Je zat nu zeker lachend achter je acer laptop?quote:
Ik heb een HP.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je zat nu zeker lachend achter je acer laptop?
Gecondoleerd lulquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Begravenis, opnieuw. Nu al een tering jaar.
Roken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Marlboro heeft nu ook al "Mega"-packs, van 8 Euro. Binnenkort dus weer minder sigaretten in de ¤7 verpakking?
Nerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Het kan altijd erger, zie Australie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Marlboro heeft nu ook al "Mega"-packs, van 8 Euro. Binnenkort dus weer minder sigaretten in de ¤7 verpakking?
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Zit je tentje + klapstoeltje al in elkaar?quote:
Tijd om te stoppenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:47 schreef TwenteFC het volgende:
Wie ben jij? Stel je eens voor.quote:
Hoi. Ik ben Muto en heb ook een drankprobleem.quote:
Ik heb een kamer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Zit je tentje + klapstoeltje al in elkaar?
Aan de Coolsingel?quote:
Hoi Muto.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:49 schreef Muto het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Muto en heb ook een drankprobleem.
Bless.
serieusquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar HMF heeft al met stoepkrijt 'BEZET' gekalkt voor 't stadhuis.
Dat heb ik gisteren weggezeken na een avondje Apres Skihut.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, maar HMF heeft al met stoepkrijt 'BEZET' gekalkt voor 't stadhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |