Hij keek in de spiegel toch?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef 1299 het volgende:
Ben nu de laatste aflevering aan het kijken, ik weet niet of het al gemeld is maar ik vind het nogal kansloos dat eerst het rechteroog van meneer lapje kapot is en aan het eind opeens het linkeroogSerie kost miljoenen en dan let je niet eens op zulke grote details..
Jep.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij keek in de spiegel toch?
Ooit gehoord van een spiegel?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:19 schreef 1299 het volgende:
Ben nu de laatste aflevering aan het kijken, ik weet niet of het al gemeld is maar ik vind het nogal kansloos dat eerst het rechteroog van meneer lapje kapot is en aan het eind opeens het linkeroogSerie kost miljoenen en dan let je niet eens op zulke grote details..
Zombies rotten uiteindelijk na een paar maanden/jaren weg dus ze leven niet oneindigquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef WammesWaggel het volgende:
Opzich zijn die zombies een schone en oneindige bron van energie, integenstelling tot ossen of paarden hoef je een zombie niet te voeren toch?
[ afbeelding ]
Groene stroom
Maar dat was eigenlijk een enorm onorginele aflevering en ook de rest van het 1e seizoen was 1 groot cliche-gedoe (was echt al 100x gedaan ofzo...of was de comic toevallig toch eerder dan bv 24 hours, of hoe heet die film?). De setting van de rest van de serie vind ik eigenlijk veel originelerquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef Merkie het volgende:
[..]
Alleen S01E01 is eigenlijk goed.
Jammer dat het om budget-redenen een stuk minder is geworden. Het had zoveel beter kunnen worden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Maar dat was eigenlijk een enorm onorginele aflevering en ook de rest van het 1e seizoen was 1 groot cliche-gedoe (was echt al 100x gedaan ofzo...of was de comic toevallig toch eerder dan bv 24 hours, of hoe heet die film?). De setting van de rest van de serie vind ik eigenlijk veel origineler![]()
Maar ok, dat eerste seizoen vond ik vrij geniaal hoor. Goed uitgewerkt
Ach als je seizoen 2 wegdenkt is het wel te behappenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jammer dat het om budget-redenen een stuk minder is geworden. Het had zoveel beter kunnen worden.
Het 2e deel van seizoen 2 vond ik toch wel een stuk beter hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ach als je seizoen 2 wegdenkt is het wel te behappen
Goede scene vond ik datquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:10 schreef secondelijm het volgende:
Weet niet wanneer S4 begint, hoop rond Halloween dit jaar![]()
Ondanks dat ik me doodgeërgerd heb aan 't zoeken naar Sophia, is dit toch wel schattig (vanaf 4:42)![]()
Daryl heeft alle pluspunten van Shane, zonder de minpunten van Shane.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 02:45 schreef Chuck_Norris het volgende:
Shane, wat een baas was dat.Alleen Daryl komt daar nog bij in de buurt.
Shane was juist een interessant personage. Beter als je kijkt naar het grootste gedeelte van wat er nu rondloopt. Alleen Daryl is de grootste baas ja van de seriequote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:17 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Daryl heeft alle pluspunten van Shane, zonder de minpunten van Shane.
Neuh, ik vond Shane een vervelende lul. Als je er serieus over nadenkt je beste vriend te vermoorden zodat je met z'n vrouw kan zijn, dan ben je niet helemaal lekker. Tenminste, dat vind ik dan. Met z'n neus.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shane was juist een interessant personage. Beter als je kijkt naar het grootste gedeelte van wat er nu rondloopt. Alleen Daryl is de grootste baas ja van de serie.
Het gaat er ook niet om of je hem wel of niet als vriendelijk zou bestempelen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Neuh, ik vond Shane een vervelende lul. Als je er serieus over nadenkt je beste vriend te vermoorden zodat je met z'n vrouw kan zijn, dan ben je niet helemaal lekker. Tenminste, dat vind ik dan. Met z'n neus.
Dat maakt de serie toch juist een stuk leuker, als al die mensen die alleen maar vriendelijk zijn. Shane die wou gewoon overleven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:21 schreef OMG het volgende:
[..]
Neuh, ik vond Shane een vervelende lul. Als je er serieus over nadenkt je beste vriend te vermoorden zodat je met z'n vrouw kan zijn, dan ben je niet helemaal lekker. Tenminste, dat vind ik dan. Met z'n neus.
Shane wilde Lori. Dat was zijn grote probleem, al was het vermoorden van die dikke ook heel erg. 'Gewoon overleven' ofwel iemand doden die jou vlak daarvoor nog heeft gered.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat maakt de serie toch juist een stuk leuker, als al die mensen die alleen maar vriendelijk zijn. Shane die wou gewoon overleven.
Anders zouden ze beiden dood zijn gegaan, en zouden ze Carl ook niet hebben kunnen redden. Dus Shane deed wat hij moest doen, om Carl en zichzelf te redden. Dan denk je er niet perse meer aan dat hij je net daarvoor heeft gered.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Shane wilde Lori. Dat was zijn grote probleem, al was het vermoorden van die dikke ook heel erg. 'Gewoon overleven' ofwel iemand doden die jou vlak daarvoor nog heeft gered.
Zo kun je het goedpraten maar het is geen vaststaand feit dat ze het anders beide niet zouden overleven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Anders zouden ze beiden dood zijn gegaan, en zouden ze Carl ook niet hebben kunnen redden. Dus Shane deed wat hij moest doen, om Carl en zichzelf te redden. Dan denk je er niet perse meer aan dat hij je net daarvoor heeft gered.
Volgens mij kon Shane moeilijk lopen ofzo? En die dikke was sowieso al traag. Dus hij moest hem achterlaten om weg te komen, en zichzelf te redden. Dat is gewoon wat je moet doen om te overleven.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo kun je het goedpraten maar het is geen vaststaand feit dat ze het anders beide niet zouden overleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |