Is de jacht op everzwijnen daar al begonnen dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
jij woont nog in dat loven deel, kom eens hier in loven. Je overleefd geen minuut, ik ga er dagelijks op uit met mijn kogelwerendvest.
Ja, zoals geluid enzo op een site die zegt geluid op te nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wilde iets opnemen maar toen zag ik dit:
[ afbeelding ]
Kunnen ze dus random opnemen wat je aan het doen bent.
OMG. Ik heb geen camera, dus ze doen maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wilde iets opnemen maar toen zag ik dit:
[ afbeelding ]
Kunnen ze dus random opnemen wat je aan het doen bent.
37 seconden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het waren 30 prachtige seconden.
Illuminatie en shit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, zoals geluid enzo op een site die zegt geluid op te nemen.Da fuq Rens.
Nee maar dan hebben ze vanaf dat moment het recht om dingen op te nemen als je iets op internet zoekt. Hele Skypegesprekken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ja, zoals geluid enzo op een site die zegt geluid op te nemen.Da fuq Rens.
Ha, jij bent echt lachwekkend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, ik ben in de bloei van m'n leven, 1,90m, zwarte band judo en getraind straatvechter. Vertel mij wat die dikke kantoorklerk tegen mij denkt te beginnen dan?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar dan hebben ze vanaf dat moment het recht om dingen op te nemen als je iets op internet zoekt. Hele Skypegesprekken bijvoorbeeld.
Precies. Dus doe ff normaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh ja, jullie bomterroristen zijn altijd wat preciezer met die secondes enzo he.
Dat is hip.quote:
gaat nergens over.quote:
Gast, hoe kan je iets opnemen als de site in kwestie geen gebruik van je microphone mag maken... Als je hun servers wil bereiken met puur stemgeluid moet je wel heel hard schreeuwen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee maar dan hebben ze vanaf dat moment het recht om dingen op te nemen als je iets op internet zoekt. Hele Skypegesprekken bijvoorbeeld.
Er ligt een gedeelte van Guidetti onder Guidetti zelf.quote:
[..]
[..]
geen ideequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er ligt een gedeelte van Guidetti onder Guidetti zelf.
nuran en rick hebben strijdt om een tv die zij aan sjef hebben gegeven. Voor de rest weet Lucas nu ook dat nina nog zwanger is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klopt, maar toch.... ik wil alles zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |