Geen idee. Dieper wil ik er ook niet op ingaan, dan zou enigszins vulgair worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok....
[..]
Wat
[..]
Kan dat?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Geen idee. Dieper wil ik er ook niet op ingaan, dan zou enigszins vulgair worden.
Hoe dan ook, denk na over je keuzes op Fok!. Een positieve reputatie opbouwen is makkelijk, maar doen laten instorten nog makkelijker.
Pics van jouw tieten?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel ik heb ze juist wel, maar niet op het plaatje
LR is een vage user idd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik bedoel ik heb ze juist wel, maar niet op het plaatje
[..]Jij bent vaag weet je dat
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit niets in.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe groot is je collectie al?
Dat wel.quote:
Kon het proberen.quote:
Waarom heb je een kutdag gehad?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een kutdag gehad. Dan word ik nog irritanter dan anders, mijn excuses.
ik vergeef het je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een kutdag gehad. Dan word ik nog irritanter dan anders, mijn excuses.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
OMGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dit. Cake was ook niet te vreten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Z'n moeder had Wicky ipv Appelsientje in z'n lunchpakket gedaan.
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Begravenis, opnieuw. Nu al een tering jaar.
Gecondoleerd. Het ziet ook niet mee he. Tering.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
De cake van joortje?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En dit. Cake was ook niet te vreten.
(Maakt niet uit joh. Je las de post ook nog niet)
Hmmm kutquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zat nu zeker lachend achter je acer laptop?quote:
Ik heb een HP.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zat nu zeker lachend achter je acer laptop?
Gecondoleerd lulquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Roken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Marlboro heeft nu ook al "Mega"-packs, van 8 Euro. Binnenkort dus weer minder sigaretten in de ¤7 verpakking?
Nerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Het kan altijd erger, zie Australie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Marlboro heeft nu ook al "Mega"-packs, van 8 Euro. Binnenkort dus weer minder sigaretten in de ¤7 verpakking?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit je tentje + klapstoeltje al in elkaar?quote:
Tijd om te stoppenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Wie ben jij? Stel je eens voor.quote:
Hoi. Ik ben Muto en heb ook een drankprobleem.quote:
Ik heb een kamer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Zit je tentje + klapstoeltje al in elkaar?
Aan de Coolsingel?quote:
Hoi Muto.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Muto en heb ook een drankprobleem.
Bless.
serieusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar HMF heeft al met stoepkrijt 'BEZET' gekalkt voor 't stadhuis.
Dat heb ik gisteren weggezeken na een avondje Apres Skihut.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar HMF heeft al met stoepkrijt 'BEZET' gekalkt voor 't stadhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |