Alleen die twee assholes hadden daar wel oren naar, de nobele negert heeft geloof ik zijn bedenkingen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel mooi gedaan
Het enige rare vond ik inderdaad dat die groep van die neger wel willen helpen met Rick en co neerknallen
Ik vind Andrea een van de betere. Carol ook trouwens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:31 schreef Lyzio het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Andrea een van de meest realistische personen in de serie vind. Gewoon het totaal niet om kunnen gaan met je emoties. Denken ergens rust te hebben gevonden en dan keer op keer geconfronteerd worden met de dood die constant om je heen zwerft. Geen wonder dat ze van plaats naar plaats trekt en van gedachte veranderd. Put yourself in her position. Eerst haar zus, toen Shane, de mensen die ze lief had in de oude groep van Rick, daarna de gestoorde Gov.
Ik zou nog veel gekker doen, denk ik.
Ik vind Andrea voornamelijk blond en dom, wat haar voor mij een vervelend personage maakt en me niet echt uitmaakt of ze lang overleeft of niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook raar dat heel veel fans Andrea zo graag dood willen, want weinig actie etc.
Ik vind het juist een goeie twist aan de serie en ik vind hoe ze om gaat met de hele situatie juist mooi.
Juist Andrea's hele situatie kan de serie zo veel beter maken.![]()
Die Glenn mag van mij wel de pan uit, hij heeft z'n tijd wel gehad. Ik vind z'n hele wraak situatie niet veel toevoegen aan het verhaal.
Edit:
Ik keek net even Beth's zang scene terug, wat is dat toch geweldig![]()
Vooral toen Merle uit dat donkere gedeelte van de gevangenis kwam om even naar Beth's gezang te luisteren.
Ik denk dat Merle echt een held wordt en zich op een of andere badass manier bewijst, tenminste dat hoop ik
Tsja..Ze wilde hem nu vermoorden, dus helemaal neutraal staat ze niet meer in haar mening richting de Governor...maar ze is gewoon verliefd..tsja dat soort dingen gebeuren geloof ik. Ergens voelt ze zich natuurlijk ook veilig bij hem. Ze moet nu kiezen tussen Rick en de groep en de Governor...vrij realistische situatie hoor...wel ietwat clichequote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:09 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik vind Andrea voornamelijk blond en dom, wat haar voor mij een vervelend personage maakt en me niet echt uitmaakt of ze lang overleeft of niet.
Daarnaast vraag ik me af hoelang het nog duurt voor de putdeksel bij haar valt dat de governor een enorm nare man is. Want met een kwartje heeft het inmiddels al niks meer te maken. Zeker gezien alles wat ze heeft gezien daar in Woodbury (zombie aquarium, z'n zombie dochter, haar vrienden van Rick's groep die gegijzeld werden, etc.). En dan verbaasd zijn dat Rick's groep je niet met open armen ontvangt als je daar opeens verschijnt. Maar dan zul je altijd zien dat haar blonde beslissingen ervoor zorgen dat ze juist de hele serie lang overleeft.
Da's mijn mening over Andrea als personage (en ik zal haar niet, en dat er mensen zijn die haar leuk / realistisch vinden, dan kan best, want zo vind ik Glenn eigenlijk wel een goed personage.
Ze werkt me wel op de zenuwen met dat irritante gedrag. Maar dat doen er wel meerquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:12 schreef Norrage het volgende:
Tsja..Ze wilde hem nu vermoorden, dus helemaal neutraal staat ze niet meer in haar mening richting de Governor...maar ze is gewoon verliefd..tsja dat soort dingen gebeuren geloof ik. Ergens voelt ze zich natuurlijk ook veilig bij hem. Ze moet nu kiezen tussen Rick en de groep en de Governor...vrij realistische situatie hoor...wel ietwat cliche
Dat heeft hij al vaker gedaan, hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook raar dat heel veel fans Andrea zo graag dood willen, want weinig actie etc.
Ik vind het juist een goeie twist aan de serie en ik vind hoe ze om gaat met de hele situatie juist mooi.
Juist Andrea's hele situatie kan de serie zo veel beter maken.![]()
Die Glenn mag van mij wel de pan uit, hij heeft z'n tijd wel gehad. Ik vind z'n hele wraak situatie niet veel toevoegen aan het verhaal.
Edit:
Ik keek net even Beth's zang scene terug, wat is dat toch geweldig![]()
Vooral toen Merle uit dat donkere gedeelte van de gevangenis kwam om even naar Beth's gezang te luisteren.
Ik denk dat Merle echt een held wordt en zich op een of andere badass manier bewijst, tenminste dat hoop ik
quote:Op woensdag 27 februari 2013 06:04 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Dat heeft hij al vaker gedaan, hoor
Me too, bah. Het zou mij echt niet uitmaken als ze het loodje legt, ik vind haar ook zo ontzettend lelijk. Ik zou er wel heel erg van balen als Carol dood gaat, ik vind haar heel leukquote:Op woensdag 27 februari 2013 08:51 schreef SEMTEX het volgende:
Ik irriteer me al aan Andrea sinds ze zo nodig met de jongens mee wilde doen en op zombies wilde leren schieten.
Het is geen lelijk wijf, maar ze trekt de hele tijd zo'n zuur mondjequote:Op woensdag 27 februari 2013 09:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Me too, bah. Het zou mij echt niet uitmaken als ze het loodje legt, ik vind haar ook zo ontzettend lelijk. Ik zou er wel heel erg van balen als Carol dood gaat, ik vind haar heel leukHoop echt nog om een romance tussen Carol & Daryl.
Lelijke botoxkop joh. Daar stoor ik me al sinds aflevering uno aan.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is geen lelijk wijf, maar ze trekt de hele tijd zo'n zuur mondje
Dezelfde karakters (maar dan een stuk meer) en een ander verloop van het verhaal.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:29 schreef So_Surreal het volgende:
Hoe kom ik trouwens aan die comics?
En zitten in de comics dezelfde characters, of is dat compleet anders met een compleet ander verhaal ?
Hoe die comics en hoeveel delen zijn d'r ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:42 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dezelfde karakters (maar dan een stuk meer) en een ander verloop van het verhaal.
Zo is het in de comics bijvoorbeeld niet Herschel die een been verliest, gaat Lori niet dood tijdens het bevallen etc.
De rode draad is wel hetzelfde, maar daar blijft het ook wel bij
Ik vind haar wel een lelijk wijf. Zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Het is geen lelijk wijf, maar ze trekt de hele tijd zo'n zuur mondje
Eens, ik mag carol ook wel nu dat gezeik met haar dochter voorbij is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:10 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Me too, bah. Het zou mij echt niet uitmaken als ze het loodje legt, ik vind haar ook zo ontzettend lelijk. Ik zou er wel heel erg van balen als Carol dood gaat, ik vind haar heel leukHoop echt nog om een romance tussen Carol & Daryl.
Ik hoop zo ontzettend erg dat er geen romance ontstaat...Of dat er iig geen aandacht aan besteed wordt. Dat zou de serie niet ten goede komen....quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eens, ik mag carol ook wel nu dat gezeik met haar dochter voorbij is.
107 comics al volgens mij.quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:51 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Hoe die comics en hoeveel delen zijn d'r ?
Dan weet ik waar ik op moet zoeken met downloaden.
Dat niet nee, maar ik vind het nu wel leuk hoe ze laten zien dat Carol en Daryl elkaar wel heel erg mogen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:19 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik hoop zo ontzettend erg dat er geen romance ontstaat...Of dat er iig geen aandacht aan besteed wordt. Dat zou de serie niet ten goede komen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |