Wat boeit het nou? Als ze was gebleven was Philip ook achter haar aangekomen. Als je haar laat gaan heb je in ieder geval nog enige kans/hoop dat ze de Gov iets aan kan doen. Haar daar houden zou pas stom geweest zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef Lunice het volgende:
Je bent in oorlog met een groep mensen. Je laat iemand van die groep binnen in jouw kamp rondkijken. En dan laat je haar doodleuk terug gaan en geeft d'r ook nog een auto mee, puur en alleen omdat je die persoon hebt gekend?
Suspension of disbelief. Je kunt een wereld met vliegende olifanten nog geloofwaardig maken. Maar in die wereld kunnen wel onlogische zaken plaatsvinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:42 schreef Discombobulate het volgende:
Eindeloze discussie over hoe slecht deze serie wel niet is....
En toch blijven kijken....
Ik vind het gewoon een super vette serie.
Ofcourse, sommige dingen die voorbij komen zijn niet realistisch, maar dan wordt het meest onrealistische van de serie, de Zombie Apocalypse zelf, niet genoemd...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:42 schreef Discombobulate het volgende:
Eindeloze discussie over hoe slecht deze serie wel niet is....
En toch blijven kijken....
Ik vind het gewoon een super vette serie.
Ofcourse, sommige dingen die voorbij komen zijn niet realistisch, maar dan wordt het meest onrealistische van de serie, de Zombie Apocalypse zelf, niet genoemd...
LOL, Carl op de achtergrondquote:
Ze hebben al dusdanig veel dood en verderf gezien, dat het me niets zou verbazen dat ze al dusdanig zijn afgestompt en dit op een andere / snelle manier verwerken. En daarnaast is het overleven geblazen, dus er er niet al teveel tijd om lekker lang te rouwen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:55 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
• niet als iemands vrouw of kind overlijdt dat het schouders ophalen en doorgaan is (theoretisch)
Ach, zombies schieten niet terug en zijn nogal traag. Ik denk dat ik daar ook wel sneller een headshot op zou maken, dan op iemand anders die terugschiet.quote:• Als iedereen binnen de serie continu headshots kan schieten op de zombies, is het vreemd dat ze een stilstaand levend target niet kunnen raken.
Welke andere vlakken?quote:• het is logisch dat als ze steeds op supply-runs gaan dat de schrijvers dus rekening houden met schaarste. Als dat op andere vlakken dan niet zo is, mag daar commentaar op geleverd worden
Inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:59 schreef maurisioo het volgende:
Beetje jammer dat de leider van dat dorpje heel gevaarlijk en kwaadaardig moet lijken, zoals in een gesprek van iemand uit de laatste aflevering aangegeven wordt, en met zo'n ooglapje, terwijl hij naar mijn mening totaal niet zo overkomt. Beetje verkeerd gezicht ervoor. En het is gewoon een slechte acteur.
Je kunt wel punt voor punt gaan bespreken, mijn argument luidt dat het niet gek is dat er naar bepaalde aspecten kritisch gekeken kan worden, terwijl jij stelt dat zoiets gek is op het moment dat je de zombie-apocolypse accepteert.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:05 schreef OMG het volgende:
[..]
Ze hebben al dusdanig veel dood en verderf gezien, dat het me niets zou verbazen dat ze al dusdanig zijn afgestompt en dit op een andere / snelle manier verwerken. En daarnaast is het overleven geblazen, dus er er niet al teveel tijd om lekker lang te rouwen.
[..]
Ach, zombies schieten niet terug en zijn nogal traag. Ik denk dat ik daar ook wel sneller een headshot op zou maken, dan op iemand anders die terugschiet.
[..]
Welke andere vlakken?
Wat is dat standaard achtste geval dat op de grond valt? De houder van de zombiekop?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:22 schreef Maniakje het volgende:
Dat ze Andrea fouilleren snap ik 100%, maar ondertussen wél wapens in de klauwen van zo'n gevaarlijke mafkees als Merle duwenDie gozer is alleen ff behulpzaam omdat 't 'm zélf heel goed uitkomt, ongelooflijk dat Michonne, Maggie, Glenn er akkoord mee gaan.
Ze hadden er ongetwijfeld op gehoopt dat we zouden gaan speculeren over de identiteit van die mysterieuze bestuurder, anders hadden ze zelf wel wat meer van zijn/haar uiterlijk laten zien of een naam genoemd.
Hoop niet dat Michonne dood gaat, afgezien van haar non-stop kwaaie kop bevalt haar hacking 'n slashing me wel![]()
[ afbeelding ]
Ik kan de scene niet terug vinden, maar lijkt het wel op ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Wat is dat standaard achtste standaard-achtige geval dat op de grond valt? De houder van de zombiekop?
Ik vond het een knappe afleveringquote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:19 schreef Norrage het volgende:
Ik durf niet meer te kijken, op bierdopje had de nieuwe ep wel eeen hele lage rating zeg![]()
Maar zonder jullie posts te lezen ga ik hem nu aanzetten...ben benieuwd...
Juist. Al eerder vermeld hier in dit topic; mensen die de symboliek van dat liedje niet snappen op dat momentquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik vond het een knappe afleveringniks mis mee
moedige aflevering en het einde was schitterend met Hold On
Tom Waits
Klopt, daarbij ben ik ook geen voorstander van die constante vlucht en ren scenes , in gedachte ren ik ook mee en ik ben dan gewoon moe wanneer de aflevering afgelopen isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:13 schreef karton2 het volgende:
Vooral dit seizoen is de blik van de serie veel breder geworden nu er veel meer mensen (dus tegenstanders) bijgekomen zijn.
Ik heb minder last van het opgejaagde gevoel dan in de voorgaan de seizoenen nu je meer weet over de wereld waar ze inzitten.
Zodra ze hun verblijfplaats moeten gaan verlaten komt dat gejaagde gevoel weer terug.
Overigens ook vrij logisch dat ze nu andere mensen tegenkomen. Maar ik vind heel weinig raar in deze serie. Dingen die iedereen raar lijkt te vinden, vind ik volkomen normaal. Het gedrag van Andrea bijvoorbeeld, de actie van The Gov met dat busje (sending a message) en dat Rick zijn Lori ziet. Ja, ik snap het allemaal wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:30 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
Klopt, daarbij ben ik ook geen voorstander van die constante vlucht en ren scenes , in gedachte ren je ook meebang dat je favoriet elk moment aangevallen kan worden en het niet overleefd.
Klopt, ik vind het ook raar dat heel veel fans Andrea zo graag dood willen, want weinig actie etc.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:31 schreef Lyzio het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Andrea een van de meest realistische personen in de serie vind. Gewoon het totaal niet om kunnen gaan met je emoties. Denken ergens rust te hebben gevonden en dan keer op keer geconfronteerd worden met de dood die constant om je heen zwerft. Geen wonder dat ze van plaats naar plaats trekt en van gedachte veranderd. Put yourself in her position. Eerst haar zus, toen Shane, de mensen die ze lief had in de oude groep van Rick, daarna de gestoorde Gov.
Ik zou nog veel gekker doen, denk ik.
Ik vond het ook heel mooi gedaanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Klopt, ik vind het ook raar dat heel veel fans Andrea zo graag dood willen, want weinig actie etc.
Ik vind het juist een goeie twist aan de serie en ik vind hoe ze om gaat met de hele situatie juist mooi.
Juist Andrea's hele situatie kan de serie zo veel beter maken.![]()
Die Glenn mag van mij wel de pan uit, hij heeft z'n tijd wel gehad. Ik vind z'n hele wraak situatie niet veel toevoegen aan het verhaal.
Edit:
Ik keek net even Beth's zang scene terug, wat is dat toch geweldig![]()
Vooral toen Merle uit dat donkere gedeelte van de gevangenis kwam om even naar Beth's gezang te luisteren.
Ik denk dat Merle echt een held wordt en zich op een of andere badass manier bewijst, tenminste dat hoop ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |