Henrikequote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:35 schreef norich het volgende:
Mogge
Wat een prachtige trofee in de OP.
Ja, uiteraard. Vanaf 8 hè.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:43 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Henrike
Weer fijn aan die arbeit?
Dat is wel minder, paar extra vitamines en lekker de nachtrust pakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, uiteraard. Vanaf 8 hè.
Ik ben alleen weer verkouden aan het worden. 2 weken terug ook al
Gaat niks helpen. Als ik eenmaal verkouden ben, blijft het wel een paar dagenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:00 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Dat is wel minder, paar extra vitamines en lekker de nachtrust pakken
Klinkt niet verkeerdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Vrijdag chillen, zaterdag bezoek van zus en zwager, zondag uit eten... o.a...
Oh nja beterschap dan maarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:09 schreef norich het volgende:
[..]
Gaat niks helpen. Als ik eenmaal verkouden ben, blijft het wel een paar dagen
Ja, Steve heeft de handdoek in de ring geworpen. "It is what it is, thats football"quote:
Thanks. Het is niet zo ernstig dat ik niet kan werken hoorquote:
quote:
quote:
Steve McClaren natuurlijk.quote:
Ohw da's rot. Of zijn ze er al?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Kortsluiting gehad in huis. Fase eruit. Mannetje erbij. Hoofdzekering kapot. Enexis gelijk maar ff gebeld. Nu in een leeg huis wachten op een aanrijtijd van max. Twee uur..
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Kortsluiting gehad in huis. Fase eruit. Mannetje erbij. Hoofdzekering kapot. Enexis gelijk maar ff gebeld. Nu in een leeg huis wachten op een aanrijtijd van max. Twee uur..
Das mooi kloten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Damnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Moet dat per sé door Enexis gebeuren? Kan ook door Geas.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
dat is klotequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:58 schreef Kreator het volgende:
Moet door enexis. Zijn verzegeld. En is opgelost. Hoefde maar half uur te wachten. :-)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Moet dat per sé door Enexis gebeuren? Kan ook door Geas.
Mooi, heb je er nu in iedergeval geen last meer vanquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet door enexis. Zijn verzegeld. En is opgelost. Hoefde maar half uur te wachten. :-)
Dat scheelt. Geas heeft ook zegelbevoegdheid, vandaarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Moet door enexis. Zijn verzegeld. En is opgelost. Hoefde maar half uur te wachten. :-)
Als ik daar allemaal rekening mee moet houden, dan is het einde zoekquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:04 schreef 100% Tukker het volgende:
Dit soort plaatjes ligt hier ietwat gevoelig hè.
Cue!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ik daar allemaal rekening mee moet houden, dan is het einde zoek
Ja hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed te pas vandaag?
Ik ben een beetje te laat naar bed gegaan.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja hoor
Niet meer doen
Ik was om half 11 in slaap gevallen, werd snachts wakker en dacht.. wow de ochtend zal al snel komen. Bleek het 12 uur te zijn
Alleen gedroomd dat ik helemaaaaal platzak was
yupquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:38 schreef 100% Tukker het volgende:
En je bent irl bijna platzak?
Miss Tuk kwam 's avonds na haar werk nog even langs. Die gaat morgen naar Sri Lanka.Nog even een borrel mee gedronken en zo.
16 Dagen maar liefst!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
yup
Gezellig![]()
Nu een week of 1 / 2 vrij van der?
Party!!!!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
16 Dagen maar liefst!
Nu wil ik zelf graag naar Tunesië voor 8 dagen (all-inclusive natuurlijk), maar geen mattie die met me mee wil/kan.
Rukker!quote:Op woensdag 27 februari 2013 09:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Goed te pas vandaag?
Ik ben een beetje te laat naar bed gegaan.
[..]
Baron!
quote:
Weet ik ook wel.quote:Op woensdag 27 februari 2013 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..].
@Tukker, ik ben niet een of ander pennymeisje die over de zeik gaat van paardenvlees of grapjes daarover.
Als het je toch niet boeit, kan je ook wel ergens anders heen met zequote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ze willen niet naar Tunesië. Omdat Tunesië. Mij boeit dat niet echt, maar goed...
Oja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Jij hebt toch helemaal geen tijd i.v.m. je huis?
Nice. Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Koud zweet, brrrquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb wel lekker geslapen. Maar dat kwam door de 2 glaasjes slivovic.
Nop, maar ff leven vd staat is ook niet verkeerdquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nog steeds niet op een waggel?
Ziek?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nice. Ik heb de halve nacht wakker gelegen. Koud zweet, brrr.
Ja, griep. Gaat wel weer over. Alleen een beetje jammer van de constante spierpijnquote:
Zou kunnen, maar Tunesië is op dit moment de goedkoopste. ¤249,- voor 8 dagen all-inclusive...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als het je toch niet boeit, kan je ook wel ergens anders heen met ze
quote:
No shit. Als ik dat kon met behoud van hetzelfde inkomen... dan dat trek ik wel tot m'n 67e.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Nop, maar ff leven vd staat is ook niet verkeerd
Astrid? Die komt hier niet meer...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:29 schreef Redbaron het volgende:
Waar is mijn favoriete fokster eigenlijk?
Is goed, ja heb ik nog wel ergens liggen. We appen welquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
Zal ik zaterdag komen aflakken? Je hebt nog een schone roller?
Ik moet 1100 inleveren maar ik kan er nog wel van rondkomen, heb nog tot oktober dus moet wel goed komen..quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar Tunesië is op dit moment de goedkoopste. ¤249,- voor 8 dagen all-inclusive...
[..]![]()
Zal ik zaterdag komen aflakken? Je hebt nog een schone roller?
[..]
No shit. Als ik dat kon met behoud van hetzelfde inkomen... dan dat trek ik wel tot m'n 67e.
Henrike, heb r de hele morgen nog niet gezienquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Astrid? Die komt hier niet meer...
Ja, cool.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een paard schilderen op de meterkast? Dat zou nice zijn...
Ik probeer Krea om te lullen om van zijn schuur een café te maken (netjes aftimmeren en zo, barretje), misschien kan je daar je creativiteit straks op botvieren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, cool.
Ik volg ergens anders een topic van een vrouw die een deur aan het beschilderen is, een weiland met koeien. Een van de koeien kijkt de kamer in. Net zo tof.
Als je er van rond kan komen is dat natuurlijk wel nice. Wat doe je zoal de hele dag dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:33 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik moet 1100 inleveren maar ik kan er nog wel van rondkomen, heb nog tot oktober dus moet wel goed komen..
[..]
Henrike, heb r de hele morgen nog niet gezien
En hoe gaat dat overhalenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik probeer Krea om te lullen om van zijn schuur een café te maken (netjes aftimmeren en zo, barretje), misschien kan je daar je creativiteit straks op botvieren.
Goede plannen, ik heb zequote:
Beetje darten, beetje fitnessen. Uitslapen, af en toe een solli versturen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je er van rond kan komen is dat natuurlijk wel nice. Wat doe je zoal de hele dag dan?
Henrike zal wel druk aan het werk zijn.
Slecht.quote:
Ik weet het niet. Anders app je haar even... of je rijdt even langs.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:56 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik denk t, of ze is ziek als n hond
Kennissen van mij hebben dat ook, maar dan met een radiostation erbij in.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Slecht.![]()
Nou ja, ik was ooit in zo'n illegaal café bij iemand achter in de tuin en die had dat wel erg tof voor mekaar. Barretje, karaoke-set, paar gokkasten, mooie verlichting, de whole lot. Ik zou zoiets zelf wel sterk overwegen, maar kan me voorstellen dat Krea daar niet op zit te wachten.
Ik dacht dat jij het wel zou weten, je bent altijd op de hoogte van alle in en outsquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:57 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Anders app je haar even... of je rijdt even langs.
Lig ziek in bedquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:43 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als je er van rond kan komen is dat natuurlijk wel nice. Wat doe je zoal de hele dag dan?
Henrike zal wel druk aan het werk zijn.
Lekker hoor, zo in de zomer. Loungeset buiten en als het 's avonds afkoelt lekker binnen aan de bar hangen. Beetje karaoke en zo...quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kennissen van mij hebben dat ook, maar dan met een radiostation erbij in.
Ik moet er niet aan denken. Al is een bar wel heel cool, mijn instructrice heeft dat ook aan huis.
Dat valt vies tegen, Baron.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:59 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij het wel zou weten, je bent altijd op de hoogte van alle in en outs
Is wel tof ja. Maar ik denk dat het uiteindelijke gebruiken wel meevalt, net als bij een bad... In het begin gebruik je hem constant, daarna bijna niet meer.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:08 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Lekker hoor, zo in de zomer. Loungeset buiten en als het 's avonds afkoelt lekker binnen aan de bar hangen. Beetje karaoke en zo...![]()
Het is dat ik zelf geen schuur heb.
Het is vooral iets voor de lente/zomer ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is wel tof ja. Maar ik denk dat het uiteindelijke gebruiken wel meevalt, net als bij een bad... In het begin gebruik je hem constant, daarna bijna niet meer.
Haha, dan is het wel leuk ja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het is vooral iets voor de lente/zomer ja.
Mijn bad lig ik trouwens wekelijks in.Maar dat is meer omdat Miss dat zo graag wil.
Verkouden/grieperig.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Schatje toch! Wat heb je dan?
Ook inclusief het koude zweet en de spierpijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef norich het volgende:
[..]
Verkouden/grieperig.
Halve nacht wakker gelegen
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, dan is het wel leuk ja.
Wij hebben ook een groot bad, maar daar was ik toen nooit samen met iemand in geweest. Maar vriend en ik besloten dat het maar eens moest gebeuren. Bad gevuld, wij erin, helft van het water over de badkamervloer.
Met de spierpijn valt het gelukkig meequote:Op woensdag 27 februari 2013 12:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook inclusief het koude zweet en de spierpijn?
Uh-huh. Dat denk je ja...quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef Kreator het volgende:
Ja, het klinkt wel mooi zo'n bar. Maar als ik het al doe, dan niet nu.. En ik moet ook ergens mijn gereedschap en tuinshit kwijt.
Qua tuin ligt mijn prio bij een overkapping maken waar je kan chillen.
Toen was het, oh ja, een persoon meer is minder waterquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:21 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
En toen schreeuwde je "eureka"? Maar het overloopgatdinggeval deed het niet of zo?
Godsakker ik moest het even opzoeken hoor maarquote:
Ja, dat heb ik ook. Bloedheet nu. Zo m'n bed maar eens verschonenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:23 schreef norich het volgende:
[..]
Met de spierpijn valt het gelukkig mee
Heb het wel de hele tijd koud/warm/koud/warm
Ik heb geen verstand van voetbal, maar geen goede keuze dus?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef Kreator het volgende:
Bert van Marwijk nieuwe trainer Twente..
http://www.nu.nl/sport/33(...)ainer-fc-twente.html
had liever Verbeek gezien...
Nu heb ik héle flauwe visuals.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toen was het, oh ja, een persoon meer is minder water.
En ja, die doet het wel, maar niet met een aantal liter water in een keer.
Tja.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef Kreator het volgende:
NuSport is wel de karigste bron ooit (na de Telegraaf)quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:47 schreef Kreator het volgende:
Loop niet zo te janken manquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
NuSport is wel de karigste bron ooit (na de Telegraaf)
quote:Bert van Marwijk zegt geen akkoord te hebben met FC Twente als hoofdcoach voor het nieuwe seizoen.
“Onzin.” zegt de oud-bondscoach tegen de NOS op berichten in andere media dat de partijen op een haar na rond zijn. Voorzitter Joop Munsterman van de Enschedese club zei dinsdag nog dat er uiteraard naar trainers is gekeken en dat er af en toe ook informele gesprekken zijn geweest in de voorbije periode. “Maar we nemen alle tijd in onze zoektocht naar een nieuwe hoofdtrainer.” Van Marwijk lijkt wel een van de belangrijkste kandidaten voor Twente samen met AZ-trainer Gertjan Verbeek die openlijk heeft verklaard graag een keer trainer van FC Twente te willen worden.
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=159549
Nah, er wordt alleen ontkend dat er een akkoord is. Niet dat er om de tafel is gezeten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:44 schreef Kreator het volgende:
Hoe harder men ontkent, hoe meer waarheid er is.
Krijg een miniscuul kriebelhoestjequote:
Neujquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Krijg een miniscuul kriebelhoestje
In zijn W16 turbocharged DTM-Volvo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:42 schreef Kreator het volgende:
Morgé. Ik zag net Mr. Brasil rijden in zijn Scandinavisch racemonster.
Klopt, hij moest nog even zijn bitches naar het vmbo brengen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:00 schreef Kreator het volgende:
Ja, het was lastig te zien, want hij was er ook weer als een speer vandoor.
[ afbeelding ]
Dus het bier is nu op?quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:50 schreef Kreator het volgende:
Gisteren even heerlijk een avondje niks gedaan trouwens. Doeve kwam nog op bezoek.
Dat was wel een keer lekker.
Hi Cue!quote:
http://www.funda.nl/koop/(...)ven-4/fotos/#foto-35quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:32 schreef Kreator het volgende:
http://www.funda.nl/koop/midwoud/huis-48639456-hereven-4/fotos/
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:32 schreef Kreator het volgende:
http://www.funda.nl/koop/midwoud/huis-48639456-hereven-4/fotos/
Seks.quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)ven-4/fotos/#foto-35
een verlaagde 'instap' .. maar mooi als extra verhoging/verlaging voor de seks?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
indeed
alleen duurt het wel even nog
Oh ja, Miss Tuk is op vakantie, he. Ik ben jaloers, ik wil ookquote:
Ja, die vliegt vanmiddag naar dequote:Op donderdag 28 februari 2013 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh ja, Miss Tuk is op vakantie, he. Ik ben jaloers, ik wil ook.
Ik zeg: zaterdagavond vol aan de bak!quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is hopelijk langer dan ik moet wachten
quote:Op donderdag 28 februari 2013 10:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb gisteren dat krulspul van Andrelon in m'n haar gedaan. Mijn haar is nog nooit zo stijl geweest.
Denk dat het pas volgende week zaterdag wordtquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:03 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zeg: zaterdagavond vol aan de bak!
Ja toch! Ik zou het product retourneren.quote:
Why dan pas?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk dat het pas volgende week zaterdag wordt
Nice.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan komt er iemand langs waarvan ik bijna zeker weet dat er seks bij komt kijken
Gigolo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan komt er iemand langs waarvan ik bijna zeker weet dat er seks bij komt kijken
quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
Nice.Tot die tijd dus met de rubberen/plastic vriend?
Nouja als ik alleen maar seks zou kunnen ehbben met echt lelijke gasten.. dan liever betalen voor een lekkerding hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
Gelijk heb je.
Als vrouw betalen voor seks..._____________________
Misschien als je echt hideous bent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nouja als ik alleen maar seks zou kunnen ehbben met echt lelijke gasten.. dan liever betalen voor een lekkerding hoorDie zijn dan ook nog eens verplicht om je echt te verwennen
ipv enkel hun kwakkie te lozen
Dat ze het kunnen.. ongetwijfeld. Maar iets van aantrekkingskracht enzo is ook wel fijnquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:32 schreef 100% Tukker het volgende:
Misschien als je echt hideous bent.En lelijke gasten kunnen ook wel verwennen hoor. Vraag maar aan Miss Tuk.
Er zijn genoeg vrouwen die het doen, ben ik bangquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:22 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gelijk heb je.
Als vrouw betalen voor seks..._____________________
Klopt, maar als je alleen lelijke gasten scoort, ben je vaak zelf ook niet moeders mooiste lijkt me. Dan moet je je verwachtingen naar beneden bijstellen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar iets van aantrekkingskracht enzo is ook wel fijn
Tja, van die uitgeleefd 40/50+'ers wiens man een 'topfunctie' in het bedrijfsleven heeft, nooit thuis is en zijn secretaresse neukt.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er zijn genoeg vrouwen die het doen, ben ik bang.
Maar als je dat nou niet wiltquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
Dan moet je je verwachtingen naar beneden bijstellen.
Dan moet je 1x geluk hebben en de rest het van mond op mond reclame hebbenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:42 schreef 100% Tukker het volgende:
Of bijzondere kwaliteiten hebben.
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog wel eens kon tegenvallenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:40 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Klopt, maar als je alleen lelijke gasten scoort, ben je vaak zelf ook niet moeders mooiste lijkt me. Dan moet je je verwachtingen naar beneden bijstellen.
[..]
Tja, van die uitgeleefd 40/50+'ers wiens man een 'topfunctie' in het bedrijfsleven heeft, nooit thuis is en zijn secretaresse neukt.
De pity-fucks bestaan nogquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je 1x geluk hebben en de rest het van mond op mond reclame hebben
Zal idd niet zoveel zijn. Maar wat ik heb gehoord zijn he tvaak de rijkere vrouwen. Die ze dan ook meenemen naar bruiloften/uitjes/diners enzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Samzz het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat dat nog wel eens kon tegenvallen. Maar goed, ik denk het maar, geen idee welke vrouwen nu daadwerkelijk betalen voor seks.
Al denk ik niet dat het er zoveel zijn als mannen.
Dat sowieso.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al denk ik niet dat het er zoveel zijn als mannen.
Ja, idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zal idd niet zoveel zijn. Maar wat ik heb gehoord zijn he tvaak de rijkere vrouwen. Die ze dan ook meenemen naar bruiloften/uitjes/diners enzo.
of gewoon een lange avond verwend willen worden.
In tegenstelling tot de man is een kwartiertje toch echt te weinig
Ik laat me betalen in naturaquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Het is in ieder geval niet mijn ding, directe betaling voor seks.
Gewoon ff sorry zeggen toch.quote:
Nou... Als ik de jongen in kwestie was geweest, was er toch echt wel wat meer nodig dan een sorryquote:
24-uurs fellatiomarathon of zo ja.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Als ik de jongen in kwestie was geweest, was er toch echt wel wat meer nodig dan een sorry.
Mjaquote:Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou... Als ik de jongen in kwestie was geweest, was er toch echt wel wat meer nodig dan een sorry.
Meer een probeer het over een paar jaar nog eens, denk ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MjaHele nacht "met de girlzzzz" dingen doen terwijl je afgesproken had, daarna 's nachts met je zatte kop binnenstrompelen, meteen in slaap vallen en 's ochtends de bitch uithangen? Donder maar mooi op en probeer het volgende week nog maar een keer
Wij zijn toch eckte mannen? Die gooien er na 5 minuten al zand overheen. Keertje goedmaak-kontneukseks en... forever happy!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
MjaHele nacht "met de girlzzzz" dingen doen terwijl je afgesproken had, daarna 's nachts met je zatte kop binnenstrompelen, meteen in slaap vallen en 's ochtends de bitch uithangen? Donder maar mooi op en probeer het volgende week nog maar een keer
Wij laten niet met ons fokken, wij doen niet aan zulke spelletjes. Bitch belooft er om 10u te zijn, dan is die bitch er ook. Anders neuk je een andere bitch.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wij zijn toch eckte mannen? Die gooien er na 5 minuten al zand overheen. Keertje goedmaak-kontneukseks en... forever happy!
En vrouwmenschen die een ontbijtje niet waarderen zijn al helemaal bitches.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wij laten niet met ons fokken, wij doen niet aan zulke spelletjes. Bitch belooft er om 10u te zijn, dan is die bitch er ook. Anders neuk je een andere bitch.
Bitch.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:51 schreef norich het volgende:
[..]
Ja, het gaat al wel beter gelukkig
Als je ziek bent is dat vaak wel goed ja. Morgen weer aan het werk en weekend partymachen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef norich het volgende:
[..]
Lang in bed liggen doet blijkbaar wonderen haha
Morgen ga ik denk ik weer werken jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Als je ziek bent is dat vaak wel goed ja. Morgen weer aan het werk en weekend partymachen?
Neuh, zaterdag weer eens met Rob afgesproken en zondag familiedagquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:23 schreef norich het volgende:
[..]
Morgen ga ik denk ik weer werken ja
Maar dit weekend doe ik het maar even rustig aan.
Jij nog wilde plannen?
Ja, echt lachen, gieren, brullenquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:52 schreef 100% Tukker het volgende:
Nou, dat was me het avondje wel.
Lijkt me een goed plan.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, echt lachen, gieren, brullen. Morgen weer?
De beste uitvinding sinds gesneden brood.quote:
Cue!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:43 schreef Cue_ het volgende:
Mijn nieuwe laptop is 'gereed' .. oftewel ik moet er nog van alles installeren / instellen
Prio #1 is een internetbrowser met allemaal kekke plugins om jouw Fok-ervaring te verbeteren?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou er denk ik al op moeten staanMaar zover ben ik nog niet
Firefox en chrome als eerste gedownload.. en gezorgd dat m'n werkbalken weer wat linkjes hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:07 schreef 100% Tukker het volgende:
Prio #1 is een internetbrowser met allemaal kekke plugins om jouw Fok-ervaring te verbeteren?
Je bent sexy als je als een code-nerd praat.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef Cue_ het volgende:
Daarna ultraedit, putty instellingen. Zometeen nog even kijken naar een phpdesigner.
Visual Studio komt later ivm Qt die erbij op moet. Kijken of SVN werkt. Dan nog Royal Ts.. Men ik blijf bezig
http://lmgtfy.com/?q=hoe+(...)nd+line+aan+de+praatquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:14 schreef Cue_ het volgende:
En het leukste.. hoe krijg ik sqlplus via de command line aan de praatnet alsof ik dat weet.
Gohquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:16 schreef 100% Tukker het volgende:
http://lmgtfy.com/?q=hoe+(...)nd+line+aan+de+praat
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:15 schreef 100% Tukker het volgende:
Je bent sexy als je als een code-nerd praat.
Dunno.. Voordat ik alles heb zoals ik wil ben je wel effe bezigquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Geen idee. Nooit gedaan.Dus je bent wel een dag onder de pannen met een herinstallatie?
Ook altijd leuk werkquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ga mijn mailbox maar eens opruimen.
Ook niet mijn favoriete bezigheid, maar moet er helaas binnenkort ook eens aan geloven hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dunno.. Voordat ik alles heb zoals ik wil ben je wel effe bezig
Maar we zullen zien
quote:
Ow dat is fucked upquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Ook niet mijn favoriete bezigheid, maar moet er helaas binnenkort ook eens aan geloven hier.Collega heeft m'n werkstation ooit behoorlijk verneukt door mijn halve \System32 weg te gooien.
160 mails to go...
The best wayquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:43 schreef 100% Tukker het volgende:
* 100% Tukker drukt CTRL-A, SHIFT-DEL.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaand it's gone!
118 te gaan.
Blijf dan gewoon in bed liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:54 schreef norich het volgende:
Bleh weer aan het werk, na een dramatische nacht
Heb echt de helft van de tijd wakker gelegen
Klopt ja.. of gewoon uberhaupt wanneer je geen zin meer hebtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Echt zo'n vrijdagklusje. De laatste tijd is er niet tegenop te werken.
Nou, de helft van de nacht wakker liggen is ook niet gezond...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben niet echt ziek meer, dus dat kan ik niet maken
Mja daar heb je een punt. Ik had het niet steeds meer warm en dan weer koud, dus daar kan het niet aan liggen in ieder geval.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, de helft van de nacht wakker liggen is ook niet gezond...
Goedquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:32 schreef norich het volgende:
[..]
Mja daar heb je een punt. Ik had het niet steeds meer warm en dan weer koud, dus daar kan het niet aan liggen in ieder geval.
Ik overleef de dag wel, hopelijk val ik niet in slaap voor het scherm
Hoe gaat het nou met jou dan?
Vanavond feestje, morgen lekker niksen + Twente kijken en zondag... ik weet het nog niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Klopt ja.. of gewoon uberhaupt wanneer je geen zin meer hebt
nog weekend plannen?
Nou ja, zo'n vrijdag zou ik dan gewoon nog meepakken onder het mom van uitzieken.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:25 schreef norich het volgende:
[..]
Ik ben niet echt ziek meer, dus dat kan ik niet maken
Krea helpen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:24 schreef 100% Tukker het volgende:
Vanavond feestje, morgen lekker niksen + Twente kijken en zondag... ik weet het nog niet.
En daardoor ontstaat de crisisquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:25 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nou ja, zo'n vrijdag zou ik dan gewoon nog meepakken onder het mom van uitzieken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:40 schreef Samzz het volgende:
Ik zette vanuit bed mijn laptop op de grond. Toen gleed ik er achteraan.
en op z'n bril gevallen?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonpa wel. Die liet z'n bril op de grond vallen en toen ie hem op wilde rapen gleed ie zelf van de bank.Dat was wel na enkele pints Guinness en wat slivovic.
Er moet nog wel wat afgelakt worden door mij ja.quote:
Nee gelukkig niet. Maar het was wel schattig om te zien. Zo'n oude man die de alcohol niet meer helemaal trekt.quote:
Mja, mijn bed is wel wat hoger dan de gemiddelde bankquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je lijkt mijn schoonpa wel. Die liet z'n bril op de grond vallen en toen ie hem op wilde rapen gleed ie zelf van de bank.Dat was wel na enkele pints Guinness en wat slivovic.
Nou ja, het is ook gewoon dom om uit bed te vallenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Het is mij ook wel eens overkomen hoor.
Klinkt niet zo heel betrouwbaar, Jari Auto's.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:50 schreef sjoemie1985 het volgende:
er is brand in mijn woonplaats (vriezenveen)
Jari auto's aan de verzetstraat op de hoek met de nieuwe daarleveense weg
Zo hoort het.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:51 schreef Cue_ het volgende:
gister al niet productief.. vandaag ook niet
Verkoudheid zet door jaquote:
Alt-f4 en aan het werk gaan een optie?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben er wel beetje klaar mee eerlijk gezegd
quote:
Alles netjes binnen de SLA?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:01 schreef Cue_ het volgende:
en 1 van m'n oordopjes is kapotGemaakt.. tijdelijk
![]()
Ik 'wacht' op een kopieeractie van een uur.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:28 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik wacht op een CHKDSK.
* 100% Tukker schenkt nog een bakkie in.
"Druk, druk, druk..."
Speedtestjes aan het doen van de internetpijp?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik 'wacht' op een kopieeractie van een uur.
Micropenissenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik zag gisteren toevallig nog een micropenis. Maar dat was van een foetus.
Die mogen van de natuur vrouwen slechts oraal bevredigen. Of zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Micropenissenwaarom bestaan die? Is dat een straf van god? Mogen die mensen geen seks hebben
stom!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:54 schreef 100% Tukker het volgende:
Die mogen van de natuur vrouwen slechts oraal bevredigen. Of zo.Ergo: mircopenissen zijn okay.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 13:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
stom!
Die zijn echt niet oke.. wat een gemis
Vraag het Kreaquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:37 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik weet het niet.Ik ken het gevoel niet.
Ik compenseer het met mijn abs.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hoe creëer jij die opvallende contouren in jouw broek dan?
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik compenseer het met mijn abs.
[ afbeelding ]
Ik heb niet echt een voorkeur, maar ik vind Heavy en The Sniper wel tof.quote:
Je zit goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:27 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een voorkeur, maar ik vind Heavy en The Sniper wel tof.
Dit bedoel je toch met class of zit ik nu ergens anders aan te denken?![]()
![]()
Ik heb 't al een paar jaar niet meer gespeeldquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je zit goed.
Ik Engi, Heavy of Pyro afhankelijk van mijn bui.
Al maanden niet meer gespeeld. Denk dat ik er dit weekend weer eens voor ga zitten. Ongetwijfeld eerst 8 terrabyte aan updates binnentrekken.
Het begon mij op een gegeven moment een beetje te ADHD/carnaval-achtig te worden. Wilde je na een tijd weer eens spelen, werd je ineens doodgeslagen door een Scout met een vis.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:34 schreef norich het volgende:
[..]
Ik heb 't al een paar jaar niet meer gespeeld![]()
Deed 't toen regelmatig met een vriend van me. Misschien maar weer eens doen
Ik ook. En de Scout. Omdat ik in een onderdanige bui ben en graag billenkoek van haar krijg.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:57 schreef Kreator het volgende:
Alleen de sniper zou ik nog wel geven. En die met het masker, omdat ik haar hoofd niet zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |