makkelijk scoren altijd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:55 schreef Happel het volgende:
LR, gecondoleerd. Begrafenissen zijn kut.
Zeker als het in een Katholieke kerk is.quote:
Ik maar 1, gelukkig.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:56 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Heb nog nooit zoveel begrafenissen bijgewoond.
Binnen 2 maanden geen grootouders meer. Maar ja... bedankt en genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
LR ik wil er niet van beschuldigd worden je niet gecondoleerd te hebben, dus bij deze mijn condoleances. Rest de vraag nog of 't familie of een hele goede bekende van je was?
Kut man, kan snel gaan zo iets idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Binnen 2 maanden geen grootouders meer. Maar ja... bedankt en genoeg.
Geen idee, je verzint maar watquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat je kaal bent. Waar moet ik dan aan vast pakken?
Gecondoleerd man. Sterkte!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wordt lastig, want dan moeten we die eerst opgraven.quote:
quote:
Dat is wel naatje, ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar dat zeggen we toch ook niet openbaar?quote:
Sgoed. Maar dan wel kopschopperstijl. Dus met zijn zessen tegen een weerloos slachtoffer.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moeder ook, maar dat zeggen we toch ook niet openbaar?
Waarop jij een kans maakt, bedoel je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel iemand die een kans maakt.
Nee, sorry man. Ik vecht alleen in de dojo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik bedoel iemand die een kans maakt.
ik kom straks wel even naar de uni, zal ik je in elkaar slaan.quote:
Ik heb gehoord dat je dik bent. Dus ik ren gewoon om je heen en geef je een geplaatst petsje tegen je achterhoofd met m'n vlakke hand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Waarop jij een kans maakt, bedoel je.
Ik doe gewoon zo. en dan lig je.
[ afbeelding ]
Is goed man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:04 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik kom straks wel even naar de uni, zal ik je in elkaar slaan.
Ik ben bang dat je dan van een koude kermis thuiskomt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je dik bent. Dus ik ren gewoon om je heen en geef je een geplaatst petsje tegen je achterhoofd met m'n vlakke hand.
ik vind een kermis zo mid feb ook altijd koud ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan van een koude kermis thuiskomt.
Zwarte band judo, come at me btich.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je dan van een koude kermis thuiskomt.
Ok.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Moeder grappen zijn ook niet echt tof.
ik heb wel 5seconden gewacht.quote:
Ach, daar moet je maar tegen kunnen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alleen Judo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwarte band judo, come at me btich.
http://vocaroo.com/i/s0S5lHsl8iySquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0S5lHsl8iyS
Ik heb alleen bruin gehaald bij Judo. Wel relaxte sport.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Alsof daar niet genoeg tijd in gaat steken.
Watte?!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:10 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s1VjOpBIfSb0
quote:
Ik trap je gewoon vol in je zak. Deal with that.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zwarte band judo, come at me btich.
Haha ben jij dit?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:08 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0S5lHsl8iyS
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiVquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik trap je gewoon vol in je zak. Deal with that.
Haha ik zit hier hardop te lachen. Ik ga stukquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiV
Wat de fuck.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nog een grotere faal dat jij IE wil downloaden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:12 schreef Happel het volgende:
http://windows.microsoft.com/nl-nl/internet-explorer/download-ie
Faal...kan het gewoon niet downloaden.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
http://vocaroo.com/i/s0BgvyFAUkiVquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog een grotere faal dat jij IE wil downloaden.
Werk gerelateerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Nog een grotere faal dat jij IE wil downloaden.
Was je niet bang dat iemand je zou horen?quote:
Ik weet zeker dat m'n buurman me heeft gehoord, maar dat interesseert me niets. Ik heb schijt aan de maatschappij GGMM.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was je niet bang dat iemand je zou horen?
Zijn buren zijn wel wat gewendquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Was je niet bang dat iemand je zou horen?
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
He maar Happel, ff serieus. You wouldn't stand a chance.
[..]
Je bent vanaf nu m'n grootste voorbeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat m'n buurman me heeft gehoord, maar dat interesseert me niets. Ik heb schijt aan de maatschappij GGMM.
Doe niet zo tough man. De wetten van de straat in Tilburg zijn 10x harder dan dat laffe Amfo van jou.quote:
Je kent Fightclub toch wel? Happel slaat al zijn ICT kantoor werk eruit. Tegen een dusdanige waas kan je niks beginnen als student.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
He maar Happel, ff serieus. You wouldn't stand a chance.
Het heeft even geduurd, maar ik heb mijn ultieme doel dan toch bereikt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent vanaf nu m'n grootste voorbeeld.
En vanaf nu ben je weer voorbeeld-af.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe niet zo tough man. De wetten van de straat in Tilburg zijn 10x harder dan dat laffe Amfo van jou.
Tilburg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doe niet zo tough man. De wetten van de straat in Tilburg zijn 10x harder dan dat laffe Amfo van jou.
Gast, ik ben in de bloei van m'n leven, 1,90m, zwarte band judo en getraind straatvechter. Vertel mij wat die dikke kantoorklerk tegen mij denkt te beginnen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je kent Fightclub toch wel? Happel slaat al zijn ICT kantoor werk eruit. Tegen een dusdanige waas kan je niks beginnen als student.
jij woont nog in dat normale deel, kom eens hier in loven. Je overleefd geen minuut, ik ga er dagelijks op uit met mijn kogelwerendvest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Happel neemt zijn faxmachine mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik ben in de bloei van m'n leven, 1,90m, zwarte band judo en getraind straatvechter. Vertel mij wat die dikke kantoorklerk tegen mij denkt te beginnen dan?
Het waren 30 prachtige seconden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
En vanaf nu ben je weer voorbeeld-af.
Is de jacht op everzwijnen daar al begonnen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij woont nog in dat loven deel, kom eens hier in loven. Je overleefd geen minuut, ik ga er dagelijks op uit met mijn kogelwerendvest.
Ja, zoals geluid enzo op een site die zegt geluid op te nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wilde iets opnemen maar toen zag ik dit:
[ afbeelding ]
Kunnen ze dus random opnemen wat je aan het doen bent.
OMG. Ik heb geen camera, dus ze doen maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wilde iets opnemen maar toen zag ik dit:
[ afbeelding ]
Kunnen ze dus random opnemen wat je aan het doen bent.
37 seconden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het waren 30 prachtige seconden.
Illuminatie en shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, zoals geluid enzo op een site die zegt geluid op te nemen.Da fuq Rens.
Nee maar dan hebben ze vanaf dat moment het recht om dingen op te nemen als je iets op internet zoekt. Hele Skypegesprekken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, zoals geluid enzo op een site die zegt geluid op te nemen.Da fuq Rens.
Ha, jij bent echt lachwekkend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik ben in de bloei van m'n leven, 1,90m, zwarte band judo en getraind straatvechter. Vertel mij wat die dikke kantoorklerk tegen mij denkt te beginnen dan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar dan hebben ze vanaf dat moment het recht om dingen op te nemen als je iets op internet zoekt. Hele Skypegesprekken bijvoorbeeld.
Precies. Dus doe ff normaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, jullie bomterroristen zijn altijd wat preciezer met die secondes enzo he.
Dat is hip.quote:
gaat nergens over.quote:
Gast, hoe kan je iets opnemen als de site in kwestie geen gebruik van je microphone mag maken... Als je hun servers wil bereiken met puur stemgeluid moet je wel heel hard schreeuwen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar dan hebben ze vanaf dat moment het recht om dingen op te nemen als je iets op internet zoekt. Hele Skypegesprekken bijvoorbeeld.
Er ligt een gedeelte van Guidetti onder Guidetti zelf.quote:
[..]
[..]
geen ideequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er ligt een gedeelte van Guidetti onder Guidetti zelf.
nuran en rick hebben strijdt om een tv die zij aan sjef hebben gegeven. Voor de rest weet Lucas nu ook dat nina nog zwanger is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, maar toch.... ik wil alles zien
Wat doe je nou? Nu tappen ze al je skype gesprekken af man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s14KSZyTWChG
Spoiler lúl.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nuran en rick hebben strijdt om een tv die zij aan sjef hebben gegeven. Voor de rest weet Lucas nu ook dat nina nog zwanger is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat doe je nou? Nu tappen ze al je skype gesprekken af man.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje grof dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Printze.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
Het niveau daalt. Ik ga even doen alsof ik niet verslaafd ben aan Fok! en wat uitprinten op de uni.
Ik was even bezig schat. Je bent gewoon een ecto van 1.90.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef kapiteintje het volgende:
Ik geloof dat Happel geschrokken is van mijn recht door zee opmerkingen.
Ja, ik weet 't. Ik weet alleen niet precies hoe ik dat 't beste kan zeggen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
Kapi eigenlijk moet POW POW POW er nog bij![]()
komt er nog wat op tv vandaag?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
Het niveau daalt. Ik ga even doen alsof ik niet verslaafd ben aan Fok! en wat uitprinten op de uni.
Nu hij toch die schaamte al voorbij is moet hij dat eigenlijk nog even doen ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef RensAjacied het volgende:
Kapi eigenlijk moet POW POW POW er nog bij![]()
Je spreekt het als pauw uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, ik weet 't. Ik weet alleen niet precies hoe ik dat 't beste kan zeggen.
Nee, ben geen ecto.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik was even bezig schat. Je bent gewoon een ecto van 1.90.
El Classicoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
komt er nog wat op tv vandaag?
http://vocaroo.com/i/s0imszjyhlzaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waar zou ik me voor moeten schamen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu hij toch die schaamte al voorbij is moet hij dat eigenlijk nog even doen ja.
Alsof je een kind bent dat oorlogje speelt Pow pow pow wow chicka waauwaaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb kapi al eens gezien, goos is als een beest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik was even bezig schat. Je bent gewoon een ecto van 1.90.
Alsjeblieft, heb je wat inspiratie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Neem 3 verschillende versies op en maak een poll, dan beslissen wij welke het beste is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de snelheid, toonhoogte etc.
Een beetje zoals een kalkoen het doet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar ik bedoel de snelheid, toonhoogte etc.
Ja, of de Hans Teeuwen-versie van een kalkoen Dat is een pauw.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Een beetje zoals een kalkoen het doet.
En ik een endo.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ben geen ecto.Ik ben meso-endo.
http://vocaroo.com/i/s0imszjyhlzaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem 3 verschillende versies op en maak een poll, dan beslissen wij welke het beste is.
Jij bent zijn holmaatje. Gewoon bang.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb kapi al eens gezien, goos is als een beest.
Laat maar, jullie hebben je hand overspeeld. Ik laat 't bij die ene versie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem 3 verschillende versies op en maak een poll, dan beslissen wij welke het beste is.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat maar, jullie hebben je hand overspeeld. Ik laat 't bij die ene versie.
Verdomme, zo'n halve net-niet versie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben bang voor hem ja, ik wil geen ruzie met hem man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent zijn holmaatje. Gewoon bang.
Weet je eens hoe Davy z'n moeder zich voelde toen Davy eruit kwam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, zo'n halve net-niet versie.
Dat POW POW POW mist inderdaad. Anders was het nu al een VBL SC klassiekerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdomme, zo'n halve net-niet versie.
Ik zal me er van de week op toeleggen. Nu geen zin.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat POW POW POW mist inderdaad. Anders was het nu al een VBL SC klassieker
http://vocaroo.com/i/s0nEq7yoE8FFquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je eens hoe Davy z'n moeder zich voelde toen Davy eruit kwam.
Gewoon niet meer doen. De spontaniteit is er vanaf. Ik respecteer je keuze.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zal me er van de week op toeleggen. Nu geen zin.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Weet je eens hoe Davy z'n moeder zich voelde toen Davy eruit kwam.
Hij kán het waarschijnlijk ook niet beter dan dit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon niet meer doen. De spontaniteit is er vanaf. Ik respecteer je keuze.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://vocaroo.com/i/s0nEq7yoE8FF
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kán het waarschijnlijk ook niet beter dan dit.
Nee dat is waar. We moeten ook niet teveel verwachten van iemand die in Tilburg woont.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij kán het waarschijnlijk ook niet beter dan dit.
Iemand uit Amersfoort had hier z'n hand niet voor omgedraaid. In Tilburg ligt het niveau echter wat lager.. Hier moeten we inderdaad begrip voor opbrengen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee dat is waar. We moeten ook niet teveel verwachten van iemand die in Tilburg woont.
Ik zie mezelf meer als een missionaris. Een man die hier het straatevangelie probeert te verkondigen en mensen zo streetwise mogelijk maakt om ze te wapenen tegen de gevaren die op de loer liggen in het ghetto.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee dat is waar. We moeten ook niet teveel verwachten van iemand die in Tilburg woont.
Ben je Akon?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als een missionaris. Een man die hier het straatevangelie probeert te verkondigen en mensen zo streetwise mogelijk maakt om ze te wapenen tegen de gevaren die op de loer liggen in het ghetto.
En daar kan ik alleen maar respect voor opbrengen. De Nederlandse ghetto's zijn ruig en gevaarlijk. Een echte betonnen jungle.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zie mezelf meer als een missionaris. Een man die hier het straatevangelie probeert te verkondigen en mensen zo streetwise mogelijk maakt om ze te wapenen tegen de gevaren die op de loer liggen in het ghetto.
Je hebt het je echt aangetrokken he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Hij is het straatvechtertje uit 013.
Denk je dat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je hebt het je echt aangetrokken he?![]()
hoe ver ben je met je cafe noirs? Mensen eten toch vaak uit frustraties?quote:
Misschien even voorleggen aan Glowmouse, die kan er vast wel een tooltje van maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:35 schreef TwenteFC het volgende:
http://vocaroo.com/i/s0wz6InJDcW5
FOK! zou dit moeten inbouwen, heeft potentie.
Al aantal weken niet meer gekocht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:36 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe ver ben je met je cafe noirs? Mensen eten toch vaak uit frustraties?
Hij heeft wel gelijk man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh...ok. Knap dat je zoiets kan aflezen op internet.
Happel is een baas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk man.
Trek het je niet aan. We vinden jou ook nog stoer hoor.
Deze grap wordt met de dag leuker.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |